نکات برتر برای استفاده از لینکدین و توییتر برای ارتقاء

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب

چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب

نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب

آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

به طور مرتب از ما سؤال می شود که مهم ترین نکات برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای تجارت و تبلیغات چیست، بنابراین فکر کردیم نکاتی را که در کارگاه های خود به اشتراک می گذاریم به شما ارائه دهیم، اما این نکته نیز برای شما توصیه می شود که آنها را تمیز کنید. آن حساب ها را ارتقا دهید و اطلاعات خود را از سال گذشته به روز کنید!

نکات مهم برای لینکدین

بنابراین، بسیاری از شما ممکن است یک نمایه داشته باشید، اما احساس نکنید که واقعاً از آن “استفاده” می کنید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا نمایه خود را به حداکثر برسانید و چند مکالمه را شروع کنید!

یک عکس حرفه‌ای خندان از شما – عکسی که می‌گوید «من برای کار کردن عالی هستم، من را استخدام کنید»، عکسی از سر و شانه‌ها، بدون هیچ عنصر دیگری در عکس، مگر اینکه مستقیماً به شغل شما مرتبط باشد. ما قبلاً آموخته‌ایم که یک عکاس حرفه‌ای عالی که عکس‌های شما را می‌گیرد می‌تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند 🙂 عنوان “موقعیت فعلی” شما – این تنها خطی است که می‌تواند *هر چیزی* که می‌خواهید باشد، نه فقط یک عنوان شغلی خسته کننده – این می‌تواند برای “فروش” خود یا درخواست کمک در مورد چیزی استفاده می شود، پس از آن استفاده کنید! کلمات کلیدی – مطمئن شوید که کلمات کلیدی که می‌خواهید پیدا شوند در متن واقعی شما هستند (حیرت‌انگیز است که چقدر راحت از دست می‌دهید!) محتوای رسانه – آیا ویدیو یا عکسی دارید که بتواند با تمام این متن همراه باشد؟ این موارد را آپلود یا پیوند دهید. خلاصه ای غنی اما کوتاه – به مردم بگویید واقعاً چه می کنید! تجربه قدیمی و نامربوط می تواند افراد را گیج کند، بنابراین از رزومه خود برای توضیح اینکه چه کسی هستید، چه کار می کنید و به چه چیزی علاقه دارید استفاده کنید. بخش های شما به چه ترتیبی هستند؟ – چه چیزی برای شغلی که دارید/می خواهید مناسب تر است؟ اینها را اول بگذارید همچنین از حذف آیتم های نمایه خود نترسید! ارجاعات – آیا آنها مرتبط هستند، از چه کسی می توانید بخواهید که شما را معرفی کند؟ این نسخه دیجیتالی توصیفات است و باید برای کاری که انجام می‌دهید و نوع شخصی که باید با آن کار کنید، تبلیغ خوبی ارائه دهد. تأییدیه‌های مهارت‌ها و تخصص – می‌توانید این موارد را ویرایش کنید تا مهارت‌هایی را که می‌خواهید به مردم بفروشید نشان دهید، مانند بخش‌های مختلف صلاحیت‌ها و تجربیات، تأییدیه‌های خود را سازماندهی کنید تا بر کاری که بیشتر می‌خواهید انجام دهید تمرکز کنید. گروه ها – در مورد شما چه می گویند؟ – بهترین راه برای تعامل با دیگران، به اشتراک گذاشتن دانش خود و ملاقات با مخاطبین جدید در گروه های LinkedIn است. برای اینکه واقعاً زمان خود را در لینکدین بهینه کنید، چند گروه را که دوست دارید انتخاب کنید، ابتدا در کمین باشید، ببینید مردم چه چیزهایی را دوست دارند/نپسندند، مردم چه پاسخ هایی می دهند و انواع اعضای گروه. سپس، هنگامی که آماده شدید، پست کنید و با مطالب مفید، مفید و البته پیشرو پاسخ دهید! محتوایی را که می توان برای صبحانه مصرف کرد به اشتراک بگذارید – وقتی محتوایی را در پالس (پلتفرم وبلاگ نویسی لینکدین) یا در به روز رسانی های خود پست می کنید، مطمئن شوید که جذاب، آموزنده و دارای نوعی رسانه، پیوند یا دعوت به اقدام است. به یاد داشته باشید که دیگران معمولاً به اندازه شما وقت ندارند، پس تردید نکنید و فروش سختی نداشته باشید! نکات برتر توییتر

مشابه پلتفرم لینکدین، ما معمولاً متوجه می‌شویم که افراد یک حساب توییتر دارند و ممکن است به جای استفاده از رسانه‌های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ارتباطات اجتماعی، به سادگی در حالت مشاهده باشند (استالکر دیجیتال فکر کنید). برخی از ویژگی های فوق العاده در توییتر وجود دارد که ارزش بررسی را دارد!

فهرست‌ها – این یک راه آسان برای زیر نظر گرفتن گروه‌های خاصی از افراد است (شما گزینه فهرست‌های عمومی یا خصوصی را دارید) و به شما کمک می‌کند تا جدول زمانی خود را از هزاران نفری که احتمالاً دنبال می‌کنید تا افرادی که انتخاب می‌کنید فیلتر کنید. لیست شما یک راه عالی برای مراقبت از دوستان، مشتریان و یا حتی پیشینیان مورد علاقه خود! Moments – برای کسانی از شما که می‌دانید ما Storify را به عنوان پلتفرمی برای مدیریت محتوا از بین پلتفرم‌ها دوست داریم، Twitter Moments به شما امکان می‌دهد توییت‌های انتخابی خود را در یک جدول زمانی خاص مدیریت کنید – اگر می‌خواهید توییت‌های یک رویداد یا هشتگ خاص را بایگانی کنید عالی است! هشتگ – بسیار خوب، ما همین الان به این کلمه اشاره کردیم، اما برخی از مردم نمی‌دانند این کلمه چیست یا چگونه می‌توانند دسترسی خود را با آنها به حداکثر برسانند. #hastag مجموعه‌ای از حروف و اعداد است، بدون فاصله یا کاراکترهای خاص، می‌توانید خودتان را شروع کنید، به عنوان مثال #DigiEnable یا به یک موجود موجود، مانند #رسانه‌های اجتماعی تغییر دهید، هر چه بیشتر از هشتگ‌ها استفاده کنید، دسترسی بالقوه شما بیشتر می‌شود ( افراد بیشتری ممکن است آن را ببینند) زیرا شما محتوای خود را در مقابل افرادی قرار می دهید که لزوماً از قبل شما را دنبال نمی کنند، اما به دنبال آن هشتگ هستند زیرا به آن نوع محتوا علاقه مند هستند. ما به شدت توصیه می کنیم که در مورد هشتگ ها تحقیق کنید و آنها را به استراتژی دیجیتال خود اضافه کنید. ساعت هشتگ – آیا از آنها استفاده می کنید؟ هر هفته معمولاً به مدت یک ساعت، مردم درباره موضوعات خاصی توییت می‌کنند، می‌تواند مبتنی بر مکان مانند #Lancashirehour یا می‌تواند محتوایی مانند #businesshour باشد – راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان جدید که فکر می‌کنیم ارزش دیدن دیگری را دارد. گوش دادن اجتماعی – نه فقط یک ویژگی یا یک ابزار، بلکه بسیار مهم است! شما فقط باید حدود 20٪ از زمان خود را در “حالت پخش” بگذرانید (عموماً همه چیز را در مورد خود و آنچه انجام می دهید به مردم بگویید)، بقیه زمان باید سعی کنید به مردم کمک کنید، به سؤالات دیگران پاسخ دهید (این شامل گوش دادن نیز می شود! ) و به اشتراک گذاری اطلاعات مفید و جالب از دیگران. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزار مفیدی برای اطلاع از آخرین اخبار از سراسر جهان، کسب اطلاعات در مورد رویداد شبکه‌ای که در مورد آن نمی‌دانستید، یا حتی دریافت پاسخ سوالاتتان باشند! اما شما باید گوش کنید! ضرب المثل قدیمی در مورد داشتن دو گوش و یک دهان … خوب، چگونه به دیجیتال ترجمه می شود؟ دو چشم، دو گوش، یک کیبورد شاید؟ نمایه، نمایه، نمایه – ما نمی‌توانیم این لیست را بدون ذکر تقویت نمایه خود تکمیل کنیم – مطمئن شوید که یک تصویر جالب و با کیفیت برای آواتار (نماد) نمایه و هدر خود دارید. پیوندی به صفحه خاص شما در یک وب‌سایت مناسب که در آن دیگران می‌توانند درباره شما/سازمان شما، هر #توئیت مرتبطی که درباره آن توییت می‌کنید، موقعیت مکانی شما (در صورت مرتبط بودن) و زمان پاسخ‌دهی‌تان اطلاعات بیشتری کسب کنند، اگر نمی‌خواهید متصل شوید 24 / 7 – اگر نمایه جذابی دارید که مشخص می کند در مورد چه چیزی هستید، احتمالاً دنبال کنندگان بیشتری خواهید داشت زیرا مردم با دنبال کردن شما می دانند که چه چیزی به دست می آورند.

بنابراین، این چند نکته برای کمک به شما برای ادامه کار است، اگر پیشنهاد بیشتری دارید، مایلیم آنها را بشنویم! اگر علاقه مند هستید که DigiEnable چگونه می تواند به شما کمک کند، با ما تماس بگیرید!

به کمک بیشتری نیاز دارید؟

بنابراین اگر سؤالات سریعی دارید که نمی توانید پاسخی برای آن پیدا کنید، یک ایمیل برای ما ارسال کنید و ما همیشه سعی می کنیم با برخی از پاسخ ها و پیوندها به شما کمک کنیم (ما خوشحالیم که این کار را به صورت رایگان انجام می دهیم، اما استفاده منصفانه است. سیاست اعمال می شود).

اگر می‌خواهید آموزش آنلاین عمیق‌تر و مناسب‌تری برای خود یا تیم‌هایتان داشته باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه آموزش و مشاوره آنلاین ما می‌تواند کمک کند، با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب


چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب


نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب


آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *