مشاهده برنامه وابسته StreamYard | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر سعی کرده‌اید راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بیابید، چه اینفلوئنسر یا وبلاگ‌نویس، یا به طور کلی محتوا برای YouTube و سایر وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید، در نهایت به مکان مناسبی رسیده‌اید.

برای مقاله امروز، ما یک نمای کلی از برنامه وابسته StreamYard را آماده کرده‌ایم، همراه با همه چیزهایی که باید در مورد آن بدانید – چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید، چند وقت یکبار می‌توانید پول دریافت کنید، چه آستانه پرداختی برای این برنامه وجود دارد، و چه روشی شما می توانید انتخاب کنید که درآمد خود را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

بررسی اجمالی برنامه وابسته StreamYard

StreamYard چیست و چگونه کار می کند؟

ما یک بررسی جداگانه درباره Streamard نوشته‌ایم، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای خواندن آن وقت بگذارید، زیرا ممکن است برخی از ویژگی‌های جدیدی را که ممکن است هنوز در مورد Streamyard کاوش نکرده باشید، پیدا کنید.

اما همانطور که احتمالاً می‌دانید، مطلع شدن از آنچه که قرار است برای فالوورهای خود تبلیغ کنید قبل از انجام آن بسیار مهم است، به خصوص که نمی‌خواهید اعتماد آنها را از بین ببرید و در نهایت چیزی با کیفیت پایین را توصیه کنید.

خوشبختانه، در صورت تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به StreamYard، نیازی به مقابله با این مشکل نخواهید داشت، زیرا خود محصول بسیار آسان برای استفاده و موثر است. به طور خلاصه، سازندگان محتوا می‌توانند برای پخش زنده محتوای خود در شبکه‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، اعم از لینکدین، یوتیوب، فیسبوک یا توییتر، به StreamYard تکیه کنند.

جدا از این ویژگی های مفید، StreamYard در مورد کیفیت تصویر نیز کیک را به خود اختصاص می دهد. برای این منظور، همه اسپیکرها، خواه اندکی تاخیر داشته باشند یا نه، در نهایت در دوربین عالی به نظر می رسند تا بتوانند بدون در نظر گرفتن کیفیت اتصالشان به پخش جریانی ادامه دهند.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

اول از همه، نکته مهم در مورد StreamYard این است که در زمان نوشتن این مقاله، یک طرح رایگان در دسترس است. این بدان معنی است که هر کسی از مخاطبان شما که علاقه مند به آزمایش محصول قبل از تعهد به اشتراک است، می تواند بدون خرج کردن حتی یک سنت این کار را انجام دهد.

به طور طبیعی، طرح رایگان با محدودیت‌های خاصی همراه است، اما می‌توانیم بگوییم که هنوز برخی از الزامات اساسی را برآورده می‌کند. با این حال، محدودیت‌های پخش باید رعایت شود، نشان‌واره StreamYard در ویدیوی زنده، تنها 2 صندلی (به این معنی که می‌توانید کاربر دیگری را دعوت کنید، اما تمام) و حداکثر 6 شرکت‌کننده در هر صفحه.

در مورد طرح‌های پولی که می‌توانید به‌عنوان زیرمجموعه StreamYard توصیه کنید، آنها با طرح اولیه شروع می‌شوند و با طرح تجاری خاتمه می‌یابند. برای شفافیت، ما فقط در مورد برنامه‌های سالانه و هزینه‌هایی که هر کاربر ممکن است هر ماه برای آنها دریافت کند صحبت خواهیم کرد – نه مدل واقعی پرداخت ماهانه.

این طرح اولیه 20 دلار در ماه شارژ می شود و شامل ویژگی های مختلفی مانند امکان ضبط پخش زنده، حداکثر 10 شرکت کننده روی صفحه، حذف آرم StreamYard و موارد دیگر می باشد. پوشش‌ها و پس‌زمینه‌ها نیز می‌توانند با این مورد استفاده شوند، که برای افرادی که از خانه پخش می‌شوند یک امتیاز مثبت است.

