چرا باید به سرعت سایت اهمیت دهید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب

بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

آیا متوجه کاهش ترافیک وب خود شده اید؟ دلیل آن ممکن است سرعت سایت شما باشد.

آیا تا به حال روی وب سایتی کلیک کرده اید که انتظار داشته باشید فوراً نتایج نشان داده شود و تمام استرس جستجوی شما برطرف شود، فقط 10 ثانیه بدون بارگذاری وب سایت می گذرد، سپس 20 ثانیه و تا زمانی که انتظار دارید کل وب سایت به 30 ثانیه برسید. بارگذاری شده است، چند پیکسل روی صفحه نمایش می گیرید؟

برای یافتن یک وب‌سایت جدید، سریع‌تر و پاسخگوتر، روی برگشت کلیک کرده و فرآیند جستجو را مجدداً راه‌اندازی می‌کنید.

راستش را بخواهید، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می توانید 30 ثانیه صبر کنید تا یک وب سایت کند بارگذاری شود، پس سزاوار یک دور تشویق (شاید یک جایزه) برای صبر خود هستید. به عنوان کاربران اینترنت، ما به شدت بی تاب هستیم و منتظر نتیجه فوری هستیم. به همین دلیل برای برندها مهم است که مطمئن شوند سرعت وب سایت آنها ترافیک آنها را از دست نمی دهد.

اطلاعات بالا معمولاً برای درک اینکه چرا سرعت سایت شما مهم است کافی است، زیرا احتمالاً خودتان توسط یک وب سایت کند اذیت شده اید – اما اگر به متقاعد کردن بیشتری نیاز دارید، در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که باید برای شما جالب باشد.

داشتن یک سایت بارگذاری سریع باعث می شود که بازدیدکنندگان شما راحت تر به وب سایت شما پیمایش کنند و دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. سایت شما می‌تواند بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند و زمان طولانی‌تری که در سایت شما سپری می‌شود یک مزیت نسبت به رقبای شماست. سایت‌های سریع‌تر به ایجاد تبدیل‌های بیشتر کمک می‌کنند – این یک واقعیت ساده است. آیا تا به حال یک وب سایت کند خریده اید یا تصمیمی در مورد آن گرفته اید؟ من شرط می بندم که شما این کار را نکرده اید (به هر حال نه از اوایل دهه 2000، بنابراین من آن پنج را نگه می دارم). داشتن یک سایت بارگذاری سریع‌تر بر تجارت تکراری تأثیر می‌گذارد – اگر پیمایش سایت شما آسان باشد، برای کاربر دردسر ایجاد نکرده است، و آنها می‌دانند یا می‌توانند استنباط کنند که شما قابل اعتماد هستید. این تأثیر قابل توجهی بر روی UX و اهداف تجاری ایجاد می کند – باز هم، همه این نکات به هم مرتبط هستند، اگر تجربه خوبی به بازدیدکنندگان خود بدهید، احتمالاً آن دسته از بازدیدکنندگانی را که می خواهید به سایت خود جذب کرده و آنها را بازگردانید. سرعت سایت شما تعیین کننده رتبه سئو شما (فقط در شرایط تایبریک) است. اگر وب سایتی دارید که بارگذاری سریع تری دارد، متوجه خواهید شد که از سایت هایی که سرعت بارگذاری کندتر با کیفیت مشابه دارند، بهتر عمل خواهید کرد.

در حالی که به هیچ وجه لیست کاملی از این که چرا باید به سرعت سایت خود اهمیت بیشتری بدهید، از نقطه نظر همراستایی دیجیتالی کسب و کارتان، نیست. آنها دلیل بسیار خوبی برای اینکه چرا باید بیشتر فکر کنید و بیشتر روی سرعت بارگذاری به عنوان بخشی از قابلیت استفاده کلی سایت خود سرمایه گذاری کنید، ایجاد می کنند.

آیا وقت دارید که سایت خود را سریعتر کنید؟ ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا ترافیک بیشتری را به وب‌سایت خود هدایت کنید و وب‌سایت خود را سریع بارگیری کنید تا این تبدیل‌های مهم را از دست ندهید – با تیم ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می‌توانیم کمک کنیم.

ارسال شده توسط جردن ویلیامز در 7 اکتبر 2022 |

جوردون پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال 2015 با مدرک رسانه و ارتباطات، در اواخر سال 2016 وارد بازاریابی شد و قبل از اینکه وارد فناوری سلامت و بخش سوم شود، با شرکت های نوپا و SME در منطقه لیورپول کار کرد. انگیزه جردن عشق عمیق به نویسندگی – و به ویژه نوشتن با معنی است، و یک بار برای یک نشریه در لیورپول قطعه ای نوشت که نه تنها توجه زیادی را به خود جلب کرد، بلکه منجر به کمک مالی 10 هزار پوندی شد تا مستقیماً به جامعه اوکراینی برسد. در لیورپول او با نقشی که شامل ایجاد محتوا برای وب‌سایت آژانس و بیانیه‌های مطبوعاتی، ایجاد روابط با مطبوعات محلی و ملی و بسیاری موارد دیگر بود، از یافتن نقشی که به او اجازه می‌داد در موضوعات مختلف بنویسد، به طور مداوم روزانه یاد بگیرد، خوشحال شد. روزانه و توسط افرادی که در زمینه های مربوطه خود متخصص هستند احاطه شوند.

مشاهده بیشتر از جوردن ویلیامز →

این را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط :


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب


این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب


بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *