نحوه نوشتن کپی برای محصولی که می فروشد

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

یک خریدار وارد یک فروشگاه می شود. این شوخی نیست، نگران نباشید.

آنها یک جاروبرقی می خواهند، بنابراین مدل نمایشگر را انتخاب می کنند. آسان است دسته را می گیرند. راحت است، اندازه و ظرفیت سطل زباله را بررسی می کنند و آن را در اطراف مغازه آزمایش می کنند.

“بله، در کمد جا می شود.”

آن را می خرند.

خریدار دیگری برای خرید همان جاروبرقی وارد یک وب سایت تجارت الکترونیک می شود. چگونه آنها به تجربه در فروشگاه دست می یابند؟

کپی 🀄. و تصاویر اما بیشتر کپی کنید. کپی در سایت باید همه چیزهایی را که خریداران برای خرید مطمئن نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهد.

محصول چه چالش هایی را حل می کند؟ چقدر بزرگ و سنگین است؟ ویژگی های اصلی چیست؟

سایت های تجارت الکترونیک نیاز به نسخه ای دارند که بفروشد.

آسان برای خواندن

خریداران آنلاین وقت ندارند پاراگراف های متن را مرور کنند. آنها می خواهند بفهمند که چه چیزی محصول را برای آنها مناسب می کند. و به سرعت.

بنابراین، آن را ساده نگه دارید. مزایای اصلی محصول را ذکر کنید. سناریوهایی ایجاد کنید و توضیح دهید که چگونه محصول چالش های رایج را حل می کند. آیا باعث صرفه جویی در وقت خریداران در کارهای روزانه می شود؟ شاید از مواد راحت تری نسبت به محصولات جایگزین ساخته شده باشد.

هدف خود را در عرض یک دقیقه تبدیل کنید. این به معنای جملات کوتاه، نقاط فروش پررنگ و بدون پاراگراف متن طولانی است.

اما حرف من را قبول نکن جان مولر از گوگل اخیراً تأیید کرد که «محتوای نادرست» می‌تواند درک آنچه را که می‌خواهید بگویید را برای «موتورهای جستجو» دشوارتر کند.

اگر می خواهید محصولات شما در موتورهای جستجو رتبه بندی شود – و مشتریان آنها را پیدا کنند – آن را سریع نگه دارید و روی USP خود تمرکز کنید.

قالب بندی

وقتی صحبت از کپی محصول می شود، قالب بندی به اندازه محتوا مهم است.

حتی کپی بی عیب و نقص در پاراگراف های فشرده در پایین صفحات گم می شود و خریداران اگر نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند از پرش به صفحه رقیب دریغ نمی کنند.

بنابراین چگونه باید کپی محصول خود را قالب بندی کنید؟

آن را طبیعی نگه دارید. این به این معنی است که اجازه دهید اطلاعات ارائه آن را دیکته کند. کپی را به بخش های منطقی تقسیم کنید، به عنوان مثال:

ویژگی های کلیدی – مزایای اصلی محصول در بالای صفحه Body Copy – بخش کپی اصلی به جملات کوچک و قابل اسکن تقسیم می شود که سناریوهای کاربر ایجاد می کند مشخصات محصول – اطلاعات فنی مانند ابعاد، وزن و لوازم جانبی، احتمالاً در جدول قابل هضم اطلاعات کاربر – که ممکن است شامل سوالات متداول، بررسی و غیره باشد

همه دسته‌بندی‌های محصول به برگه‌های یکسانی نیاز ندارند، بنابراین نکته کلیدی این است که برگه‌هایی را انتخاب کنید که برای صفحه منطقی باشند و به کاربر اجازه دهند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کند.

تصور کنید در حال خرید محصول هستید. چه اطلاعاتی را دوست دارید بدانید؟ قیمت؟ مواد؟ اندازه؟ چرا بهتر از محصولات جایگزین است؟

به این سوالات پاسخ دهید و آنها را در بخش های طبیعی گروه بندی کنید.

همچنین، به یاد داشته باشید که فضای خالی زیادی در صفحه بگذارید و محتوای خود را از بالا بارگذاری کنید. مطالعات نشان می دهد که خوانندگان آنلاین کپی را با الگوی “F” اسکن می کنند، بنابراین موارد مهم باید در ابتدای هر جمله باشد.

این به این معنی است که کپی را با جملات کوتاه و سریع و پر از فراخوانی برای اقدام فعال نگه دارید، مانند:

“مجموعه لوازم جانبی ما را مشاهده کنید”

“رنگ مناسب برای اتاق نشیمن خود را انتخاب کنید”

این عمل را در مقایسه با موارد زیر تحریک می کند:

“ما طیف وسیعی از رنگ ها را در دسترس داریم، بنابراین برای هر اتاق نشیمن یک انتخاب وجود دارد”

حل مشکلات مشتری

چرا مردم چیزهایی می خرند؟ تا مشکلاتشان حل شود. آیا این یک معضل جدی است مانند اینکه چگونه آشپزخانه خود را تمیز کنند یا ماشین خود را تعمیر کنند، یا یک معمای شخصی مانند “این آخر هفته چه بپوشم؟”.

نسخه باید راه حل ها را ارائه دهد. با کپی محصول خود داستان های کوتاهی بگویید تا به خریدار کمک کنید تصور کند محصول چگونه زندگی او را بهبود می بخشد. مثلا:

“با جاروبرقی جدید ما در زمان تمیز کردن خانه صرفه جویی کنید”

“کمد لباس تابستانی خود را با لباس های گلدار ما کامل کنید”

کپی باید روی راه حل ها تمرکز کند نه ویژگی ها. مثلا:

“همه کتاب ها، لوازم التحریر و وسایل خود را با این کوله پشتی حمل کنید”

نسبت به. تا:

“کیف بزرگ”

هر کلمه ای ارزشمند است. کپی را با صفت های خالی مانند “خوب”، “خوب” یا “عالی” هدر ندهید. در عوض، از هر کلمه برای توضیح اینکه چرا محصول همه آن چیزها است استفاده کنید.

از ابزارهایی مانند Answer the Public برای الهام بیشتر استفاده کنید – برای پیدا کردن سؤالاتی که مردم در مورد محصول شما جستجو می کنند. به عنوان مثال، جستجوی «کیف دستی» می‌تواند به شما الهام‌بخشی برای کپی‌تان بدهد و جستجوهایی مانند «بهترین کیف‌های تابستانی» یا «بهترین مواد کیف دستی» را آشکار کند.

رتبه بندی در موتورهای جستجو

مشتریان بازگشتی و طرفداران برند شما دقیقا می دانند که محصولات شما را کجا پیدا کنند. اما در مورد کسانی که قبلاً با نام تجاری یا وب سایت خرید نکرده اند، چطور؟

صفحات محصول و دسته باید در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشند تا خریداران بتوانند آنها را پیدا کنند. این بدان معناست که آنها باید برای خواننده ارزش قائل شوند و به طور طبیعی کلمات کلیدی را هدف قرار دهند.

کلید واژه ها

صفحات محصول احتمالاً به شدت به یک کلمه کلیدی هدفمند مانند “توپ تنیس” یا “شکلات میله” متکی هستند. آنها باید به طور طبیعی در سراسر صفحه در صورت لزوم بدون پر کردن کلمات کلیدی گنجانده شوند.

در حالی که بعید است کپی محصول بهینه ترین مکان برای هدف قرار دادن تمام سؤالات اطلاعاتی باشد – مانند “بهترین توپ تنیس چیست” یا “تفاوت بین توپ های تنیس” – برای هدف قرار دادن پرس و جوهای معاملاتی ایده آل است. همیشه می‌توانید راهنماهای جداگانه‌ای برای هدف قرار دادن این شرایط و ضوابط ایجاد کنید و پیوندهایی به صفحه محصول خود را در فراخوان اقدام کنید.

پرس و جوهای تراکنش اغلب شامل کلمات کلیدی طولانی هستند که نشان می دهد کاربر آماده تبدیل است، مانند “از کجا توپ تنیس لندن بخرم” یا “ارزان ترین توپ تنیس برای فروش”. به یاد داشته باشید، این عبارات دم بلند ممکن است حجم جستجوی کمی داشته باشند، اما هدف آنها به این معنی است که به همان اندازه ارزشمند هستند، بنابراین به اعداد و ارقام معطل نشوید.

در نظر بگیرید که چگونه می توانید تا حد امکان از این عبارات کلیدی منحصر به فرد و مرتبط در نسخه محصول خود استفاده کنید. این می‌تواند شامل بازکاری طبیعی آنها در متن اصلی، استفاده از آنها به عنوان عنوان محتوا، یا شامل بخش پرسش‌های متداول باشد. اما به یاد داشته باشید که آنها باید به طور طبیعی در نثر کامل جریان داشته باشند و در توضیحات انباشته نشوند، زیرا به عنوان هرزنامه علامت گذاری می شوند.

بخور

یکی دیگر از موتورهای جستجوی ضروری، تجربه، اقتدار و اعتماد (EAT) است. موتورهای جستجو – و مصرف‌کنندگان – می‌خواهند بدانند که محصول باکیفیت است و توسط کارشناسان صنعت تولید و فروخته می‌شود، بنابراین آنها می‌دانند پولشان به کجا می‌رود.

راه های زیادی برای نمایش EAT در صفحات محصول وجود دارد، از جمله افزودن محتوای تولید شده توسط کاربر برای نمایش محصولات در عمل. اما با کپی کردن هم می توانیم این کار را انجام دهیم.

اطلاعاتی را در نظر بگیرید که به خریداران این اطمینان را می دهد که از پول خود جدا شوند. این ممکن است شامل یک برگه مشخصات محصول با جزئیات باشد که شامل ابعاد، مواد و موارد دیگر است. به همین ترتیب، تکیه بر متخصصان به توضیحات محصول اعتبار می‌افزاید، برای مثال، آیا توپ‌های تنیس شما توسط ورزشکاران حرفه‌ای استفاده می‌شود؟

اطلاعات اضافی که به خریداران اطمینان می‌دهد می‌تواند شامل کپی «نحوه مراقبت از محصول خود»، نقل قول‌های متخصص، و پیوندهایی به منابع یا راهنماهای اضافی باشد که به خریداران کمک می‌کند هنگام مشاهده محصولات تصمیم بگیرند.

فراخوان به اقدام

دعوت به اقدام در صفحات محصول واضح است … محصول را بخرید. اما این بدان معنا نیست که نوشتن آنها آسان است.

کپی دکمه تبدیل خود را در نظر بگیرید و اینکه چگونه محصول را منعکس می کند و مصرف کنندگان معمولاً چگونه خرید می کنند. اگر آنها معمولاً چندین مورد با ارزش کمتر خریداری می کنند، آیا «افزودن به سبد خرید» می تواند یک اقدام را نسبت به «اکنون خرید» سنتی انجام دهد؟ به همین ترتیب، آیا «تسویه حساب سریع» می تواند برای خریداران بی حوصله فریبنده تر باشد؟

اگر محصول یک خدمت یا تجربه است، آن را در نسخه منعکس کنید، به عنوان مثال «اکنون رزرو کنید».

همچنین می توان از فراخوان برای افزایش قیمت سایر محصولات استفاده کرد. محصولات سازگار را در نظر بگیرید و در نسخه داخلی به آنها پیوند دهید. این ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

“توپ های تنیس ما را بدون زحمت از خانه به زمین با جعبه های قابل حمل ما که برای نگهداری حداکثر شش توپ طراحی شده است، حمل کنید.”

برای الهام گرفتن شما

بیایید نگاهی به یک صفحه محصول نمونه بیندازیم که همه اینها را در کنار هم آورده است.

MyProtein کپی محصول را با درک مخاطبان خود و آنچه که آنها به دنبال آن هستند کنترل می کند. و اطلاعات شما را به بخش های تمیز و طبیعی تقسیم می کند و موارد فنی را کوتاه و اسکن می کند.

در اینجا نمونه ای از کپی محصول برای یکی از میله های پروتئینی MyProtein آورده شده است:

نمای کلی محصول نکات کلیدی – طعم محصول و محتوای پروتئین – را پوشش می دهد، در حالی که مزایای اصلی قابل مشاهده و قابل هضم است.

MyProtein همچنین شامل برخی از سؤالات متداول در مورد محصول با پاسخ های کوتاه است، و همچنین تمام اطلاعات مورد نیاز مصرف کنندگان را پوشش می دهد – مانند زمان مصرف محصول و مشخصات مواد تشکیل دهنده آن و محتوای تغذیه ای آن – در جعبه های تاشو تا آنها بتوانند به راحتی پیدا کنند. دنبال چه چیزی هستند

حالا بیایید این را با صفحه نوار پروتئینی رقیب مقایسه کنیم:

همه چیزهایی را که یک ورزشکار باتجربه یا خریدار برای اولین بار می خواهد در هنگام خرید بلوک پروتئین بداند در نظر بگیرید. این ممکن است شامل محتوای کل پروتئین در هر وعده، اطلاعات تغذیه ای گسترده تر و مشخصات مواد تشکیل دهنده، و مزایای افزودن پروتئین به شکل نوار باشد.

آیا این صفحه برای هر مخاطبی مفید یا محتمل خواهد بود؟ هیچ چیزی وجود ندارد که این بلوک پروتئین را از دیگران متمایز کند یا کاربران را متقاعد کند که به محصول نیاز دارند. در مقایسه با کپی MyProtein، کاربر کاملاً در تاریکی است.

کدام نوار را ترجیح می دهید بخرید؟

گره زدن همه به هم

همه نکات برتر کپی محصول ما یک چیز مشترک دارند – تجربه کاربر. هر عنصر کپی شما باید به سمت خواننده باشد.

این بدان معنی است که آنها چگونه اطلاعات را می خوانند، چه سؤالاتی می پرسند و چه چالش ها و نقاط دردناکی دارند.

دفعه بعد که یک محصول در سایت شما منتشر شد، چک لیست ما را برای نسخه فروش آنلاین موثر دنبال کنید:

متن را کوتاه، سریع و دقیق نگه دارید – به خاطر کلمات ننویسید تصور کنید شما خریدار هستید – چه اطلاعات و سوالاتی را دوست دارید پوشش دهید؟ اجازه دهید محتوا فرم را دیکته کند – بدون میخ مربع در سوراخ های گرد به جای صحبت در مورد ویژگی های محصول، مشکلات را حل کنید. کلمات کلیدی و سیگنال های اعتماد را برای رتبه بندی در موتورهای جستجو در نظر بگیرید CTA ها را مرتبط با محصول و کاربر نگه دارید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد کپی محصول قاتل یا تبدیل صفحات محصول خود امروز، در مورد سرویس کپی‌نویسی دیجیتال Screaming Frog بپرسید.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *