پیمایش مداوم به دستگاه های تلفن همراه در ایالات متحده می آید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب

بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

22 اکتبر 2021

گوگل اخیراً پیمایش مداوم تلفن همراه را برای “بیشترین جستجوهای انگلیسی در دستگاه های تلفن همراه ایالات متحده” راه اندازی کرده است.

وقتی چیزی را جستجو می‌کنید، به جای اینکه وقتی به پایین می‌روید، دکمه «see more» را به شما نشان دهد، Google فقط به‌طور خودکار صفحه بعدی نتایج را بارگیری می‌کند.

گوگل در اوایل سال جاری تغییرات نسبتاً بزرگی را در نتایج جستجوی موبایل خود انجام داد و این حرکت در واقع فقط توسعه آن است. آنها سعی می کنند با معرفی این پیمایش مداوم، مرور نتایج جستجو را یکپارچه تر و شهودی تر کنند.

دلیل این امر این است که گوگل دریافته است که اگرچه بسیاری از مردم آنچه را که می خواهند در چند گزینه اول پیدا می کنند، گاهی اوقات شما می خواهید به مرور نتایج ادامه دهید. در واقع، اکثر افرادی که به دنبال اطلاعات اضافی هستند، معمولا تا چهار صفحه از نتایج جستجو را مشاهده می کنند. بنابراین، بسیار راحت است که Google اکنون به شما امکان می‌دهد صفحات زیادی از نتایج را قبل از اینکه مجبور شوید دکمه «بیشتر ببینید» را بزنید، مشاهده کنید.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، این در حال حاضر برای اکثر جستجوهای انگلیسی تلفن همراه ایالات متحده در حال اجرا است. بنابراین سوال بزرگ این است که این تغییر چه زمانی به بریتانیا خواهد رسید؟

اگر می خواهید بدانید که چگونه سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل قرار دهید، همین امروز یک بررسی رایگان دریافت کنید.

مقالات مرتبط :


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب


این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب


بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *