
مارک پرکینز بیش از 25 سال تجربه در صنعت کار در برخی از آژانس های روابط عمومی پیشرو در بریتانیا را به ارمغان می آورد.
در این قسمت، ما به عواملی که منجر به برنده شدن در کسب و کار جدید می شوند نگاه می کنیم – و هشدار اسپویلر، فقط داشتن بهترین ایده ها نیست. فرآیند توسعه کسب و کار؛ نحوه تفسیر مختصر و زمانی که درست می شود، و بسیار اشتباه!
این یک اپیزود فوقالعاده است که مطمئناً برخی از خندهها را به همراه خواهد داشت، به خصوص زمانی که سگ شما با صدای میانی از زیر میز شما را غافلگیر میکند!
قسمت کامل اکنون در Spotify، Apple و پلتفرمهای پادکست پیشرو در دسترس است. برای قسمت های بعدی مشترک شوید.
در قسمت آخر فصل اول، لو و استیو با سوفی کولی خودمان ملاقات میکنند تا درباره استراتژی روابط عمومی بحث کنند. تفاوت بین استراتژی و تاکتیک چیست، چرا بسیاری از مردم آن را اشتباه می گیرند و چگونه باید به آن نزدیک شویم؟ این یک نتیجه عالی برای فصل اول ما از پادکست روابط عمومی دیجیتال خواهد بود.