نحوه دریافت قطعات محصول در نتایج جستجو

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ما به خوبی وارد هفته سوم مجموعه سئوی خود شده‌ایم که در آن نکات و ترفندهایی را به شما می‌دهیم تا به شما کمک کند سئوی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. امروز می خواهیم قطعات محصول و نحوه نمایش محصولات خود را در نتایج جستجو بررسی کنیم.

اما اولاً، شنیده‌ام که می‌پرسید قطعات محصول چیست؟

خوب، اگر ما یک تعریف مستقیم را مستقیماً از Google بگیریم، خود استادان جستجو، قطعات محصول را به این صورت توصیف می کنند:

تکه‌های محصول شکل غنی‌تری از ارائه گزیده‌ها در نتایج جستجو هستند تا فقط متن. اینها برای بررسی محصولات و محصولات استفاده می شود و ممکن است شامل اطلاعات اضافی مانند رتبه بندی، اطلاعات بررسی، قیمت و در دسترس بودن باشد.

قطعات محصول معمولاً به این شکل هستند:

با استفاده از قطعه محصول، CTR افزایش یافته را در وب سایت خود مشاهده خواهید کرد و به طور کلی کاربر پسندتر به نظر می رسد. بنابراین چگونه می توانید قطعات محصول خود را به نتایج غنی برسانید؟

اولاً، اگر درک اولیه ای از نحوه ایجاد تکه های محصول و نشانه گذاری های شماتیک اصلی تشکیل دهنده آن داشته باشید، به شما کمک می کند. طرح شما چیزی است که به گوگل و سایر موتورهای جستجو می گوید که چه چیزی را بخزند و بفهمند.

تمرکز روی نمایش قیمت، در دسترس بودن، رتبه بندی بررسی، اطلاعات حمل و نقل، سطح در دسترس بودن و موارد دیگر در نتایج جستجو به کاربران است. راه انجام این کار با افزودن داده های ساختار یافته محصول به صفحات وب و آپلود فیدهای داده از طریق Google Merchant Center است – که هر دو شرایط شما را برای نمایش در نتایج جستجو به حداکثر می رساند.

داده های ساختاریافته “فرمت استاندارد شده ای برای ارائه اطلاعات صفحه و طبقه بندی محتوای صفحه” است – بنابراین برای ساخت، آزمایش و انتشار داده های ساخت یافته خود، باید ویژگی های مورد نیاز و ظاهر آنها را بدانید و درک کنید.

توجه: همه اعداد به صورت دستی وارد می شوند و هرگونه سوء استفاده ای که متوجه آن شود منجر به جریمه اقدام دستی می شود که می تواند رتبه شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد – بنابراین مطمئن شوید که داده های شما دقیق هستند.

1. رتبه بندی: ناگفته نماند که امتیاز شما بر اساس نظرات شما است و میانگین آن در مقیاس 1 تا 5 است. بنابراین برای این اطلاعات باید میانگین امتیاز خود را محاسبه کرده و در کد خود بنویسید. این قسمت خاص به شکل زیر خواهد بود:

2. تعداد نظرات: تعداد نظرات در کنار امتیاز شما نمایش داده می شود و در کد HTML شما در زیر کد رتبه بندی شما به شرح زیر قرار می گیرد:

3. قیمت: بعدی در لیست قیمت است و دوباره در کنار تعداد نظرات در Google نمایش داده می شود و بنابراین در زیر “تعداد نظرات” قرار می گیرد (تقریباً برنامه ریزی کرده بودم که ترتیب درستی داشته باشد… ) در شرایط کد به شکل زیر است:

و البته می توانید ارز مورد نظر خود را وارد کنید تا نمایش داده شود! بعدی…

4. سطح در دسترس بودن: این همه تلاش برای تبلیغ محصولات خود در صورتی که موجودی آنها تمام شده باشد، خوب نیست، نه؟ به همین ترتیب، ایده خوبی است که سطح سهام خود را در طرح خود منعکس کنید تا مردم در سطح بالایی بدانند که هنگام کلیک کردن چه انتظاراتی داشته باشند (افراد دوست دارند سریع تصمیم بگیرند، بنابراین انجام این کار را برای آنها آسان کنید)

و دوباره چیزی شبیه به این خواهد شد:

بنابراین، اگر تمام این اطلاعات را جمع آوری کرده اید، باید…

شما می توانید زمان زیادی را روی داده های ساختاریافته خود صرف کنید، اما برای یک نمای کلی از بهترین روش ها برای نمایش در نتایج جستجو، می توانید موارد زیر را انجام دهید:

1. در مورد پیشنهاد خود و اینکه برای چه کسی است فکر کنید. ایجاد ریچ اسنیپت‌های شما یک راه‌حل یک‌اندازه نیست (به همان اندازه که آرزو می‌کنیم به همین سادگی باشد)، باید در نظر داشته باشید که آیا یک محصول یا نرم‌افزار واحد را ارائه می‌دهید و تکه‌های خود را مطابق با مشخصات

برای یک محصول، شما نیاز دارید: امتیاز، قیمت و توضیحات کالا را در یک صفحه علامت بزنید

برای یک برنامه نرم افزاری به موارد زیر نیاز دارید: نام، قیمت، دسته بندی، سیستم عامل و نظرات.

2. بهتر است به جای چندین مورد، یک محصول را برچسب گذاری کنید، این کار باعث جذابیت بصری محتوای شما می شود و می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا صفحه شما را “درک” کنند.

3. از یک آزمایشگر نتایج غنی استفاده کنید تا طرحواره خود را آزمایش کنید و ببینید آیا در نتایج غنی ظاهر می شوید یا خیر. موتورهای جستجویی که نشانه گذاری Schema را تشخیص می دهند عبارتند از Google، Bing، Yahoo و Yandex – بنابراین همیشه بهترین کار این است که Schema خود را آزمایش کنید. این تست خطاها و توصیه هایی را برای داده های ساختاریافته شما گزارش می کند. در اینجا می توانید از ابزار استفاده کنید.

باز هم، این یک لیست جامع نیست و شما می توانید به جزئیات بسیار بیشتری در نشانه گذاری طرحواره خود وارد شوید، اما امیدواریم این به تجزیه آن کمک کند و به شما کمک کند تا درک کنید که قطعه محصول چیست، چگونه ایجاد می شود، و چه کاری باید انجام دهید. داده های ساخت یافته خود را بسازید

تیم اختصاصی SEO ما آماده است تا به شما در شکستن کد (JSON-LD) کمک کند تا به کسب و کار شما کمک کند در بالای SERPS برجسته شود. تماس بگیرید و ببینید چه کاری می توانیم برای شما انجام دهیم.

ارسال شده توسط جردن ویلیامز در 25 اکتبر 2022 |

جوردون پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال 2015 با مدرک رسانه و ارتباطات، در اواخر سال 2016 وارد بازاریابی شد و قبل از اینکه وارد فناوری سلامت و بخش سوم شود، با شرکت های نوپا و SME در منطقه لیورپول کار کرد. انگیزه جردن عشق عمیق به نویسندگی – و به ویژه نوشتن با معنی است، و یک بار برای یک نشریه در لیورپول قطعه ای نوشت که نه تنها توجه زیادی را به خود جلب کرد، بلکه منجر به کمک مالی 10 هزار پوندی شد تا مستقیماً به جامعه اوکراینی برسد. در لیورپول او با نقشی که شامل ایجاد محتوا برای وب‌سایت آژانس و بیانیه‌های مطبوعاتی، ایجاد روابط با مطبوعات محلی و ملی و بسیاری موارد دیگر بود، از یافتن نقشی که به او اجازه می‌داد در موضوعات مختلف بنویسد، به طور مداوم روزانه یاد بگیرد، خوشحال شد. روزانه و توسط افرادی که در زمینه های مربوطه خود متخصص هستند احاطه شوند.

مشاهده بیشتر از جوردن ویلیامز →

این را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *