چرا نمایه کسب و کار Google شما به حالت تعلیق درآمده است

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

کریگ آپتون

ادعای کسب و کار خود در Google Maps و ایجاد نمایه کسب و کار Google کامل الزامی است. اگر می‌خواهید در رتبه‌بندی جستجوی محلی Google به‌طور برجسته ظاهر شوید و شانسی برای دستیابی به مخاطبان هدف خود داشته باشید، این کاری است که باید انجام دهید…

همه چیز خوب است، اما وقتی با چشم انداز توقف مواجه می شویم چه اتفاقی می افتد؟

همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، هنگامی که Google Business Profiles را متوقف می‌کند، توضیح یا دلیلی ارائه نمی‌کند. شما فقط یک اعلان دریافت می کنید که تعلیق شده اید، سپس این به شما بستگی دارد که کار کارآگاهی را انجام دهید.

سپس باید بنشینید و منتظر بمانید تا گوگل نمایه کسب و کار شما را رفع انسداد کند، که همیشه یک فرآیند سریع نیست.

اما رایج ترین دلایل تعلیق نمایه کسب و کار گوگل چیست؟ شما کاملاً مطمئن هستید که از قوانین پیروی می کنید، بنابراین دلیل Google برای ارسال اخطار تعلیق به شما چه می تواند باشد؟

1. صنایع کنترل بالا

صنایع خاصی وجود دارند که گوگل با دقت بیشتری (و بیش از حد) نسبت به سایرین به آنها نگاه می کند. بر اساس آن مشاغلی که حتی کوچکترین اشتباهات را مرتکب می شوند می توانند با تعلیق روبرو شوند.

نمونه هایی از این صنایع عبارتند از بیمه، خدمات حقوقی، ارائه دهندگان خدمات مالی، املاک، خدمات پزشکی و غیره. اگر در یکی از این بخش ها کار می کنید، باید همیشه مراقب خط مشی های گوگل باشید.

2. نام شرکت حاوی هرزنامه

توضیح خود گوگل نیاز به کمی توضیح دارد:

برای کمک به مشتریان برای یافتن کسب و کار شما به صورت آنلاین، نام کسب و کار خود را به دقت نشان دهید. نام شما باید منعکس کننده نام واقعی کسب و کار شما باشد که به طور مداوم در ویترین فروشگاه، وب سایت، لوازم التحریر شما و مشتریان شناخته شده است.

“درج اطلاعات غیر ضروری در نام کسب و کار شما مجاز نیست و ممکن است منجر به تعلیق نمایه کسب و کار شما شود.”

به طور خلاصه، سعی کنید کلمات کلیدی را در نام کسب و کار خود قرار دهید تا در رتبه بندی بالا بروید و از آن دور نخواهید شد.

3. عدم استفاده از آدرس پستی واقعی

حساب‌های کسب‌وکار Google منحصراً برای کسانی که کسب‌وکار فیزیکی دارند در دسترس است. بنابراین، هر کسب و کار فهرست شده باید یک آدرس فیزیکی استاندارد داشته باشد. از نظر فنی دلیلی برای نیاز به آدرس صندوق پستی برای کسب و کار شما وجود ندارد مگر اینکه در واقع یک تجارت فیزیکی باشد.

بنابراین، ممکن است به دلیل افزودن آدرس پستی صندوق پستی به نمایه کسب‌وکار Google خود به‌طور خودکار معلق شوید.

4. فقط مشاغل آنلاین

کسب و کار شما ممکن است دارای مکان های فیزیکی مانند یک دفتر باشد، اما شما به طور مستقیم به مشتریان محلی ملاقات نمی کنید یا به آنها خدمات نمی دهید. اگر فقط به صورت آنلاین یک کسب و کار دارید، حتی با محل فیزیکی، واجد شرایط یک نمایه کسب و کار Google نیستید.

این یکی از دلایل اصلی سردرگمی در میان بسیاری از افرادی است که ادعای حساب‌های کسب و کار Google را دارند، اما بلافاصله پس از آن دستور راهپیمایی آنها صادر شد.

«مارک‌ها، سازمان‌ها، هنرمندان و سایر کسب‌وکارهای فقط آنلاین برای نمایه‌های کسب‌وکار واجد شرایط نیستند»، گوگل همه آن را توضیح می‌دهد.

5. چندین شرکت در یک آدرس

اشتراک گذاری یک آدرس برای چندین کسب و کار غیرعادی نیست. متأسفانه، تلاش برای ثبت بیش از یک کسب و کار در یک آدرس تقریباً همیشه دستورالعمل های Google را نقض می کند … و راه را برای تعلیق هموار می کند.

هنگامی که چندین کسب و کار از یک آدرس اداره می شوند، بهتر است یک نمایه کسب و کار Google ایجاد کنید، از دسته بندی های GBP استفاده کنید، خدمات مربوطه را به نمایه خود اضافه کنید و از وب سایت خود استفاده کنید تا به مشتریان خود اطلاع دهید دقیقاً چه کاری انجام می دهید.

کریگ آپتون

کریگ آپتون با نوشتن محتوایی که برای گوگل بهینه شده است، از کسب و کارهای بریتانیا پشتیبانی می کند. کریگ همچنین مدیر عامل iCONQUER، یک شرکت بازاریابی دیجیتال مستقر در بریتانیا است که وب‌سایت‌ها را با ابزارهای مناسب برای رقابت آنلاین ارائه می‌کند. کریگ به عنوان مشاور سئو و مربی سئو با برندهای بریتانیایی مانند FT.com، DJKit، UK Property Finance، Nandos کار کرده است و همچنین از حرفه های مختلفی مانند پزشکان، وکلا، سازندگان، جواهرسازان، جراحان زیبایی و حضور بیشتر در فضای آنلاین پشتیبانی کرده است. با وب سایت های خود کریگ دانش زیادی را در فضای بازاریابی دیجیتال جمع آوری کرده است و به ایجاد فرصت های جدید از طریق همکاری با صاحبان کسب و کار برای به دست آوردن بهترین ارزش برای پول خود اختصاص یافته است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *