نحوه یافتن و استفاده از کلمات کلیدی قصد خریدار برای افزایش سرنخ و فروش

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

بنابراین می خواهید بدانید که کدام کلمات کلیدی بیشترین احتمال را دارند که بازدیدکنندگان را به خریدار تبدیل کنند؟

در این راهنمای سریع و آسان، یاد خواهید گرفت که چگونه کلمات کلیدی قصد خریدار را پیدا کرده و از آنها برای افزایش سرنخ یا فروش خود استفاده کنید.

کلمات کلیدی قصد خریدار چیست؟

کلمات کلیدی قصد خریدار کلمات و عباراتی هستند که مشتریان بالقوه زمانی که می خواهند محصول یا خدماتی را خریداری کنند وارد موتورهای جستجو می کنند.

از تحقیقات من روی 85000 کلمه کلیدی، 92.4٪ از کلمات کلیدی قصد خرید دارند در حالی که 9.1٪ قصد خرید دارند.

در اینجا مجموعه داده کاملی است که در مطالعه من استفاده شده است، اگر می خواهید آن را تجزیه و تحلیل کنید یا خودتان از آن استفاده کنید.

بنابراین تفاوت بین قصد خرید و قصد خرید چیست؟

کلمات کلیدی قصد همه کلمات کلیدی هستند که در 4 مرحله فرآیند خرید قرار می گیرند.

به عنوان مثال، کلمات کلیدی که حاوی چگونگی، کمک و نیاز هستند (مرحله تشخیص مشکل) به عنوان مثال. کلمات کلیدی که حاوی بهترین، بهترین، فهرست، خدمات و برای (مرحله جستجوی اطلاعات) هستند، به عنوان مثال. کلمات کلیدی که حاوی مقایسه، جایگزین، در مقابل (ارزیابی مرحله جایگزین) هستند، به عنوان مثال. کلمات کلیدی حاوی خرید، نزدیکترین، خرید و سفارش (مرحله تصمیم خرید)

کلمات کلیدی تصمیم خرید در انتهای فرآیند تصمیم گیری خرید قرار می گیرند.

مشاهده مراحل خرید

گوگل در مطالعه Messy In The Middle روند خرید را در نمودار زیر به تصویر می کشد.

بازاریابان چندین دهه قبل از گوگل از مدل فرآیند خرید مصرف کننده استفاده می کردند و این دو مدل بسیار شبیه به هم هستند.

فرآیند خرید به شرکت ها این امکان را می دهد که بدانند مصرف کنندگان به دنبال چه چیزی هستند و از آن دانش برای ارائه محتوا و تبلیغات مرتبط به آنها استفاده کنند.

مثلا؛

فرض کنید من به دنبال “بهترین میکروفون USB” هستم. این بدان معناست که من به دنبال اطلاعاتی در مورد بهترین محصولات هستم، اما هنوز برای خرید آماده نیستم.

اما اگر عبارت «خرید میکروفون USB» را جستجو کنم، به تصمیم خرید بسیار نزدیکتر هستم.

هر دو “بهترین میکروفون USB” و “خرید میکروفون USB” قصد خرید دارند، اما دومی قصد خرید قوی تری نسبت به اولی دارد.

بنابراین، بیایید کلمات کلیدی با قصد خرید پیدا کنیم.

مرحله 1: نحوه ایجاد یک لیست کلمات کلیدی قصد خریدار

با استفاده از ابزار تحقیق کلمه کلیدی مورد علاقه خود (مال من Ahrefs است) شروع کنید تا لیست مناسبی از کلمات کلیدی برای محصولات یا خدمات خود پیدا کنید.

به عنوان مثال، من به تازگی یک پروژه تحقیقاتی را برای یک شرکت تکمیل کردم و لیستی از بیش از 4000 کلمه کلیدی ایجاد کردم.

لیستی از کلمات کلیدی برای شناسایی مشکلات ایجاد کنید

در این مرحله کاربر مشکل یا نیاز خود را در یک موقعیت خاص تشخیص می دهد.

برای تولید کلمات کلیدی برای تشخیص مشکل، کلمات کلیدی اولیه خود را با اصلاح کننده های زیر فیلتر کنید.

چگونه، چه، کجا، چه زمانی، چرا، صدور، اصلاح، بهبود، افزایش، کاهش، حذف، کاهش، افزایش.

کلمات کلیدی که انتخاب می‌کنید به این بستگی دارد که آیا شما یک بازاریابی وابسته، خدمات یا تجارت الکترونیکی دارید، بنابراین از این اصلاح‌کننده‌های کلیدواژه استفاده کنید.

سپس آنها را به لیست خود اضافه کنید یا آنها را صادر کنید.

کلمات کلیدی جستجوی آموزنده را ایجاد کنید

در مرحله جستجوی اطلاعات، مصرف کننده در مورد محصول، خدمات یا برندی تحقیق می کند که می تواند نیاز شناسایی شده را برطرف کند.

جستجوی اطلاعات معمولاً چندین محصول یا خدمات را برای مصرف کنندگان نشان می دهد تا در مورد آنها بیاموزند و در نظر بگیرند.

برای ایجاد کلمات کلیدی جستجوی آموزنده، کلمات کلیدی اولیه خود را با اصلاح کننده های زیر فیلتر کنید.

به عنوان مثال، راهنما، یادگیری، آموزش، ویدئو، ماشین حساب، بهترین، بهترین، سفارشی، خدمات، رنگ، رنگ، شرکت، مشاور، متخصص، برای، با و

سپس آنها را به لیست خود اضافه کنید یا آنها را صادر کنید.

مقایسه ای از کلمات کلیدی جایگزین ایجاد کنید

در مرحله مقایسه جایگزین، مصرف کننده راه حل ها، محصولات یا خدمات مختلفی را که کشف کرده است ارزیابی می کند.

برای ایجاد مقایسه بین کلمات کلیدی جایگزین، کلیدواژه های اولیه خود را با اصلاح کننده های زیر فیلتر کنید.

بررسی، مقایسه، کنتراست، در مقابل، در مقابل، جایگزین، مشابه یا

سپس آنها را به لیست خود اضافه کنید یا آنها را صادر کنید.

برای تصمیم گیری خرید کلمات کلیدی ایجاد کنید

وقتی مشتری راه حلی را که برایش مناسب است با قیمت مناسب پیدا کند، آماده خرید است.

برای تولید کلمات کلیدی تصمیم خرید، کلیدواژه های اولیه خود را با اصلاح کننده های زیر فیلتر کنید.

خرید، نزدیکترین، ارزان، اندازه، اندازه، فروشگاه، فروشگاه، تخفیف، کوپن، معامله، فروش، ebay، آمازون، پیشنهاد، اجاره

سپس آنها را به لیست خود اضافه کنید یا آنها را صادر کنید.

مرحله 2: اکنون کلمات کلیدی را با همان هدف (خوشه کلمات کلیدی) با هم گروه بندی کنید.

خوشه بندی هزاران کلمه کلیدی با هدف مشابه به صورت دستی زمان زیادی می برد، بنابراین از ابزار خوشه بندی مانند Keyword Cupid یا Keyword Insights استفاده کنید تا کار را برای شما انجام دهد. 4000 کلمه کلیدی برای من حدود 72 پوند هزینه دارد.

شما یک گزارش صفحه گسترده گروه بندی کلمات کلیدی مانند این دریافت خواهید کرد.

مرحله 3: نحوه استفاده از کلمات کلیدی قصد خریدار در وب سایت خود اضافه کردن یک ستون جدید، به عنوان مثال. به برنامه اضافه کنید. به لیست خوشه ها نگاه کنید و در صورت لزوم گزینه Yes را از Add to plan انتخاب کنید. یک ستون برای انواع محتوای نشان داده شده در تصویر ایجاد کنید.

4. هر کلمه کلیدی لیست خود را در گوگل جستجو کنید تا مشخص کنید برای هر کلمه کلیدی چه نوع محتوا و محتوایی بنویسید.

5. یک نقشه سایت ایجاد کنید تا به شما کمک کند برنامه ریزی کنید که هر صفحه در وب سایت شما کجا خواهد رفت.

6. خلاصه نویسنده خود را ایجاد کنید و محتوا را بنویسید و منتشر کنید.

نتیجه

این راه سریع، آسان و موثر برای یافتن و استفاده از کلمات کلیدی قصد خریدار است.

فقط به این دلیل که کسی برای “خرید” جستجو می کند همیشه به این معنی نیست که خرید خواهد کرد.

به همین دلیل است که باید فرآیند تحقیق کلمات کلیدی شرح داده شده در این راهنما را انجام دهید تا خریداران را در ابتدا، میانه و انتهای سفر خرید خود جلب کنید.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *