مشاهده برنامه وابسته iPage | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال فرصت های جدید برای کسب درآمد آنلاین بوده اید و در پیدا کردن برنامه وابسته مناسب برای نیازهای خود با مشکل مواجه هستید، بالاخره به مکان مناسبی رسیده اید.

برای مقاله امروز، یک بررسی همتای iPage را آماده کرده‌ایم که در آن همه چیزهایی را که باید در مورد برنامه بدانید قبل از ارسال درخواست خود، بررسی می‌کنیم.

بررسی iPage Affiliate iPage چیست؟

برای ساده‌تر کردن همه چیز، iPage یک شرکت میزبانی وب است که بیش از 13 سال است که در حال حاضر وجود دارد. این در برلینگتون، ماساچوست مستقر است و در دهه گذشته توانسته است بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان جمع کند.

خدمات میزبانی وب خود قابل اعتماد، کارآمد و مقرون به صرفه هستند و برای افرادی که می خواهند از یک وب سایت به عنوان نمونه کار، یا تقریباً هر چیز دیگری از جمله سایت های تجارت الکترونیک کوچک استفاده کنند، گزینه ای عالی هستند.

برخی از طرح‌های هاستینگ بسیار مقرون به صرفه هستند و اگرچه ممکن است با ویژگی‌های کم و بیش محدود ارائه شوند، اما قطعاً نیازهای افرادی را که مشتاق صرف یک دست و پا در میزبانی وب نیستند، بیان می‌کنند.

اگرچه ممکن است در مقایسه با سایر خدمات میزبانی کمتر شناخته شده باشد، خواه HostGator، Bluehost، SiteGround یا حتی GoDaddy (که در سال های اخیر قطعاً از نظر شهرت عملکرد خوبی نداشته است)، iPage 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می دهد. همراه با پشتیبانی تلفنی 24/7.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

محصولات کمی وجود دارد که می توانید به خوانندگان خود ارائه دهید، به این معنی که iPage فقط به میزبانی وب محدود نمی شود. آنها همچنین دامنه ها، انواع مختلف میزبانی (برای وردپرس یا سازنده وب سایت با استفاده آسان)، برخی از برنامه های امنیتی مانند گواهینامه های SSL و SiteLock را به همراه ایمیل از طریق Google Workspace می فروشند.

بیشتر این ویژگی ها در خود برنامه ها گنجانده شده است، به این معنی که افراد باید متعهد شوند که هر ماه هزینه ای بپردازند یا برای یک سال کامل یا حتی 36 ماه حقوق دریافت کنند.

هر زمان که طرح‌ها ویژه هستند، در واقع مقرون به صرفه هستند، اما باید برای یک دوره یک سال و نیم صورت‌حساب دریافت کنند، که ممکن است برای برخی از خریداران احتمالی یک ایراد جزئی باشد.

برخی از ویژگی‌های اضافی که مخاطبان شما در صورت تصمیم به خرید از طریق پیوندهای وابسته iPage می‌توانند از آن لذت ببرند، از تجزیه و تحلیل سایت و آدرس‌های ایمیل نامحدود گرفته تا اعتبار تبلیغات موتور جستجو و عملکرد تجارت الکترونیکی را شامل می‌شود.

اما همه اینها چقدر هزینه دارد؟

خوب، زمانی که نام دامنه خود را دریافت می کنید، میزبانی وب، گواهی SSL رایگان و برخی افزونه ها را برای آن اضافه می کنید، می تواند بسیار سنگین شود. اما به طور جداگانه، برنامه ها از 1.99 دلار در ماه شروع می شوند، که نباید هیچ یک از ارجاعات شما را بترساند.

فقط برخی از دامنه ها می توانند بسیار بسیار گران باشند، به خصوص آنهایی که نام های جذابی دارند، به این معنی که کل صورتحساب آن ها، همراه با ویژگی ها و خدماتی که در بالا ذکر کردیم، می تواند به چند صد یا حتی هزاران برسد. دلار

ثبت نام وابسته به آی پیج

ما کمی ناامید شده‌ایم که حتی این شرکت فکر می‌کند اشکالی ندارد که برنامه وابسته خود را از طریق وب‌سایت خود اجرا کند.

بله، این به برندها اجازه می دهد تا کنترل کاملی بر آنچه اتفاق می افتد داشته باشند، اما همچنین می تواند برای شرکت های وابسته بزرگ که ممکن است ده ها و ده ها وب سایت مختلف داشته باشند، یک نقطه ضعف قابل توجه باشد.

به عبارت دیگر، شما باید زمان و تلاش خود را صرف ارسال یک برنامه در وب سایت خود آی پیج کنید، زیرا در غیر این صورت راهی برای تبدیل شدن به یک وابسته ندارید. ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم به انجام این مرحله، قرارداد وابسته iPage را مطالعه کنید، به خصوص اگر به چیز خاصی علاقه مند هستید.

به عنوان مثال، اگر برای خواندن چاپ ریز وقت نگذارید، حتی ممکن است متوجه نشوید که باید حداقل 45 تا 70 روز صبر کنید تا کمیسیون های شما توسط تیم iPage تأیید شود، که حتی بیشتر از Net60 است. سیستمی که اکثر شرکت های دیگر اکنون از آن استفاده می کنند. در اینجا چیزی است که باید در مورد برنامه پرداخت iPage بدانید.

سایر موارد مربوط به امنیت داده ها، پردازش سفارش، تعهدات در رابطه با سایت وابسته شما، مسئولیت تامین کننده، سیاست ها و قیمت گذاری، به همراه ایمیل ها و تبلیغات را می توان در این سند یافت، بنابراین فقط مطمئن شوید که آن را به دقت خوانده اید.

به عنوان مثال، هنگام استفاده از پیوندهای وابسته iPage، مجاز به ارسال ایمیل های انبوه نیستید – پیام انبوه لزوماً به معنای هرزنامه نیست، بنابراین در این مورد خاص می تواند به یک لیست خبرنامه/ایمیل معمولی نیز مراجعه کند، پس توجه کنید.

هنگامی که از تمام اطلاعات مطلع شدید، می توانید به صفحه ثبت نام وابسته بروید و فرمی را پر کنید. از شما اطلاعات اولیه مانند نام کاربری و رمز عبور، یک سوال امنیتی، آدرس ایمیل، نام کسب و کار/سازمان، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، همراه با اطلاعات پرداخت شما خواسته می شود.

اینجاست که در واقع می توانید روش پرداخت دلخواه خود را انتخاب کنید. در نهایت از شما خواسته می شود آدرس وب سایت خود را ارائه دهید.

چقدر می توانید با برنامه وابسته iPage درآمد کسب کنید؟

وقتی صحبت از iPage Affiliate می شود، باید یک چیز را بپذیریم – نرخ کمیسیون واقعاً خیلی بد به نظر نمی رسد. بسته به نوع خدماتی که مراجعین شما انتخاب می کنند، شانس بسیار خوبی برای کسب درآمد مناسب هر ماه با این برنامه دارید.

تا این حد، بر اساس هر نوع هاست، پورسانت های منحصر به فردی دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر شخصی برای کل سال هاست اشتراکی دریافت کند، نرخ ثابتی معادل 105 دلار به شما پرداخت می شود. همین امر در مورد میزبانی VPS نیز صدق می کند زیرا کمیسیون تقریباً یکسان است.

هنگامی که شخصی یک برنامه میزبانی WP Essential را برای 24 یا 36 ماه دریافت می کند، نرخ شما 120 دلار خواهد بود، در حالی که برای برنامه های میزبانی اختصاصی که از طریق پیوندهای وابسته شما خریداری می شود، می توانید انتظار داشته باشید که بلافاصله 150 دلار درآمد کسب کنید.

با توجه به آنچه در برنامه های وابسته مشابه دیده ایم، حتی ممکن است تا آنجا پیش برویم که بگوییم iPage برخی از بهترین کمیسیون ها را دارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Duda

روش ها و آستانه های پرداخت

چهار روش اصلی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید: اعتبار میزبانی، پی پال، ACH و چک، اما برای روش تأیید، باید یک آدرس پستی در آمریکای شمالی یا جنوبی، استرالیا، اروپا، نیوزلند یا آسیا ارائه دهید. .

اگر در سایر نقاط جهان مستقر هستید، موفق باشید سعی کنید درآمد خود را از طریق چک برداشت کنید. اما در نهایت، همه روش‌های دیگری نیز وجود دارد، و در حالی که ما قطعاً دیوانه PayPal نیستیم، اگر در نقطه دیگری از جهان هستید که ممکن است از سایرین استفاده نکنید، مطمئناً مزایای خود را دارد.

در حالی که ما نتوانستیم یک آستانه مشخص شده در وب سایت شرکت پیدا کنیم، ما معتقدیم که ممکن است حدود 50 دلار باشد فقط برای راحتی – و این واقعیت که برخی از این روش های پرداخت می توانند هزینه های بسیار زیادی داشته باشند، بنابراین ممکن است برداشت سود شما منطقی نباشد. فقط با 10 دلار

جنبه دیگری که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که ما اطلاعات متناقضی را در قرارداد کاربر و صفحه در مورد شرکت های وابسته و برنامه وابسته آنها پیدا کردیم. به عنوان مثال، طبق دوم، کمیسیون ها بین 15 تا 30 روز پس از ثبت پردازش می شوند.

از سوی دیگر، در این توافقنامه آمده است که مدت زمانی که شرکا باید منتظر تایید کمیسیون خود باشند، بین 45 تا 70 روز متغیر است. نمی دانیم که آیا این شامل دوره انتظار قبل از پرداخت در پایان ماه می شود یا خیر.

برنامه های وابسته iPage برنامه های جایگزین Bluehost

به عنوان یک شرکت وابسته Bluehost، می توانید 65 دلار برای هر ارجاع کسب کنید. این برنامه توسط Impact Radius، یک پلت فرم وابسته بسیار آسان برای استفاده و کارآمد طراحی شده است.

در مورد نحوه دریافت پول خود، Bluehost بسته به روش ترجیحی شما می تواند از طریق PayPal یا از طریق انتقال بانکی الکترونیکی به شما پرداخت کند. بهتر از همه، آنها هزینه های هر انتقال را پرداخت می کنند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هر سنت از کمیسیون 65 دلار را دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Zoho

میزبان

اگر در حال حاضر راحت نیستید که iPage را به مخاطبان خود توصیه کنید، برنامه وابسته هاستینگر جایگزین بسیار خوبی است. اما نکته منفی این است که اگرچه در ابتدایی‌ترین مدل کسب درآمد می‌توانید 60 درصد ارزش هر ارجاع را به دست آورید، اما این مقدار زیاد نیست زیرا برخی از طرح‌ها به اندازه 2 دلار در ماه هزینه دارند.

حداقل آستانه پرداخت 50 دلار است، اما حداقل می توانید از طریق PayPal و سپرده مستقیم پرداخت کنید.

SiteGround

با برنامه وابسته SiteGround فقط بسته به عملکرد خود پول کم و بیش کسب خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر چیزی بین یک تا پنج فروش در ماه انجام دهید، برای هر یک 50 دلار به شما پرداخت می شود. اما وقتی به بیش از 5 فروش رسیدید، می توانید در عوض 75 دلار در هر فروش درآمد کسب کنید.

بهترین چیز در مورد این برنامه این است که هیچ آستانه پرداختی وجود ندارد، بنابراین اگر به پول نقد نیاز دارید، می توانید برنده های خود را هر زمان که بخواهید برداشت کنید، به علاوه هر هفته پول دریافت می کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Moosend

میزبانی A2

اگرچه ممکن است به اندازه برخی از گزینه های دیگری که در اینجا ذکر کردیم سودآور به نظر نرسد، میزبانی A2 یکی از معتبرترین شرکت ها در این تجارت است، بنابراین حداقل این مورد است.

به عنوان یک شرکت وابسته، می توانید بین 55 تا 75 دلار فروش داشته باشید با ذکر این نکته که اگر عملکرد شما واقعاً فوق العاده باشد، درصد شما می تواند به 100 دلار در هر فروش افزایش یابد. به علاوه، کوکی 90 روز دوام می آورد که با توجه به استاندارد صنعت 30 روزه چندان بد نیست.

نام ارزان

اگر به دنبال راه هایی برای به دست آوردن سریع پول زیاد هستید، این خیلی خوب نیست و نکته نه چندان خوب این است که کمیسیون ها حتی تکرار نمی شوند. برخی از برنامه های Namecheap که در حال حاضر در فروش هستند بسیار مقرون به صرفه هستند، به این معنی که در برخی موارد، مانند زمانی که شخصی یک آزمایش VPN دریافت می کند، نرخ های شما می تواند تا 2 دلار کاهش یابد.

اما برای هر سرویس دیگری، شانس بسیار خوبی برای کسب درآمد مناسب دارید. به عنوان مثال، میزبانی وب و سرویس های SSL می تواند 35٪ کمیسیون به شما بدهد، در حالی که ثبت دامنه 20٪ برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید: Roboform Affiliate Program

Hostgator

برنامه وابسته HostGator می تواند یک فرصت کاملاً سودآور باشد، به خصوص اگر علاقه مند به توصیه خدمات با کیفیت خوب به مخاطبان خود هستید. به غیر از میزبانی وب، HostGator همچنین دارای یک سازنده وب سایت بسیار زیبا است که می تواند توسط هر کسی، صرف نظر از مهارت های برنامه نویسی، استفاده شود.

بسته به تعداد ثبت نام هایی که در هر ماه موفق به تبدیل آن می شوید، می توانید بین 65 تا 125 دلار در هر ثبت نام انجام دهید. این برنامه توسط Impact Radius مدیریت می شود، بنابراین نگرانی کمتری در مورد آن وجود دارد – زیرا در صورت بروز مشکل، پلتفرم بیش از اندازه کافی مدیران وابسته دارد.

فلایویل

این یکی بسیار خوب است به این معنا که شما می توانید تا 500 دلار در هر ارجاع دریافت کنید. شما در واقع دو راه متفاوت برای کسب درآمد با این یکی دارید – اگر کسی را وادار کنید برای اولین بار در حساب Flywheel ثبت نام کند، کمیسیون دریافت خواهید کرد، اما این امر برای افرادی که از ارائه دهنده دیگری تغییر مکان می دهند صدق می کند.

از آنچه در مورد این برنامه وابسته جمع آوری کرده ایم، به نظر می رسد که این برند در پایان هر ماه درآمد خود را به شرکت های وابسته خود ارسال می کند. این کوکی 90 روز دوام می آورد و تنها روش پرداخت موجود، PayPal است که می تواند کمی دردناک باشد، اما همچنان قابل کنترل است.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *