مشاهده برنامه وابسته CoSchedule | راهنمای تفصیلی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده‌اید، صرف نظر از نوع پلتفرمی که بیشتر روی آن فعال هستید، شاید همکاری با CoSchedule ممکن است چیزی باشد که می‌خواهید در نظر بگیرید.

در این مقاله، تمام اطلاعاتی را که در صورت تمایل به پیوستن به برنامه وابسته CoSchedule باید بدانید را پوشش می‌دهیم – از میزان درآمدی که می‌توانید کسب کنید تا اینکه آیا جایگزین‌های بهتری در حال حاضر وجود دارد یا خیر.

بررسی اجمالی برنامه وابسته CoSchedule CoSchedule چیست؟

CoSchedule یک ابزار بازاریابی پیچیده است که به متخصصان اجازه می دهد تا تمام وظایف خود را در یک مکان مدیریت کنند. چهار نقطه اصلی فروش این برند عبارتند از: Headline Studio، Actionable Marketing Institute، مجموعه بازاریابی، همراه با تقویم بازاریابی.

در مورد خود شرکت، خوشحال خواهید شد که بدانید اکنون بیش از یک دهه است که وجود دارد و در این مدت بیش از 50 نفر را استخدام کرده و ویژگی های جدید بی شماری را برای محصولات خود ابداع کرده است.

این باید کار شما را به عنوان یک وابسته CoSchedule کمی آسان‌تر کند، زیرا چیز کاملاً جدیدی را به دنبال کنندگان خود توصیه نمی‌کنید، به خصوص چیزی که ممکن است قبلاً حتی درباره آن نشنیده باشند.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

ما قبلاً به چهار محصول اصلی که CoSchedule در حال حاضر به فروش می‌رساند اشاره کرده‌ایم، اما از آنجایی که ما به جزئیات زیادی در مورد آنها نپرداخته‌ایم، بیایید نگاهی به برنامه‌های قیمت‌گذاری و آنچه کاربران احتمالاً با آنها دریافت می‌کنند بیاندازیم.

اول، ایجاد یک تقویم بازاریابی کاملا رایگان است. هر کسی می‌تواند چنین تقویمی بسازد و از ویژگی‌هایی مانند مدیریت پروژه و وظیفه، بازاریابی و مدیریت پروژه، همراه با مدیریت رسانه‌های اجتماعی حداکثر تا دو نمایه مختلف استفاده کند.

قیمت طرح Pro 29 دلار در ماه (برای برنامه سالانه) و 39 دلار در ماه (برای مدل صورتحساب ماهانه) است. این یکی با انواع مزایای اضافی مانند تقویم های قابل اشتراک گذاری، ویژگی های همکاری و مدیریت وظایف، ارسال نامحدود در رسانه های اجتماعی در پلتفرم های مختلف از فیس بوک و توییتر گرفته تا اینستاگرام، Pinterest و LinkedIn، برنامه ریزی گروهی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر همراه است.

الگوها به راحتی با برنامه Pro در دسترس هستند، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است. در حالی که پشتیبانی اولیه برای طرح رایگان نیز در دسترس است، کاربرانی که Pro دریافت می کنند از خدمات مشتری اولویت دار بهره مند می شوند.

سوئیت بازاریابی یکی دیگر از طرح هایی است که افراد می توانند انتخاب کنند و یکی از پیچیده ترین طرح های حال حاضر است. با تمام ویژگی‌هایی که قبلاً ذکر کردیم ارائه می‌شود، اما همچنین شامل موارد پیشرفته‌ای مانند تقویم‌های فرعی، فرم‌های درخواست، گردش کار تأیید، مجوزها و دسترسی کاربر، هدف‌گیری مخاطب برای پست‌های اجتماعی، الگوهای پروژه و کمپین و موارد دیگر می‌شود.

سوار شدن و آموزش نیز با این طرح در دسترس است. تنها مشکل این است که از آنجایی که ویژگی ها تا حد زیادی قابل تنظیم هستند، اگر کاربری به این سرویس علاقه مند باشد، باید با بخش فروش CoSchedule تماس بگیرد تا در مورد قیمت آن استعلام کند.

بنابراین، ما نمی توانیم به شما ایده ای بدهیم که با مراجعه به این طرح دقیق چقدر می توانید درآمد کسب کنید.

نحوه پیوستن به برنامه وابسته CoSchedule

یکی از بهترین چیزهای این برنامه این است که مجبور نیستید به صورت جداگانه در وب سایت شرکت به آن بپیوندید و سپس به طور منظم تمام آمار خود را در آنجا بررسی کنید.

CoSchedule با ShareASale همکاری کرده است تا برنامه وابسته را مدیریت کند و از آنجایی که یک شبکه وابسته بسیار بزرگ و شناخته شده است، می توانید همه چیز را در یک مکان مدیریت کنید.

علاوه بر این، اگر شما وابسته به سایر شرکت‌ها هستید و آنها نیز از ShareASale استفاده می‌کنند، هر آنچه را که نیاز دارید در داشبورد خود پیدا خواهید کرد.

می‌توانید فرمی را با اطلاعات اولیه ارسال کنید و درخواست تأیید کنید، و پاسخ خود را در کمتر از 48 ساعت دریافت خواهید کرد (می‌خواهیم بگوییم دو روز کاری، فقط برای اینکه مطمئن باشیم).

پس از تأیید درخواست شما، به انواع مواد بازاریابی دسترسی خواهید داشت، از بنرها و افزونه ها گرفته تا تصاویر گرافیکی و اسکرین شات هایی که برند می خواهد از آنها استفاده کنید، نه خودتان. همچنین می‌توانید با کتابخانه ویدیویی مشورت کنید تا یاد بگیرید که چگونه به‌عنوان شریک CoSchedule از سفر خود بیشترین بهره را ببرید.

اگر نمی‌خواهید پیوند وابسته CoSchedule را از کجا دریافت کنید، آن را در داشبورد شخصی‌شده ShareASale خود خواهید یافت، جایی که می‌توانید پیشرفت خود را نیز بررسی کنید و در صورت علاقه از دارایی‌های جدید استفاده کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: گزینه های برتر Fiverr

به عنوان یک شریک CoSchedule چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

این جالب ترین بخش بررسی است، بنابراین در اینجا چیزی است که باید بدانید. به عنوان یکی از زیرمجموعه های این شرکت، می توانید 20 درصد از هر فروش انجام شده را از طریق پیوند وابسته خود انجام دهید.

نکته خوب این است که، به خصوص از آنجایی که Pro خیلی گران نیست بنابراین سود شما نیز زیاد نخواهد بود، حداقل یک کوکی ردیابی 90 روزه دریافت می کنید. این دوره ارجاع سه برابر بیشتر از آنچه در حال حاضر سایر شرکت ها ارائه می دهند است، به خصوص که استاندارد صنعت این روزها تقریباً 30 روز است.

روش ها و آستانه های پرداخت

هر گونه اطلاعات مربوط به پرداخت که باید بدانید از خود ShareASale می آید، نه CoSchedule. این پلتفرم پرداخت معمولی شما و روش‌های اصلی پرداختی را که ShareASale استفاده می‌کند (در زمان نوشتن این پست) از طریق پست، واریز مستقیم و همچنین سایر حساب‌های مشابه Payoneer یا Wise بررسی می‌کند. PayPal در حال حاضر در دسترس نیست، اما با توجه به بازخوردی که اخیراً دریافت کرده است، این مشکل را در نظر نمی گیریم.

حد معمول برای اکثر شرکت های وابسته 50 دلار در هر برداشت است، بنابراین می گوییم که به طور قابل توجهی کمتر از سایر شبکه ها یا برنامه ها است.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Drip

مزایا و معایب شریک CoSchedule بودن

وقتی صحبت از استفاده از بازاریابی وابسته به میان می آید، همیشه مزایا و معایبی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد تبدیل شدن به یک شرکت وابسته یا ارجاع دهنده به آن فکر کنید.

وقتی صحبت از CoSchedule می شود، همه چیز بسیار ساده است. در حالی که ما استدلال می کنیم که تنها با چند معرفی پولدار نمی شوید، اگر می خواهید منابع درآمد خود را متنوع کنید، این گزینه بسیار خوبی است. ما دوست داریم کمیسیون 20 درصد تکرار شوند، به خصوص با توجه به ارزش طرح Pro.

از طرف دیگر، کوکی به جای یک ماه، سه ماه دوام می آورد، بنابراین حداقل شانس بیشتری برای دریافت کمیسیون دارید.

این واقعیت که برنامه خود مدیریت نمی شود می تواند به عنوان یک مزیت دیگر در نظر گرفته شود، در کنار این واقعیت که شما بیش از یک گزینه پرداخت دارید (متاسفانه بسیاری از شرکت های دیگر فقط از طریق PayPal به شرکت های وابسته خود پرداخت می کنند، بنابراین حداقل در این مورد می توانید یکی از سه مورد را انتخاب کنید).

جایگزین های برنامه وابسته به CoSchedule SocialPilot

از برخی جهات، برنامه وابسته SocialPilot بسیار شبیه به آنچه CoSchedule ارائه می دهد است. تفاوت اصلی بین این دو در این واقعیت است که با SocialPilot شما 20٪ درصد از مبلغی را که مراجعان شما به سایت برای کل مدت زمان اشتراک و تمدیدهای بعدی پرداخت می کنند، دریافت می کنید.

کوکی همان 3 ماه دوام می آورد، بنابراین چیز جدیدی برای اضافه کردن در این زمینه وجود ندارد. از آنجایی که SocialPilot از PartnerStack برای مدیریت برنامه خود استفاده می کند، روش های پرداخت اصلی موجود Stripe و PayPal هستند.

یک سیستم Net30 پیاده سازی شده است، بنابراین شما باید یک ماه صبر کنید تا کمیسیون شما تایید شود و بتوانید آنها را پس بگیرید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی برنامه وابسته SocialPilot

SocialBee

همان پورسانت 20 درصدی در این مورد نیز موجود است، بنابراین در مقایسه با CoSchedule تفاوت زیادی نداریم. اما مانند SocialPilot، SocialBee برای هر گونه تمدید ارجاعات شما نرخی تکراری می پردازد.

سطوحی وجود دارد که با بهبود عملکرد می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، پس از اینکه بیش از 500 دلار در تجارت برای شرکت فروختید، می توانید یک حساب SocialBee رایگان برای یک سال، کدهای کوپن و موارد دیگر دریافت کنید.

مانند SocialPilot، SocialBee از PartnerStack برای مدیریت برنامه های وابسته استفاده می کند، بنابراین نگرانی کمتری در مورد آن وجود دارد.

قابل حمل

اگرچه نرخ کمیسیون برنامه های وابسته Sendible کمی پایین تر است (12%)، این نرخ مادام العمر است، بنابراین هر بار که ارجاع دهنده های شما برنامه های خود را تمدید می کنند مقداری درآمد کسب خواهید کرد. همچنین، قیمت گذاری برای شما کمی بهتر است به این معنا که طرح ها کمی گران تر هستند، بنابراین 12٪ به معنای پول بیشتر است.

هنگامی که 100 کاربر را به Sendible معرفی کردید، کمیسیون شما برای 12 ماه اول اشتراک آنها 30٪ می شود.

از طرف دیگر، Sendible فقط از طریق PayPal به شرکای خود پرداخت می کند، به این معنی که هرکسی که حساب کاربری ندارد یا در کشوری است که این سرویس در دسترس نیست، نمی تواند به برنامه دسترسی داشته باشد. تمام پرداخت ها در پایان ماه پردازش می شود.

کلیک آپ

این یکی کمی متفاوت است و ما در حال آماده سازی یک بررسی عمیق از برنامه و سرویس نیز هستیم. ClickUp برای هر سرنخ شما 20 دلار پورسانت ارائه می دهد — می تواند رایگان باشد، و اگر در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و نیوزلند مستقر هستید همچنان می توانید همان نرخ را دریافت کنید.

برای سایر کشورها، کمیسیون از 5 تا 15 دلار متغیر است. ارجاع دهنده های شما باید یک فضای کاری فعال داشته باشند، به این معنی که آنها باید حساب ایمیل خود را فعال کرده باشند و حداقل یک کار ایجاد کرده باشند.

ClickUp کمی متفاوت از CoSchedule و سایر شرکت‌های ذکر شده در این لیست است، زیرا به‌جای سایر راه‌حل‌های بازاریابی، به شدت بر مدیریت تیم و همکاری متمرکز است. پرداخت ها به صورت ماهانه انجام می شود و کوکی به مدت 30 روز باقی می ماند.

Monday.com

برنامه Monday.com نیز توسط PartnerStack مدیریت می شود، به این معنی که دو روش پرداخت اصلی وجود دارد – PayPal و Stripe. این کوکی سه ماه دوام می آورد، به این معنی که بسیار شبیه به آنچه CoSchedule و سایر گزینه های فهرست شده در اینجا می توانند ارائه دهند است.

یک ماه دوره انتظار برای تایید و تایید کمیسیون شما وجود دارد. نکته مهم در مورد این برنامه این است که مبتنی بر لایه است، به این معنی که شما می توانید تا 100٪ از ارزش فروش که به کسب و کار ارجاع داده اید به دست آورید.

یک قهرمان اجتماعی

این یکی کمی بهتر است به این معنا که شما می توانید 30٪ از هر مبلغی را که ارجاع دهندگان شما برای برنامه های خود برای مدت زمان اشتراک پرداخت می کنند، بپردازید.

وقتی به پنج معرفی فعال برسید، واجد شرایط دریافت جایزه 50 دلاری نیز هستید. Social Champ به عنوان یک سرویس دارای ویژگی‌های زیادی است که می‌توانید به مخاطبان خود توصیه کنید، از تجزیه و تحلیل و گزارش‌گیری گرفته تا همکاری تیمی، غنی‌سازی محتوا، تقویم‌ها و بازیافت محتوا، همراه با یک افزونه کروم بسیار زیبا.

حداقل پرداخت برای برنامه وابسته Social Champ 50 دلار است. ما نتوانستیم اطلاعات خاصی در مورد روش‌های پرداختی که در حال حاضر توسط شرکت استفاده می‌شود پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته SocialBee

افکار نهایی

بنابراین، آیا باید شریک CoSchedule شوید؟ فقط شما می توانید با در نظر گرفتن تمام جزئیاتی که در بررسی خود ذکر کرده ایم به این سوال پاسخ دهید.

به طور کلی، ما می گوییم که این برنامه مزایا و معایب خود را دارد، اما می تواند یک روش کاملاً منظم برای تنوع بخشیدن به منابع درآمد شما باشد، به خصوص که هرگز ایده خوبی نیست که همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *