نحوه نوشتن توضیحات متا | مقالات

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

گوگل نکاتی را برای نوشتن توضیحات متا به اشتراک می گذارد

توضیحات متا ممکن است یکی از اصول اولیه سئو باشد، اما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از سایت ها این علامت را از دست داده اند. گوگل اخیراً حکمت خود را در مورد نحوه نوشتن توضیحات متا عالی به اشتراک گذاشته است که نه تنها کاربران و موتورهای جستجو را در مورد محتوای صفحه آگاه می کند، بلکه نرخ کلیک را نیز افزایش می دهد. اطلاعات بیشتر، از جمله مثال‌ها را می‌توانید در سند راهنمای Google بیابید.

نوشتن توضیحات متا خوب

یک متا توضیحات خوب باید مختصر باشد و محتوای صفحه را به طور دقیق خلاصه کند. توضیحات متا همچنین باید شامل کلمه کلیدی (های) هدف اصلی و یک فراخوان برای اقدام باشد تا کاربر را وادار به کلیک کردن کند.

گوگل چهار نمونه از آنچه را که به نظر آنها توضیحات متا قوی می باشد ارائه کرد.

هر آنچه برای دوخت لباس بعدی خود نیاز دارید تهیه کنید. دوشنبه تا جمعه از ساعت 20:00 تا 17:00، واقع در منطقه مد باز است.

این توضیحات متا در محدوده 155 کاراکتری، ساعات کاری فروشگاه، موقعیت مکانی و آنچه را که می فروشد به کاربر می دهد.

گوگل چه چیزی را توصیه نمی کند؟ بسته بندی با کلمات کلیدی مانند لوازم، نخ، مداد رنگی، چرخ خیاطی، نخ، ماسوره، سوزن. این تمرین بد است و موقعیت های بالا را تضمین نمی کند.

یک پیرمرد محلی که شهر کوچک هوویل را ناراحت می کند، هدایای همه را شب قبل از یک رویداد مهم می دزدد. منتظر اخبار زنده در این مورد باشید.

این نمونه ای از استفاده از یک قطعه از مقاله ای است که می خواهید به صورت آنلاین تبلیغ کنید. برای مقالات خبری، از توضیحات متا به عنوان فرصتی برای ایجاد عنوان SERP استفاده کنید.

از طرف دیگر، توضیحات متا بد می تواند کمی شبیه به این باشد…

اخبار محلی Whoville به درب منزل شما تحویل داده شد. ببینید امروز چه اتفاقی افتاده است.

مطمئناً خوب خوانده می‌شود، اما عمومی است و می‌توان از آن برای هر مقاله خبری استفاده کرد – داستانی را بیان نمی‌کند یا کاربر را به خواندن بیشتر ترغیب نمی‌کند، بنابراین بعید است که شاهد افزایش CTR باشید.

طرز پخت تخم مرغ را با این راهنمای کامل در 1 ساعت یا کمتر بیاموزید. ما همه روش‌ها را پوشش می‌دهیم، از جمله: آسان، آفتاب‌دار، آب‌پز و آب‌پز.

مثال بالا صفحه را خلاصه می کند و در عین حال اطلاعات کافی در مورد آنچه به دنبال کاربر است را در اختیار کاربر قرار می دهد و او را تشویق می کند تا روی آن کلیک کند و بیشتر بیاموزد.

با این حال، این نسخه یک متا توضیحات بد در نظر گرفته می شود…

تخم مرغ منبع شادی در زندگی همه است. وقتی بچه بودم یادم می آید که از مرغداری تخم مرغ جمع می کردم و به آشپزخانه می آوردم. آن روز ها، روزهایی بود که.

اطلاعات مربوطه را به کاربر نمی دهد که این صفحه در مورد پختن تخم مرغ است – احتمال بیشتری وجود دارد که فرض کنید شخصی در حال نوشتن قصیده ای برای تخم مرغ است.

یک مداد مکانیکی خود تراش که به طور خودکار استایل شما را اصلاح می کند. 2B سرب تکمیل خودکار گنجانده شده است. در دو رنگ صورتی وینتیج و زرد زرد باس موجود است. بیش از 50 مداد، ارسال رایگان دریافت کنید.

این توضیحات متا خلاصه ای دقیق از صفحه است و به کاربران اطلاع می دهد که مدادهای خود تراش در دسترس هستند و آنها را تشویق می کند تا برای خرید روی آن کلیک کنند.

با این حال، یک توضیحات متا که فقط می گوید Mechanical Pencil انجام نمی دهد. خیلی کوتاه است و اطلاعات کافی در مورد صفحه به کاربر نمی دهد.

سایر نکات توضیحات متا که باید در نظر بگیرید

علاوه بر نکات Google برای توضیحات متا، در اینجا برخی از دستورالعمل های PushON وجود دارد تا مطمئن شوید که آنها را به درستی انجام می دهید.

املا و دستور زبان خود را دوباره بررسی کنید – این چیزی است که کاربران ابتدا در سایت شما می بینند، بنابراین تاثیر خوبی بگذارید! در محدوده نویسه های Google (نویسه های دارای فاصله) بمانید – 145-155 نویسه. در صورت لزوم، یک تماس برای اقدام یا پیشنهاد تبلیغاتی مانند «از وب‌سایت ما دیدن کنید»، «اکنون خرید کنید»، «تحویل رایگان بریتانیا» یا «همه چیز با 50 درصد تخفیف» درج کنید. کلمات کلیدی هدف اصلی را برای این صفحه درج کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ توضیحات متا مفقود یا تکراری وجود ندارد، زیرا ممکن است گوگل سایت شما را به این دلیل جریمه کند

توضیحات متا صحیح برای سئو ضروری است، عاملی است که گوگل هنگام رتبه بندی صفحه شما به آن توجه می کند، بنابراین درست کردن آنها بسیار مهم است! برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نوشتن توضیحات متا یا بهینه سازی صفحات وب، همین امروز با تیم SEO ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *