نکاتی برای ایجاد تسویه حساب های بهتر در وب سایت تجارت الکترونیک شما

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

هر سایت تجارت الکترونیکی به شدت به مشتریان راضی متکی است. بنابراین، تمرکز بر نیازهای آنها قبل از هر چیز بسیار مهم است. توجه دقیق به صفحه پرداخت نیز مهم است. اگر وب سایت شما ترافیک زیادی دارد اما بازدیدکنندگان را با نرخ تبدیل بالاتر از استاندارد صنعتی 3-4٪ به خریداران تبدیل نمی کند، ممکن است صفحه پرداخت شما مقصر باشد. برای اینکه به شما کمک کنیم بهترین استفاده را از صفحه پرداخت وب سایت خود ببرید، نکات زیر را برای شما جمع آوری کرده ایم تا آنها را پیاده سازی کنید. 1. تعداد فیلدهای مورد نیاز در فرم ها را کاهش دهید: این بهترین ایده نیست که مشتریان خود را با پر کردن فیلدهای غیر ضروری این تصور را ایجاد کنند که زمان زیادی را صرف فرم شما می کنند. برای کاهش تعداد فیلدهای مورد نیاز در فرم مراحل زیر را دنبال کنید: به جای استفاده از فیلدهای نام، نام میانی و نام خانوادگی، از قسمت نام کامل استفاده کنید. اگر مشتری به “خط آدرس 2” نیاز ندارد، آن را پنهان کنید. از آنجایی که «شرکت» معمولاً یک گزینه ضروری نیست، توصیه می‌کنیم آن را پنهان کنید و قسمت «کد تبلیغاتی» را پیش‌فرض قرار دهید. کد پستی را به صورت دستی وارد نکنید. بلکه اجازه دهید سیستم آن را برای شما مشخص کند (گزینه د). در زمان مشتری صرفه جویی شده و فرآیند پرداخت ساده شده است. 2. برای فروش متقابل، دکمه «ادامه به تسویه حساب» را اجرا کنید: نمایش محصولات مرتبط به محصولاتی که مشتری به تازگی خریداری کرده است، راهی آسان و مؤثر برای بازگرداندن آنها پس از ثبت سفارش است. آنها به خط تولید شما متصل می شوند و حتی ممکن است بلافاصله یا به زودی خرید کنند. 3. پیشنهادات افزودنی پیشنهادی را درست قبل از پردازش پرداخت ارائه دهید: اگر مشتری قصد خرید ریش تراش را دارد، می توانید کرم یا فوم اصلاح خود را نیز به او نشان دهید. هنوز باید تعیین کنید که آیا مشتری افزونه های اضافی دارد یا خیر. احتمالاً مطرح کردن دوباره آن ارزش دارد. در نتیجه، نمایش اقلام مرتبط قبل از فرآیند پرداخت عاقلانه است. مشتریان می توانند در صورت ارائه تخفیف های ویژه بر روی این اقلام، قبل از پرداخت هزینه، پول بیشتری پس انداز کنند. بله، این اولین بهترین تاثیری است که می خواهید ایجاد کنید. 4. بررسی در دسترس بودن کالا: ضروری است که محصول در زمان مناسب در دسترس باشد. مشتریان از اینکه در مورد در دسترس بودن محصول مطلع می شوند قدردانی می کنند. هنگامی که به مشتریان اطلاع داده می شود که منابع رو به اتمام است، احتمال بیشتری وجود دارد که کالایی را قبل از اینکه دیگر در دسترس نباشد خریداری کنند (FOMO). آنها قدردانی می کنند که وقتی محصول مورد نظر آنها موقتاً در دسترس نیست، بیهوده منتظر نمی مانند. 5. ارائه طیف گسترده ای از گزینه های پرداخت: داشتن طیف وسیعی از گزینه های پرداخت در دسترس مشتریان، احتمال ادامه تجارت با شما را افزایش می دهد. مشتری می خواهد با کیف پول پرداخت کند، اما شما پرداخت کیف پول را نمی پذیرید. بدیهی است که این روشی برای رفتار با مصرف کننده نیست. بنابراین، شما باید گزینه های مختلف پرداخت را ارائه دهید. 6. کل پس انداز خود را به کاربر نشان دهید: اکثر فروشگاه های آنلاین تخفیف هایی را هم در قیمت کالا و هم در هزینه ارسال ارائه می دهند. حتی اگر مشتریان شما از قبل می‌دانند که معامله خوبی از شما دریافت می‌کنند، همیشه خوب است که با نشان دادن اینکه چند پوند در سفارش خود صرفه‌جویی کرده‌اند به آنها یادآوری کنید. مقدار و درصد را می توان در کنار هم برای وضوح نمایش داد. 7. دادن گزینه های ارسال رایگان: طبق گفته Shopify، 80٪ از کاربران انتظار دارند سفارشات خود را به صورت رایگان دریافت کنند. بسیاری از خرده فروشان به عنوان بخشی از مدل کسب و کار یا قیمت گذاری محصول خود، ارسال کاملا رایگان را ارائه می دهند. وقتی هزینه‌های غیرمنتظره روی قیمت نهایی ظاهر می‌شود، مشتریان هیجان‌زده نمی‌شوند. 8. نمایش جزئیات پرداخت و حمل و نقل: به کاربران امکان می دهد تا با نمایش جزئیات پرداخت و ارسال در هنگام تسویه حساب، سفارشات خود را بدون نیاز به وارد کردن مجدد اطلاعات صورتحساب و حمل و نقل خود به سرعت تکمیل کنند. مشتریان جدید باید مطلع شوند که اطلاعات آنها برای پرداخت سریعتر در آینده حفظ خواهد شد (یا ممکن است حفظ شود).

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *