نمای کلی برنامه HubSpot Affiliate

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر قبلاً وب سایتی ساخته اید، احتمالاً قبلاً نام HubSpot را شنیده اید. این احتمالاً یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در کنار وردپرس است، و این پلتفرم به شما امکان می‌دهد کاملاً همه چیز را در مورد کسب‌وکارتان مدیریت کنید، از فهرست ایمیل‌تان گرفته تا هر چیزی که مربوط به قالب‌بندی است.

اما آیا می دانستید که یک برنامه وابسته به HubSpot نیز وجود دارد؟ بنابراین، اگر وبلاگ یا سایتی در مورد بازاریابی دیجیتال یا ساخت وب سایت دارید، می توانید خدمات HubSpot را به مخاطبان خود توصیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی وابسته HubSpot به ادامه مطلب مراجعه کنید!

مرور کلی برنامه HubSpot Affiliate HubSpot چیست؟

اگرچه ابتدا HubSpot را به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا در مقدمه این مقاله معرفی کردیم، اما حقیقت این است که می توان آن را یک CRM به جای CMS در نظر گرفت. این یک پلتفرم بازاریابی بسته کامل است که می تواند تقریباً برای هر کاری که بخواهید انجام دهید اگر می خواهید وب سایت خود موفق باشد استفاده کنید.

پنج هاب از آنچه ما گردآوری کرده ایم وجود دارد و می توان از آنها برای اهداف مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال، مرکز بازاریابی با هدف بهبود تبدیل شما و افزایش ترافیک شما است، در حالی که مرکز فروش بر روی اتوماسیون و بینش بازاریابی تمرکز دارد.

بدیهی است که یک CMS برای کمک به شما در هنگام مدیریت محتوای شما وجود دارد، اما HubSpot Service Hub به شما امکان می دهد به طیف گسترده ای از ابزارهای نرم افزاری دسترسی داشته باشید که می توانند پشتیبانی مشتری شما را به سطح کاملا جدیدی ارتقا دهند.

#عنوان_تصویر

همچنین یک Action Center وجود دارد که می توانید از آن برای همگام سازی برنامه های خود و بهبود بهره وری کلی خود استفاده کنید.

نیازی به گفتن نیست، همه اینها خدماتی هستند که می توانید در محتوای خود توصیه کنید تا به مخاطبان خود توضیح دهید که چرا HubSpot ممکن است ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

نکته ای که در مورد HubSpot باید به آن توجه کرد این است که ارزان نیست، بنابراین ممکن است لازم باشد به آن بخش از خوانندگان خود مراجعه کنید که ممکن است در واقع در یک محصول ارزان تر از این نظر سرمایه گذاری کنند.

شریک HubSpot شوید

از آنجایی که هزینه خدمات HubSpot حتی برای بازاریابان وابسته باتجربه می تواند تا حدودی زیان آور باشد، باید در ابتدای این بخش توضیح دهیم که برای دسترسی به برنامه وابسته، نیازی نیست کاربر HubSpot باشید.

بقیه اطلاعاتی که باید بدانید این است که پس از تکمیل درخواست خود، به داشبوردی دسترسی خواهید داشت که شامل ردیابی شرکت HubSpot و هر چیز دیگری از جمله پیوندهای وابسته شما است.

همچنین، این برنامه وابسته از طریق شبکه وابسته Impact کار می کند، بنابراین اگر قبلا از این پلتفرم استفاده می کنید، مدیریت همه چیز برای شما بسیار آسان خواهد بود.

ما در بسیاری از مقالات قبلی خود در مورد مزایای بسیاری که شبکه‌های وابسته ارائه می‌کنند صحبت کرده‌ایم، اما احتمالاً مهم‌ترین آنها این است که همه چیز را در یک مکان دارید – درآمد، آمار و داده‌هایتان مانند جایی که تبدیل‌هایتان را از کجا دریافت می‌کنید.

#عنوان_تصویر

پیوستن به برنامه از طریق یک فرآیند نسبتا ساده آسان می شود. می‌توانید از Impact و صفحه ارجاع خود HubSpot برای ایجاد یک برنامه استفاده کنید.

همانطور که احتمالاً انتظار دارید، برخی از جزئیات اولیه مانند نام، کشور و همچنین وب سایت شما از شما خواسته می شود و همچنین قوانینی به شما ارائه می شود که همیشه باید از آنها پیروی کنید تا از بوت شدن در برنامه جلوگیری کنید.

در عرض چند روز تا یک هفته یا بیشتر پاسخی از یک مدیر وابسته دریافت خواهید کرد. پس از تأیید، می توانید فوراً شروع به تبلیغ خدمات HubSpot کنید.

کمیسیون برنامه وابسته HubSpot و موارد دیگر

در اینجا بخشی از مقاله است که اکثر افرادی که این پست را می خوانند به آن علاقه مند هستند. چیزی که این برنامه را از جمعیت متمایز می کند این واقعیت است که به شما امکان می دهد نوع کمیسیونی را که می خواهید دریافت کنید انتخاب کنید.

به عنوان مثال، اگر نرخ ثابت را انتخاب کنید، 100٪ از درآمد ماه اول به شما پرداخت می شود، بدون اینکه بعداً درآمدی تکرار شود. اگر این مدل را انتخاب کنید، هر خریدی که از طریق پیوند وابسته HubSpot شما انجام شود می تواند صدها دلار برای شما درآمد داشته باشد.

با این حال، مدل دیگری وجود دارد، و اگر فکر می‌کنید ممکن است برای شما بهتر عمل کند، ما به شدت توصیه می‌کنیم آن را در نظر بگیرید – و دلیل ما این است که شامل کمیسیون‌های مکرر نیز می‌شود.

#عنوان_تصویر

با این یکی، 15٪ کمیسیون ماهیانه برای همه افرادی که از طریق پیوند شما به پلتفرم ملحق شده اند، با پرداخت های ماهانه حداکثر تا یک سال کامل دریافت می کنید. این شرکت ادعا می کند که حداقل درآمد شما برای این نوع مدل تقریباً 276 دلار در ماه است.

مرکز وابسته HubSpot همچنین دارای آستانه پرداخت است، اما نکته مهم این است که فقط 10 دلار است. برخلاف سایر برندها، این برنامه بر روی مدل مبتنی بر Net60 کار نمی کند، به این معنی که تنها پس از گذشت 30 روز و تأیید کمیسیون شما می توانید پول خود را دریافت کنید.

به عنوان یک شریک ارجاع HubSpot، می توانید یکی از دو روش پرداخت را انتخاب کنید – PayPal یا انتقال بانکی.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی کلمات کلیدی همه جا

مزایا و معایب شریک HubSpot بودن

وقتی نوبت به هر برنامه وابسته ای می رسد که ممکن است در گذشته بررسی کرده باشید، هم مزایا و هم معایبی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

با شروع از حرفه ای ها، کمیسیون هایی که می توانید با HubSpot به دست آورید واقعا ارزش نوشتن در مورد آنها را دارند. بسته به اشتراکی که مخاطبان شما انتخاب می کنند، می توانید چیزی بین 250 تا 1000 دلار یا بیشتر کسب کنید.

این کوکی 90 روز دوام می آورد که بد نیست با توجه به استاندارد صنعت فقط 30 روز.

آکادمی HubSpot Affiliate همچنین برای کمک به شما در هر مرحله از سفر شما وجود دارد – و شامل دسترسی به طیف گسترده ای از مواد، از جمله یک دوره بازاریابی وابسته Hubspot است.

#عنوان_تصویر

متأسفانه، نکات منفی نیز وجود دارد و اولین مورد این است که خدمات ارائه شده توسط این برند واقعا مقرون به صرفه نیستند. این به نوبه خود می تواند برای شما بسیار چالش برانگیز باشد که مخاطبان خود را متقاعد کنید که آنها را امتحان کنند.

همچنین، تقریباً هیچ سیستم مدیریت محتوای دیگری در مورد سئو و بازاریابی آنلاین بهتر از وردپرس نیست، و دلیل آن این است که میلیاردها افزونه برای این اهداف وجود دارد که با بزرگترین CMS جهان، که وردپرس است، سازگار هستند، اما با آن کار نمی‌کنند. HubSpot.

ما همچنین با نقص دیگری مواجه شدیم و فکر کردیم که می‌توانیم آن را در اینجا ذکر کنیم، اگرچه هنوز به طور قطع نمی‌دانیم که چقدر قابل استفاده است. بدیهی است که اگر شما در یک کشور مستقر هستید و شخصی از کشور دیگری خرید می کند، به وب سایت محلی خود هدایت می شود و شما برای آن کمیسیونی نخواهید گرفت.

در نهایت، اگر یکی از مخاطبان شما قبلاً کاربر HubSpot باشد، واضح است که شما هیچ سودی نخواهید داشت حتی اگر بتواند پیشنهادی را که ممکن است تبلیغ می کنید انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اتوماسیون ایمیل چیست؟ اتوماسیون ایمیل چگونه کار می کند؟

بازاریابی وابسته با HubSpot – آیا ارزشش را دارد؟

دادن پاسخ واضح به این سوال عملا غیرممکن است، زیرا همه چیز به آنچه در ذهن دارید، میزان ترافیکی که به سایت خود می‌رسید و همچنین میزان تمایل خوانندگان شما برای دریافت اشتراک HubSpot بستگی دارد.

#عنوان_تصویر

برخی از تخمین‌هایی که با آنها روبرو شده‌ایم نشان می‌دهند که اگر هر ماه تعداد زیادی بازدیدکننده منحصر به فرد از وبلاگ یا سایت خود نداشته باشید (حدود 10000 کاربر)، ممکن است نتوانید با این برنامه وابسته موفقیت زیادی کسب کنید.

کسب درآمد به عنوان یک شرکت وابسته به HubSpot مستلزم صرف زمان و تعهد و همچنین هزینه بسیار زیادی از طرف شما است – به این معنا که شما باید محتوا را منتشر کنید و از رسانه های اجتماعی خود برای تبلیغ همه چیز و حتی استفاده از آن استفاده کنید. PPC اگر می خواهید سوزن در جهت درست حرکت کند.

در مقابل، با دیگر برنامه‌های وابسته، مجبور نیستید کار زیادی انجام دهید، حتی اگر کمیسیون‌هایی که می‌توانید با آنها انتظار داشته باشید کمتر باشد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: گزینه های برتر Fiverr

برنامه های جایگزین HubSpot Affiliate

همانطور که ممکن است ذکر کرده باشیم، اگر وبلاگ یا سایت شما در حوزه بازاریابی دیجیتال قرار دارد و همچنان می خواهید کمیسیون مناسبی دریافت کنید، گزینه های دیگری نیز وجود دارد، اما صادقانه معتقدید که مخاطبان شما ممکن است نخواهند HubSpot را صرفاً به دلیل قیمت آن امتحان کنند.

بسیاری از گزینه های زیر به اندازه HubSpot پیچیده یا دارای ویژگی های غنی نیستند، اما نباید چیزی مانع از پیوستن شما به چندین برنامه مختلف شود، بنابراین می توانید تقریباً همان خدمات (فقط از شرکت های مختلف) را به خوانندگان خود توصیه کنید. .

GetResponse

این برنامه از نظر مدل های درآمدی کم و بیش شبیه HubSpot است، به این معنا که شما می توانید 100 دلار در هر فروش کسب کنید یا کمیسیون 33٪ مکرر را انتخاب کنید.

از نظر مدت زمان ردیابی کوکی، موردی که GetResponse ارائه می دهد بهتر است زیرا 120 روز دوام می آورد و نه فقط 90 روز. یکی از اصلی ترین نقص هایی که در این برنامه وابسته پیدا کردیم این واقعیت است که برند برنده های شما را حفظ می کند. تا سه ماه کامل تا آماده شدن.

مانند برنامه وابسته HubSpot، این برنامه نیز توسط یک شبکه جداگانه اجرا می شود – CJ Affiliate. حداقل آستانه پرداخت 50 دلار است.

ویشپوند

این یک گزینه بسیار پیچیده از منظر بازاریابی است، زیرا مانند HubSpot، Wishpond می‌تواند تقریباً همه چیز را برای شخصی که یک وب‌سایت جدید می‌سازد مدیریت کند، از بازاریابی ایمیلی گرفته تا صفحات فرود، قیف‌های بازاریابی، اتوماسیون، فرم‌ها، پنجره‌های بازشو و حتی بازاریابی Shopify.

تنها مشکل این است که قیمت گذاری واقعا شفاف نیست و هر کسی که علاقه مند به دریافت اشتراک Wishpond است باید در واقع با نماینده تماس بگیرد و آنها طرحی را ارائه دهند.

اما برنامه وابسته Wishpond ممکن است درست در کوچه شما باشد زیرا 30٪ کمیسیون تکراری را ارائه می دهد. همه چیز توسط FirstPromoter مدیریت می شود، بنابراین شما بدون دردسر به آمار خود دسترسی خواهید داشت.

ActiveCampaign

ما در حال برنامه ریزی برای بررسی برنامه وابسته ActiveCampaign به زودی هستیم. مانند HubSpot و Wishpond، این یکی نیز می تواند به عنوان یک پلت فرم بازاریابی کامل استفاده شود. بزرگترین نقطه فروش آنها ویژگی بازاریابی ایمیلی است، اما این روزها این برند خدماتی مانند اتوماسیون بازاریابی یا مشارکت در فروش را نیز ارائه می دهد.

به عنوان یک شریک ActiveCampaign، حداقلی که می توانید بسازید 20٪ از هر اشتراک جدید است – اما این یک نرخ تکراری است، بنابراین هر بار که ارجاعات برنامه های خود را تمدید می کنند، همان درصد را دریافت خواهید کرد.

خوشبختانه، قیمت ActiveCampaign بسیار مقرون به صرفه است، زیرا بسته به اشتراک متفاوت است – از 29 دلار در ماه تا 149 دلار و بالاتر برای راه حل های سازمانی. بنابراین، مخاطبان شما ممکن است در هنگام آزمایش این خدمات کمتر محتاط باشند.

Wix.com

چیز زیادی در مورد این مورد نمی توان گفت به جز این واقعیت که آستانه پرداخت واقعاً عظیمی دارد (300 دلار). اگر بتوانید به این حد برسید می توانید هر ماه پرداخت کنید.

این برنامه به شما امکان می دهد با یک کوکی مادام العمر، به ازای هر کاربر ممتاز، 100 دلار درآمد داشته باشید. کار با برد ردیابی بسیار آسان است و شما همچنین مطالب بازاریابی زیادی از بنرها و لینک های ارجاع گرفته تا صفحات فرود دریافت می کنید.

فضای مربعی

این سازنده وب سایت در چند سال گذشته بسیار محبوب شده است، به خصوص از زمانی که کمپین بازاریابی هوشمند آنها شامل دسترسی به تأثیرگذاران و ساخت وب سایت های آنها به صورت رایگان است.

استفاده از این پلتفرم بسیار آسان است و این احتمالاً بزرگترین نقطه فروش آنها است. به عنوان یک شرکت وابسته به Squarespace، کمیسیون شما می تواند از 100 تا 200 دلار برای هر خریدی که از طریق پیوندهای شما انجام می شود متغیر باشد، اما بقیه اطلاعات کمی گیج کننده است.

بالاترین برنامه ماهانه Squarespace Commerce Advanced نام دارد و 49 دلار هزینه دارد، بنابراین ما فرض می کنیم بالاترین نرخ کمیسیون برای آن در دسترس است. این برنامه توسط Impact مدیریت می شود، بنابراین برنامه های HubSpot و Squarespace چه مشترکاتی دارند.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

امروز با من تماس بگیرید

 

پست بررسی اجمالی برنامه وابسته HubSpot اولین بار در ظاهر شد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *