پادکست روابط عمومی دیجیتال شماره 2: روابط عمومی واکنشی با سوفی روآن

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب

بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

لو و استیو برای اپیزود 2 بازگشتند تا با مشاور روابط عمومی دیجیتال، سوفی روآن، در مورد روابط عمومی واکنشی و افزایش محبوبیت آن در فضای دیجیتال صحبت کنند.

اکنون همه ما می دانیم که روابط عمومی واکنشی، یا «کاوی خبری» چیز جدیدی نیست، از آن زمان تا به حال، برای همیشه، یکی از اصلی ترین کانال های روابط عمومی سنتی تر بوده است. اما از آنجایی که فضای بین روش‌های سنتی روابط عمومی و تاری دیجیتال گسترده‌تر می‌شود، روابط عمومی واکنشی قطعاً به یک تاکتیک به‌طور فزاینده برای ایجاد ارتباطات و دریافت پوشش عالی تبدیل می‌شود.

لو و استیو با سوفی درباره همه چیزهای روابط عمومی واکنشی از انواع مختلف صحبت می کنند. تعادل واکنشی در مقابل کمپین. نحوه کار واکنشی با مشتری و ذینفعان؛ چه زمانی باید نظر بدهید (و نه!) و چه زمانی یک لینک ارزشش را دارد.

قسمت کامل اکنون در Spotify، Apple و پلتفرم‌های پادکست پیشرو در دسترس است. برای قسمت های بعدی مشترک شوید.

در مرحله بعد، با لوک کوپ، یکی از بنیانگذاران Bottled Imagination، درباره فرهنگ آژانس صحبت می کنیم. هفته آینده.

مقالات مرتبط :


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب


این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب


بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *