نحوه انتخاب بهترین موضوعات و عناوین برای پست های وبلاگ

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب

چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب

نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب

آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

این موضوعی است که بارها و بارها مطرح می شود.

در واقع، همین هفته گذشته یکی از مشتریانمان درخواست کمک کرد تا بدانند چگونه می توانند تحقیق کنند و بهترین عناوین و موضوعات را برای پست های وبلاگ آینده انتخاب کنند.

بنابراین، ما تصمیم گرفتیم یک بار برای همیشه در اینجا در وبلاگ خود به موضوع بپردازیم!

در این پست، شما را از چند راه راهنمایی می‌کنیم که معمولاً ایده‌های موضوع پست وبلاگ و همچنین الهام گرفتن از کلمات کلیدی را برای ما و مشتریانمان ارائه می‌کنیم.

بهترین بخش این است که اینها همه چیزهایی هستند که شما هم می توانید انجام دهید.

بنابراین اگر برای یافتن موضوعات مناسب برای جذب مخاطبان خود در تلاش هستید، به دنبال آن نباشید.

در اینجا نکات برتر ما برای انتخاب بهترین عناوین و موضوعات برای پست های وبلاگ شما آورده شده است.

ایده های پست وبلاگ را از گزارش صفحات فرود گوگل آنالیتیکس دریافت کنید

گوگل آنالیتیکس می تواند ابزاری عالی برای به دست آوردن بینش در مورد تلاش های بازاریابی محتوای موجود شما باشد.

اما چگونه می توانید از این برای دریافت ایده های جدید پست وبلاگ استفاده کنید؟

خوب، یکی از راه‌های اصلی استفاده از گوگل آنالیتیکس برای تولید ایده، یادگیری از چیزی است که به نظر می‌رسد برای کسب‌وکار شما کار می‌کند و سعی کنید آن را در جای دیگری تکرار کنید.

در Analytics، می توانید به راحتی بررسی کنید که کدام پست های وبلاگ در حال حاضر عملکرد خوبی دارند.

می‌توانید گرایش‌های مربوط به انواع پست را شناسایی کنید و از آن اطلاعات برای اطلاع‌رسانی بهترین موارد برای مخاطبانتان استفاده کنید.

چندین راه برای انجام این کار وجود دارد:

ابتدا Analytics را باز کنید، دوره زمانی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس به آدرس زیر بروید:

جذب > همه ترافیک > کانال ها > روی بیشتر کلیک کنید > وارد صفحه فرود شوید

یک راه دیگر (و شاید کمی ساده تر) این است که دوباره محدوده تاریخ را تنظیم کنید و سپس به:

رفتار > محتوای سایت > صفحه فرود (افزودن بخش برای نمایش نتایج ارگانیک)

به عنوان مثال، اخیراً به ما وظیفه داده شد که به این فکر کنیم که یکی از مشتریان ما، یک ارائه دهنده آموزش آنلاین، باید درباره چه موضوعاتی بنویسد.

ما با بررسی داده‌های Google Analytics آنها شروع کردیم و متوجه شدیم که به نظر می‌رسد پست‌های وبلاگ با عملکرد برتر آنها بر مهارت‌های خاصی تمرکز می‌کنند که افراد می‌توانند به جای خود دوره‌ها بیاموزند.

بنابراین، ما تصمیم گرفتیم که مشتری ما باید روی ایجاد محتوای جدید متمرکز بر مهارت‌ها یا زمینه‌های موضوعی دیگری تمرکز کند که افراد ممکن است بخواهند اطلاعات مشابهی در مورد آنها پیدا کنند.

فقط ها؟

جستجو در سایت:

راه دیگری برای اینکه بفهمید چه چیزی برای کاربران شما مهم است و اطلاعاتی که در سایت شما به دنبال آن هستند، استفاده از اطلاعات عملکرد جستجوی سایت شما است.

در اینجا شما قادر خواهید بود هر پرس و جوی جستجو شده در سایت خود را پیدا کنید.

این واقعاً اطلاعات مفیدی در مورد موضوعات پست وبلاگ است. همانطور که می بینید دقیقاً سؤالات یا سؤالاتی را که مشتریان یا مشتریان بالقوه شما در حال تلاش برای یافتن در وب سایت شما هستند، مشاهده می کنید.

می دانید که این افراد در حال حاضر با برند شما درگیر هستند و به دنبال چیزی خاص هستند.

سپس می توانید به محتوای سایت خود نگاه کنید و اگر موضوع را قبلاً دارید، می توانید آن محتوا را بیشتر بهبود ببخشید یا اگر موضوع پوشش داده نشده است، چیزی جدید برای پاسخگویی به تقاضا ایجاد کنید.

می‌توانید با ورود به Google Analytics و جستجو در قسمت Behavior > Site Search > Search Terms، تمام عبارات جستجویی را که افراد هنگام جستجوی سایت شما استفاده کرده‌اند، بیابید.

از Google AutoSuggestions برای دریافت ایده های موضوع وبلاگ استفاده کنید

یکی دیگر از راه‌های عالی برای دریافت راهنمایی یا الهام گرفتن در مورد موضوع یا عنوان‌هایی که بعداً باید تحقیق کنید، استفاده از پیشنهادات خودکار Google و پیشنهادات مرتبط در پایین نتایج صفحه جستجوی Google است.

آنها همیشه ارزش کاوش را دارند.

ممکن است از قبل ایده ای در مورد آنچه می خواهید در مورد آن صحبت کنید داشته باشید، اما هر دو می توانند به شما کمک کنند تا تفکر خود را گسترش دهید و راه های بالقوه برای اکتشاف را آشکار کنید.

به علاوه، از قبل می‌دانید که اینها موضوعات و حوزه‌هایی هستند که مردم در حال جستجو برای آنها هستند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به گوگل بروید و شروع به تایپ کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار خود کنید که ممکن است بخواهید در مورد آن بنویسید.

همانطور که تایپ می کنید، پیشنهاداتی را برای سایر موضوعات مرتبط و چیزهایی که افراد جستجو کرده اند مشاهده خواهید کرد.

واقعا به همین اسونیه!

این عالی است زیرا می توانید موضوعات محبوب مرتبط با کلمه کلیدی خود را ببینید و بنابراین پیشنهادهای خوبی برای انواع موضوعات برای نوشتن دریافت می کنید.

در تصویر زیر از عبارت “SEO” استفاده کرده ام

اکنون، با در نظر گرفتن این مثال، اگر من به دنبال ایده هایی برای ایجاد محتوا در زمینه سئو بودم، “SEO for Google My Business” ممکن است چیزی باشد که شروع به بررسی آن می کردم.

به طور مشابه، در پایین صفحه نتایج، جستجوهای مرتبطی وجود دارد (اغلب به غیر از پیشنهادات خودکار – توجه داشته باشید که «ابزارهای سئو» و «دوره سئو» در نتایج پیشنهادات خودکار نبودند) که می‌توانید از آنها الهام بگیرید:

این را امتحان کنید، کلمات کلیدی مربوط به خدمات یا محصولات خود را اضافه کنید و مشاهده کنید که ظاهر می شود، اغلب شگفت زده خواهید شد.

با استفاده از Answer the Public موضوعات پست وبلاگ را پیدا کنید:

یک ابزار عالی برای دریافت پیشنهادات موضوعی Answer the Public است که می‌تواند کارهای دستی زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پرس و جو/کلمه کلیدی را وارد کنید و مجموعه کاملی از اطلاعات در مورد سوالات جستجو و جستجوهای تکمیل خودکار مرتبط با آن کلمه کلیدی را دریافت خواهید کرد.

از این طریق می توانید پیشنهادات زیادی برای موضوعات و جستجوهای مرتبط دریافت کنید.

بهترین از همه، همه اینها بر اساس داده های واقعی ساخته شده است (و یک نسخه رایگان وجود دارد).

در تصویر زیر، از عبارت جستجوی «SEO» استفاده کردم و با سؤالات فیلتر شدم. در نتیجه، می توانید 79 سوال مختلف مرتبط با سئو را ببینید که بر اساس کی، اراده، کدام، کجا، چه کسی، چگونه، چرا، چه چیزی و می توانم تایپ کنم طبقه بندی شده اند:

بسیار مفید است، نه؟

اگر نتایج سوال آنچه را که به دنبالش هستید به شما نمی دهد، هرگز نترسید.

علاوه بر سوالات، شما همچنین می توانید نتایج را با حروف اضافه، مقایسه، ترتیب حروف الفبا و اصطلاحات مرتبط مشاهده کنید.

بدون شک یکی از بهترین ابزارها برای دریافت ایده های تم برای باتلاق شماست.

با استفاده از ابزار جادویی کلمه کلیدی SEMrush، موضوعات پست وبلاگ را پیدا کنید

این یکی کمی کمتر در دسترس است زیرا به اشتراک SEMrush نیاز دارید، اما ابزاری عالی برای داشتن در قفسه خود است.

وقتی نوبت به تولید ایده‌های موضوعی پست وبلاگ می‌رسد، باید ابزار جادوی کلمه کلیدی را بررسی کنید.

چیزی شبیه به ابزار Answer the Public در بالا انجام می دهد، اما اطلاعات بیشتری در مورد حجم جستجو، دشواری رقابت، فصلی بودن، و انواع محتوایی که Google در حال حاضر برای یک جستار مشخص نمایه می کند، ارائه می دهد.

فقط کلمه کلیدی خود را در نوار جستجو اضافه کنید، کشور مورد نظر خود را فیلتر کنید و سپس به بخش سوالات نگاه کنید.

همانطور که در زیر خواهید دید، من دوباره مسائل مربوط به اصطلاح “SEO” را بررسی کرده ام.

توصیه می‌کنیم به سؤالاتی با مشکل کلمه کلیدی کم و حجم جستجوی بالا نگاه کنید، زیرا رتبه‌بندی آنها آسان‌تر است و ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد، اما هشدار دهید، پیدا کردن آنها اغلب سخت است!

به همین دلیل، ممکن است بخواهید به دنبال اصطلاحات طولانی تر باشید تا ترکیب کاملی از این دو را پیدا کنید!

مشتریان / تیم فروش:

با تیم های خدمات مشتری یا فروش خود صحبت کنید. آنها یکی از بهترین مکان ها برای یافتن الهام از کلمات کلیدی و محتوا هستند.

این احتمال وجود دارد که تیم خدمات مشتری یا فروش شما بیش از هرکس دیگری در کسب و کار شما با مشتریان و مشتریان احتمالی شما صحبت کند.

به این ترتیب، آنها اغلب بهترین درک را از علاقه و ناپسندی این مشتریان، اطلاعاتی که به دنبال آن هستند و هر مشکلی که ممکن است داشته باشند، خواهند داشت.

همه اینها نقطه شروع فوق العاده ای در مورد موضوعات پست وبلاگ هستند و می توانند به الهام گرفتن از کلمات کلیدی نیز کمک کنند.

رقبای خود را زیر نظر بگیرید:

تماشای خروجی رقیب شما همیشه می تواند منبع الهام خوبی باشد.

اگر شما هم به دنبال الهام گرفتن از کلمات کلیدی هستید، این یکی از اولین جاهایی است که باید به آن نگاه کنید.

با تماشای رقبای خود، می توانید راه های بهتری برای برقراری ارتباط در موضوعات مشابه با آنها شناسایی کنید یا به موضوعاتی که آنها پوشش داده اند نگاهی بیندازید و آنها را با محتوای بهتر گسترش دهید.

رقبای شما همان مخاطبان شما را هدف قرار خواهند داد، بنابراین با نگاه کردن به محتوایی که ایجاد می کنند، می توانید ایده خوبی از اینکه چه چیزی برای آنها مفید است و چه چیزی برای آنها مفید نیست، به دست خواهید آورد.

وقتی صحبت از نظارت بر رقبای شما می شود، چند کار وجود دارد که توصیه می کنیم انجام دهید:

پست های وبلاگ آنها را بخوانید مشترک شدن در لیست ایمیل رقبای خود کانال های اجتماعی آنها را دنبال کنید هشدارهایی را برای ذکر نام تجاری آنها تنظیم کنید و مکان ظاهر شدن آنها در اخبار و رسانه های مختلف را پیگیری کنید. اعلان‌ها را برای سایت‌های آنها از طریق مرورگر خود روشن کنید تا از همه به‌روزرسانی‌ها مطلع شوید.

بنابراین، 7 نکته آسان برای ایده گرفتن برای انواع موضوعاتی که باید درباره آنها وبلاگ داشته باشید، دارید.

بیایید خلاصه کنیم، اینها عبارت بودند از:

گزارش‌های صفحه فرود جستجوی سایت Google پیشنهادات خودکار پاسخ انجمن SEMrush کلمات کلیدی ابزار جادویی خدمات مشتری/تیم‌های فروش رقبا

اگر در مورد هر یک از موارد بالا سؤالی دارید، یا اگر چیزی برای الهام گرفتن از پست های وبلاگ استفاده می کنید، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

با ما تماس بگیرید

اگر در تلاش‌های بازاریابی محتوا یا کپی‌رایتینگ خود به دنبال پشتیبانی هستید، لطفاً با ما تماس بگیرید. کارشناسان محتوای ما خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند. با ما با شماره 01273 733433 تماس بگیرید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید:

مقالات مرتبط :


کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب


چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب


نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب


آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *