
در این قسمت، دیو فینک، مدیر عامل Postie، به ما ملحق شده است تا در مورد چگونگی ادغام موفقیت آمیز ایمیل مستقیم و بازاریابی دیجیتال صحبت کنیم.
در این قسمت بحث می کنیم:
آیا استفاده از مهارت های دیجیتال مارکتینگ در رشته تبلیغات پست مستقیم آسان است؟ آیا برندهای هدفمند برای استفاده از بازاریابی پستی مستقیم بازتر هستند؟ پیگیری موفقیت کمپین های پست مستقیم چقدر سخت است؟ چه چیزی ممکن است مانع از پذیرش تبلیغات پست مستقیم پیشرفته توسط SMEها شود؟ چه درس هایی می توانید از بازاریابی دیجیتال بگیرید و برای پست مستقیم درخواست دهید؟
تماس با دیو/پوستی:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.