طرح بعدی حرفه ای است و 39 دلار در ماه هزینه دارد. شامل کیفیت فول اچ دی، دوربین اضافی، حداکثر 12 شرکت کننده در پشت صحنه، 8 مقصد و 4 مکان، به همراه قابلیت پیش ضبط پخش جریانی تا دو ساعت.

هزینه Premium 79 دلار در ماه است و دارای همان ویژگی‌هایی است که در بالا ذکر شد، همراه با امکانات اضافی مانند حداکثر 1000 بیننده، 15 شرکت‌کننده در پشت صحنه، 10 مکان و حداکثر 4 ساعت پخش از قبل ضبط‌شده.

همچنین یک برنامه رشد وجود دارد که هزینه آن 239 دلار در ماه است و به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر 10000 بیننده را به طور همزمان پخش کنند. یک اتاق سبز و حداکثر 8 ساعت جریان از پیش ضبط شده نیز در این طرح گنجانده شده است.

در نهایت، طرح کسب و کار در مورد قیمت گذاری یک راز است، اما این نیز به این دلیل است که ویژگی های آن بسیار قابل تنظیم است، بنابراین برندها به سادگی می توانند هر چیزی را که به بهترین وجه با نیازهایشان مطابقت دارد انتخاب کنند. با این کار، کاربر بیش از 10 صندلی، بیش از 10000 بیننده برای نمایش های روی هوا، خدمات تولید، نقش های کاربر اضافی و بیش از 700 ساعت فضای ذخیره سازی به همراه مزایای دیگری که می تواند بر اساس هر کسب و کار تنظیم شود، دریافت می کند. نیاز دارد.

تبدیل شدن به یک StreamYard ارجاع

ابتدا، اگرچه ممکن است به اطلاعاتی برخورد کنید که این برنامه توسط سایر شبکه های وابسته نیز میزبانی می شود، اما مایلیم توجه داشته باشیم که باید درخواست خود را در وب سایت خود شرکت ارسال کنید.

از پیوند Partners.StreamYard.com برای مشورت با اطلاعات اولیه در مورد نحوه شریک شدن استفاده کنید، سپس فرم را پر کنید و منتظر پاسخ باشید.

بدیهی است که برای درخواست این برنامه نیازی نیست که خود کاربر StreamYard باشید، اما اکیداً توصیه می کنیم قبل از ذکر آن به مخاطبان خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و ویژگی های طرح رایگان را امتحان کنید.

به عنوان یک شرکت وابسته به StreamYard چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

اگر بررسی ما را خوانده باشید، بدون شک این قسمتی است که منتظر آن بودید، بنابراین در اینجا چیزی است که باید بدانید. اگر از برنامه وابسته StreamYard برای کسب درآمد از محتوای خود استفاده می کنید، می توانید 25٪ از تمام مبلغی را که مراجعین شما برای اشتراک پرداخت می کنند، به دست آورید.

اما صبر کنید، این بهترین قسمت نیست. همچنین، هر بار که شخصی طرح خود را تمدید می کند، 25% دریافت خواهید کرد، زیرا این نرخ به جای پرداخت یکباره، یک نرخ تکراری است.

همچنین می‌خواهیم توجه داشته باشیم که StreamYard یک برنامه ارجاع نیز دارد در صورتی که بیشتر به کسب ماه‌های رایگان در کنار طرح‌های پولی به جای سودهای مالی واقعی علاقه دارید.

روش ها و آستانه های پرداخت

از اطلاعاتی که در مورد برنامه وابسته StreamYard جمع‌آوری کردیم، به نظر می‌رسد که اگر تصمیم به استفاده از این روش به عنوان راهی برای افزایش درآمد جانبی خود دارید، تنها روش پرداختی که می‌توانید انتخاب کنید، PayPal است.

این که آیا این یک مزیت است یا یک معایب، فقط باید بگویید – با این حال، مردم دیوانه این روش پرداخت نیستند، به خصوص در دو سال اخیر، و این به این دلیل است که به دلایلی عجیب نمایندگان پی پال بدون ارائه هیچ وجهی شروع به حذف حساب ها کردند. توضیحی باشد

در عین حال، توجه به این نکته ضروری است که تنها پس از جمع آوری درآمد حداقل 100 دلاری، می توانید درآمد خود را دریافت کنید. همه پورسانت ها ماهی یک بار پرداخت می شوند، بنابراین شما مجبور نیستید یک فرآیند برداشت پیچیده را طی کنید – برند پس از رسیدن به آستانه و طبق برنامه تعیین شده توسط شرکت، درآمد شما را برای شما ارسال می کند.

ناگفته نماند که اگر هر یک از مراجعین شما پس از دریافت اشتراک StreamYard پول خود را پس بگیرند و بازپرداخت آن پردازش شود، کمیسیونی برای آن تراکنش دریافت نخواهید کرد.

کارهایی که نباید به عنوان شریک StreamYard انجام داد

صفحه ای که قبلا ذکر کردیم در مورد قوانینی که باید رعایت کنید اگر می خواهید مطمئن شوید توسط برنامه بوت نمی شوید به اندازه کافی واضح است. با این حال، اگر نمی خواهید وقت خود را با خواندن آنها تلف کنید، فکر کردیم ممکن است چند مورد را در اینجا نشان دهیم.

همانطور که از هر برنامه وابسته دیگری که تا به حال علاقه مند به پیوستن به آن بوده اید انتظار دارید، اجازه ندارید خودتان را معرفی کنید یا در هر شکلی از هرزنامه یا تبلیغات نامناسب شرکت کنید – همچنین مجاز به استفاده مستقیم از PPC برای پیوند وابسته خود نیستید.

سایت‌های کوپن و معامله ممنوع هستند، بنابراین اگر یکی از آنها را دارید، مجاز به تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به StreamYard یا تبلیغ خدمات در این وب‌سایت‌ها نیستید. همچنین از ارائه هرگونه ادعای نادرست درباره StreamYard، خواه ارائه کوپن یا تخفیفی که درست نیست، یا هر ویژگی اضافی که وجود ندارد، ممنوع است.

در مورد گرافیک هایی که مجاز به استفاده از آنها هستید، اگرچه ما نتوانستیم اطلاعات خاصی را پیدا کنیم که بگوید شما مجاز به استفاده از گرافیک خود نیستید، به نظر می رسد ایده بهتری است که از گرافیک هایی استفاده کنید که در شرکت وابسته به شما ارائه شده است. حساب کاربری .

مزایا و معایب شریک برنامه حرفه ای StreamYard

همانطور که در مورد هر برنامه وابسته دیگری وجود دارد، هم مزایا و هم معایبی وجود دارد که باید قبل از تصمیم به پیوستن و کسب درآمد با این فرصت در مورد آنها فکر کنید.

در مورد StreamYard، مزایا قطعاً بیشتر از معایب است و دلیلی که می گوییم این است که 25٪ کمیسیون تکراری است.

همچنین، این برند کاملاً شناخته شده است و در دو یا سه سال اخیر (از زمان شروع همه‌گیری کووید) حتی مشهورتر شده است، بنابراین حداقل برای توصیه آن به مخاطبان خود کار سختی نخواهید داشت، به خصوص اگر متشکل از تأثیرگذاران در رسانه های اجتماعی است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Aweber

در مورد معایب، می‌توانیم اشاره کنیم که روش پرداخت (معروف به PayPal) می‌توانست کمی متفاوت‌تر باشد، به این معنا که حواله‌های بانکی بسیار مورد استقبال قرار می‌گرفت. قوانین خیلی محدود کننده نیستند، اگرچه بهتر است همیشه مطمئن شوید که به طور ناخواسته قوانینی را زیر پا نمی گذارید تا بتوانید وضعیت وابسته فعال خود را حفظ کنید و به کسب درآمد با StreamYard ادامه دهید.

و در نهایت، اگر فکر می کنید برنامه ارجاع StreamYard برای شما منطقی تر است زیرا کاربر بسیار جدی این سرویس هستید، همیشه این گزینه برای استفاده از آن برای دریافت ماه های رایگان در کنار طرح اشتراک پولی وجود دارد.

آیا باید شریک StreamYard شوید؟

به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر فکر نمی کنید خوانندگان شما از بررسی StreamYard لذت ببرند یا چیزی برای استفاده از StreamYard ندارند، احتمالاً این برنامه وابسته اصلاً انتخاب خوبی برای شما نیست.

از طرف دیگر، اگر در حوزه بازاریابی دیجیتال هستید و معمولا ابزارها و گزینه های نرم افزاری مانند StreamYard را می نویسید یا بررسی می کنید، و مطمئن هستید که تولیدکنندگان محتوا دیگری در بین مخاطبان شما وجود دارند، تبدیل شدن به یک شرکت وابسته ممکن است منطقی باشد.

در حالی که کمیسیون 25% بالاترین چیزی نیست که در حین مرور ده ها و ده ها برنامه وابسته دیگر با آن مواجه شده ایم، همچنین درست است که این یکی از معدود برنامه های وابسته با نرخ تکرارشونده است، بنابراین حداقل در نظر داشته باشید که این کار را انجام خواهید داد. در آینده و برای تمدید مقداری به دست آورید.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته NinjaOutreach

برنامه های جایگزین StreamYard Affiliate

اگر فکر نمی کنید این برنامه وابسته برای شما مناسب است، در اینجا چند گزینه دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

ارسال مجدد

از نظر درآمد، این احتمالا بهترین انتخاب در حال حاضر برای شماست. با پخش مجدد، می توانید تا 30٪ در فروش تکراری در تمام حساب های پولی ایجاد شده توسط ارجاعات خود ایجاد کنید.

مانند StreamYard، Restream را می توان برای پخش محتوای زنده به تعدادی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف، خواه توییتر یا یوتیوب یا لینکدین یا فیس بوک استفاده کرد.

برنامه وابسته به رویدادهای Webex

این برند که قبلا با نام Socio شناخته می شد، در سازماندهی رویدادها تخصص دارد. یک برنامه ارجاعی وجود دارد که Webex Events اکنون اجرا می کند که برای هر مشتری که شما ارجاع می دهید 10٪ ارائه می دهد.

نکته خوب این است که ارجاع شما 10٪ از اولین قرارداد سالانه خود را نیز دریافت می کند، بنابراین برای همه کسانی که درگیر هستند، یک برد-برد است. متأسفانه، ما نتوانستیم اطلاعات بیشتری در مورد مدت زمان کوکی، روش‌های پرداخت و آستانه و غیره پیدا کنیم، بنابراین باید خودتان کمی جستجو کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه مشارکتی GreenGeeks – آنچه باید بدانید

استریمستر

این تا حدودی با آنچه StreamYard می‌تواند ارائه دهد قابل مقایسه است، زیرا شما 20٪ از تمام پرداخت‌هایی را که ارجاع‌هایتان انجام می‌دهند از طرفی دریافت خواهید کرد – اما این یک نرخ تکراری است، بنابراین برای تمدیدها نیز به همان درصد پرداخت خواهید شد.

این برنامه توسط یک شبکه وابسته جداگانه اجرا نمی شود، که خیلی خوب نیست، و روند درخواست نیز می تواند مدتی طول بکشد زیرا شما باید یک برنامه را ارسال کنید و شخصی از Streamster در واقع باید قبل از اینکه به شما چراغ سبز نشان دهد، آن را بررسی کند.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *