نکات مهم برای نوشتن تبلیغات جستجوی عالی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

یک لحظه تصور کنید که در حال عرضه یک محصول جدید هستید. شما سال ها کار کرده اید و هیجان درونی زیادی در حول و حوش راه اندازی وجود دارد. می دانید که مردم در حال جستجوی محصولات مرتبط در گوگل هستند، بنابراین یک کمپین جستجو ایجاد می کنید که عبارات مرتبط را هدف قرار می دهد.

تا اینجای کار خیلی خوبه! شما از طریق مراحل جادوگر گوگل کار می کنید. شما کلمات کلیدی خود را اضافه می کنید و در نهایت به صفحه ای می رسید که گوگل از شما می خواهد یک تبلیغ بنویسید. شما در مسیر خود مرده متوقف می شوید. یک دانه عرق روی پیشانی ات می ریزد.

در مورد چه چیزی باید بنویسید؟ قیمت گذاری؟ یک ویژگی؟ نتایج؟ شواهد و مدارک؟ امکانات بی پایان صفحه خالی شما را در بر می گیرد. لپ تاپ را می بندی و به جای آن قهوه درست می کنی.

اکثر تبلیغات گوگل به صورت ناگهانی یا به عنوان یک فکر بعدی دردناک نوشته می شوند. در نتیجه، اکثر تبلیغات شبیه به سایر تبلیغات در صفحه نتایج جستجو هستند. اکثر تبلیغات به ویژگی ها و مزایای مشابه اشاره می کنند.

ایجاد آگهی جایی است که لاستیک در حساب تبلیغاتی شما به جاده برخورد می کند. نوشتن تبلیغاتی که هم نرخ کلیک بالا و هم نرخ تبدیل بالا ایجاد می کند، محرک اصلی عملکرد تبلیغات است.

پس چگونه می توانید بدون کندن موهای خود و نوشیدن تمام قهوه در دفتر، تبلیغات عالی، سریع و کارآمد بنویسید؟

1. در مورد محصول تحقیق کنید

بله، می دانم، این محصول شماست و شما از قبل همه چیز را در مورد آن می دانید. اما مردم در مورد آن چه می گویند؟ آیا نظرات مشتریان وجود دارد که بتوانید از آنها استفاده کنید؟ اکثر تبلیغات فقط در مورد شما به عنوان یک تبلیغ کننده صحبت می کنند، بنابراین صرفاً منشعب شدن از آنچه مشتریان شما گفته اند می تواند شما را متمایز کند.

همچنین، آیا می توانید چیزی در مورد محصول خود ادعا کنید که یک رقیب نتواند؟ من در مورد فکر می کنم:

ویژگی ها و مزایای خود محصول صرفه جویی در هزینه یا زمان راحتی بیشتر و خدمات جنبه هایی که بیشتر به شما به عنوان یک شرکت مربوط می شود، مانند سال ها فعالیت تجاری، تجربه، تعداد مشتریان

اگر در آمازون حضور دارید، نظرات محصول خود را بخوانید. اگر کانال یوتیوب دارید، تمام نظرات ویدیو را مرور کنید.

2. در مورد بازار تحقیق کنید

برای 3-5 مورد از عبارات جستجوی برتر خود، به هر دو نگاه کنید:

سایر تبلیغات پولی (مخصوصاً تبلیغات برتر) بهترین تبلیغات ارگانیک.

لیست ها و لیست های دیگر چه چیزهایی می گویند؟ آیا آنها در درجه اول ویژگی محور هستند؟

برای نوشتن تبلیغ خود، به یک یا دو «ایده بزرگ» نیاز دارید که با سایر تبلیغات متفاوت باشد. مشتری ایده آل شما باید به تبلیغ شما نگاه کند و به طور مستقیم تصمیم بگیرد که شما مناسب هستید.

3. تطبیق ایده ها

یک فایل ورد یا دفترچه یادداشت باز کنید و ایده هایی را که تاکنون به ذهنتان رسیده است مقایسه کنید. من ترجیح می دهم از دفترچه یادداشت برای حذف تمام ملاحظات قالب بندی استفاده کنم. در این مرحله من فقط به خود پیام علاقه مند هستم. همچنین در این مرحله محدودیت شخصیت را در نظر نگیرید. شما فقط سعی می کنید ایده ها، احساسات، نتایج و کلمات درست را با هم به دست آورید.

در دفترچه یادداشت خود، پیشنهاد می کنم ایده های خود را به «انتخاب های مطمئن» و «انتخاب های تیز» تقسیم کنید. «انتخاب‌های ایمن» ایده‌هایی هستند که ممکن است مشتری از شما انتظار داشته باشد که بگویید، اما اغلب با تبلیغات رقیب همپوشانی دارند. «انتخاب‌های تیز» ایده‌هایی هستند که فقط شما می‌توانید بگویید، یا چیزهایی که به شیوه‌ای غیرعادی یا تند بیان شده‌اند. به عنوان مثال، سعی کنید یک هشدار یا اعلامیه را مشخص کنید. سعی کنید تضمینی را بیان کنید که هیچ کس دیگری نمی تواند آن را تضمین کند.

سال‌ها پیش، یک تبلیغ‌کننده پست مستقیم با عنوان «پینه‌ها در هفت روز از بین رفتند یا پول شما برمی‌گردید!» این کار برای سال‌ها بدون اینکه مورد ضرب و شتم قرار گیرد کار می‌کرد. آیا همان نحو را تعیین می کنید؟

4. ایده های قانع کننده تری خلق کنید!

خوب، اکنون ما واقعاً تبلیغات شما را متمایز خواهیم کرد. ایده های تیز خود را در نظر بگیرید و ببینید تا چه حد می توانید آنها را پیش ببرید. یک یا دو خط بنویسید که ممکن است رئیستان آن را تأیید نکند. پاکت را کمی فشار دهید. بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک مشتری بیفتد اگر تصمیم اشتباه بگیرد چیست؟ آیا شخص دیگری در فرآیند خرید شرکت دارد؟ (شوهر، FD؟) آیا می توانید یک همسر یا FD را در آگهی قرار دهید؟

سال‌ها، آی‌بی‌ام این خط را می‌گفت: «هیچ‌کس به خاطر خرید IBM اخراج نشده است». این کار به این دلیل بود که به تأیید تصمیم گیرنده بالاتر اشاره داشت.

5. ایجاد 1 آگهی “کنترل” ایمن (با استفاده از قالب جستجوی پاسخگو)

در دفتر ایده خود، 12-15 عنوان (حداکثر 30 کاراکتر) و 4 توضیحات (تا 90 کاراکتر) را وارد کنید. به ایده های “ایمن تر” در این تبلیغ پایبند باشید. شامل عناصر شواهد، سالهای فعالیت تجاری و غیره باشد.

6. 1 یا 2 آگهی “چالنجر” با تنش بیشتر ایجاد کنید.

اگر حجم کلیک شما کم است (مثلاً کمتر از 500 کلیک در ماه)، 2 تبلیغ جستجوی پاسخگو (1 ایمن و 1 تهاجمی) ایجاد کنید. برای گروه‌های تبلیغاتی با حجم بالاتر، می‌خواهید در مجموع ۳ آگهی جستجوی واکنش‌گرا (۱ آگهی امن و ۲ آگهی تهاجمی) ایجاد کنید.

گاهی اوقات در دو مورد از آگهی‌ها، تیترها را ثابت نگه می‌داریم و فقط توضیحات را تغییر می‌دهیم، سپس آگهی سومی را با استفاده از عناوین و توضیحات کاملاً متفاوت ایجاد می‌کنیم.

از آنجایی که می توانید حداکثر 15 عنوان در هر تبلیغ وارد کنید، معمولاً برخی از عنوان ها در هر 3 آگهی ظاهر می شوند. برای حفظ رتبه بندی کیفیت، تقریباً همیشه می خواهید از کلمه کلیدی در یک یا دو عنوان استفاده کنید.

7. سعی کنید از ابزار کپی هوش مصنوعی برای تولید ایده ها و جمله بندی های جایگزین استفاده کنید

من می دانم که برای راه اندازی ChatGPT جان خود را از دست داده ای. خب الان وقتشه! اما این کار را به عنوان یک مرحله توسعه انجام دهید، نه به عنوان بخشی از ایجاد تبلیغات اولیه. از ابزار بخواهید انواع ایده های فعلی شما را ایجاد کند و ببینید چه چیزی به دست می آید. Jasper.ai یکی دیگر از گزینه های خوب و مقرون به صرفه است.

هوش مصنوعی در حال حاضر به شما اجازه می دهد تا تلاش های خلاقانه خود را افزایش دهید، اما خروجی آن به اندازه آنچه انجام می دهید خوب است. “زباله در – زباله بیرون” قطعا اعمال می شود!

8. در نهایت محتوای کاربردی تری در مورد ویژگی ها، قیمت گذاری و … قرار دهید. در دارایی های تبلیغاتی (که قبلا پسوندهای تبلیغاتی نامیده می شد)، نه در خود متن آگهی

این باعث صرفه جویی در فضا در عناوین و توضیحات شما برای ایده های جذاب تر و از نظر احساسی قدرتمندتر می شود.

تحقیق و ایجاد تبلیغات یک فرآیند مداوم است که باید هر سه ماه یکبار تکرار کنید. سعی کنید اعضای مختلف تیم را در هر تکرار بگنجانید تا وسیع ترین طیف اطلاعات را جمع آوری کنید.

9. یا با کارشناسان صحبت کنید

این همان کاری است که ما هر روز به عنوان آژانس انجام می دهیم. سخت ترین تبلیغات برای نوشتن مال خودتان است.

برای شروع مکالمه یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات PPC ما تماس بگیرید.

راب در گوگل ادز، کپی رایتینگ و اتوماسیون بازاریابی متخصص است. او همچنین نویسنده سه کتاب بازاریابی و یک پادکست پاره وقت است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *