نمودار دانش گوگل چیست؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

در 16 می 2012 معرفی شد (وای، بیش از 10 سال پیش؟!) نمودار دانش Google برای راهنمایی کاربران برای کشف سریع و آسان اطلاعات جدید وجود داشت. اما چیست و چرا مفید است؟

نمودار دانش گوگل چیست؟

قبل از معرفی ستون دانش، موتورهای جستجو اساساً کلمات کلیدی را با پرس و جوها مطابقت می دادند و راه جستجو و کشف در آنجا متوقف می شد.

کسب و کار اصلی گوگل این است که به مردم پاسخ درستی برای تمام سوالاتشان بدهد. فرض ساده، درست است؟ اما با بیش از 70000 جستجوی گوگل در هر ثانیه (در سال 2019)، گیج کننده است که چگونه گوگل می تواند در کمتر از یک ثانیه به سوالات پاسخ دهد.

اینجاست که نمودار دانش گوگل وارد عمل می شود.

به عنوان مخزن اولیه برای توصیف اشیاء به هم پیوسته، نمودار دانش همچنین معنایی زیربنای اصطلاحات مورد استفاده را رمزگذاری می کند – به آن اجازه می دهد بین اشیا ارتباط برقرار کند.

زمانی که 10 سال پیش برای اولین بار منتشر شد، گوگل یک ویدیوی ساده ساخت تا واقعاً هم افزایی اشیا را توضیح دهد. اطلاعات موجود در این ویدیو هنوز به اندازه یک دهه پیش مربوط به امروز است، اما فکر نکنید که گوگل فقط در آنجا متوقف شده است. نمودار دانش به طور مداوم در حال بهبود است تا به کاربران آنچه می‌خواهند بدهد. اطلاعات/پاسخ های دقیق و مرتبط

تصویر زیر نحوه عملکرد نمودار دانش را نیز توضیح می دهد:

حقایق در ستون دانش از منابع مختلفی می آیند که اطلاعات واقعی را جمع آوری می کنند.

– منبع

نمودار دانش به طور خودکار میلیاردها پرسش را در روز پردازش می کند، به همین دلیل است که به روز رسانی الگوریتم Google برای مرتبط و دقیق نگه داشتن محتوا بسیار مهم است.

اگر کمی گیج کننده به نظر می رسد، به این دلیل است که می تواند باشد. به طور خلاصه، نمودار دانش گوگل، هدف کاربر را بر کلمات کلیدی اولویت می‌دهد. این بدان معناست که Google می‌تواند درخواست کاربر را بهتر درک کند و می‌تواند محتوای مرتبط را در مورد یک موضوع خاص جمع‌آوری کند – این شامل نمایش حقایق کلیدی در مورد موضوع است.

چرا برای سئو مفید است

برای مبارزه با خطای انسانی، نمودار دانش همچنین به Google اجازه می دهد تا فراتر از تطبیق کلمات کلیدی رفته و نتایج مرتبط تری را ارائه دهد، حتی اگر چیزی مانند “آن چیز بلند در فرانسه” را وارد کنید، همچنان پاسخ مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد:

این در واقع یک چیز بسیار خوب برای سئو است، به خصوص اگر کسب و کار شما می تواند در یک پانل دانش یا نتایج غنی (که توسط – شما حدس زدید – ستون دانش) ارائه شود. مانند خرید خانه در Mayfair در مونوپولی کلاسیک (بریتانیا)، از قدرت املاک و مستغلات که نمودار اجازه می دهد بهره مند خواهید شد. که به معنای دید بهتر و پتانسیل برای اقتدار و اعتماد بیشتر در بین جستجوگران است.

نمودار دانش گوگل (به معنای واقعی کلمه) متخصصان سئو را مجبور کرده است تا از اقدامات بدی مانند پر کردن کلمات کلیدی دست بکشند و توجه خود را به نشانه گذاری طرحواره معطوف کنند (مثلاً) برای متنی کردن بهتر اطلاعات. کاربران در واقع می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند و دانش زیادی را در مورد آن بیابند، به جای اینکه به طور تصادفی در تلاش SEO برای پرتاب کلمات کلیدی زیادی به محتوای وب و متا تگ ها برای افزایش رتبه صفحه خود بیابند.

ضرب المثل قدیمی “همه در عشق و جنگ منصف هستند” نمی تواند در مورد نمودار دانش مناسب تر باشد، زیرا پرسش های طولانی را به روی مارک های کوچکتر باز می کند که بهتر به سوالات جستجو پاسخ می دهند، و بنابراین روزهای مارک های بزرگتر با حتی بزرگتر به نظر می رسد پروفایل های بک لینکی که رتبه بالاتری دارند به پایان رسیده است (و ما فکر می کنیم که به روز رسانی محتوای مفید این نقطه را نیز به خانه هدایت می کند).

Google Knowledge Graph یک پایگاه داده عظیم از اطلاعات است که به Google اجازه می دهد تا پاسخ های واقعی و فوری به سؤالات شما ارائه دهد. برای پاسخ های بیشتر به سوالات گسترده تر SEO خود، همین امروز با ما تماس بگیرید!

ارسال شده توسط ایمی جونز در 28 اکتبر 2022 |

پس از پیوستن به تیم بازاریابی در دسامبر 2021، Immy (با نام مستعار Imogen) فوراً تأثیر مثبتی بر جای گذاشت. او عاشق خلاقیت است و لیسانس عکاسی از دانشگاه سالفورد و کارشناسی ارشد در مطالعات نمایشگاهی از دانشگاه جان مورز لیورپول دارد. ایمی که پس از کار در کافی شاپ های مستقل به خود اعتراف می کند، دوست ندارد چیزی جز کارش برای بهبود مهارت های عکاسی، ویرایش و نویسندگی اش باشد. نقش او در کلیک شامل مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی داخلی، ایجاد کمپین های ایمیل و نوشتن وبلاگ (از جمله موارد دیگر) برای وب سایت کلیک است. چیز مورد علاقه او گربه اش نئو است – رمان ترسناک “درخشش” اثر استیون کینگ پس از آن.

مشاهده بیشتر از ایمی جونز →

این را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *