هزینه زندگی دولت بریتانیا برای بودجه بازاریابی شما اشتباه است.

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

در ماه ژوئیه، بی‌بی‌سی گزارش داد که پادشاه جدید هزینه زندگی بریتانیا از کسب‌وکارها می‌خواهد بودجه بازاریابی خود را کاهش دهند – تا بتوانند بر کاهش قیمت محصولات و/یا خدمات خود تمرکز کنند. (منبع: بی بی سی)

اکنون 100٪ مشخص نیست که آیا دولت همچنان به این ابتکار عمل می کند (منبع: The Drum). اما هزینه‌های بازاریابی معمولاً اولین «سربار» است که در مواقع بحران به بلوک اصلی می‌رسد، و صحبت درباره پیشنهاد تزار دوباره امروز صبح در رادیو 4 مطرح شد، بنابراین فکر کردیم وقت آن رسیده که در مورد این موضوع بحث کنیم.

و بله، قبل از شروع نوشتن آن ایمیل عصبانی، ما به خوبی از این واقعیت آگاه هستیم که در اینجا مغرضانه به نظر می رسیم. ما سخت کار می کنیم تا در Red Evolution غیرسیاسی بمانیم – عمدتاً به این دلیل که تحقیقات گسترده نشان می دهد که هیچ کس (و منظور ما مطلقاً هیچ کس) برای گفتن ما در مورد این موضوع اهمیتی ندارد – و ما واقعاً نمی خواهیم گل پرتاب کنیم.

اما این ایده که کاهش بودجه بازاریابی شما به نحوی وضعیت فعلی را بهبود می بخشد مضحک است – و باید به سرعت از بین برود. کاهش بودجه بازاریابی شما در واقع رشد را کاهش می دهد، مانع از هرگونه برنامه ریزی می شود که فراتر از بحران فوری است و به چشم انداز آینده کسب و کار شما آسیب می رساند.

و این تپه ای است که ما آماده ایم روی آن بمیریم.

پس چرا کاهش بودجه بازاریابی شما چنین ایده بدی است؟

کاهش بودجه بازاریابی در مواقع سخت، همان تعریف کوتاه مدت است. دیوید باترس (برای کسانی که نمی‌دانند این پادشاه هزینه‌های زندگی دولت است) علاقه خاصی به تشویق کسب‌وکارها برای سرمایه‌گذاری مجدد بودجه‌های بازاریابی خود در یک تمرین کاهش هزینه‌های بسیار نزدیک‌بینانه دارد.

دولت بریتانیا تمام تلاش خود را برای مهار افزایش نرخ تورم انجام می‌دهد و منحرف کردن بودجه‌های بازاریابی به منظور تأمین بودجه کاهش قیمت‌های مبتنی بر بازار می‌تواند تا حد زیادی به این هدف کمک کند.

اما مهم است که به یاد داشته باشید که بازاریابی عامل اصلی رشد کسب و کار است. مطالعات بی‌شماری نشان می‌دهد که هر پوندی که برای تاکتیک‌هایی مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) خرج می‌شود، همیشه حداقل دو پوند سود دارد (منبع: هفته بازاریابی).

و سپس مزایای بلندمدت و گسترده‌تر ایجاد یک برند قوی، حفظ سهم بازار، و نگه داشتن مهم‌ترین داستان‌های خود در مقابل مخاطبان هدف شما وجود دارد. فوربس وقتی گفت:

اگر درست انجام شود، (بازاریابی) می‌تواند بی‌تفاوتی و دوسوگرایی را به مراقبت و ایمان تبدیل کند… این کار آسانی نیست، اما موفقیت مداوم برخی از برندهای مصرف‌کننده بزرگ، پتانسیل بازاریابی را نشان می‌دهد.» (منبع: فوربس)

و شایان ذکر است که فوربس در اینجا تنها نیست. مک‌کینزی، هاروارد بیزینس ریویو و دیلویت بر قدرت بازاریابی سنجیده‌اند – در مورد توانایی آن در کمک به کسب‌وکارها برای بهبودی از شوک‌های طولانی‌مدت و ایجاد رشد پایدار صحبت کرده‌اند (منبع: دیلویت)

ردیابی بازگشت سرمایه خود آسان است

متقاعد نشدی؟ حرف کسی را قبول نکن امروزه، ما می‌توانیم تمام داده‌های مورد نیاز برای محاسبه بازده سرمایه‌گذاری دقیق (ROI) تولید شده با هر پوندی که خرج می‌کنید را ردیابی کنیم. و بله، این شامل پوندی است که برای بازاریابی محتوا، تبلیغات رسانه های اجتماعی یا تولید پادکست خرج می شود.

برای یک دید کلی از مزایا، با آژانس خود (یا تیم بازاریابی داخلی) تماس بگیرید و از آنها بخواهید هزینه های شما را توجیه کنند.

آنها ممکن است نتوانند اطلاعات دقیقی از ROI تولید شده توسط کارشان به شما ارائه دهند، اما می توانند به شما نشان دهند که چگونه فعالیت هایشان باعث رشد و موقعیت کسب و کار شما شده است که به شما امکان می دهد از فرصت های آینده استفاده کنید.

آنها همچنین می توانند به شما نشان دهند که هر کانال چگونه عمل می کند، بهترین مشتریان شما چگونه سایت شما را پیدا کرده اند و چند درصد از افرادی که در نهایت محتوای برند شما را می خوانند به سرنخ واقعی تبدیل می شوند.

همه اینها بخشی از درک نقش حیاتی بازاریابی در رشد کسب و کار شما است و چیزی است که قطعاً باید قبل از شروع تصمیم‌گیری برای کاهش هزینه‌های خود با آن هماهنگ شوید.

بدون بازاریابی، کسب و کار در انگور پژمرده می شود

یک مشکل اساسی و گسترده‌تر در اینجا نیز وجود دارد: اکثر مشاغل بریتانیایی بیشتر عمر خود را صرف جنگیدن کرده‌اند – دندان و ناخن – برای هر بازدیدکننده‌ای که در وب‌سایت(های) آنها قرار می‌گیرد.

در پوشش جهانی بازاریابی عملکرد (PMW) از ابتکار جدید دولت، یک مفسر می گوید:

بسیار بعید است که سود نسبتاً کوچک در قیمت گذاری – نسبت تبلیغات / فروش برای کالاهای بسته بندی شده معمولاً 5٪ یا کمتر است – بتواند رقبای شما را جبران کند که بتوانند شما را در بازار شکست دهند. ناگفته نماند که نمی توانستید تبلیغ کنید تا به کسی بگویید قیمت های پایین تری دارید. (منبع: PMW)

و ما فکر می کنیم که این سزاوار توضیح بیشتر است. به عبارت ساده، جلب توجه به کسب و کار شما هزینه دارد. می توانید برای ایجاد محتوای مرتبط برای جستجوی ارگانیک هزینه کنید یا به ازای هر کلیک برای دستیابی به مخاطبانی که نمی توانید به صورت ارگانیک به آنها دسترسی پیدا کنید، هزینه پرداخت کنید

می‌توانید برای تبلیغ محتوای اجتماعی پول پرداخت کنید یا روی ساخت ویدیوهای خوب یوتیوب تمرکز کنید، اما نکته اینجاست که باید سهم خود را از مخاطبان موجود حفظ کنید. اگر این کار را متوقف کنید، سایر مشاغل می توانند و به فضایی که شما در حال حاضر اشغال کرده اید حرکت کنند.

و این بدان معناست که مخاطبان شما دیگر در معرض برند شما قرار نخواهند گرفت. برای شما دشوارتر خواهد بود که ابتکارات هوشمندانه ای را که برای غلبه بر تورم صف آرایی کرده اید، عمومی کنید. برای به اشتراک گذاشتن داستان های موفقیت یا ایجاد اقتدار خود، زمان سخت تری خواهید داشت.

مردم دیگر از وب‌سایت شما بازدید نمی‌کنند، سرنخ‌ها خشک می‌شوند، و شما خواهید دید که اضافه‌کاری کار می‌کنید تا آب را پایین بیاورید.

علاوه بر این، اقتصاد بریتانیا تا حد زیادی راکد است. طبق گزارش فایننشال تایمز، نرخ رشد ما از زمان بحران مالی 2008 به شدت کاهش یافته است و ما از اقتصادهای اتحادیه اروپا بهتر عمل می کنیم (منبع: فایننشال تایمز).

اگر می‌خواهیم این روند را کاهش دهیم و جان تازه‌ای به کسب‌وکارمان بدهیم، باید روی تاکتیک‌هایی سرمایه‌گذاری کنیم که می‌تواند باعث رشد واقعی شود – به جای تمرکز بر کاهش‌های ناپایدار قیمت‌ها به طوری که دولت بریتانیا بتواند تورم را مدیریت کند.

نحوه تمرکز بر استراتژی های با تاثیر بالا

و بله، این بدان معناست که ما بین هزینه بازاریابی و هزینه بازاریابی موثر تفاوت قائل می شویم. در حالی که ما همیشه تماس‌ها برای توقف بازاریابی در مواقع آشفتگی را مسخره می‌کنیم، اما نیاز به اطمینان از بازگشت هر پوندی که برای بازاریابی شما خرج شده است را درک می‌کنیم. اگر در مقابل دیوار ایستاده‌اید و هر کاری که می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها انجام می‌دهید، می‌خواهید مطمئن شوید که روی تاکتیک‌هایی تمرکز کرده‌اید که ردیابی و اندازه‌گیری آسان است.

SEO، PPC، پادکست، و بازاریابی ویدیویی ترافیکی را هدایت می‌کنند که می‌توان آن را از طریق Google Analytics و دیگر پلت‌فرم‌های شخص ثالث ردیابی کرد و به شما اطلاع می‌دهد که آیا آنها بازدهی ایجاد می‌کنند یا سرمایه‌های ارزشمندی را از فعالیت‌های سودآورتر تخلیه می‌کنند.

سایر تاکتیک‌ها، مانند بازاریابی تأثیرگذار، تبلیغات مجله یا بیلبورد، بسیار سخت‌تر هستند و ممکن است بهتر به زمان‌های فراوان رها شوند. این بدان معناست که آنها می توانند به شما در ایجاد یک برند کمک کنند، اما عدم شفافیت ذاتی آنها توجیه آنها را در مواقع بحران سخت تر می کند.

ما اغلب در مورد گزینه های بازاریابی قابل تأیید و مقرون به صرفه در پادکست خود صحبت می کنیم (Digital Marketing From The Coalface) و وبلاگ ما پر از منابع مفید است. ما همچنین خوشحالیم که در مورد برخی از گزینه های ممکن با شما صحبت کنیم و همیشه مشاوره های بدون دردسری را به افرادی ارائه می دهیم که به دنبال رشد کسب و کار خود هستند، بنابراین اگر به دنبال راه های هوشمندانه برای سرمایه گذاری در بودجه بازاریابی خود هستید، در تماس با آنها درنگ نکنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *