نحوه بازیابی پنالتی الگوریتمی گوگل

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب

بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

جریمه های الگوریتمی گوگل چیز جدیدی نیست. آنها مدت زیادی است که در اطراف هستند و جایی نمی روند.

در هر صورت، با همه سیستم‌ها و به‌روزرسانی‌های جدیدی که Google مدام ارائه می‌کند – مانند آخرین به‌روزرسانی محتوای مفید و به‌روزرسانی هرزنامه پیوند در دسامبر 2022 – موارد بیشتری برای مدیران وب‌سایت و سازندگان محتوا وجود دارد که باید مراقب آنها باشند.

اما اگر با یک پنالتی الگوریتمی گوگل مواجه شدید چه؟ آن وقت چه اتفاقی می افتد؟

مهمتر از آن، زمانی که وب سایت خود را تمیز کرده اید و مشکلات محتوایی که منجر به جریمه شده است، معمولاً چقدر طول می کشد تا از جریمه بازیابی شوید؟

جان مولر گوگل اخیراً این موضوع را روشن کرده است و ما اکنون تخمین معقولی از مدت زمانی که ممکن است طول بکشد داریم.

ممکن است چندین ماه طول بکشد

به گفته جان مولر، «به طور کلی ایده خوبی است که هر محتوای بی کیفیت یا محتوای هرزنامه ای را که ممکن است در گذشته ایجاد کرده باشید، پاک کنید.

برای اقدامات الگوریتمی، ممکن است چندین ماه طول بکشد تا سایت شما را دوباره ارزیابی کنیم تا مشخص کنیم که دیگر هرزنامه نیست.’

جان مولر همچنین در نوامبر 2021 زمانی که در مورد مدت زمانی که طول می کشد تا یک وب سایت از رتبه بندی از دست رفته موتور جستجو بازیابی شود، افکار مشابهی را بیان کرد.

سپس فرمود:

“من فکر می کنم وقتی صحبت از کیفیت به طور کلی می شود، که ارزیابی کیفیت کلی و ارتباط یک وب سایت خیلی آسان نیست، بسیار پیچیده تر است. زمان زیادی طول می کشد تا بفهمیم یک وب سایت چگونه با بقیه اینترنت مطابقت دارد.

و این چیزی است که به راحتی، نمی دانم، چند ماه، نیم سال، گاهی حتی بیش از نیم سال طول می کشد تا تغییرات قابل توجهی در کیفیت کلی سایت تشخیص داده شود.

زیرا ما اساساً به دنبال این هستیم که “این وب‌سایت چگونه با متن کلی وب مطابقت می‌کند و این فقط زمان زیادی می‌برد.”

بنابراین یک دوره چند ماهه می تواند تا نیم سال – یا گاهی حتی بیشتر از آن – طول بکشد.

همانطور که می توانید تصور کنید، زمان زیادی است. و اگر کسب و کار شما به نتایج جستجوی ارگانیک، رتبه بندی، ترافیک و درآمد بستگی دارد، یک جریمه الگوریتمی بزرگ می تواند برای کسب و کار شما هسته ای باشد.

آن وقت بهترین راه پیش رو چیست؟

بهترین راه پیش رو این است که مطمئن شوید وب سایت شما بر پایه ای محکم ساخته شده است که به جلوگیری از بیشتر مجازات ها در آینده کمک می کند. اگر اصول اولیه درست و مطابق با دستورالعمل‌ها و خط‌مشی‌های گوگل باشد، می‌توان از اکثر جریمه‌های جستجوی فعلی و آینده به راحتی اجتناب کرد.

چگونه از جریمه های الگوریتم گوگل جلوگیری کنیم؟

در اینجا 8 نکته برای جلوگیری از جریمه های الگوریتم جستجوی گوگل آورده شده است:

وب سایت خود را با محتوای باکیفیت و منحصر به فرد به روز و تازه نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای پیمایش آسان و دارای ساختاری واضح و منطقی است. مطمئن شوید که وب‌سایت شما فاقد پاپ‌آپ‌های مزاحم و میان‌افزارهایی است که بازدیدکنندگان را از دسترسی به اطلاعات باز می‌دارد. از پیوندهای داخلی برای کمک به Google برای درک سلسله مراتب، زمینه و سازماندهی محتوای وب سایت خود استفاده کنید. با این حال، مهم است که از شیوه های ارسال هرزنامه و دستکاری با استفاده نادرست از متن های لنگر خاص جلوگیری کنید. برای بهبود رتبه وب سایت خود از استفاده از روش های سئو کلاه سیاه مانند مبهم سازی، پر کردن کلمات کلیدی، یا کشاورزی لینک استفاده نکنید. از آنجایی که سرعت بارگذاری وب سایت یک عامل مهم رتبه بندی موتور جستجو است که به طور مستقیم بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد، مطمئن شوید که وب سایت شما به سرعت بارگیری می شود. از کنسول جستجوی گوگل برای نظارت و حفظ حضور وب سایت خود در نتایج جستجو استفاده کنید. دستورالعمل‌های Google برای مدیران وب‌سایت را دنبال کنید و از هر گونه اقدامی که می‌تواند هرزنامه یا دستکاری در نظر گرفته شود اجتناب کنید.

مقالات مرتبط :


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب


این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب


بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *