نحوه تنظیم ردیابی UTM برای فیس بوک

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

فیس بوک یک پلت فرم عظیم برای بازاریابی و تبلیغ کمپین های اجتماعی است و با تقریباً 44.84 میلیون کاربر فعال در بریتانیا، انتخاب هوشمندانه ای برای استفاده از تبلیغات فیس بوک است. با این حال، صرف نظر از سطح مهارت شما، ردیابی داده های مناسب در Google Analytics ممکن است دشوار باشد.

ردیابی کمپین شما برای درک مخاطبان، نرخ پرش و تبدیل ها ضروری است. در ابتدا، همه داده ها عمومی و بدون محتوا هستند، اما با اعمال پارامترهای پویا UTM در تبلیغات فیس بوک خود، داده ها و جزئیات بیشتری را برای کمپین خود جمع آوری خواهید کرد.

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه با مجموعه ای از دستورالعمل های ساده، ردیابی UTM را برای فیس بوک تنظیم کنید.

سه مزیت UTM برای فیس بوک یک شرکت بازاریابی رسانه های اجتماعی از کدها/پارامترهای UTM برای ردیابی سودمندی و برنامه ها و کمپین های خود با کیفیت ثابت استفاده می کند. آنها دقت در منابع ترافیک و تبدیل ها را امکان پذیر می کنند. آنها تصمیمات مقایسه ای مبتنی بر داده را با زمینه آغاز می کنند. ردیابی UTM چیست؟

UTM مخفف عبارت Urchin Tracking Module است و به شما امکان می دهد داده های خاصی را در پارامترهای آن ردیابی کنید. یک خط کد کوچک به پیوندها اضافه می شود که به طور خودکار ترافیک کمپین ها و تبلیغات خاص را ردیابی می کند.

مثال بالا پارامترهای UTM دقیق در URL را نشان می دهد. همانطور که می بینید، استفاده از آن خیلی پیچیده و دشوار نیست. دلیل اصلی استفاده از پارامتر UTM برای فیس بوک این است که هنگام استفاده از Google Analytics زندگی شما را بسیار ساده تر و کاربردی تر می کند.

اگر گوگل آنالیتیکس پارامترهای UTM ارائه شده توسط تبلیغات فیس بوک را نداشته باشد، داده ها عمومی خواهند بود و اطلاعات کافی برای ردیابی منشاء هر تبدیل را ارائه نمی دهند، همانطور که در مثال سمت راست می بینید.

بنابراین، بیایید پارامترهای UTM را برای فیس بوک تنظیم کنیم و داده های با کیفیت را دریافت کنیم!

نحوه تنظیم پارامترهای UTM، بارگیری تبلیغات فیس بوک و ایجاد یک کمپین

این مرحله اول به راحتی قابل پیگیری است. شما باید تبلیغات فیس بوک را بارگیری کنید و مطمئن شوید که یک کمپین جدید ایجاد کرده اید. طبق معمول ادامه دهید و سپس به تب تبلیغات بروید.

شما باید به پایین بروید و باید پارامترهای URL اختیاری را ببینید.

این بخش باید شما را به گزینه ای برساند که به شما امکان می دهد یک پارامتر URL ایجاد کنید. پس از کلیک بر روی این، مجموعه ای از پارامترها نمایش داده می شود.

ما از کدهای توصیه شده توسط UTM star برای تبلیغات فیس بوک استفاده خواهیم کرد.

منبع کمپین

پارامتر منبع برای شناسایی شبکه های اجتماعی، موتورهای جستجو، مقالات خبری و سایر منابعی که ترافیک را هدایت می کنند طراحی شده است.

این ابزار مفید به شما اطمینان می دهد که می دانید تمام ترافیک شما از کجا می آید. استفاده از این برنامه ساده برای پیوندهای خود تضمین می کند که هر بار که روی پیوند کلیک می شود، پیوند مستقیماً داستانی در مورد منبع آنها به شما نشان می دهد.

کد مرجع UTM STAR: {{site.source.name}}

اکنون، می‌توانید این را به روش‌های مختلفی پیاده‌سازی کنید، اما ما برای این مثال از اینستاگرام و توییتر استفاده می‌کنیم. اگر محتوا را در اینستاگرام و توییتر آپلود کرده اید و شروع به افزایش سریع در تبدیل کرده اید، باید از قبل بدانید که در کجا قرار دارد. با پارامتر منبع UTM، داده های مستقیم سایت خاص را دریافت خواهید کرد.

پارامتر منبع به شما این امکان را می دهد که تصمیمات مبتنی بر داده را در مورد اینکه کجا باید محتوای خود را آپلود کنید و کجا باید از نظر تبدیل تمرکز کنید، بگیرید.

ابزار کمپین

پارامتر رسانه کمپین، رسانه تبلیغاتی (سکوی اجتماعی) را مشخص می کند. این پارامتر برای درک اینکه چگونه ترافیک شما به شما می رسد و مستقیماً بازدیدها را به مکان ها پیوند می دهد ایده آل است.

اکنون، برای اینکه این پارامتر کار کند، باید مطمئن شوید که رسانه شما دارای “social” است (به زیر مراجعه کنید) تا Google Analytics بتواند تمام پلتفرم های اجتماعی را سازماندهی کند.

با راه‌های زیادی که Google توضیح می‌دهد چگونه همه چیز به مکان‌ها می‌رسد، به یک راه مطمئن برای اتصال و معنادار شدن همه چیز نیاز دارید.

کد مرجع UTM STAR: social_ads

اگر می‌خواهید برچسب‌های دیگر را ردیابی کنید، بسیاری از رسانه‌های دیگر وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که برچسب کمپین خود را در پارامترهای خود ثابت و واضح می سازید. داده های زیادی برای مرور وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که می توانید آن را پیگیری کنید.

نام کمپین

حال برای نام کمپین، که برای شناسایی یک تبلیغات یا کمپین استراتژیک خاص استفاده می شود. این ابزار هوشمند تضمین می‌کند که همیشه می‌دانید چرا ترافیک می‌آید. با اعمال این پارامتر در پیوندهای خود، اطمینان حاصل می کنید که هر بازدید به تبلیغات دقیق یا تبلیغات استراتژیک ردیابی می شود.

کد مرجع UTM STAR: your_campaign_name

راه های زیادی برای استفاده از این پارامتر برای بازاریابی اجتماعی وجود دارد.

این مثال نشان می دهد که چگونه از یک کمپین پیوند URL جدید همراه با پارامترهای UTM استفاده کردیم. ما توانستیم بفهمیم چرا مردم روی پیوندهای ما کلیک می کنند و با این کار متوجه شدیم که آنها به هر تبلیغ چه واکنشی نشان می دهند.

محتوای کمپین

این پارامتر برای بازاریابی اجتماعی چندان مهم نیست زیرا عمدتاً برای تست A/B استفاده می شود. پارامتر محتوای کمپین بین آگهی‌ها یا پیوندهایی که به یک URL اشاره می‌کنند تمایز قائل می‌شود تا منشأ پیوندهای کلیک‌شده را بهتر درک کنید.

کد مرجع UTM STAR: {{placement}}

پارامترهای UTM برای تبلیغات فیس بوک ابزاری عالی برای درک کمپین ها و شبکه های اجتماعی شما هستند. ما امیدواریم که مجموعه پارامترهای خود را تنظیم کنید و تصمیمات مبتنی بر داده را برای به حداکثر رساندن ترافیک خود اتخاذ کنید.

در اینجا در Ducard، ما طیف وسیعی از خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، حضور آنلاین خود را بهبود بخشید و فروش را افزایش دهید. برای اطلاع از اینکه چگونه می توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم و مطمئن شویم تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن باشد، همین امروز با تیم متخصص ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *