چقدر طول می کشد تا در گوگل رتبه بندی شود؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب

این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب

پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب

ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

استراتژی سئوی مناسب به احتمال زیاد وب سایت شما را به بالاترین رتبه در موتورهای جستجو می رساند. از سئوی داده محور برای بهبود رتبه سایت خود استفاده کنید.

Ahrefs مطالعه ای در مورد اینکه چه مدت و چه مدت طول می کشد تا یک صفحه وب به یک صفحه رتبه برتر در گوگل تبدیل شود، انجام داد. آنها دریافتند که به طور متوسط، اکثر صفحات با رتبه برتر بیش از دو سال قدمت دارند و صفحات با رتبه دامنه (DR) بالا که نشان دهنده قدرت کلی نمایه بک لینک یک وب سایت است، بهتر از صفحات با DR ضعیف تر عمل می کنند. علاوه بر این، آنها همچنین دریافتند که رتبه‌بندی برای کلمات کلیدی با حجم جستجوی پایین‌تر، سریع‌تر رتبه‌بندی می‌شود، زیرا رقابت کمتری دارند، و وب‌سایت‌هایی با نمایه پیوند کلی قوی، به طور مداوم سریع‌تر از آنهایی که ضعیف هستند، رتبه‌بندی می‌شوند.

این مقاله خلاصه ای مستند از یافته های آنهاست. این ابزار به ابزار ahrefs پیوند دارد، اما نتایج مشابهی را می توان از ابزارهای جستجوی دیگر مانند SEMrush یا MOZ به دست آورد.

Ahref با استفاده از داده های نظرسنجی به موارد زیر دست یافت:

صفحات با رتبه برتر چند ساله هستند؟

ابتدا، Ahrefs تلاش کرد تا بفهمد صفحات با رتبه برتر فعلی در گوگل چند ساله هستند.

برای انجام این کار، آنها 2 میلیون کلمه کلیدی تصادفی را انتخاب کردند و داده ها را از 10 صفحه رتبه بندی برتر برای هر یک استخراج کردند. این منجر به نمودار زیر شد:

نمودار نشان می دهد که میانگین صفحه 10 رتبه برتر بیش از دو سال قدمت دارد. و کسانی که رتبه اول را دارند (به طور متوسط) تقریباً سه سال دارند.

در واقع، تنها 22 درصد از صفحاتی که در حال حاضر در 10 رتبه برتر قرار دارند، در عرض 1 سال ایجاد شده اند:

قدم بعدی Ahrefs این است که بفهمد چند درصد از صفحات در هر موقعیت رتبه بندی کمتر از 1 سال قدمت دارند:

صفحات نتایج موتورهای جستجو آشکارا تحت سلطه صفحات “قدیمی” هستند.

چه مدت طول می کشد تا یک صفحه در گوگل رتبه بندی کند؟

برای پاسخ به این سوال، Ahrefs به طور تصادفی 2 میلیون صفحه را انتخاب کرد که اولین بار توسط یک ربات Ahrefs یک سال پیش دیده شد.

سپس تاریخچه موقعیت هر صفحه را برای هر کلمه کلیدی که برای آن رتبه بندی می کند، پیگیری می کنند.

که منجر به این نمودار شد:

تنها 5.7 درصد از تمام صفحات بررسی شده در 10 نتیجه جستجوی برتر در مدت 1 سال برای حداقل 1 کلمه کلیدی رتبه بندی شده اند.

همانطور که قبلاً در بالا ذکر شد، صفحات وب سایت هایی با رتبه دامنه (DR) بالا به طور قابل توجهی بهتر از وب سایت هایی با DR پایین عمل کردند.

سپس Ahrefs روی 5.7 درصد از صفحات “شاد” بزرگنمایی کرد تا ببیند چقدر سریع به 10 صفحه برتر راه یافته اند.

اکثر آنها تقریباً در 61 تا 182 روز به این امر دست یافتند

توجه به این نکته ضروری است که نتایج در نمودار بالا تنها نتایجی هستند که 5.7٪ “خوش شانس” را توصیف می کنند و 94.3٪ باقی مانده به نتایج و رتبه بندی های مشابه در آن دوره زمانی دست پیدا نکرده اند.

Ahrefs همچنین اعداد را بر اساس حجم جستجوی ماهانه برای کلمات کلیدی محاسبه کرد:

تنها 0.3 درصد از صفحات در کمتر از یک سال در 10 مورد برتر برای یک کلمه کلیدی با حجم بالا قرار گرفتند.

و در اینجا پویایی آن 5.7٪ صفحات “خوش شانس” است که بر اساس حجم جستجوی کلمه کلیدی که آنها برای آن رتبه بندی کرده اند تجزیه شده است:

واضح است که می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی برای کلمات کلیدی کم حجم رتبه بندی کنید، در حالی که کلمات کلیدی با حجم بالا تقریباً یک سال طول می کشد تا وارد 10 کلمه برتر شوند.

اما دوباره، به یاد داشته باشید که این داده ها فقط برای 5.7 درصد از صفحات “خوش شانس” که در طی یک سال به 10 صفحه برتر تبدیل شده اند، اعمال می شود. اکثر صفحات آنقدر خوب کار نمی کنند.

در نتیجه:

اکثر صفحات جدید در سال اول در بین 10 صفحه برتر قرار نمی گیرند و (به خصوص بسته به موضوع) معمولاً برای به دست آوردن رتبه بسیار بالا نیاز به زمان و صبر است.

اگرچه کسب رتبه بالا در گوگل (مخصوصا در مدت زمان کوتاه) دشوار و بسیار رقابتی است، Ahrefs نکاتی را در مورد نحوه بهینه سازی و بهبود استراتژی سئو ارائه کرده است تا رتبه بندی آسان تر شود:

استراتژی سئو برای رتبه های بالاتر:

برای کار با وب سایتی که نمایه بک لینک قوی ندارد، ابتدا باید محتوایی را با هدف گذاری موضوعات کلیدی با رقابت کم و حجم جستجوی کم ایجاد کنید، پیوندهایی به صفحه اصلی وب سایت بسازید، و دسته های موضوعی را برای ایجاد نمایه بازخورد وب سایت ایجاد کنید.

اگر موضوعی با رقابت کم را برای نوشتن انتخاب کنید، شانس بیشتری برای رتبه بندی در بین 10 نفر برتر خواهید داشت که ما را به این نتیجه می رساند:

مرحله اول: موضوعات کم رقابت را با حجم جستجوی کم تا متوسط ​​پیدا کنید

ابتدا ایده های کلیدواژه را با کلمات کلیدی اصلاح کننده (که اساساً به یک کلمه کلیدی اصلی اضافه می شوند، مانند “بهترین”، “بالا”، “خرید”، “در” و “با” تولید کنید. می توانید از کلمه کلیدی در Ahrefs استفاده کنید. Explorer برای وارد کردن کلمه کلیدی seed خود.

سپس به برگه گزارش تطابق عبارت بروید و کلمه کلیدی خود را با یک اصلاح کننده در کادر جستجوی “شامل” اضافه کنید، اکنون می توانید لیستی از کلمات کلیدی کم رقابت (که با نگاه کردن به کلمه کلیدی نمره دشواری آن را مشاهده می کنید) با یک کلمه مناسب مشاهده کنید. حجم جستجو

برای محدود کردن بیشتر جستجوی خود برای موضوعی با رقابت کم، می توانید به گزارش سؤال بروید و چیزی برای نوشتن پیدا کنید.

مرحله دوم: این چک لیست سه مرحله ای را دنبال کنید تا مطمئن شوید موضوع مناسبی را انتخاب کرده اید

برای اطمینان از انتخاب موضوعی که ارزش پوشش دادن داشته باشد، باید از طریق این چک لیست ارزیابی سه مرحله ای کار کنید.

رقابت بالقوه ترافیک هدف جستجو

شما می توانید با تجزیه و تحلیل 10 SERP برتر برای موضوع خود، بررسی اینکه جستجوگرها به چه قالبی علاقه مند هستند، چه میزان ترافیک ایجاد می کنند، برای چند کلمه کلیدی رتبه بندی می کنند و قدرت کلی وب سایت هایی که با آنها رقابت می کنید، چک لیست را پوشش دهید.

استراتژی ایجاد لینک Ahrefs:

به طور کلی، هدف شما نباید فقط کسب رتبه بالا در یک صفحه/مقاله (با موضوع رقابت کم) باشد، هدف شما باید ایجاد یک پروفایل بک لینک قوی برای وب سایت شما باشد تا به طور مداوم رتبه بالاتری داشته باشد و در طول زمان بتوانید برای آن رقابت کنید. موقعیت های کلمه کلیدی با حجم جستجوی بالاتر برای دستیابی به این اهداف، Ahrefs استراتژی ساخت لینک زیر را ایجاد کرده است:

1) وبلاگ نویسی مهمان

ابتدا باید وب‌سایت‌هایی را برای مشخص کردن پیدا کنید، که می‌توانید با رفتن به Google و جستجوی «پست مهمان بر اساس» عنوان: موضوع خود انجام دهید.

برای تصمیم گیری آگاهانه، باید یک معیار سئو را انتخاب کنید تا بتوانید وب سایت های با کیفیت بالا را تشخیص دهید. برای انجام این کار می توانید از نوار ابزار SEO Ahrefs با مشاهده DR هر وب سایت و کل ترافیک جستجوی دامنه آنها (ST) استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از Content Explorer Ahrefs برای انجام این کار سریع‌تر و آسان‌تر استفاده کنید. فقط موضوع خود را وارد کنید و آن را به عنوان جستجو در عنوان تنظیم کنید، برای جلوگیری از ظاهر شدن یک وب سایت و تکرار آن، از فیلتر “یک مقاله در هر دامنه” استفاده کنید. اکنون می‌توانید وب‌سایت‌های مختلفی را ببینید که در مورد موضوع شما گزارش می‌دهند و به معیارهای سئوی آن‌ها در همان زمان نگاه کنید.

در نهایت، می توانید مقاله ای را ارائه دهید که ممکن است به آنها علاقه مند باشد (به دلیل موضوع شما) و بعداً به وب سایت و مقاله خود پیوند دهید.

2) HARO (به یک خبرنگار کمک کنید)

HARO خبرنگاران را با منابعی در مورد موضوعات خاص مرتبط می کند. پس از ثبت نام، ایمیل هایی حاوی لیستی از سوالاتی که روزنامه نگاران به کمک/پاسخ نیاز دارند و موضوعات خاصی که به اطلاعات (حرفه ای) بیشتری نیاز دارند، دریافت خواهید کرد. می توانید به یک سوال خاص پاسخ دهید یا در مورد موضوعی که ممکن است اطلاعات زیادی در مورد آن داشته باشید اطلاعاتی در اختیار آنها قرار دهید و در ازای آن به سایت شما لینک بدهند تا به شما اعتبار بدهند.

3) لینک های 10 صفحه رتبه بندی شده را بدزدید

نمایه های بک لینک تمام 10 صفحه برتر در موضوع خود را باز کنید و بهترین مکان ها را برای دریافت لینک انتخاب کنید.

ابتدا، برای حذف موارد تکراری، پیوندهای مشابه را گروه بندی کنید. سپس فیلتر نوع پیوند را روی “dofollow” تنظیم کنید تا فقط پیوندهایی به شما نشان داده شود که ارزش را منتقل می کنند.

اکنون می توانید نتایج و صفحات مختلفی را که به شما نشان داده می شود مرور کنید و به وبلاگ های دیگر پیوند دهید تا لینک های ویرایشی با کیفیت بالا را دریافت کنید.

اطلاعات بیشتر

اگر تمام این نکات و استراتژی ها را دنبال کنید، رقابتی تر خواهید شد و می توانید با پست ها و وب سایت خود رتبه بالاتری کسب کنید!

مقالات مرتبط :


باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب


این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب


پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *