چرا اتوماسیون بازاریابی برای تجارت الکترونیک موفق کافی نیست؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب

چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب

نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب

آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

این پست از یکی دیگر از شرکای ما، لیندسی پیکلز، مدیر Bright Dials، یک آژانس اتوماسیون بازاریابی مستقل مستقر در آفتابی برایتون است. در این پست، لیندسی بینش خود را در مورد اینکه چرا در دنیای امروزی، اتوماسیون بازاریابی برای تجارت الکترونیک موفق کافی نیست، ارائه می دهد.

پس منتظر چه چیزی هستید، بیایید شیرجه بزنیم!

در دنیای پرشتاب امروزی، کسب‌وکارها باید به سرعت و کارآمد پاسخ دهند و یکی از راه‌های انجام این کار از طریق اتوماسیون بازاریابی است.

این یک راه مقرون به صرفه برای ساده کردن فرآیندهای بازاریابی و دستیابی به نتایج قابل اندازه گیری است.

اما این نیز تنها نوک کوه یخ است.

بله، می تواند به شما در کاهش وظایف دستی، نظارت بر عملکرد و ردیابی بازگشت سرمایه کمک کند، اما این نباید نقطه پایانی استراتژی تجارت الکترونیک شما باشد.

بهترین راه برای دستیابی به حداکثر موفقیت در کسب و کار، ترکیب اتوماسیون بازاریابی با داده است.

اتوماسیون بازاریابی کافی نیست

اتوماسیون بازاریابی فوق العاده قدرتمند است، اما به خوبی افرادی است که آن را پیاده سازی و بهینه می کنند.

همچنین این مجموعه مهارتی نیست که همه داشته باشند، و برخی از سیستم های اتوماسیون بازاریابی مانند Salesforce Marketing Cloud می توانند پیچیده باشند.

در عین حال، اگر سعی کنید از آن برای حل هر مشکلی استفاده کنید و هر نیازی را برآورده کنید، اغلب می توانید با یک سیستم غیرقابل مدیریت مواجه شوید که بیش از آنچه که حل می کند، کار تولید می کند.

این می تواند منجر به انبوهی از مشکلات، از جمله افزایش ناامیدی کارکنان، کاهش رضایت مشتری، اتلاف وقت و پول و موارد دیگر شود.

بنابراین داشتن توانایی تحلیلی و داده های دقیق در کنار اتوماسیون بازاریابی برای بازاریاب مدرن ضروری است.

شما باید بتوانید داده هایی را که در اختیار دارید تجزیه و تحلیل کنید و از آنها یاد بگیرید، و این حیاتی است که برای به دست آوردن نتایج به آزمایش و یادگیری ادامه دهید.

استراتژی های داده ضروری هستند

داده ها پایه و اساس هر کسب و کاری است، زیرا بدون آن شما کور می شوید.

دسترسی به داده‌های مناسب و تفسیر آن‌ها برای دریافت بینش‌های ارزشمند می‌تواند به شما کمک کند تا یک تجربه آنلاین شخصی‌تر و مرتبط‌تر برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید، که به معنای یک استراتژی بازاریابی منسجم‌تر و مؤثرتر است.

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی به شما امکان می دهد داده های مشتری خود را وارد کنید تا بتوان از آن در چندین کانال استفاده کرد. این بدان معنی است که می توانید پیام های منسجم و مرتبط را در تمام کانال های خود مانند ایمیل ها، کپی وب سایت، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ارسال کنید.

شما زمان کمتری را برای کارهای اداری و زمان بیشتری را برای ایجاد سرنخ و بستن فروش صرف خواهید کرد.

سپس می توانید همه چیز را پیگیری کنید. از کدام کمپین بیشترین فروش را به ارمغان می آورد تا اینکه پست های وبلاگ با مخاطبان شما طنین انداز می شوند.

علم داده چگونه می تواند فروش شما را افزایش دهد؟

در Bright Dials، ما در حال کار بر روی برخی چیزهای هیجان‌انگیز، از جمله نحوه ادغام یک عمل علمی داده در سطح جهانی در کار اتوماسیون بازاریابی که در حال حاضر انجام می‌دهیم، هستیم.

با تجزیه و تحلیل مجموعه داده ها از تجارت الکترونیکی مشتری، تجزیه و تحلیل، کمپین ها و ترافیک سایت، ما قادر به توسعه استراتژی های داده های مناسب هستیم.

این یک انحراف قابل توجه از اتوماسیون بازاریابی است.

به عنوان مثال، فرض کنید که داده های خود را تجزیه و تحلیل می کنید و می بینید که 12.5٪ از مشتریان شما نزدیک فروشگاه شما نیستند.

اگر فقط از اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنید، می توانید این بخش را در کمپین هایی ترکیب کنید تا بازدیدها را افزایش دهید و به کاربر مرتبط نباشید.

با این حال، با علم داده، شما این توانایی را خواهید داشت که این بخش را مشخص کنید و در عوض پیشنهادهای خاص مربوط به تراکنش های وب را ارائه دهید. می توانید داده ها را بررسی کنید تا ببینید واقعاً چه اتفاقی می افتد تا بتوانید تصمیمات آگاهانه تری بگیرید.

ایجاد یک استراتژی omnichannel

ترکیب داده های CRM، وب سایت، ایمیل، موجودی محصول و محل فروش به شما این امکان را می دهد که کانال های خرده فروشی خود را یکپارچه کنید.

با ارزیابی داده‌های خود و ایجاد بخش‌های جامد از داده‌های مشتری، واقعاً می‌توانید بازاریابی خود را به طور مؤثر هدف قرار دهید.

کلید این رویکرد تست کردن و یادگیری است. بخش های جدید را با خلاقان مختلف کمپین آزمایش کنید، ترجیحات محصول آنها را درک کنید و رویکردهای متفاوتی را برای دستیابی به اهداف خود ایجاد کنید.

نتیجه

اتوماسیون بازاریابی ابزار قدرتمندی است، اما می توان آن را بیشتر بهینه کرد.

با ترکیب اتوماسیون بازاریابی با استراتژی‌های داده و علم داده، می‌توانید تجربه‌ای شخصی‌تر و مؤثرتر از همه کانال ایجاد کنید.

مطمئن شوید که ابزار مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کرده و سطح مناسبی از اتوماسیون را انتخاب کنید که به تلاش شما کمک کند، نه مانع از آن شود.

اگر یک تجارت الکترونیکی هستید که به دنبال راه هایی برای افزایش فروش خود هستید، یک تماس بدون اجبار در اینجا رزرو کنید www.brightdials.com/discovery یا با لیندزی پیکلز در لینکدین ارتباط برقرار کنید.

مقالات مرتبط :


کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب


چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب


نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب


آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *