نحوه ایجاد CTAهای بازاریابی با تبدیل بالا

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

مرحله 1. کلمات مناسب را انتخاب کنید

کلماتی که برای CTA خود استفاده می کنید می توانند کمپین بازاریابی شما را شکست دهند یا شکست دهند. پس اگر می توانید یک دیکشنری تهیه کنید. اما کلمات را به درستی دریافت کنید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید هنگام برخورد با جناس در نظر بگیرید.

– فرمان قوی

باور کنید یا نه، مخاطب هدف شما نیمی از قصد رفتن به سمت رقیب شما را دارد. شما نمی توانید اجازه دهید آنها از در باز با الفاظ رکیک عبور کنند. از افعال اکشن قوی در CTAهای خود برای هدایت کنش استفاده کنید.

– بازی با احساسات

آیا می دانستید که احساسات ریشه 80 درصد از تصمیماتی است که یک فرد در یک روز می گیرد؟ لمس عصب عاطفی TG خود مطمئناً به آنها کمک می کند تا اقدام مورد نظر خود را انجام دهند. سعی کنید از صفت ها استفاده کنید. «تعطیلات رویایی خود را همین امروز رزرو کنید!» از دادن وعده نترسید. “فرآیند وام را در 48 ساعت دریافت کنید.” Cue FOMO. «پیشنهاد فقط تا زمانی که موجودی موجود است معتبر است.» USP خود را برجسته کنید. “فرمول اثبات شده علمی برای پوست سالم.”

– استدلال و ارزش صحیح

خوب، احساسات مهم است. اما اجازه ندهید که منطق هنگام ایجاد کپی CTA شما عقب نشینی کند. مطمئن شوید که مخاطبان شما واقعاً از CTA شما ارزش می گیرند.

به عنوان مثال، این CTA اشتراک خبرنامه از moneysavingexpert.com را در نظر بگیرید، جایی که به مشترکان وعده داده می شود که داغ ترین معاملات و نکات صرفه جویی در پول را هر هفته دریافت کنند.

ارائه ارزش. و ثبت نام برای معاملات هفتگی پس انداز وسوسه انگیز به نظر می رسد، اینطور نیست؟

– اضافه کردن اعداد

آیا می دانستید که 75 درصد مردم قرمز را به آبی ترجیح می دهند؟ باعث می شود بخواهید دکمه های آبی سایت خود را برای خواندن تغییر دهید، اینطور نیست؟ به هر حال 75 درصد عدد بزرگی است. اما آیا از هر 100 نفر 75 نفر قرمز را به آبی ترجیح می دهند؟ یا مانند مورد این نظرسنجی که در آن 3 نفر از 4 دوست من گفتند که قرمز را بیشتر از آبی دوست دارند. بدون آن اطلاعات اضافی، تقریباً مجبور بودم سر خود را به نفع رنگ قرمز تکان دهید، نه؟

متاسفم که تقلب کردم، اما این قدرت در اعداد است. افزودن اعداد نزدیک یا در CTA های خود می تواند به شما در مهار این قدرت کمک کند.

به عنوان مثال، به جای گفتن «اشتراک در خبرنامه ما»، می‌توانید بگویید «به 13000 همکار بازاریابی که هر ماه خبرنامه ما را دریافت می‌کنند بپیوندید».

دومی مطمئنا طولانی تر، اما قانع کننده تر است. برای افزایش CTR CTA های خود می توانید از قیمت ها، خریدهای تخفیف، زمان تحویل و غیره استفاده کنید.

– ریسک را به حداقل برسانید

اقدامات پیامدهایی دارند. و گاهی اوقات مردم از این عواقب می ترسند و بنابراین ترجیح می دهند اقدامی نکنند. CTA شما باید به کاربران اطمینان دهد که اقدامات آنها بدون خطر است، مانند وبلاگ news.clickdo.co.uk، جایی که آنها به وضوح از این واقعیت مطلع می شوند که داده های آنها برای خبرنامه و ارتباطات وب سایت پردازش می شود:

از یک طرف آنها اشاره می کنند که داده های ارسال شده از طریق این فرم برای ارتباط وب سایت و مشتری استفاده می شود. بنابراین کاربر از نحوه استفاده از داده هایی که ارائه می کند آگاه است.

آنها بلافاصله گزینه های تماس را برای کاربرانی که ممکن است با این شرایط راضی نباشند ارائه می دهند. خوب، دلیلی ندارید که با آنها تماس نگیرید. اینجا کلیک من است!

در اینجا یک مثال دیگر است.

اگر به صفحه اصلی ClickDo بروید، محتوا و دکمه های CTA را پیدا خواهید کرد. در سمت راست، دکمه‌هایی را نیز پیدا خواهید کرد که به شما کمک می‌کنند با ClickDo تماس بگیرید یا قرار ملاقاتی را تنظیم کنید، همگی رایگان. بدون خطر کاملاً قابل کلیک و مدیریت آسان.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *