نحوه ایجاد شخصیت خریدار در HubSpot

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

اگر می خواهید در یافتن خریدار کامل خود موفق شوید، باید این 5 مرحله را دنبال کنید. اکنون اطلاعات کافی برای ایجاد شخصیت خریدار خود جمع آوری کرده اید. از چه ابزارهایی می توانید برای نوشتن شخصیت خریدار خود استفاده کنید؟

HubSpot راه حل است! تنها 3 مرحله برای دنبال کردن وجود دارد:

1. وارد شوید و برای یافتن بخش افراد برتر، اسکرول کنید. روی Add Person کلیک کنید.

2. تمام اطلاعاتی را که در مورد شخصیت خود دارید در دسته بندی صحیح وارد کنید. پر کردن “نام” و “شرح شخص” الزامی است. وقتی کارتان تمام شد آن را ذخیره کنید.

3. هنگامی که پرسونا را ذخیره می کنید، HubSpot یک نمای کلی از تمام شخصیت هایی که ایجاد کرده اید را به شما نشان می دهد.

این همه است! اکنون می توانید به لطف شخصیت های خریدار خود، مشتری بالقوه مناسب را هدف قرار دهید!

چگونه یک خریدار موثر ایجاد کنم؟ تنها با دانستن دقیق مشتری ایده آل شما می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید. در اینجا روش گام به گام است.

شخصیت خریدار نمایشی تخیلی از مشتری ایده‌آل شما است که بر اساس داده‌های واقعی مانند جمعیت‌شناسی و رفتار آنلاین، همراه با حدس‌های آموزش‌دیده درباره داستان‌های شخصی، انگیزه‌ها و نکات دردناک آن‌ها است. اما چگونه می توانید شخصیتی بسازید که واقعاً به شما در درک نیازهای مشتریان کمک کند؟ جمع آوری داده ها. کل روال همین است.

1. سؤالاتی را برای پرسیدن تعیین کنید.

اولین قدم این است که مشخص کنید می خواهید چه اطلاعاتی در مورد مشتریان خود داشته باشید. به عنوان مثال، آیا برای شما مهم است که بدانید شخص شما از چه ابزاری در محل کار استفاده می کند؟ تمام اطلاعاتی که جمع آوری می کنید باید در 7 بخش طبقه بندی شوند:

نقش شخصیت شما در شرکت او جزئیات صنعت او اهدافی که او می خواهد به آنها برسد. چالش های او چه چیزی می خواند یا معمولاً برای به روز رسانی کجا می رود. زندگی شخصی و پیشینه. چگونه او ترجیح می دهد خرید کند.

از این چک لیست HubSpot استفاده کنید تا بفهمید کدام سوال را بپرسید. لازم نیست همه اینها را در آن قرار دهید، فقط آنها را متناسب با کسب و کار خود تنظیم کنید.

2. نحوه جستجوی شخصیت خود را تعیین کنید.

شخصیت خریدار باید همیشه داده محور باشد. 4 روش مختلف برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز شما وجود دارد:

مصاحبه با مشتریان فعلی این مهمترین روش است زیرا شما اطلاعاتی را از افرادی که قبلاً شما را انتخاب کرده اند جمع آوری می کنید. نظارت بر کانال های رسانه های اجتماعی خواندن نظرات در صفحات یا وبلاگ‌های صنعت کلیدی و تجزیه و تحلیل لینکدین برای مرتبط‌ترین پروفایل‌ها برای کسب‌وکارتان، تمرین خوبی است. همچنین می‌توانید سؤالاتی را ارسال کنید تا بفهمید شخصیت شما به دنبال چه چیزی است. با همکاران خود، با افرادی که واقعاً با مشتریان شما ارتباط دارند، صحبت کنید. چه کسی آنها را بهتر می شناسد؟ استفاده از HubSpot Lead Intelligence برای نظارت بر فعالیت سرنخ خود. به لطف این ابزار در HubSpot CRM، می‌توانید با مشاهده فعالیت سرنخ‌های خود (یعنی درباره چه موضوعی می‌خوانند، از چه شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، به سمت چه نوع محتوایی جذب می‌شوند، بینش‌های سرنخ زیادی را مدیریت کنید، و غیره).

3. اطلاعات خود را جمع آوری کنید و یک شخصیت اصلی انتخاب کنید.

جمع آوری تمام اطلاعاتی که در اختیار دارید فقط در یک فایل یا مکان (مانند مایکروسافت اکسل، گوگل درایو و غیره) تمرین خوبی است. اکنون که می توانید به تصویر بزرگ مخاطبان هدف خود نگاه کنید، زمان آن رسیده است که یک شخصیت کلیدی را برای تمرکز روی آن انتخاب کنید، به خصوص اگر تحقیقات و مصاحبه هایی که انجام داده اید نتایج متفاوتی به شما داده باشد.

مهم است که مشخص کنید مشتری ایده آل شما چه کسی است تا هویت برند و محصول خود را تعریف کنید. چگونه انجامش بدهیم؟ روندها و شباهت ها را در پاسخ هایی که مردم به شما داده اند کشف کنید.

4. پروفایل شخصی اصلی خود را ایجاد کنید.

به چک لیست HubSpot برگردید و با شروع ایجاد پرسونای خریدار، آن را تکمیل کنید. فراموش نکنید که 3 مورد را درج کنید:

نام. حتی اگر شخصیت شما تخیلی است، باید آن را واقع بینانه نگه دارید. عکس. نقل قول های واقعی

4. داستان شخصیت اصلی خود را بگویید.

پر کردن لیست امتیازات کافی نیست. اطلاعاتی را که جمع آوری کرده اید به یک داستان به 5 فصل تبدیل کنید:

اطلاعات شغلی و جمعیتی یک روز در زندگی او چگونه است؟ چالش ها و نقاط درد او چیست؟ او برای کسب اطلاعات به کجا مراجعه می کند؟ اعتراضات رایج به محصولات و خدمات.

5. شخصیت خریدار خود را اجتماعی کنید.

اکنون که شخصیت اصلی شما ایجاد شده است، به سادگی تجارت خود را با آن هماهنگ کنید. اما باید شروع به اشتراک گذاری آن نمایه با تیم خود کنید: به هر حال، اگر تیم های فروش و بازاریابی شما متوجه نشوند که با چه کسی صحبت می کنند، ایجاد پیامی که واقعاً طنین انداز باشد، دشوار است.

کمک خواستن؟ تماس با ما از طریق:

تلفن: +44 20 8834 4795

ایمیل: help@whitehat-seo.co.uk

مقالات مرتبط:

چگونه یک خریدار موثر ایجاد کنم؟

چگونه سفر خریدار را به شخصیت خود ترسیم کنم؟

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *