پیمایش تجربیات همهجانبه برای تعامل و خوشحال کردن مشتریان خود به صورت آنلاین

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

پاپ آپ IRL و واقعیت افزوده

اگرچه Gen Z تمایل دارد زمان بیشتری را نسبت به سایر نسل‌ها به صورت آنلاین سپری کند، اما در بین نسل‌های دیگر برای تبلیغات دیجیتال مضر است.

در این عصر مدرن، آیا ما نسبت به تبلیغات دیجیتال بی حس هستیم؟

این بی‌حسی شبیه «کوری آگهی» (یا کوری بنر) است که در آن بازدیدکنندگان وب‌سایت آگاهانه یا ناخودآگاه اطلاعات بنر مانند را نادیده می‌گیرند.

نمی‌توانید استدلال کنید که فناوری‌های بازاریابی دیجیتال و اکوسیستم‌های آن‌ها برای بیش از یک دهه بر رشد بودجه‌های بازاریابی تسلط داشته‌اند. تبلیغات سنتی در طول سال‌ها جذابیت خود را از دست داده بود زیرا بازاریابان از طریق اپلیکیشن‌ها و رسانه‌های اجتماعی به روش‌های دیجیتال روی آوردند… اما به نظر می‌رسد که بازاریابی سنتی (دوباره) سر خود را بالا می‌برد.

مردم اکنون به دنبال برقراری ارتباط با برندها از طریق تجربیات جدید هستند و فروشگاه های پاپ آپ فرصتی فوق العاده برای شرکت ها، اعم از بزرگ و کوچک، برای انجام این کار و افزایش فروش است.

همانطور که از نام آن پیداست، پاپ‌آپ‌ها فروشگاه‌های خرده‌فروشی با زمان محدود هستند – و اگرچه بیشتر فیزیکی هستند، اما پاپ‌آپ‌های مجازی نیز در حال افزایش محبوبیت هستند. هر دو گزینه به برندها اجازه می دهد تا با محصولات خاص به مخاطبان هدف دست یابند و یک تجربه خرید جذاب ایجاد کنند. پاپ آپ های فیزیکی یک راه عالی برای یک فروشگاه تجارت الکترونیکی است تا با فروشگاه های IRL بدون تعهد به مکان دائمی آزمایش کند.

فروشگاه های پاپ آپ برای برندهای آینده نگر عالی هستند، اما نیاز زیادی به خلاقیت و سازماندهی بالایی وجود دارد. آنها در مورد ایجاد سر و صدا، افزایش تعامل با نام تجاری و افزایش فروش هستند. در حالی که این مطمئناً به صورت آنلاین قابل انجام است، ممکن است از خود بپرسید – چگونه موفقیت فروشگاه پاپ آپ irl خود را اندازه گیری کنم؟

این از طریق تعدادی از بینش های کلیدی امکان پذیر است، از جمله:

نظارت بر ترافیک پا

شما یک استراتژی بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی عالی در پیشبرد رویداد بزرگ داشته اید، فرصت سنجش موفقیت را در این مرحله از دست ندهید! مانند بازدیدکنندگان فروشگاه آنلاین خود، ببینید چه کسی بازمی‌گردد و چه مدت بازدیدکنندگان با آنچه در اطرافشان است تعامل دارند.

گرفتن اطلاعات مشتری

البته با اجازه! داشتن یک تجربه دوستانه و خوش‌آمد با پورتال‌های رهگیری وای‌فای برند، فرم‌های انصراف یا ثبت‌نام می‌تواند چیزی بیش از یک تمرین برای مهمان شما قبل از ورود به تجربه باشد.

تبدیل های آفلاین را وارد کنید

وارد کردن فروش آفلاین یا داده‌های تبدیل به شما کمک می‌کند تصویر کامل‌تری از کسب‌وکار و مسیر خرید خود بسازید. با آسان کردن پیوند فروش آفلاین به Google Ads (به عنوان مثال)، می توانید بهتر درک کنید که پنجره بازشو چقدر موثر است.

روش دیگر برای جلب رضایت مشتریان خود، این بار در حوزه ای که احتمالاً احساس راحتی می کنید، ایجاد تجربیات آنلاین از طریق واقعیت افزوده (AR) است. به عنوان مثال، یک رویکرد محبوب استفاده از نمایشگرهای تعاملی است که به مشتریان امکان مشاهده محصولات و دسترسی به محتوای دیجیتال را می دهد. برای فروشگاه مد خود، می‌توانید آینه‌های دیجیتالی داشته باشید که از عملکرد دوربین دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند تا به مشتریان خود نشان دهند که محصول روی آنها چگونه به نظر می‌رسد.

یکی از این برندهایی که AR را پذیرفته است، ASOS است. در طول قرنطینه Covid-19، متأسفانه عکاسی غیرحضوری مطرح نبود – بنابراین ASOS برای تبلیغ محصولات خود به جهان به AR روی آورد. AR ارائه‌های واقعی و جذابی از محصولات ارائه کرد – و سیستم لباس‌پوش دیجیتال «See My Fit» محتوای مد را با مشتریان و مدل‌های واقعی بدون نیاز به بیرون رفتن از خانه تولید کرد.

هدف See My Fit کمک به مشتریان برای انتخاب خرید آگاهانه‌تر از طریق نشان دادن بهتر ظاهر محصولات در مدل‌هایی است که مشتریان فردی را با دقت بیشتری منعکس می‌کنند. ASOS اولین خرده‌فروشی در اروپا است که این فناوری را آزمایش کرده است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *