نحوه پست کردن در نمایه های کسب و کار گوگل

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

می روید سر کار، یک فنجان قهوه می نوشید، که ناگهان یک ایده تجاری عالی به ذهنتان می رسد. سوال بعدی این است: چگونه این ایده عالی را با مشتریانم به اشتراک بگذارم؟ پست ها و پروفایل های GBP یکی از مهمترین جنبه های سئوی محلی هستند

به نمایه کسب‌وکار Google پست کنید، که قبلاً Google برای کسب‌وکار من نامیده می‌شد. پست‌های نمایه کسب‌وکار Google یکی از ساده‌ترین و واضح‌ترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان، هم در دسک‌تاپ و هم در تلفن همراه است.

حساب GBP (قبلاً Google My Business) چیست و چرا مهم است؟

GBP یک سرویس رایگان است که به مشاغل کمک می کند در جستجوی Google، Maps و سایر محصولات Google ظاهر شوند. این ابزاری است که به کسب و کارها کمک می کند حضور آنلاین خود را مدیریت کنند و پیدا کردن آنها را برای مشتریان آسان تر کند.

کسب‌وکارها می‌توانند نمایه Google خود را ادعا کنند و اطلاعاتی درباره کسب و کار خود، از جمله اطلاعات تماس، ساعات کار، عکس‌های مکان کسب‌وکار و موارد دیگر اضافه کنند.

تفاوت Google برای کسب و کار من و نمایه کسب و کار گوگل چیست؟

«Google برای کسب‌وکار من» اخیراً پس از داشتن چندین نام و تغییر نام تجاری، به نمایه کسب‌وکار Google تغییر نام داده است. کاربران از ژوئیه 2022 نمی‌توانند برنامه «Google برای کسب‌وکار من» را دانلود کنند. اکنون می‌توانید نمایه کسب‌وکار Google شخصی خود را همانطور که در آوریل 2022 اعلام شد، در Google Maps و جستجوی Google حفظ کنید. حساب‌های سازمانی می‌توانند همچنان از Google Business Profile Manager برای مدیریت استفاده کنند. پروفایل های حساب گروه شما

با آوردن جستجوی Google، Google Maps و برنامه های مربوطه آنها به طور مستقیم از برنامه های Google My Business، کسب و کارهای کوچک می توانند نمایه خود را بهتر مدیریت کنند و با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

جدا از نام برنامه، تفاوت هایی بین Google My Business و GBP وجود دارد.

پس از تغییر نام، فهرست‌های «Google برای کسب‌وکار من» رسماً «نمایه کسب‌وکار Google» نامیده می‌شوند. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، اکنون می توانید به جای استفاده از برنامه یا رابط وب قدیمی Google برای کسب و کار من، فهرست خود را مستقیماً در جستجوی Google یا Google Maps مدیریت کنید.

اکنون می توانید فهرست خود را با جستجوی نام کسب و کار خود در جستجوی Google سفارشی کنید، اما برای انجام این کار باید وارد سیستم شوید. می توانید کسب و کار خود را در نقشه های گوگل پیدا کنید و سپس جزئیات را ویرایش کنید.

پس از ورود به سیستم، نام کسب و کار خود را در جستجوی Google جستجو کنید یا به سادگی «نام کسب و کار خود» را تایپ کنید تا فهرست خود را ویرایش کنید.

با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود، اکنون می توانید لیست Google خود را مستقیماً در جستجوی Google یا Google Maps ادعا یا تأیید کنید.

جستجوی Google می تواند برای ارسال پیام و پاسخ به نظرات مشتریان استفاده شود.

رسیدهای خواندن را می توان در جستجوی Google و Google Maps مدیریت کرد.

انواع به‌روزرسانی‌های نمایه کسب‌وکار Google – پیشنهاد، رویداد، به‌روزرسانی

اینها انواع پست هایی هستند که می توانید در نمایه کسب و کار Google ایجاد کنید:

پیشنهاد برای یک محصول یا خدمات خاص یک پست برای تبلیغ یک رویداد مانند یک کنفرانس یا گردهمایی به روز رسانی مانند اخبار، اطلاعیه ها و غیره.

در زیر می‌توانید یک ویدیوی آموزشی را تماشا کنید که نشان می‌دهد چگونه به راحتی در رابط GBP و انواع پست پیمایش کنید.

چه چیزی را باید در پوند پست کنید؟

با ارسال پست در نمایه کسب و کار خود در جستجوی Google و Maps، می توانید با کاربران فعلی و آینده تعامل داشته باشید. ارتباط مستقیم با مشتریان شما زمانی امکان پذیر است که اخبار، تخفیف ها، اقلام جدید یا محبوب موجود در انبار یا اطلاعات رویداد را تولید و توزیع کنید.

به این ترتیب مشتریان دسترسی بیشتری به اطلاعات و به روز رسانی های شرکت شما دارند و می توانند در حین جستجو از این موضوع به نفع خود استفاده کنند. این به شما این امکان را می دهد تا از طریق فیلم ها و عکس ها با مشتریان محلی خود در ارتباط باشید، با ارائه اطلاعات به موقع، رضایت مشتری را افزایش دهید و تخفیف ها، تبلیغات، رویدادها، اخبار و پیشنهادات را تبلیغ کنید.

دستورالعمل‌ها و بهترین روش‌های نمایه کسب‌وکار Google که باید هنگام پست کردن در آن دنبال کنید. ورود و راه‌اندازی: وارد داشبورد «Google برای کسب‌وکار من» شوید و «پست‌ها» را باز کنید تا گزینه‌های موجود را ببینید. یکی دیگر از راه‌های سریع برای رسیدن به GBP این است که «کسب و کار من» را در نوار جستجوی Google تایپ کنید. در مورد نوع پست خود تصمیم بگیرید: قبل از شروع نوشتن، در مورد نوع پست خود همانطور که قبلاً در پاراگراف «انواع به‌روزرسانی‌های نمایه کسب‌وکار Google» در بالا توضیح داده شد، تصمیم بگیرید. پست خود را بنویسید: پست خود را کوتاه نگه دارید. شما حداکثر 1500 کاراکتر دارید، اما نیازی به تجاوز از آن ندارید. مشتریان از گوگل برای پاسخ یا اطلاعات سریع استفاده می کنند، نه برای مقالات طولانی. شامل یک تصویر خودتان را به عکس ها یا ویدیوهای مکان یا محصولات خود محدود کنید. دکمه CTA خود را منحصر به فرد کنید: در هر پست نمایه کسب و کار Google، می توانید پیوندی به صفحه فرود، کد کوپن، وب سایت خود یا صفحه محصول اضافه کنید. دکمه CTA به طور پیش‌فرض می‌گوید «بیشتر بدانید»، اما می‌توانید آن را به «ثبت‌نام»، «اکنون سفارش دهید»، «رزرو» و گزینه‌های دیگر تغییر دهید. انتشار: هنگامی که دکمه CTA سفارشی شد و یک تصویر مناسب اضافه شد، روی Publish کلیک کنید و پخش زنده خواهد شد! پست های GMB به مدت هفت روز قابل مشاهده هستند. سپس به طور خودکار از نمایه شما حذف می شوند. پس از آن، ناگفته نماند که تعامل با مشتریان و پاسخ به سوالات آنها برای دستیابی به حداکثر نتایج بسیار توصیه می شود. ایده های پست نمایه کسب و کار Google

ویژگی پست‌های نمایه کسب‌وکار امکان اشتراک‌گذاری فوری به‌روزرسانی‌های جستجوی Google و Maps را فراهم می‌کند. می‌توانید اعلان‌ها، معاملات، محصولات جدید یا محبوب موجود در انبار یا اطلاعات رویداد منحصربفرد ایجاد کنید – این یک راه عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه است. اگر در زمینه انتشار تازه کار هستید، این می تواند کمی چالش برانگیز باشد، بنابراین در اینجا ده ایده برای ارسال پست وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

یک رویداد آینده، مانند یک رویداد پاپ آپ در رستوران یا فروشگاه خود را اعلام کنید.

مشتریان خود را از یک پیشنهاد ویژه مانند تخفیف یا کوپن مطلع کنید. به هر حال، زمانی که به دنبال کسب و کار آنلاین هستید، 50 درصد از مشتریان به دنبال تبلیغات یا تخفیف هستند.

بازخورد عالی ارسال کنید تا ارزش خود را به سایر مشتریان بالقوه نشان دهید. یک محصول یا خدمات را برجسته کنید. یک نقطه عطف تجاری را جشن بگیرید، مانند باز بودن برای تجارت به مدت 10 سال. از مشتریان خود برای کسب و کارشان برای نشان دادن قدردانی شما تشکر کنید. یک محصول یا خدمات جدید مانند منوی تابستانی جدید را تبلیغ کنید. تعطیلات را جشن بگیرید، حتی اگر یک تعطیلات ساختگی مانند روز پنکیک باشد. مشتریان را در مورد شرکت خود آگاه کنید. آنها را در مورد مکان فروشگاه جدید یا یک کارمند جدید در تیم خود مطلع کنید. بهترین اندازه تصویر در پوند

وقتی نوبت به افزودن تصاویر به پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» می‌رسد، حتماً دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

حداقل: 400 عرض x 300 پیکسل ارتفاع، 10 کیلوبایت حداکثر: 10000 x 10000 پیکسل، 25 مگابایت حجم ویدئو: اندازه فایل (AVI، MP4، MOV و غیره) حداکثر می تواند 100 مگابایت باشد.

بهترین زمان برای پست کردن در نمایه کسب و کار Google چه زمانی است؟

بهترین زمان برای ارسال پست در رسانه های اجتماعی، در تمام صنایع و پلتفرم ها، بر اساس آخرین تحقیقات بازاریابی، از ساعت 18:00 تا 21:00 و 15:00 تا 6:00 بعد از ظهر است. تعطیلات آخر هفته، به ویژه شنبه ها، معمولا بهترین روزها برای پست کردن هستند. پست.

با این حال، برای در نظر گرفتن الگوهای رفتاری مخاطبان، مناطق زمانی مختلف، برنامه های رفت و آمد و غیره، کمی وقت بگذارید. این امر در مورد رفتار آنلاین و آفلاین صدق می کند. به عنوان مثال، اگر صاحب رستورانی هستید که به طور مداوم در آخر هفته شلوغ است، قبل از اینکه مردم شروع به جستجوی شما کنند، در مورد غذاهای ویژه خود پست بگذارید، شاید در طول هفته.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *