نحوه به حداکثر رساندن توزیع محتوا

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

این مهم است که هر قطره ای از ارزش را از محتوای عالی حذف کنید. در اینجا یک چک لیست سریع برای ارائه پیشنهاداتی در مورد نحوه دیده شدن محتوای خود وجود دارد.

برای این مثال، بیایید فرض کنیم که محتوای اصلی یک ویدیو است که می‌تواند ضبط یک وبینار یا مصاحبه با یک رهبر صنعت باشد.

1. ابتدا ویدیو را در سایت خودتان منتشر کنید

مطمئن شوید که توانایی میزبانی ویدیوها در وب سایت خود را دارید. در یک موقعیت ایده آل، می توانید یک پورتال کتابخانه ویدیویی مانند این ایجاد کنید تا تمام محتوای ویدیوی خود را در خود جای دهد.

وقتی ویدیو را پست می‌کنید، حتماً بهترین شیوه‌های سئوی سایت را دنبال کنید. این شامل:

قبل از آپلود، نام ویدیو را برای داشتن یک نام مناسب برای کسب و کار تغییر دهید مطمئن شوید که عنوان صفحه ویدیو حاوی یک کلمه کلیدی مرتبط است، توضیحات مفصلی را در زیر ویدیو بگنجانید تا افراد تشویق شوند در صورت امکان ویدیو را با برچسب‌های مناسب برای کسب و کار تماشا کنند. 2. ویدیو در رسانه های اجتماعی ارسال پست های اجتماعی به ویدیوی میزبانی شده خود در چندین کانال رسانه اجتماعی 3. انتشار ویدیو در سایت های ویدیویی شخص ثالث

دستورالعمل های سئو را مانند قبل دنبال کنید

4. صدا را استخراج کنید و به صورت پادکست منتشر کنید

ابزارها و وب‌سایت‌های مختلفی برای استخراج فایل صوتی mp3 از یک ویدیو وجود دارد.

فایل صوتی را دریافت کنید و آن را در وب سایت های پادکست مانند Apple یا SoundCloud آپلود کنید. پست های رسانه های اجتماعی را با پیوندهایی به پادکست 5 ایجاد کنید. فایل های ارائه را دریافت کنید و آنها را در Slideshare پست کنید.

بسیاری از وبینارها یا گفتگوها مبتنی بر اسلاید خواهند بود.

تبدیل عرشه اسلاید به یک سند pdf و آپلود آن در Slideshare ایجاد پست های رسانه های اجتماعی با پیوندهایی به صفحه Slideshare اگر اسلایدهای ارائه ارزش زیادی دارند، می توان آن ها را نیز در وب سایت اصلی آپلود کرد و یک صفحه فرود سفارشی ایجاد کرد تا بالقوه را جذب کند. مشتریان همچنین، ارائه را می توان خلاصه کرد و به عنوان یک راهنمای کاغذ سفید PDF منتشر کرد تا به عنوان دانلود ارائه شود. اطمینان حاصل کنید که از اصول بهترین عملکرد سئوی محلی مانند: شامل کلمات کلیدی در عنوان متا، عنوان و متن قرار دادن ویدیو در پست وبلاگ مقاله را با اسلایدهایی از ارائه نشان دهید قبل از آپلود نام تصاویر را تغییر دهید تا نام مناسب داشته باشید شامل متن جایگزین مناسب برای تصاویر شامل یک یا چند پیوند خارجی به وب‌سایت‌های معتبر شامل پیوندهای داخلی متعدد به مقالات و صفحات پشتیبانی می‌شود یک پیوند داخلی را در پاراگراف اول به یک صفحه داخلی کلیدی وارد کنید CTAهای مناسب (دعوت به اقدام) را در پست قرار دهید تا بازدیدکنندگان را تشویق به تعامل بیشتر با سایت تبلیغ پست وبلاگ در کانال های رسانه های اجتماعی در عرض دو ساعت پس از انتشار پست وبلاگ 7. تبلیغات در حال انجام رسانه های اجتماعی مجموعه ای از پست های رسانه های اجتماعی را طی چند روز و هفته ایجاد کنید تا ایده های مختلف را برجسته کنید. در مقاله این را در چندین کانال منتشر کنید 8. تبلیغات ایمیلی پست وبلاگ را در کمپین های بازاریابی ایمیلی مانند خبرنامه ها یا جریان های کاری که افراد خاصی را هدف قرار می دهند، قرار دهید. به تیم‌های فروش و پشتیبانی درباره پست و ویدیوی وبلاگ اطلاع دهید تا بتوانند آن را از طریق کانال‌های اجتماعی خود تبلیغ کنند. استفاده در ایمیل‌ها برای مشتریان احتمالی و فعلی مقاله اصلی) بازنشر پست وبلاگ در سایت‌های دیگر مانند لینکدین و مدیوم شامل پیوندی در پاراگراف اول بازگشت به مقاله اصلی شامل دعوت به اقدام برای بازدید از مقاله/وب‌سایت اصلی ارسال پست‌ها به رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ مقاله جدید (ها) 10. مرجع و مرجع مطمئن شوید که پیوندی به پست وبلاگ در پست های وبلاگ آینده و سایر مقالات کلیدی در سایت قرار دهید.

کمک خواستن؟ تماس با ما از طریق: تلفن: +44 20 8834 4795 ایمیل: help@whitehat-seo.co.uk

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *