
معمولاً این فرصت را ندارید که از ابتدا یک فرهنگ آژانس ایجاد کنید. و اغلب این شانس را ندارید که با کسی صحبت کنید تا این کار را انجام دهد!
در قسمت سوم پادکست روابط عمومی دیجیتال از فصل اول، لو و استیو با لوک کوپ، یکی از بنیانگذاران Bottled Imagination، تنها هفت هفته از سرمایه گذاری جدید هیجان انگیز خود در آژانس می گذرد. بچه ها در مورد نحوه برخورد با فرهنگ زمانی که از صفر شروع می کنید صحبت می کنند، چگونه همه چیز در فرهنگ نمایندگی در طول سال ها تغییر کرده است، و چگونه می توان فرهنگی ایجاد کرد که منعکس کننده مردم شما باشد. در نهایت، لوک تجربه شخصی خود را در مورد فرسودگی شغلی و اینکه چگونه باعث شد روشی که اکنون به کار و نوع آژانسی که میخواهد بسازد را تغییر دهد، به اشتراک میگذارد.
این قطعاً فقط برای روابط عمومی دیجیتال نیست، زیرا عناصر بسیار گسترده ای از فرهنگ سازمانی را پوشش می دهد.
قسمت کامل اکنون در Spotify، Apple و پلتفرمهای پادکست پیشرو در دسترس است. برای قسمت های بعدی مشترک شوید.
در مرحله بعد، لو و استیو با ژیزل ناوارو در مورد ارتباط در روابط عمومی دیجیتال صحبت می کنند و می پرسند – چقدر مرتبط است؟