نحوه نوشتن کپی سئو برای مشاهده بیشتر، کلیک ها و تبدیل ها

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب

بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه کپی سئو را می نویسم تا با استفاده از آنچه از بهترین کپی رایترها، صفحات محصول و خدمات تجارت الکترونیک آموخته ام، دید جستجو، کلیک ها و تبدیل های بیشتری داشته باشم.

مرحله 1: کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید

مرحله 2: قالب محتوا را مطابقت دهید

مرحله 3. درک هدف کاربر برای مشاهده جستجو

مرحله 4: عنوان صفحه را بنویسید تا کلیک های بیشتری دریافت کنید

مرحله 5: با کپی متقاعد کنید

مرحله 6: با یک فراخوان برای اقدام، تبدیل ها را افزایش دهید

کپی رایتینگ سئو چیست؟

کپی‌رایتینگ سئو عبارت است از نوشتن کلماتی برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان موتور جستجو برای کلیک کردن، خواندن، پیمایش، اشتراک، خرید یا اقدام (برخلاف نوشتن محتوای سئو که هدفش اطلاع‌رسانی و آموزش است).

بنابراین من فقط در مورد صفحات محصول و خدمات بحث خواهم کرد، نه محتوای اطلاعاتی در پست های وبلاگ.

مرحله 1: کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید

اگر کسی محصول یا خدمات شما را جستجو نکند، به صفحه نتایج جستجوی خود کلیک نخواهید کرد، بنابراین با جستجوی کلمات کلیدی شروع کنید تا کلمات کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

من از فرآیندی به نام خوشه بندی کلمات کلیدی استفاده می کنم که کلمات کلیدی با معانی مشابه را گروه بندی می کند.

در این مثال، کلمه کلیدی اصلی من “خدمات تحقیق کلمات کلیدی” است. با این حال، این 20 کلمه کلیدی دیگر به همین معنا هستند.

به بالای صفحه بازگردید

مرحله 2: قالب محتوا را مطابقت دهید

من کلمه کلیدی اصلی را در گوگل جستجو می کنم تا انواع نتایج جستجو را که در رتبه 10 برتر قرار می گیرند بررسی کنم.

بر اساس صفحاتی که می بینم، قالب محتوای مناسب را برای کلمه کلیدی در طرح کلمه کلیدی خود انتخاب می کنم.

سپس به کلمه کلیدی در خط بعدی می روم و همان مراحل را دنبال می کنم.

به بالای صفحه بازگردید

مرحله 3. درک هدف کاربر برای مشاهده جستجو

گوگل سعی می کند هدف کاربر را هنگام وارد کردن یک عبارت جستجو درک کند و مرتبط ترین نتایج را ارائه دهد.

اگرچه فاکتورهای رتبه بندی زیادی وجود دارد، اما ابتدا باید قبل از تایپ کلمه ای بفهمم که کاربر به دنبال چه چیزی است تا شانس من برای افزایش رتبه صفحه من افزایش یابد.

اینگونه است که من قصد کاربر را درک می کنم.

من عناوین صفحات برتر را می خوانم و به کلماتی که بعد از کلمه کلیدی مورد نظر استفاده می کنند نگاه می کنم.

در این مثال، کلماتی که از کلمه کلیدی هدف پیروی می کنند، فقط به شما می گویند که این سرویس برای چه کسی است.

از خودم می‌پرسم: «کسی که آن کلمه کلیدی را جستجو کرده چه نتیجه یا نتیجه‌ای می‌خواهد؟

نتیجه یا نتیجه مربوط به رشد یا ترافیک بیشتر، فکر می‌کنم بعد از جستجو در این پرس و جو می‌خواهند.

به بالای صفحه بازگردید

مرحله 4: عنوان صفحه را بنویسید تا کلیک های بیشتری دریافت کنید

هنگامی که هدف کاربر را درک کردم، معمولا عنوان صفحه ای را می نویسم که شامل کلمه کلیدی هدف و کلماتی است که در خدمت هدف هستند تا کاربران را تشویق کنم که روی صفحه من کلیک کنند و نه دیگران.

عنوان صفحه ضروری است زیرا اولین چیزی است که افراد هنگام کلیک بر روی یک صفحه می بینند.

شما فقط 65 کاراکتر دارید، این بین 9 تا 20 کلمه برای فروش به کاربران با کلیک بر روی صفحه شما است.

عناوین صفحه من باید برای کاربران فریاد بزنند “این دقیقاً همان چیزی است که من به دنبال آن هستم” وگرنه آن 65 کاراکتر را هدر می دهم.

من بیش از 15 عنوان صفحه مختلف را قبل از انتخاب بهترین آنها نوشتم.

بیش از 65 کاراکتر و متن کوتاه شده است.

بنابراین، در مثال خود، عنوان صفحه خود را بازنویسی کردم.

عناوین صفحه خدمات

در اینجا 3 الگو وجود دارد که به شما در نوشتن عنوان صفحه خدمات کمک می کند.

نام سرویس + برای + هدف/خروجی نام سرویس + برای + هدف/خروجی + نام سرویس مکان + برای + مشکل

در اینجا یک مثال با رنگ سبز مشخص شده است.

در اینجا یک مثال دیگر وجود دارد که دوباره با رنگ سبز مشخص شده است.

در مرحله بعد، من یک توضیحات متا را به عنوان پسوند عنوان صفحه خود خواهم نوشت.

عنوان صفحه محصولات

بازنویسی عنوان این صفحه چندین ساعت طول کشید که در صورت فروش صدها محصول ممکن است امکان پذیر نباشد.

بنابراین در اینجا 3 فرمول یا قالب کوچک وجود دارد که می توانید از آنها برای نوشتن عنوان صفحه محصول خود استفاده کنید.

نام محصول + نام تجاری خود را درج کنید. شامل نام محصول + پیشنهاد. نام محصول + مزیت اصلی محصول را درج کنید.

در اینجا یک مثال با رنگ سبز مشخص شده است.

در اینجا یک مثال با یک پیشنهاد با رنگ سبز مشخص شده است.

به بالای صفحه بازگردید

مرحله 5: با کپی متقاعد کنید

اکنون می دانم که مردم به دنبال چه چیزی هستند و اهداف آنها را می دانم، می توانم متنی بنویسم تا آنها را متقاعد کنم و متقاعد کنم که خدمات من ارزش سرمایه گذاری پول آنها را دارد.

من کپی رایترهای موفق و صفحات برجسته محصولات و فروش را مطالعه کردم تا به عناصر لازم برای نوشتن متقاعدکننده مجهز شوم.

عناصر کپی که می توانند به هر ترتیبی در یک صفحه استفاده شوند در 4 پرانتز قرار می گیرند:

عنوانی با وعده، سود، کنجکاوی، درد یا لذت که کاربر را به ادامه خواندن تشویق می کند. ویژگی ها به مزایا تبدیل شدند. شواهد و مدارک. معکوس شدن ریسک

اجازه دهید چند عنوان یا نمونه ای از سرفصل ها را به شما نشان دهم.

عنوان

عنوان اولین چیزی است که افراد هنگام ورود به صفحه شما می بینند و باید به وضوح وعده، مزیت، نتیجه یا نتیجه ای را که از محصول یا خدمات دریافت می کنند توضیح دهد.

در بیشتر موارد، کپی عنوان صفحه با عنوان یکسان است.

در اینجا عنوان صفحه من با رنگ سبز مشخص شده است.

در اینجا عنوان صفحه محصول با رنگ سبز برجسته شده است.

یا یکی، “در هر تماس ویدیویی خوب به نظر می رسد”؛ مزیت با رنگ سبز مشخص شده است.

نام محصول معمولاً عنوان صفحات محصول مانند زارا است.

ویژگی ها در مزایا

تبدیل ویژگی ها به مزایا یک روش رایج است که در کپی صفحه محصول و خدمات استفاده می شود که می تواند در هر نقطه از صفحه قرار گیرد.

این صفحه وب کم حاوی ویژگی های محصول است که به مزایا تبدیل شده است.

من Apple Airpods را خریدم و اینگونه ویژگی حذف نویز خود را توصیف می کنند.

این صفحه محصول ویژگی نورپردازی خود را به یک مزیت آشکار برای کاربر تبدیل کرده است.

نایک ویژگی های محصول را به مزیت تبدیل می کند. مثلا.

شواهد و مدارک

شواهد با ارائه توصیه ها، بررسی ها، حقایق، ارقام، نتایج و سایر شواهد موفقیت به خوانندگان اعتماد ایجاد می کند و خرید را تشویق می کند.

در اینجا شواهدی وجود دارد که من به صفحه خدمات خود اضافه کردم.

نقل قول از یک مشتری که از من برای نتایجی که به دست آوردم تشکر می کند. پیوند “نتایج من را ببینید” به تصاویری از نتایجی که برای مشتریان مختلف ارائه کرده ام. جعبه با 4 گواهی مشتری. لوگوی 2 شرکت معروفی که مرا استخدام کردند. ps: صفحه ام را برش دادم تا بتوانید موارد اثبات را ببینید.

در اینجا مدرکی در صفحه سرویس دیگری گنجانده شده است.

2 توصیه 6 شرکت رسانه ای معروف نتایج. ps: این صفحه برای نمایش موارد اثبات بریده شده است

اپل، نایک و زارا در حال حاضر برندهای قابل اعتمادی دارند، بنابراین نیازی به افزودن شواهد زیادی به صفحات محصول خود ندارند.

اگرچه زارا شواهدی را نشان می دهد که مواد محصول آنها توسط ارگان های شناخته شده تأیید شده است.

اما این وب کم شواهد زیادی به صفحه آنها اضافه کرد.

به بیش از 10000 مشتری راضی بپیوندید. لوگوهایی از یاهو و فوربس. تصاویری از محصول در حال استفاده یک سری توصیه. چرخ فلک نظرات مشتریان ps: این صفحه برای نشان دادن عناصر شواهدی Reversal خطر بریده شده است

کپی رایترهایی که من مطالعه کرده ام در مورد حمل و نقل، اندازه، بازگشت، ضمانت، سؤالات متداول و ضمانت بازگشت پول می نویسند تا قبل از خرید هر چیزی به مردم اطمینان یابند یا خطر را از بین ببرند.

من فقط سؤالات متداول و فرآیند خود را برای حذف هرگونه خطر برای خریداران درج می کنم. می توانستم اطمینان بیشتری ارائه کنم.

در این صفحه در مورد خدمات سئو ذکر شده است که وکیل “کیفیت” آنها را تضمین می کند و “حوزه اعتبار آنها را به خطر نمی اندازد.”

ps: این صفحه برای نمایش موارد برگشت ریسک برش داده شده است

نایک در هر صفحه محصول می گوید: “شما می توانید سفارش خود را به هر دلیلی، رایگان، ظرف 30 روز پس دهید.”

من بارها از فروشگاه آنها خرید کرده ام و هرگز مجبور نشده ام چیزی را پس بدهم زیرا آنها یک راهنمای اندازه عالی دارند، یکی دیگر از عناصر برگشت ریسک.

وب کم Lumina 12 ماه گارانتی و در صورت نارضایتی شما به راحتی باز می گردد.

بنابراین این توضیح من در مورد 4 عنصر ضروری کپی است که باید در همه جا و به هر ترتیبی در صفحات محصول یا خدمات خود بگنجانید.

به بالای صفحه بازگردید

مرحله 6: با یک فراخوان برای اقدام، تبدیل ها را افزایش دهید

فراخوان برای اقدام، دستورالعملی به بازدیدکننده برای برانگیختن واکنشی است، مانند ثبت نام برای یک سرویس یا خرید یک محصول.

یک CTA در کپی‌رایتینگ سئو بسیار مهم است زیرا مخاطب را تشویق می‌کند تا همانطور که می‌خواهید عمل کند.

در صفحاتی که محصولات می فروشند، دکمه های افزودن به کیف و خرید اکنون در بالای نمای مرورگر در همه دستگاه ها ظاهر می شود.

در صفحه خدمات، متن تماس برای اقدام متفاوت است.

توجه داشته باشید که 2 CTA در صفحه من و بلر وجود دارد.

من از مردم دعوت می کنم “نتایج را ببینند”.

عبارت CTA بلر عبارت است از “کتاب را بردارید” که خوانندگان را به پایین صفحه می برد.

بلر همچنین یک فصل رایگان از کتاب خود را از طریق یک پاپ آپ با CTA “برای من بفرست” ارائه می دهد.

CTA ثانویه من رزرو چت با من است.

CTA ثانویه بلر یک دکمه خرید اکنون در کنار 3 گزینه قیمت گذاری است.

این صفحه خدمات سئو قبل از فراخوان آنها برای اقدام، اجازه دهید صحبت کنیم، با یک پیشنهاد – “شما می دانید که ما فقط پس از یک تماس مناسب هستیم.”

فکر می کنم بتوانم این را در صفحات خدماتم قرار دهم.

به بالای صفحه بازگردید

پس این یک فینال است.

به عنوان یک سئو، من دائما به دنبال راه هایی برای دریافت کلیک و تبدیل بیشتر از موتورهای جستجو هستم.

این امر مستلزم تحقیق در مورد کلمات کلیدی، درک هدف کاربر و ایجاد عناوین و عناوین صفحات متقاعد کننده است.

کپی من معمولاً شامل یک عنوان، ویژگی های تبدیل شده به مزایا، اثبات و عناصر معکوس ریسک است.

در نهایت، من یک فراخوان برای اقدام را با پیشنهادی که خوانندگان را تشویق به اقدام می کند شامل می کنم.

مقالات مرتبط :


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب


این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب


بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *