مطالب طاقچه سلامت | کپی.سلامتی و غیره

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

وقتی نوبت به نوشتن محتوا می‌رسد، بخش‌های خاصی وجود دارد که باید به‌ویژه مراقب آنها باشید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید محتوای بهداشتی تخصصی منتشر کنید، باید مطمئن شوید که اطلاعاتی که به اشتراک می‌گذارید دقیق است. دلایل مختلفی برای این وجود دارد، اما دلیل اصلی این است که هیچ کس نمی‌خواهد افراد بی‌تجربه در مورد اطلاعات پزشکی حرف‌های قدیمی را به اشتراک بگذارند. بدیهی است که در انتشار اطلاعات نادرست مسائل اخلاقی زیادی وجود دارد. اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد مسائل فوری پزشکی هستید، نمی خواهید قربانی این موضوع شوید. خطوط زیادی وجود دارد که مردم مایل به عبور از آنها برای کسب سود هستند، اما انتشار اطلاعات نادرست پزشکی نباید یکی از آنها باشد.

با این حال، از منظر صرفاً متمرکز بر تجارت، به دلیل دستورالعمل‌های سختگیرانه Google در مورد وب‌سایت‌های مراقبت‌های بهداشتی، ضروری است که محتوای حوزه سلامت شما دقیق باشد. اگر وب سایت شما محتوای نادرست را به اشتراک بگذارد، جریمه خواهید شد. پس چرا این اتفاق می افتد و اگر شما متخصص پزشکی نیستید اما می خواهید وارد حوزه مراقبت های بهداشتی شوید، راه حل چیست؟

محتوای Google EAT و جایگاه سلامت

گوگل انتشار اطلاعات پزشکی را جدی می گیرد. طبق دستورالعمل های آنها، هر گونه اطلاعات یا توصیه پزشکی باید بررسی شود و از یک منبع قابل اعتماد باشد. عقل سلیم این است که شما نمی خواهید افرادی که مشاوره و مشاوره پزشکی را بدون صلاحیت های مربوطه ارائه دهند. عواقب بالقوه انتشار اطلاعات نادرست پزشکی از یک وب سایت بسیار شدیدتر از انتشار اطلاعات نادرست در مورد سایر موارد است. اینجاست که Google EAT و SQEG وارد می شوند.

اگر قبلاً سئوکار هستید یا در صنعت بازاریابی دیجیتال کار می کنید، امیدواریم با دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل آشنا باشید. اگر آشنایی ندارید، SQEG اساساً یک برداشت رسمی از آنچه بسیاری از کارشناسان سئو قبلاً می دانستند است. که گوگل برای محتوای باکیفیت که مستقیماً نیازهای کاربر را برطرف می کند ارزش قائل است. این به شکل یک لیست بزرگ است که ارزیاب های شخص ثالث از آن برای ارزیابی دستی کیفیت نتایج جستجو استفاده می کنند. این سند اطلاعات زیادی را ارائه می دهد، به ویژه هنگامی که صحبت از انتظارات وب سایت های بهداشتی باشد.

گوگل بیان می کند که به دلیل “کیفیت پایین [health] صفحات ممکن است بر سلامت و ایمنی افراد تأثیر منفی بگذارند» استاندارد بالایی برای ارزیابی کیفیت صفحه دارد. بنابراین گوگل انتظار دارد که وب‌سایت‌های حوزه سلامت و پزشکی سطوح بالایی از «تخصص، اقتدار و اعتماد» را نشان دهند، که به نام EAT شناخته می‌شود. همه اینها به این معنی است که در مورد محتوای بهداشتی به کیفیت و دقت بالایی نیاز دارید. کارشناسان واقعی باید محتوا را بنویسند. برای جستجو و چرخش سریع محتوا یا استفاده از محتوای هوش مصنوعی کافی نیست.

کپی رایتینگ برای حوزه سلامت

نکته اصلی این است که اگر متخصص پزشکی نیستید، محتوایی را که توصیه های پزشکی ارائه می دهد ننویسید. خیلی ساده است. شما نمی توانید گوگل یا یک رتبه بندی دستی را با محتوای چرخش خود فریب دهید. همانطور که نشان داده شده است، آنها محتوای پزشکی را جدی می گیرند زیرا بر سلامت و ایمنی دیگران تأثیر می گذارد. اگر چیزهای قدیمی بنویسید و اسمش را توصیه های بهداشتی بگذارید، حداقل رتبه بندی نمی شود و در آنجا باقی می ماند. ارزش ریسک کردن را ندارد آیا این بدان معنی است که شما نمی توانید وب سایتی داشته باشید که بخش مراقبت های بهداشتی را هدف قرار دهد؟ خیر گزینه های موجود وجود دارد.

بهترین راه حل استخدام یک کپی رایتر با تجربه است. منظور من از کپی رایتر خبره کسی نیست که واقعاً در نوشتن مهارت داشته باشد و در یک وبلاگ پزشکی راه بیفتد. نه، منظور من یک متخصص پزشکی واقعی است که محتوا را بنویسد. با این حال، همه افراد به راحتی به یک متخصص پزشکی دسترسی ندارند. بنابراین، اگر شما یک فرد معمولی هستید که می‌خواهید از نظر اخلاقی وارد بخش مراقبت‌های بهداشتی شوید، اما یک دوست پزشک در دسترس ندارید. چه کار می کنی؟

Copy.Health برای محتوای پزشکی

خبر خوب این است که خدماتی مانند Copy.Health وجود دارد که کار سختی را برای شما انجام می دهد. آنها نویسندگانی را با اعتبار مناسب استخدام می کنند تا بتوانند محتوای بهداشتی و پزشکی را با اقتدار و دقت بنویسند. این به چند دلیل خوب است. این نه تنها به این معنی است که مخاطبان فعلی شما اطلاعات دقیقی خواهند داشت، بلکه به این معنی است که وب سایت شما تحت تأثیر به روز رسانی های آینده گوگل قرار نخواهد گرفت، همانطور که اگر محتوای خود را به صورت تصادفی می نوشتید.

Copy.Health همچنین برای شما اینفوگرافیک های سفارشی ایجاد می کند، در تحقیق موضوع به شما کمک می کند، در بررسی محتوا به شما کمک می کند، و حتی می تواند محتوا را برای شما بهینه کرده و منتشر کند. من یک بررسی ویدیویی کوچک از سایت آنها انجام دادم که در بالا می توانید مشاهده کنید. آنها در حال حاضر یک لیست انتظار دارند، بنابراین اگر به دنبال این هستید که به حوزه پزشکی بپردازید، قطعاً ارزش آن را دارد که زودتر بررسی کنید. Copy.Health تنها سرویسی نیست که محتوای بهداشتی خاص را ارائه می دهد، اما آنها قابل اعتماد هستند و مجموعه ای از خدمات اضافی را ارائه می دهند که آنها را از بقیه متمایز می کند.

چه استفاده از Copy.Health را برای محتوای پزشکی خود انتخاب کنید یا با یک متخصص پزشکی شریک شوید، مراقب باشید تا مطمئن شوید که هر محتوای بهداشتی منتشر شده از وب سایت شما دقیق است.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *