
نقل قول های محلی از مهم ترین بخش های استراتژی سئوی محلی هستند.
استنادهای محلی گاهی اوقات داده های NAP (نام، آدرس و شماره تلفن) نامیده می شوند. اهمیت استنادهای محلی در سال های اخیر به لطف افزایش پیچیدگی الگوریتم گوگل اندکی کاهش یافته است. با این حال، آنها هنوز نقشی حیاتی در تأثیرگذاری بر موقعیت وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) دارند.
استناد محلی چیست؟
یک استناد محلی «هر گونه ذکر آنلاین از نام جزئی یا کامل، آدرس و شماره تلفن یک کسب و کار است. نقل قول ها می توانند در فهرست های کسب و کار محلی، وب سایت ها و برنامه ها، و پلت فرم های اجتماعی ظاهر شوند.
علاوه بر دادههای NAP، ممکن است اطلاعات دیگری درباره کسب و کار شما ظاهر شود، مانند:
نشانی وب سایت آدرس ایمیل ساعت کار جزئیات خدمات رسانه های اجتماعی دسته
چرا نقلقولهای محلی برای تجارت خوب هستند؟
استنادهای محلی به دو دلیل اصلی ضروری هستند:
میتواند به رتبهبندی وبسایت شما برای جستجوهای محلی کمک کند. میتواند به افراد بیشتری کمک کند کسب و کار شما را به صورت آنلاین پیدا کنند
چگونه نقل قول های محلی به سئوی محلی کمک می کند؟
نقل قول های محلی به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا وجود و اعتبار کسب و کار شما را تایید کنند.
اگر دادههای دقیق آن در بسیاری از وبسایتهای مورد اعتماد دیگر قابل مشاهده باشد، گوگل اطمینان بیشتری به راهاندازی کسبوکار شما دارد.
Moz، شرکتی که خدمات و ابزارهای SEO ارائه میکند، یک نظرسنجی سالانه از عوامل رتبهبندی جستجوی محلی (LSRFs) انجام میدهد و آخرین (2018) نشان میدهد که سیگنالهای استناد پنجمین سیگنال رتبهبندی مهم برای جستوجوهای محلی پس از هشدارهای «Google برای کسبوکار من» هستند. ، هشدارهای پیوند، هشدارهای مرور و هشدارهای صفحه.
ما را اشتباه نگیرید. دریافت تعداد زیادی استناد محلی از هر نقطه بعید است به طور قابل توجهی بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد. اما دریافت نقل قول های محلی از منابع مورد اعتماد مرتبط با کسب و کار شما می تواند ارزش بیشتری داشته باشد.
جان مولر از گوگل می گوید: «فقط به این دلیل که نام یک شرکت در جایی ذکر شده است به این معنی نیست که برای شرکت خوب یا بد است. من این اشارهها را بیشتر بهعنوان تبلیغات میبینم – اگر فکر میکنید مردم آن را میبینند و به طور خاص به دنبال کسبوکار شما هستند، عالی است.»
چگونه نقل قول های محلی به مردم کمک می کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند؟
وقتی افراد سعی میکنند کسبوکارهای نزدیک خود را پیدا کنند، همیشه از Google برای جستجوی آنها استفاده نمیکنند. آنها معمولاً به سایت هایی مانند Yelp یا Yellow Pages اشاره می کنند، بنابراین فهرست شدن در آن سایت ها مفید است.
دلیل دیگری برای برجسته شدن در این سایت ها این است که آنها اغلب بر نتایج جستجو برای جستجوهای محلی تسلط دارند. بنابراین، از آنجایی که Google اغلب این نوع نتایج را هنگام جستجوی افراد برای کسبوکارهای محلی برمیگرداند، باید کسبوکار خود را در آنجا فهرست کنید تا جستجوگران آن را پیدا کنند.
پس چرا استنادها برای سئوی محلی مهم هستند؟
دایرکتوری ها در جستجوی گوگل رتبه بالایی دارند – همانطور که در بالا گفتیم، زمانی که افراد مشاغل محلی را جستجو می کنند، دایرکتوری ها معمولا در بالای نتایج جستجو قرار می گیرند. تحقیقات نشان میدهد که نتایج جستجوی ارگانیک متشکل از فهرستهای مشاغل محلی بیشترین کلیک را دارند، بنابراین درخواست فهرستی با اطلاعات تکمیلشده NAP در طیف گستردهای از سایتهای فهرست به ما کمک میکند تا شما را به رتبهبندی در صفحه اول نزدیکتر کنیم. یافتن کسب و کار شما آسان تر می شود – هر چه کسب و کار شما به صورت آنلاین راحت تر پیدا شود، احتمال موفقیت شما بیشتر می شود. هر پیشنهادی که برای شما ایجاد می کنیم، یک لینک مستقیم به شرکت شما برای هر کسی که مایل به تماس با شما است، فراهم می کند. این به رشد پروفایل لینک شما کمک می کند – همانطور که در پست وبلاگ لینک بیلدینگ اخیر خود اشاره کردیم، لینک بیلدینگ برای سئو بسیار مهم است، اما برای درست کردن آن می تواند پیچیده و زمان بر باشد. ایجاد نقل قول های محلی به ما فرصتی عالی برای پیوند به وب سایت شما می دهد.
همانطور که می بینید، نقل قول های محلی بخش مهمی از سئوی محلی هستند، اما آنها تنها چیزی نیستند که ما در استراتژی های سئوی محلی خود لحاظ می کنیم. ما همچنین تحقیقات مناسب کلمات کلیدی محلی، SEO عالی در صفحه، بهینه سازی نمایه Google My Business و بسیاری موارد دیگر را پوشش می دهیم.
اگر در مورد استراتژی سئوی محلی خود کمک می خواهید، لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
دیجیتال / 12 دسامبر 2022
نقل قول های محلی از مهم ترین بخش های استراتژی سئوی محلی هستند.
استنادهای محلی گاهی اوقات داده های NAP (نام، آدرس و شماره تلفن) نامیده می شوند. اهمیت استنادهای محلی در سال های اخیر به لطف افزایش پیچیدگی الگوریتم گوگل اندکی کاهش یافته است. با این حال، آنها هنوز نقشی حیاتی در تأثیرگذاری بر موقعیت وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) دارند.
استناد محلی چیست؟
یک استناد محلی «هر گونه ذکر آنلاین از نام جزئی یا کامل، آدرس و شماره تلفن یک کسب و کار است. نقل قول ها می توانند در فهرست های کسب و کار محلی، وب سایت ها و برنامه ها، و پلت فرم های اجتماعی ظاهر شوند.
علاوه بر دادههای NAP، ممکن است اطلاعات دیگری درباره کسب و کار شما ظاهر شود، مانند:
نشانی وب سایت آدرس ایمیل ساعت کار جزئیات خدمات رسانه های اجتماعی دسته
چرا نقلقولهای محلی برای تجارت خوب هستند؟
استنادهای محلی به دو دلیل اصلی ضروری هستند:
میتواند به رتبهبندی وبسایت شما برای جستجوهای محلی کمک کند. میتواند به افراد بیشتری کمک کند کسب و کار شما را به صورت آنلاین پیدا کنند
چگونه نقل قول های محلی به سئوی محلی کمک می کند؟
نقل قول های محلی به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا وجود و اعتبار کسب و کار شما را تایید کنند.
اگر دادههای دقیق آن در بسیاری از وبسایتهای مورد اعتماد دیگر قابل مشاهده باشد، گوگل اطمینان بیشتری به راهاندازی کسبوکار شما دارد.
Moz، شرکتی که خدمات و ابزارهای SEO ارائه میکند، یک نظرسنجی سالانه از عوامل رتبهبندی جستجوی محلی (LSRFs) انجام میدهد و آخرین (2018) نشان میدهد که سیگنالهای استناد پنجمین سیگنال رتبهبندی مهم برای جستوجوهای محلی پس از هشدارهای «Google برای کسبوکار من» هستند. ، هشدارهای پیوند، هشدارهای مرور و هشدارهای صفحه.
ما را اشتباه نگیرید. دریافت تعداد زیادی استناد محلی از هر نقطه بعید است به طور قابل توجهی بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد. اما دریافت نقل قول های محلی از منابع مورد اعتماد مرتبط با کسب و کار شما می تواند ارزش بیشتری داشته باشد.
جان مولر از گوگل می گوید: «فقط به این دلیل که نام یک شرکت در جایی ذکر شده است به این معنی نیست که برای شرکت خوب یا بد است. من این اشارهها را بیشتر بهعنوان تبلیغات میبینم – اگر فکر میکنید مردم آن را میبینند و به طور خاص به دنبال کسبوکار شما هستند، عالی است.»
چگونه نقل قول های محلی به مردم کمک می کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند؟
وقتی افراد سعی میکنند کسبوکارهای نزدیک خود را پیدا کنند، همیشه از Google برای جستجوی آنها استفاده نمیکنند. آنها معمولاً به سایت هایی مانند Yelp یا Yellow Pages اشاره می کنند، بنابراین فهرست شدن در آن سایت ها مفید است.
دلیل دیگری برای برجسته شدن در این سایت ها این است که آنها اغلب بر نتایج جستجو برای جستجوهای محلی تسلط دارند. بنابراین، از آنجایی که Google اغلب این نوع نتایج را هنگام جستجوی افراد برای کسبوکارهای محلی برمیگرداند، باید کسبوکار خود را در آنجا فهرست کنید تا جستجوگران آن را پیدا کنند.
پس چرا استنادها برای سئوی محلی مهم هستند؟
دایرکتوری ها در جستجوی گوگل رتبه بالایی دارند – همانطور که در بالا گفتیم، زمانی که افراد مشاغل محلی را جستجو می کنند، دایرکتوری ها معمولا در بالای نتایج جستجو قرار می گیرند. تحقیقات نشان میدهد که نتایج جستجوی ارگانیک متشکل از فهرستهای مشاغل محلی بیشترین کلیک را دارند، بنابراین درخواست فهرستی با اطلاعات تکمیلشده NAP در طیف گستردهای از سایتهای فهرست به ما کمک میکند تا شما را به رتبهبندی در صفحه اول نزدیکتر کنیم. یافتن کسب و کار شما آسان تر می شود – هر چه کسب و کار شما به صورت آنلاین راحت تر پیدا شود، احتمال موفقیت شما بیشتر می شود. هر پیشنهادی که برای شما ایجاد می کنیم، یک لینک مستقیم به شرکت شما برای هر کسی که مایل به تماس با شما است، فراهم می کند. این به رشد پروفایل لینک شما کمک می کند – همانطور که در پست وبلاگ لینک بیلدینگ اخیر خود اشاره کردیم، لینک بیلدینگ برای سئو بسیار مهم است، اما برای درست کردن آن می تواند پیچیده و زمان بر باشد. ایجاد نقل قول های محلی به ما فرصتی عالی برای پیوند به وب سایت شما می دهد.
همانطور که می بینید، نقل قول های محلی بخش مهمی از سئوی محلی هستند، اما آنها تنها چیزی نیستند که ما در استراتژی های سئوی محلی خود لحاظ می کنیم. ما همچنین تحقیقات مناسب کلمات کلیدی محلی، SEO عالی در صفحه، بهینه سازی نمایه Google My Business و بسیاری موارد دیگر را پوشش می دهیم.
اگر در مورد استراتژی سئوی محلی خود کمک می خواهید، لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
نوشته استیون