نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
اینفلوئنسرهای مجازی چگونه آینده بازاریابی را تغییر می دهند؟

همکاری اخیر بین Depop و The Sims به نظر می رسد نگاهی اجمالی به اینکه رسانه های اجتماعی با توسعه ادامه مطلب

روی داوطلبانه در Great British Beach Clean کلیک کنید

در برنامه Great British Bake Off کانال 4، شکایت از "ته خیس" ممکن است شما را در کتاب های بد ادامه مطلب

نمای کلی برنامه Wix Affiliate | راهنمای عمیق

اگر تا به حال یک صفحه نمونه کار یا یک وب سایت ساده بدون طراحی وب یا مهارت های توسعه ادامه مطلب

نحوه ایجاد شخصیت خریدار در HubSpot

اگر می خواهید در یافتن خریدار کامل خود موفق شوید، باید این 5 مرحله را دنبال کنید. اکنون اطلاعات کافی ادامه مطلب

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو شامل استفاده از عقل سلیم، مهارت، تجربه و چند ابزار مفید است.

هنگامی که کلمات کلیدی مناسبی را که مخاطبان هدف شما هنگام جستجوی آنلاین استفاده می‌کنند انتخاب کردید، محتوایی ایجاد خواهید کرد که بهترین پاسخ‌ها را به این سوالات ارائه می‌دهد.

در نتیجه رتبه بالایی خواهید داشت و ترافیک ارگانیک به دست خواهید آورد.

چه در حال راه اندازی یا توسعه یک وب سایت موجود باشید، این راهنما برای شما مناسب است.

بیا شروع کنیم.

مرحله 1. با کلمات کلیدی که مشتریان جستجو می کنند شروع کنید

فرآیند تحقیق کلمات کلیدی با کلمات کلیدی مرتبط با محصول، خدمات یا صنعت شما شروع می شود که مشتریان بالقوه جستجو می کنند.

بنابراین اگر یک شرکت حسابداری هستید، با کلمات کلیدی اساسی مانند حسابداری، حسابداری، امور مالی، مالیات، حسابداری، اظهارنامه مالیاتی و غیره شروع کنید.

به نوع کسب و کاری که اداره می کنید و انواع خدماتی که ارائه می دهید فکر کنید.

اگر گیر کرده اید، به صفحه اصلی یک رقیب نگاه کنید تا ببینید آنها چگونه خود را توصیف می کنند. به نام محصولات و خدمات آنها نگاه کنید.

موضوعات شانه را جستجو کنید

راه دیگر برای انتخاب کلمات کلیدی استفاده از ابزاری به نام relatedwords.org است.

طبق تصویر زیر، عبارات مربوط به کلمه کلیدی تمرکز خود را با استفاده از این ابزار مشاهده خواهید کرد.

من در یک وب سایت برای یک متخصص ورشکستگی کار می کنم و کلماتی که با آن شروع کردم ورشکستگی، انحلال و شرکت محدود بود.

پس از صحبت با مدیران، پیشنهاد کردند موضوع «بازپرداخت وام» را هم درج کنم.

هنگامی که این کلمات کلیدی را به یک سند متنی یا صفحه گسترده اضافه کردید، به مرحله بعدی بروید.

مرحله 2. اکنون مشکلات و سوالات را جستجو کنید

گوگل با بیش از ۷ میلیارد جستجو در روز، بزرگترین ابزار تحقیق خریداران در جهان است.

اکثر مردم کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو تایپ می کنند تا سوال بپرسند و راه حلی برای مشکلات خود بیابند.

بنابراین نقطه شروع واضح این است که سوالات و مشکلات رایج مربوط به محصولات یا خدمات خود را بیابید و انتخاب کنید.

لیست کلمات کلیدی را از مرحله اول دریافت کنید، از ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید و کلمات کلیدی خود را با این اصلاح کننده ها فیلتر کنید.

چگونه، چه، کجا، چه زمانی، چرا، صدور، اصلاح، بهبود، افزایش، کاهش، حذف، کاهش، افزایش

به گفته Ahrefs، 121390 کلمه کلیدی جستجو شده در بریتانیا حاوی “SEO” وجود دارد.

و 12898 کلمه کلیدی SEO شامل “چگونه، چه، کجا، چه زمانی، چرا، مشکل، رفع، بهبود، افزایش، کاهش، حذف، کاهش، رشد” وجود دارد.

به گفته Ahrefs، 105527 کلمه کلیدی جستجو در بریتانیا وجود دارد که حاوی تبلیغات است.

و 13448 کلمه کلیدی تبلیغاتی شامل “چگونه، چه، کجا، چه زمانی، چرا، مشکل، رفع، بهبود، افزایش، کاهش، حذف، کاهش، رشد” وجود دارد.

بنابراین بین 10.6٪ تا 12.7٪ از کل کلمات کلیدی در این نمونه کوچک عبارتند از پرس و جوهای مشکل یا سوال.

در اینجا نحوه یافتن کلمات کلیدی مشکل ساز و مشکوک با ابزار Ahrefs Keywords Explorer آورده شده است.

یک کلمه کلیدی اولیه را در کاوشگر کلمات کلیدی Ahrefs وارد کنید انتخاب کنید شامل > هر کلمه کپی و جای‌گذاری اصلاح‌کننده‌های کلمه کلیدی و اعمال کادر کنار کلیدواژه‌هایی را که می‌خواهید به لیست کلمات کلیدی خود اضافه کنید علامت بزنید. فهرست جدید فهرست کلمات کلیدی خود را در سمت چپ مشاهده کنید مرحله 3. کلمات کلیدی اطلاعاتی مانند دسته، محصول یا خدمات خود را وارد کنید

مردم به دنبال اطلاعاتی در مورد محصولات یا خدمات خاص هستند و درباره ویژگی ها و مزایای آنها تحقیق می کنند.

با توجه به فرآیند تصمیم‌گیری خریدار، به این جستجوی اطلاعات یا آنچه گوگل «محیط آشفته» می‌گوید، مرحله بین ماشه و خرید می‌گویند.

مشاهده سابقه خرید من

بر اساس سابقه جستجوی من در مرورگر کروم، قبل از خرید گیمبال گوشی هوشمند، موارد زیر را جستجو کردم:

نام تجاری و نام محصول نحوه استفاده از آن در داخل خانه آموزش محصول راهنمای مبتدی فیلم نحوه اتصال آن به گوشی چگونه چراغ های محصول را روشن کنم

این جستجوها طی 5 روز در گوگل، یوتیوب، اپل، آمازون و وب سایت این برند انجام شد.

به عبارت دیگر، شما باید طیف وسیعی از محتوای اطلاعاتی را در چندین کانال ایجاد کنید تا به خریداران در مورد محصول یا خدمات خود آموزش دهید.

برای یافتن کلمات کلیدی اطلاعاتی، کلمه کلیدی اولیه خود را بردارید و آن را با این اصلاح کننده ها در ابزار تحقیق کلمه کلیدی دلخواه خود فیلتر کنید.

به عنوان مثال، راهنما، یادگیری، آموزش، ویدئو، ماشین حساب، بهترین، بهترین، سفارشی، خدمات، رنگ، رنگ، شرکت، مشاور، متخصص، برای، با و

در اینجا نحوه یافتن کلمات کلیدی آموزنده با Ahrefs آورده شده است.

سپس کلمات کلیدی مربوطه را انتخاب کرده و به لیست کلمات کلیدی خود اضافه کنید.

مرحله 4. کلمات کلیدی را که مردم هنگام مقایسه محصولات یا خدمات شما با دیگران جستجو می کنند، اضافه کنید

بخش دوم “محیط آشفته” جایی است که مردم محصولات و خدماتی را که در نظر دارند ارزیابی می کنند.

مردم دائماً بین تحقیق و ارزیابی محصولات و خدمات به این سو و آن سو می پرند تا زمانی که تصمیم بگیرند کدام تصمیم درست است.

به عنوان مثال، من اخیرا یک آیفون 13 پرو خریدم، اما مطمئن نبودم که به سراغ 13 پرو یا 13 پرو مکس بروم.

آیفون 13 پرو در مقابل پرو مکس را در گوگل و یوتیوب جستجو کردم و به صفحه مقایسه اپل نگاه کردم و سعی کردم تفاوت قیمت، اندازه و ویژگی ها را بفهمم.

شما می خواهید کلمات کلیدی حاوی اصلاح کننده های زیر را شناسایی و انتخاب کنید:

بررسی، مقایسه، کنتراست، در مقابل، در مقابل، جایگزین، مشابه یا

سپس کلمات کلیدی مربوطه را انتخاب کرده و به لیست کلمات کلیدی خود اضافه کنید.

مرحله 5. کلمات کلیدی که در آن مردم به دنبال خرید هستند

در نهایت، برای یافتن کلمات کلیدی با هدف تجاری از جایی که مردم به دنبال خرید هستند، می‌توانید فهرست کلمات کلیدی خود را با اصلاح‌کننده‌های تصمیم خرید فیلتر کنید.

خرید، نزدیکترین، ارزان، اندازه، اندازه، فروشگاه، فروشگاه، تخفیف، کوپن، معامله، فروش، ebay، آمازون، پیشنهاد، اجاره

در اینجا نحوه یافتن کلمات کلیدی برای تصمیم گیری خرید با Ahrefs آورده شده است.

سپس کلمات کلیدی مربوطه را انتخاب کرده و به لیست کلمات کلیدی خود اضافه کنید.

اما در مورد حجم جستجوی ماهانه، کلمات کلیدی طولانی و دشواری کلمات کلیدی چطور؟

در هر یک از 5 مرحله فوق، می توانید کلمات کلیدی با حجم جستجوی کم یا دشواری کلمات کلیدی بالا را فیلتر کنید.

با افزودن فیلتر شمارش کلمات، به راحتی می توانید کلمات کلیدی دم بلند را اضافه کنید.

مهمتر از آن یافتن کلمات کلیدی مناسبی است که مشتریان شما در هر مرحله از فرآیند تصمیم گیری خرید به دنبال آن هستند.

مرحله 6. کلمات کلیدی که مردم منابعی را جستجو می کنند تا به آنها پیوند بزنند

شما می خواهید کلمات کلیدی را با هدف پیوند پیدا کنید که افراد در صنعت شما به دنبال آن هستند، نه مخاطبان هدف شما.

این مصاحبه با بریتنی مولر هدف از این رابطه را توضیح می دهد.

بنابراین کلمات کلیدی هدف پیوند چیزهایی مانند صنعت شما، آمار، حقایق در مورد موضوع شما هستند.

این یافتن کلمات کلیدی است که دارای آمار، حقایق، داده‌ها، چیزهای دیگری هستند که دارای هدف پیوند داخلی هستند، زیرا مردم منابع را در کنار هم قرار می‌دهند و می‌خواهند به تحقیقات پیوند و پیوند دهند، آنها می‌خواهند به آمار پیوند دهند.

بریتنی مولر – Moz.com

شما می‌توانید از این استراتژی سئو برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که همتایان صنعت به آن استناد می‌کنند و به آن لینک می‌دهند و اعتبار سایت و رتبه‌بندی کلمات کلیدی خود را افزایش می‌دهند.

برای شناسایی کلمات کلیدی هدف پیوند، کلمه کلیدی seed را بردارید و با آن فیلتر کنید

آمار، چک لیست، الگو، نظرسنجی، داده ها

سپس کلمات کلیدی مربوطه را انتخاب کرده و به لیست کلمات کلیدی خود اضافه کنید.

مرحله 7. اکنون یک برنامه محتوایی برای انتخاب کلمات کلیدی و ایجاد محتوا دارید

با اضافه شدن تمام کلمات کلیدی به لیست، آنها را صادر کنید، قالب تحقیق کلمه کلیدی من را باز کنید و آنها را وارد کنید.

برنامه محتوا را با تیم یا کارکنان خود به اشتراک بگذارید و دستورالعمل هایی را برای انتخاب بله یا خیر از ستون افزودن به برنامه در کنار هر کلمه کلیدی به اشتراک بگذارید.

اشتراک‌گذاری تغییر دسترسی عمومی به هرکس را انتخاب کنید گزینه نقش ویرایشگر را انتخاب کنید پیوند را کپی کنید و برای کارکنان یا مشتری ارسال کنید

هدف کاربر این است که محتوای صفحه شما را در اختیار کاربران قرار دهد تا درخواست جستجوی آنها را برآورده کند. راه حل یا پاسخ به سوال آنها.

فرض کنید “درهای گاراژ مدرن” را به برنامه خود اضافه کرده اید.

مصرف کننده کتابچه راهنمای نصب درب گاراژ را نمی خواهد و هنوز آماده خرید نیست. آنها در میانه جستجوی اطلاعات محصول و تصاویر طیف وسیعی از درب های گاراژ مدرن هستند.

با نگاهی به نتایج برتر، خواهید دید که گوگل صفحاتی را در یک لیست یا نوع محتوای دسته بندی محصول نمایش می دهد.

بنابراین از ستون نوع محتوا در قالب، نوع محتوای مناسب را انتخاب کنید.

مثالی دیگر؛ اگر “نحوه عایق بندی درب گاراژ” در طرح شما گنجانده شده باشد، نوع محتوا “چگونه مقاله” است، زیرا این قالب محتوا با هدف کاربر مطابقت دارد.

آموزش و تولید محتوا

هنگامی که کلمات کلیدی را به برنامه خود اضافه کردید و نوع محتوای خود را انتخاب کردید، می توانید فرآیند تولید محتوا را با نوشتن عنوان صفحه و طرح کلی محتوا برای هر صفحه یا پست وبلاگ آغاز کنید.

خلاصه را به نویسنده خود بدهید تا بتوانید محتوای مکتوب مطابق با درخواست کاربر ارائه دهید.

قبل از ارسال آنلاین، مطالب را ویرایش و تصحیح کنید.

نتیجه

با کلمات کلیدی اصلی جستجوی مشتری شروع کنید، سپس کلمات کلیدی را در مراحل تشخیص مشکل، جستجوی اطلاعات، ارزیابی جایگزین و تصمیم خرید فیلتر کنید.

لیست کلمات کلیدی خود را در یک صفحه گسترده قرار دهید و آن را با مشتریان یا تیم خود به اشتراک بگذارید، آنها می توانند تصمیم بگیرند که کدام کلمه کلیدی را قبل از نوشتن محتوایی انتخاب کنند که به بهترین وجه به آن کلمات کلیدی یا سوالات پاسخ می دهد تا رتبه شما را در جستجو افزایش دهد و ترافیک را از جستجو دریافت کند.

مقالات مرتبط :


اینفلوئنسرهای مجازی چگونه آینده بازاریابی را تغییر می دهند؟

همکاری اخیر بین Depop و The Sims به نظر می رسد نگاهی اجمالی به اینکه رسانه های اجتماعی با توسعه ادامه مطلب


روی داوطلبانه در Great British Beach Clean کلیک کنید

در برنامه Great British Bake Off کانال 4، شکایت از "ته خیس" ممکن است شما را در کتاب های بد ادامه مطلب


نمای کلی برنامه Wix Affiliate | راهنمای عمیق

اگر تا به حال یک صفحه نمونه کار یا یک وب سایت ساده بدون طراحی وب یا مهارت های توسعه ادامه مطلب


نحوه ایجاد شخصیت خریدار در HubSpot

اگر می خواهید در یافتن خریدار کامل خود موفق شوید، باید این 5 مرحله را دنبال کنید. اکنون اطلاعات کافی ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *