
محتوای کوتاه سئو
به خوبی ثابت شده است که محتوای با کیفیت بالا یکی از مهمترین عناصر در موفقیت سئو است. مشکل اینجاست که پیدا کردن محتوای خوب آسان نیست. تعداد بسیار کمی از SEO ها می توانند ادعا کنند که نویسندگان خوبی هستند، بنابراین آنها اغلب یک تیم نویسندگی را مدیریت می کنند یا فریلنسرها را استخدام می کنند. با این حال، آنها در مورد یافتن، مدیریت و حفظ نویسندگان خوب شکایات بسیاری دارند. احتمالاً صحبت های زیادی در مورد آن در لینکدین دیده اید. من در طول سالها با تعدادی از نویسندگان مختلف کار کردهام و درست است که حفظ انگیزه مردم و اطمینان از اینکه کار با کیفیت ثابتی دریافت میکنید سخت است. اما چیزی که بسیاری از بازاریابان دیجیتال فراموش می کنند این است که دریافت محتوای خوب کاملاً به کار نویسندگان محتوای شما وابسته نیست. مرحله مهمی در فرآیند نوشتن محتوا وجود دارد که بسیاری از بازاریابان آن را نادیده می گیرند.
اگر متوجه شدید که نتایج مورد نیاز خود را با محتوای خود دریافت نمی کنید، ممکن است نویسنده شما مشکلی نداشته باشد. میتونه تو باشی اگر به نویسندگان خود خلاصه محتوای سئو جامعی ارائه ندهید، آنها کیفیت کار مورد نظر شما را تولید نخواهند کرد. من یک ویدیو در مورد نحوه نوشتن یک خلاصه خوب برای محتوای سئو ساختم که اگر مانند من بیشتر یادگیرنده بصری هستید، می توانید آن را تماشا کنید.
بنابراین، محتوای کوتاه چیست و چگونه میتوانیم با ارائه محتوای خوب، زندگی نویسندگان محتوا را آسانتر کنیم؟ مهمتر از آن، آیا ابزاری وجود دارد که بتواند روند ایجاد محتوای کوتاه سئوی خوب را برای ما آسان تر کند؟
خلاصه محتوای SEO چیست؟
به زبان ساده، خلاصه محتوا سندی است که به نویسنده شما کمک میکند تا دقیقاً بفهمد شما از یک محتوا چه میخواهید. تمام اطلاعات مورد نیاز را به آنها می دهد. خلاصه محتوای SEO به آنها کمک می کند تا محتوایی را بنویسند که برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی می کند، بنابراین می توان تحقیقات تخصصی تری انجام داد. یک خلاصه خوب شامل؛
کلیدواژه مورد نظر حداقل (و حداکثر) تعداد کلمات عناوین و زیرعنوان ها لحن و هدف مورد نظر برخی از دستورالعمل های قالب بندی
کار زیادی به نظر می رسد، اما مهم است که تا حد امکان به نویسندگان خود کار کنید. نه تنها در نهایت محتوای بهتری خواهید داشت، بلکه زمان بسیار کمتری نیز برای نوشتن خواهد داشت.
چرا ارائه محتوای سئوی خوب مهم است؟
یک عنصر حقیقت در شکایت رایج وجود دارد که نویسندگان محتوای خوب به سختی پیدا می شوند. با این حال، کارهایی وجود دارد که می توانیم برای افزایش شانس خود انجام دهیم. اگر به یک نویسنده متوسط یک خلاصه محتوای سئوی کاملاً تحقیق شده ارائه شود، محتوای بسیار بهتری نسبت به نویسنده معمولی ارائه شده با یک محتوای خلاصه محتوای متوسط تولید خواهد کرد. بدیهی به نظر می رسد، اما این چیزی است که بسیاری از سئوکاران هنگام استخدام نویسندگان آزاد یا به تیم خود می گویند که چه کاری انجام دهند، به آن توجه نمی کنند.
من خودم اهمیت محتوای کوتاه مناسب را آزمایش کرده ام. من عمداً این مختصر را در مورد محتوای بد نوشتم تا بتوانم آزمایش کنم و نشان دهم وقتی شما تحقیق خود را انجام نمی دهید و اطلاعات کافی در اختیار نویسندگان قرار نمی دهید چه اتفاقی می افتد. نویسنده محتوایی که من این خلاصه را برایش فرستادم، وقتی آن را دریافت کردند، گیج شد، بیشتر به این دلیل که کار نوشتن محتوای خوب را ده برابر سختتر میکرد. اگرچه این مرد به من گفت که این کار بدی است، اما مشکل این است که بسیاری از نویسندگان این کار را انجام نمی دهند. آنها فقط سعی می کنند با هر زباله ای که به آنها داده اید کار کنند.
همچنین، اگر میخواهید یک آژانس را مقیاسبندی کنید، اگر میخواهید کار مداوم داشته باشید، داشتن یک فرآیند خوب برای ایجاد محتوای سئوی خوب بسیار مهم است. شما تیمی از نویسندگان را نمیخواهید که هرگز نمیدانند دارند چه میکنند و زمان زیادی را صرف حدس زدن آنچه از آنها میخواهید میکنند.
چگونه خلاصه محتوای سئو را تهیه می کنید؟
درست مانند نوشتن محتوای خوب، نوشتن یک محتوای خوب می تواند دشوار باشد. شما نمی توانید فقط اطلاعاتی را که برای ارائه نویسندگان خود به آن نیاز دارید، از بین ببرید. کمی تحقیق می خواهد. متأسفانه، این زمان بر است و آن چیزی نیست که یک سئوکار معمولی می خواهد انجام دهد. شما باید روی تجارت کار کنید، نه در تجارت.
بنابراین نمی خواهید ساعت ها را صرف تجزیه و تحلیل دستی رقبا کنید و سعی کنید بفهمید که برای رقابت با آنها به چه چیزی در محتوای خود نیاز دارید. چه کار می کنی؟ تفویض اختیار و استفاده از ابزارها برای نوشتن خلاصه محتوای سئوی خوب. یک ابزار خاص وجود دارد که من آن را به شدت توصیه می کنم.
با Frase مطالب کوتاه بنویسید
Frase ابزاری عالی برای نوشتن محتوای خوب است. سالهاست که وجود دارد، بنابراین احتمالاً برای بسیاری از شما شنیدن توصیهشده آن تعجب آور نیست. با این حال، این ابزاری است که همیشه بهتر و بهتر می شود. در ویدیوی بالا، من توضیح دقیق تری از نحوه کار این ابزار ارائه دادم، اما یک توضیح سریع تر ارائه خواهم کرد.
عبارت اولین بیست نتیجه جستجوی گوگل را برای هر عبارت جستجوی داده شده پردازش می کند. به عنوان مثال، در ویدیویی که من SEO Glasgow را جستجو می کنم. سپس تعداد کلمات موجود در نتایج جستجوی برتر، سرصفحه ها، پیوندها، اعتبار دامنه و حتی تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. تقریباً تمام اطلاعاتی را که برای شروع ایجاد محتوای خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. اگر شما هم مثل من هستید و نمیخواهید با دیوار بزرگی از اطلاعات سر و کار داشته باشید، Frase عالی است زیرا همه چیز به شکلی ساختاریافته به شما ارائه میشود.
فقط با چند ترفند و بررسی، Phrase یک خلاصه محتوای واقعاً دقیق را در اختیار شما قرار می دهد. حتی اگر ابتداییترین تنظیمات را انجام دهید، چیزی خواهید داشت که حداقل از «تعداد عنوان و کلمات تخیلی» معمولی که انتظار میرود بسیاری از نویسندگان با آن جادو خلق کنند، پیشی بگیرد. اگر ویدیو را تماشا کنید، خواهید دید که قالب محتوای کوتاه Frase چقدر در اختیار شما قرار می دهد. به نویسنده شما تعداد دقیق کلمات، لحن مورد نظر، گروه های موضوعی و هر گونه اطلاعاتی داده می شود.
نتیجه
بسیاری از سئوکاران از نویسندگان محتوای خود شکایت دارند، اما مشکل ممکن است در واقع ما و محتوای کوتاه ما باشد. چه بخواهید از ابزاری مانند Phrase یا Page Optimizer Pro استفاده کنید، باید مطمئن شوید که به تیم محتوای خود یک خلاصه محتوای SEO خوب ارائه می دهید. این روند نوشتن را ساده می کند و در نهایت نتایج بسیار بهتری را در مورد رتبه بندی به دست می آورد. روزگاری که به یک نویسنده عنوان و تعداد کلمات داده می شود و محتوا باید به اندازه کافی خوب باشد، گذشته است.
برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!