نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش آنلاین رویدادهای شما با تلاش و هزینه محدود باشند و به شما این امکان را می‌دهند که تصمیم بگیرید محتوای خلاقانه‌تر رویدادهای آنلاین شما چیست.

دوست دارید چه رویدادهایی را به صورت زنده پخش کنید؟

در اینجا چند ایده…

گروه های کتاب، پخش آنلاین مصاحبه با مهمانان برجسته، سخنرانان، مشتریان، دوستان، نمادها وبینار برای قرار گرفتن در معرض جریان اصلی بیشتر رویدادهای فیزیکی زنده تا مخاطبان آنلاین نیز بتوانند آن را ببینند (در غیر این صورت به عنوان یک رویداد ترکیبی شناخته می شود)

و می‌توانید برای استفاده کاملاً عمومی استریم کنید، یا می‌توانید به انجمن دروازه‌ای خود، در پشت دیوار پرداخت یا یک گروه فیس‌بوک استریم کنید تا محتوای خود را برای مخاطبان خود اختصاصی‌تر کنید.

بنابراین پخش زنده چگونه کار می کند؟

اولین تصمیمی که باید بگیرید از نظر پلتفرم هایی است که می خواهید استفاده کنید – در کدام پلتفرم رویداد مذکور را برگزار خواهید کرد و فید زنده را در کجا هدف قرار خواهید داد؟

برای مثال، می‌توانیم از Zoom برای انجام مصاحبه با مهمان اصلی خود استفاده کنیم و سپس آن جریان را در صفحه فیس بوک خود به اشتراک بگذاریم.

برای برخی از مشتریانی که ممکن است محدودیت‌های پلتفرم یا وب‌سایت داشته باشند، این نیز باید در نظر گرفته شود – آیا می‌دانید به کدام پلتفرم‌ها دسترسی دارید که کار می‌کنند؟ چه چیزی از شبکه شما مسدود خواهد شد؟

هنگامی که پلتفرم‌هایی را که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب کردید، حتماً آنها را از قبل به خوبی آزمایش کنید تا ببینید آیا مشکل دسترسی دارید – به این ترتیب می‌توانید از بخش فناوری اطلاعات خود بخواهید آنها را رفع انسداد کند یا یک گزینه جایگزین انتخاب کنید.

برای کسانی از شما که به آنها گفته شده یکی از محبوب ترین پلتفرم های حال حاضر، زوم، ممنوع شده است، نگران نباشید *جایگزین*هایی وجود دارد.

جایگزینی برای زوم؟

بله، اگر بیش از 6 ماه گذشته در Zoom Land بوده اید، ممکن است فکر کنید که این تنها پلتفرم کنفرانس ویدیویی است، اما دور از دسترس است!

همچنین پلتفرم هایی مانند GoToWebinar، MS Teams، BlueJeans، Webex وجود دارد … لیست بی پایان است.

و اگر هنوز به دنبال شغل هستید، موارد مبتنی بر مرورگر (نیازی به دانلود هیچ نرم افزاری نیست) مانند برخی از پلتفرم های منبع باز عالی مانند Jitsi یا پلتفرم های چند جریانی محبوب مانند StreamYard وجود دارد.

نحوه راه اندازی StreamYard

StreamYard گزینه‌های مختلف پولی زیادی دارد، اما می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید، تا حداکثر ۶ مجری/مهمان. سپس می توانید آن را در دیگر پلتفرم های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. نسخه رایگان دارای مارک StreamYard است، اما اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، می توانید اولین بسته حرفه ای را انتخاب کنید. آنها برای کمک کردن، ارائه راهنمای شروع سریع و وبینارهای معمولی عالی هستند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، تشخیص اینکه از قبل به کجا می‌خواهید بروید بسیار مهم است، زیرا در آنجا تبلیغ خود را انجام می‌دهید و شرکت‌کنندگان را وادار می‌کنید تا با شما درگیر شوند. در این راهنمای گام به گام نمونه، ما از StreamYard برای پخش جریانی به صفحه فیس بوک خود استفاده می کنیم.

1. به https://streamyard.com/ بروید و وارد شوید یا ثبت نام کنید

2. همه اینها از طریق ایمیل انجام می شود، بنابراین برای تکمیل ورود باید کدی را از ایمیل خود کپی و جایگذاری کنید.

3. پلت فرم پخش رسانه های اجتماعی خود را انتخاب کنید و آنها را به یکدیگر پیوند دهید – مقصد> صفحه فیس بوک> اتصال با فیس بوک> در صورت نیاز وارد شوید> بله

– هر گونه مشکلی با ظاهر نشدن صفحه، به https://www.facebook.com/settings بروید

4. اکنون در StreamYard Broadcasts>Create Broadcast یک “Broadcast” ایجاد کنید.

5. پلتفرم پخش خود را انتخاب کنید – در مثال ما Broadcast Page to > Test Facebook Page را انتخاب کردیم

6. بعد وارد Broadcast Studio می شوید

– ممکن است لازم باشد اجازه دسترسی به میکروفون و دوربین را بدهید. (شاید لازم باشد صفحه را پس از دسترسی به میکروفون و دوربین خود به‌روزرسانی کنید) مطمئن شوید که همه مسدودکننده‌های بازشو خاموش/مکث هستند.

7. تنظیمات دوربین و صدا را بررسی کنید

8. یک نام نمایشی برای خود انتخاب کنید و “ورود به استودیو پخش” را تأیید کنید.

9. شما اکنون در استودیو StreamYard هستید! 🙂

10. جریان دوربین و میکروفون انتخابی خود (معمولاً پایین سمت چپ) را به فید اصلی Add to Stream اضافه کنید

11. مهمانان خود را با کلیک کردن بر روی “دعوت” دعوت کنید، یک پنجره بازشو با پیوند URL ظاهر می شود که می توانید آن را با شرکت کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

– سپس آنها باید روی پیوند کلیک کنند و همان صفحه “ورود به استودیوی پخش” را می بینند، پس از آن از آنها خواسته می شود اجازه دسترسی به میکروفون و دوربین را به همراه یک نام نمایشی و تایید “ورود به پخش” بدهند. استودیو”

– سپس به آنها گفته می شود “شما در پشت صحنه هستید، آماده شوید!” و گزینه فید جدیدی را در صفحه StreamYard خود مشاهده می کنند.

12. پس از اتمام کار، آنها را به فید اضافه کنید (هنوز پخش نمی شود!)

13. وقتی می‌خواهید پخش زنده شوید – بالا سمت راست “Go Live” و سپس “Go Live” را دوباره تأیید کنید (می‌بینید این دکمه سپس به “End Broadcast” تغییر می‌کند)

– ما به شدت توصیه می کنیم قبل از ادامه بررسی کنید که صفحه/پلتفرم شما فید دریافت می کند – اگر کمکی برای انجام این کار، در صورت امکان در دستگاه دیگری، ممکن است کمک کند.

14. شما زنده هستید! پخش خود را در Facebook Live (و/یا هر پلتفرم دیگری که در StreamYard Destinations انتخاب کرده اید) انجام دهید.

15. پس از اتمام، “End Broadcast” را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید، سپس یک پنجره بازشو خواهید داشت که می گوید “این پخش به پایان رسیده است”

16. سپس این گزینه را خواهید داشت که در فیس بوک/پلتفرم ها مشاهده کنید یا فایل ضبط شده را به صورت ویدیویی یا صوتی دانلود کنید (تا 15 روز پس از پخش زنده در دسترس است) از طریق دکمه “پیوندها”

نکات برتر برای پخش آنلاین رویداد

– از لپ تاپ یا رایانه رومیزی برای حداکثر کنترل و گزینه ها استفاده کنید

– از بهترین دوربین فیلمبرداری و دستگاه صوتی که در دسترس دارید استفاده کنید

– مطمئن شوید که تمام جزئیات ورود به سیستم خود را دارید یا قبل از تنظیم جلسه خود وارد شوید

– به یاد داشته باشید که معمولاً 10 ثانیه تاخیر از ارائه دهنده پخش جریانی شما به سیستم عامل های اجتماعی شما وجود دارد، بنابراین زمان زیادی را در شروع و پایان پخش خود در نظر بگیرید.

– رویداد خود را در اسرع وقت و تا حد امکان به طور گسترده تبلیغ و تبلیغ کنید – درست مانند یک رویداد حضوری، اما در مورد اینکه مردم باید کجا بروند/به آن بپیوندند/ تماشا کنند واضح باشد.

– در مورد تعامل (در صورت وجود) که از مخاطبان خود انتظار دارید، چه زمانی و چگونه شفاف باشید. اگر در چندین پلتفرم اجتماعی پخش جریانی داشته باشید، فقط یکی از آنها را برای سؤال و نظر بررسی می کنید؟

– مخاطبان خود را در تمام مراحل در نظر بگیرید – چه کسانی را می خواهید هدف بگیرید؟ و آیا این کیف آنهاست؟ مطمئن شوید که هر دو تراز هستند!

به کمک بیشتری نیاز دارید؟

بنابراین اگر سؤالات سریعی دارید که نمی توانید پاسخی برای آن پیدا کنید، یک ایمیل برای ما ارسال کنید و ما همیشه سعی می کنیم با برخی از پاسخ ها و پیوندها به شما کمک کنیم (ما خوشحالیم که این کار را به صورت رایگان انجام می دهیم، اما استفاده منصفانه است. سیاست اعمال می شود).

اگر می‌خواهید آموزش آنلاین عمیق‌تر و مناسب‌تری برای خود یا تیم‌هایتان داشته باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه آموزش و مشاوره آنلاین ما می‌تواند کمک کند، با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *