نحوه فروش و تعامل با نسل های مختلف (Gen X, Y & Z)

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

هزاره ها روشی را که کسب و کارها در سراسر جهان انجام می دهند به چالش می کشند. اگر تجارت رابطه سنتی خریدار و فروشنده را تغییر ندهد، کسب و کار خواهد مرد.

به نظر می‌رسد عنوان گسترده‌ای برای طعمه کلیکی باشد، اما تحقیقات وجود دارد و اگر کسب‌وکارها «به زمان خود نرسند»، همراه با جمعیت رو به رشد مشتریان پیر ناپدید می‌شوند.

مطمئناً بلافاصله این اتفاق نمی افتد، اما اگر به این فکر کنید که چگونه می توانید روش فروش و برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان خود را تضمین کنید، در آینده از استرس آینده خود خلاص خواهید شد.

اینها *چی** نیستند *کی* هستند. آن‌ها گروه‌های سنی عمومی افراد و همراه با درک آن‌ها از استفاده یا کمبود فناوری، توانایی کنار آمدن با تغییرات، آنچه در زندگی برای او مهم است و مهم‌تر از آن برای تجارت – چه چیزی و چگونه می‌خواهند خدمات و محصولات بخرند، توصیف می‌کنند.

در اینجا به تفکیک انواع مختلف نسل ها می پردازیم…

نسل X – افرادی که بین سال های 1964 تا 1980 متولد شده اند

این افراد در ایجاد تعادل بین حجم کاری متعهد با زمان استراحت و آرامش خوب هستند. این افراد رایانه های شخصی را به اندازه مزرعه می دیدند و صدای مودم شماره گیری را به وضوح به خاطر می آوردند، آنها در “رونق دات کام” بودند. آنها همچنین به طور مرتب در رسانه های اجتماعی درباره *خوب بودن فناوری قدیمی* پست می گذارند و داستان هایی در مورد اینکه چگونه “آیکون ذخیره” ویندوز در واقع یک رسانه ذخیره سازی فیزیکی بوده است، می گویند. این گروه از مردم موج اول *کامپیوترها را دیدند که مشاغل ما را تسخیر کردند* (که اکنون در ژنرال Z به شکلی متفاوت می بینیم)، آنها همچنین از نظر سیاسی کاملاً فعال و مشتاق حقوق بشر هستند. Gen Xers تمایل دارد از ترکیبی از والدین بزرگتر و فرزند به طور همزمان پشتیبانی کند و وفاداری به برند را بیش از هزینه ارزش قائل است.

نکته برتر – این افراد معمولاً به عنوان “نسل فراموش شده” شناخته می شوند، معمولاً سالانه 33٪ بیشتر از Millennials (و 11٪ بیشتر از Baby Boomers) هزینه می کنند. این گروه از افراد تمرکز زیادی روی #بازیگر سختکوش دارند و دوست دارند “معامله خوب” بگیرند، بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید.

پلتفرم برتر برای ارتباط – ایمیل

نسل Y (هزاره ها) – افرادی که بین سال های 1981 تا 1996 متولد شده اند

این افراد معمولاً از نظر فنی باهوش هستند، احتمالاً می‌دانند که چگونه از فناوری خاصی برای شغل خود استفاده کنند، اما ممکن است آموزش‌های بیشتر یا آموزش رسمی در هیچ چیز مبتنی بر فناوری نداشته باشند. این نسل معمولاً هر نوع مدرک «IT» را در مدرسه از دست می‌دهند و معمولاً «در حین کار» یاد می‌گیرند، اما معمولاً اولین کسانی هستند که ایده‌هایی در مورد چگونگی کاهش زمان و فرآیندها از طریق استفاده از فناوری ارائه می‌کنند. این نسل در نهایت تبدیل به *بزغاله* اکثر رسانه ها شد که مقصر ظهور رسانه های اجتماعی و کاهش تعاملات انسانی است. با این حال، گفته می شود که اگر یک شخص ژنرال Y را ببینید، آنها می توانند و می توانند در گفتگوهای دنیای واقعی شرکت کنند! این نسل می خواهند با کاری که انجام می دهند تغییرات مثبتی در دنیا ایجاد کنند. ذکر این نکته مهم است که اکثر هزاره ها از تراژدی هایی مانند 11 سپتامبر، 7/7 و بحران مالی 2008 زندگی کرده اند. این گروه نقاط منفی دنیا را دیده اند و نقاط مثبت قبلی کمی برای مقایسه با آن دارند. این گروه دارای افرادی است که با فناوری بزرگ شده اند (که در غیر این صورت به عنوان “بومی دیجیتال” شناخته می شود) و همچنان از منحنی دیجیتال جلوتر هستند.

نکته برتر – ژنرال Y دوست دارد از رسانه های اجتماعی و پلت فرم های آنلاین برای منافع اجتماعی استفاده کند. آنها دوست دارند که برندها نیز همین کار را انجام دهند. چه چیزی را می توانید به عنوان “ارزش افزوده” ارائه دهید؟

پلت فرم برتر برای ارتباطات – رسانه های اجتماعی، عمدتا فیس بوک.

Xennials – افرادی که بین سال های 1977 و 1984 متولد شده اند

بخشی از این دو گروه نیز Xennials هستند (که یکی از بنیانگذاران ما در اینجا، لیز به بودن آنها افتخار می کند) – آنها ترکیبی از حضور در انتهای گروه نسل Y و آغاز نسل X هستند، اما من نه احساس نکنید که با هیچکدام مناسب نباشید—اینها معمولاً افرادی هستند که بدون اینترنت بزرگ شده‌اند، تکامل فناوری از تلفن‌های ماشینی گرفته تا گوشی‌های هوشمند کوچک و رایانه‌ها را دیده‌اند و مشتاقانه معتقدند که فناوری می‌تواند تغییری برای بهتر شدن باشد. آنها همچنین هرگز مجبور نخواهند شد عکس های خجالت آور کودک را به صورت آنلاین برای دیدن همه دنیا پست کنند. آنها به همان اندازه کنجکاو و محتاط هستند و درک خوبی از پیامدهای امنیتی دنیای آنلاین دارند.

نکته برتر – همه چیز را با هم مخلوط کنید – از آنجایی که این افراد یک نسل هیبرید هستند، آنها همچنین دوست دارند از فناوری و وسایل آفلاین استفاده کنند. بنابراین به تعادل بین تکنولوژی و دنیای واقعی برای این نسل فکر کنید.

پلتفرم برتر برای ارتباط – ایمیل

نسل Z (نسل Z) (پس از هزاره ها) – افراد بین سال های 1997 و 2011.

اینها افراد باهوش فناوری هستند، به طور پیش‌فرض دیجیتال، سیاسی و فعال در زمینه‌هایی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند، کمتر در مورد دارایی‌ها و بیشتر در مورد تجربیات، آنها با یک آیفون در دست بزرگ شده‌اند و سعی می‌کنند صفحه تلویزیون را به داخل اتاق نشیمن بکشند. آنها بچه های کوچک بودند این گروه از مردم هرگز زندگی بدون اینترنت را نشناختند، هرگز مجبور نبودند اتصال تلفنی را تحمل کنند، و با دنیایی از دانش که تنها چند ثانیه فاصله داشت، بزرگ شدند. این افراد ذهنیت کارآفرینی قوی دارند و عادت دارند کارها را به تنهایی انجام دهند.

مهمترین نکته – همه چیز باید تعامل سریع، محصولات با کیفیت بالا و با خدمات شخصی باشد. ژنرال Z ترجیح می دهد برای دسترسی به چندین گزینه به جای داشتن یک گزینه هزینه پرداخت کند. این اولین نسل از رسانه های اجتماعی است – آنها از این پلت فرم ها برای تحقیق و تعامل با فروشندگان خود استفاده می کنند.

پلتفرم برتر برای ارتباطات – رسانه های اجتماعی

نسل آلفا – افرادی که بین سال های 2011 تا 2025 متولد شده اند

ما الان در آن نسل هستیم. اصطلاحی که مارک مک کریندل ابداع کرد. این جوانان در حال حاضر وسایل و فناوری را در زندگی روزمره خود دارند.

نکته برتر – آگاهی از نام تجاری و بازاریابی خود را به سادگی و به طور مستقیم در این نسل جدید پرورش دهید. آنها بدون شک والدین هزاره و پس از هزاره دارند که می توانید یک تبلیغ پروکسی نیز ایجاد کنید.

پلتفرم برتر برای ارتباط – یوتیوب کودکان (از آنجایی که آنها در حال حاضر بیش از 8 سال سن ندارند!)

و فراموش نکنیم…

بیبی بومر – افرادی که بین سال های 1943 و 1964 متولد شده اند

بسیاری از مکالمات آنلاین و آمار در مورد این افراد نیز کار می کنند. پس از پایان جنگ جهانی دوم، جهش عظیمی در نرخ زاد و ولد اتفاق افتاد، از این رو بیبی بومرها نام خود را گرفتند.

این افراد معمولاً دارای حالات اقتدارگرا هستند، معمولاً اعتماد به نفس دارند و اهمیت استقلال را درک می کنند.

نسل خاموش – افرادی که بین سال های 1928 و 1945 متولد شده اند

به این افراد «ساکت» می گفتند زیرا ظاهراً «با دانستن اینکه چگونه در مقابل رسانه ها سکوت کنند» بزرگ شده اند و از به اشتراک گذاشتن نظرات خود اجتناب می کنند. بسیاری از این افراد به طور پیش فرض از نظر دیجیتالی قطع شده یا از دیجیتال بیزار هستند و باید متقاعد شوند که فناوری می تواند ابزاری برای آنها باشد.

اکنون می دانیم که هر نسل کمی متفاوت است، امیدواریم این به شما کمک کند پروفایل مخاطب هدف و شخصیت آنلاین یا «آواتار» خود را تعریف کنید (یا دوباره تعریف کنید).

در اینجا چند آمار و ایده برای تأمل وجود دارد…

60 درصد از هزاره ها هر روز یک فنجان قهوه می خرند – https://www.thebalance.com/how-millennials-spending-habits-compare-to-other-generations-4240695

فوربس سال گذشته اعلام کرد که نسل Z 44 میلیارد دلار قدرت خرج دارد – https://www.forbes.com/sites/jiawertz/2018/10/28/how-to-win-over-generation-z-who-hold – 44 میلیارد – قدرت – خرید /

66٪ از Gen Z از چندین دستگاه به طور همزمان استفاده می کنند – https://www-03.ibm.com/press/us/en/pressrelease/51395.wss

64 درصد از هزاره ها در رسانه های اجتماعی در مقابل 26 درصد از نسل X’ers ​​تصاویر ماشین های خود را منتشر می کنند – https://www.admiral.com/generationcar

بنابراین می‌توانید ببینید که با تنوع نسل‌ها، نیازهای مشتریان متنوعی به وجود می‌آید و می‌خواهد آنها را درک کند و به آنها پاسخ دهد. هر آنچه که می‌خواهید بفروشید، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید محصول یا خدمات خود را به نسلی ارائه دهید که هنوز آن را هدف قرار نداده‌اید!

اگر می خواهید کمکی به صورت آنلاین و در رسانه های اجتماعی پیدا کنید، با ما تماس بگیرید. آموزش و خدمات ساخته شده برای شما می تواند کمک کند!

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *