
لو و استیو برای اپیزود 2 بازگشتند تا با مشاور روابط عمومی دیجیتال، سوفی روآن، در مورد روابط عمومی واکنشی و افزایش محبوبیت آن در فضای دیجیتال صحبت کنند.
اکنون همه ما می دانیم که روابط عمومی واکنشی، یا «کاوی خبری» چیز جدیدی نیست، از آن زمان تا به حال، برای همیشه، یکی از اصلی ترین کانال های روابط عمومی سنتی تر بوده است. اما از آنجایی که فضای بین روشهای سنتی روابط عمومی و تاری دیجیتال گستردهتر میشود، روابط عمومی واکنشی قطعاً به یک تاکتیک بهطور فزاینده برای ایجاد ارتباطات و دریافت پوشش عالی تبدیل میشود.
لو و استیو با سوفی درباره همه چیزهای روابط عمومی واکنشی از انواع مختلف صحبت می کنند. تعادل واکنشی در مقابل کمپین. نحوه کار واکنشی با مشتری و ذینفعان؛ چه زمانی باید نظر بدهید (و نه!) و چه زمانی یک لینک ارزشش را دارد.
قسمت کامل اکنون در Spotify، Apple و پلتفرمهای پادکست پیشرو در دسترس است. برای قسمت های بعدی مشترک شوید.
در مرحله بعد، با لوک کوپ، یکی از بنیانگذاران Bottled Imagination، درباره فرهنگ آژانس صحبت می کنیم. هفته آینده.