
داده ها همه جا هستند. امروزه بهعنوان یک بازاریاب، توانایی برنامهریزی کمپینها و تصمیمگیری با استفاده از دادههای در دسترس، یک موهبت است، و با توجه به فراگیر بودن آن، غیرممکن است که بدون آن بنشینید و پروژهای را شروع کنید. بهعنوان کاربران اینترنت، ما در زندگی آنلاین روزانهمان، تکههایی از دادهها را در همه جا باقی میگذاریم، چه صراحتاً این کار را انجام دهیم یا نه.
ما در Propellernet البته به داده های جستجو برای عملکرد SEO علاقه مندیم، اما – مهمتر از آن – به گوش دادن به مخاطبان خود. در حالی که داده ها باید عملکرد سئو کار هر برندی را تقویت کنند، ما باید سعی کنیم یک روایت استخراج کنیم و انگیزه های انسانی پشت رفتار جستجوی افراد را بررسی کنیم. ما بهعنوان کاربران اینترنت، چیزهایی را به گوگل میگوییم که به شرکا، دوستان، حتی پزشکان خود نمیگوییم، و این به بازاریابان و مارکها تصویری گردتر از آنچه مردم واقعاً به دنبال آن هستند، نسبت به هر نظرسنجی یا نظرسنجی میدهد.
هفته گذشته، مدیر استراتژی ما، سوفی کولی، به گزارشگر فناوری The Drum، کریس ساتکلیف، در پادکست شبکه The Drum ملحق شد تا همه داده ها را با هم صحبت کند. او همراه با دیگر رهبران دادههای صنعت، اهمیت یافتن انگیزههای انسانی پشت دادههایی را که جمعآوری میکنیم و اینکه چگونه استماع تقاضا میتواند نحوه مشاهده و استفاده از دادهها توسط کسبوکارها را در آینده تغییر دهد، بحث میکند.
قسمت را از Spotify، Apple یا هر جا که تعمیر پادکست خود را دریافت می کنید، دانلود کنید.