چه چیزی معادل محتوای تکراری | رتبه جستجوی من را بهبود بخشد

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

تخمین زده می شود که تقریباً 25 تا 30 درصد از کل محتوای وب تکراری است. این به این دلیل است که نقل قول ها، مطالعات موردی و نکات مختلف در اینترنت در وب سایت های مختلف به اشتراک گذاشته می شود.

اما این معمولا به عنوان “محتوای تکراری” در نظر گرفته می شود که باید توسط گوگل جریمه شود. مهم است که به این موضوع در چارچوب کامل نگاه کنیم.

با این حال، کپی کردن محتوا به قصد سرقت ادبی معمولاً منجر به جریمه گوگل می شود. علاوه بر سرقت ادبی، ایجاد محتوایی که منحصر به هر صفحه از وب سایت شما نیست نیز می تواند به همین مشکل منجر شود.

سناریوی دوم چیزی است که مشاغل محلی اغلب با آن روبرو هستند.

وقتی کسب‌وکارهای محلی نیاز به ایجاد صفحات محصول یا خدمات مختلف یا صفحات فرود خاص مکان دارند، با مشکل احتمالی محتوای تکراری مواجه می‌شوند.

قاعده کلی این است که از چنین محتوای تکراری باید اجتناب شود.

اما … چند درصد معادل محتوای تکراری برای گوگل است؟

آیا 10 درصد است؟ 20 درصد؟ 50 درصد؟

این سوالی بود که بیل هارتزر در توییتر اخیراً از جان مولر از گوگل پرسید.

آیا درصدی وجود دارد که محتوای تکراری را نشان دهد؟

به عنوان مثال، آیا باید مطمئن شویم که صفحات حداقل 72.6 درصد از سایر صفحات سایت ما منحصر به فرد هستند؟

آیا اصلاً گوگل آن را اندازه گیری می کند؟»

جان مولر از گوگل پاسخ داد که هیچ درصد یا عدد ثابتی وجود ندارد که گوگل از آن برای اندازه گیری محتوای تکراری استفاده کند. جان مولر پاسخ داد: “هیچ عددی وجود ندارد (به هر حال چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟”

بنابراین گوگل چگونه محتوای تکراری را تشخیص می دهد؟

اگر شماره خاصی وجود ندارد، گوگل دقیقاً چگونه محتوای تکراری را تشخیص می دهد؟

ما 2 نقل قول از کارشناسان جستجوی گوگل داریم که ممکن است نظراتی در این مورد به اشتراک بگذارند.

اولین اطلاعات از مت کاتز در سال 2013 بدست آمد. به گفته مت:

“[When Google finds bits and pieces of duplicate content on a web page, they] سعی کنید آن را با هم گروه بندی کنید و اگر فقط یک محتوا است، درمان کنید.

“این فقط به عنوان چیزی است که ما باید به طور مناسب گروه بندی کنیم.” و ما باید مطمئن شویم که این رتبه بندی درست است.”

مت همچنین توضیح داد که گوگل ابتدا (1) انتخاب می کند که کدام صفحات در SERP برای یک پرس و جو خاص نمایش داده شود و (2) سپس صفحات تکراری را فیلتر می کند تا تجربه کاربر بهبود یابد.

دومین بخش از اطلاعات توسط گری ایلیز در سال 2020 در طول پادکست Search Off the Record ارائه شد، در حالی که در مورد اینکه آیا تشخیص محتوای تکراری و متعارف سازی یکسان هستند یا خیر.

گری ایلیس توضیح داد:

«ابتدا، شما باید کلاهبرداران را پیدا کنید، اساساً آنها را با هم گروه بندی کنید و بگویید همه این صفحات کلاهبرداری از یکدیگر هستند، و سپس اساساً باید یک صفحه اصلی برای همه آنها پیدا کنید.

و این تقدیس است.

بنابراین شما تکرار دارید، که کل اصطلاح است، اما در درون آن، خوشه‌سازی دارید، مانند خوشه‌سازی سرکش، و متعارف‌سازی.»

گری ایلیز سپس توضیح داد که چگونه گوگل محتوای تکراری را تشخیص می دهد:

بنابراین برای کشف تقلب، کاری که انجام می دهیم این است که سعی می کنیم تقلب را کشف کنیم.

و روشی که ما این کار را انجام می دهیم احتمالاً روشی است که اکثر مردم در سایر موتورهای جستجو این کار را انجام می دهند، که در واقع محتوا را به یک هش یا چک جمع کاهش می دهد و سپس بررسی ها را با هم مقایسه می کند.

شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چک سام ها در اینجا بخوانید.

در اینجا چند منبع برای یافتن محتوای تکراری وجود دارد:

اما مهمتر از آن، کسب و کارهای محلی باید در وهله اول بر اجتناب از محتوای تکراری تمرکز کنند.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در این زمینه وجود دارد:

محتوای خود را در خوشه های موضوعی مرتبط با سرفصل های منحصر به فرد H1 و سرفصل های متا سازماندهی کنید. اگر فقط می خواهید یک نسخه را نگه دارید، صفحات تکراری را تغییر مسیر می دهد. اگر می خواهید هر دو نسخه وب سایت خود را بنا به دلایلی حفظ کنید، اما فقط می خواهید گوگل یک صفحه را ایندکس کند، از canonicalization استفاده کنید. برای نسخه‌های اصلی، همیشه از یک برچسب متعارف خود مرجع استفاده کنید. از URL های پارامتری خودداری کنید، زیرا ممکن است گوگل علاوه بر URL پایه، URL های پارامتری شده را در SERP فهرست کند و نسخه های تکراری یک صفحه را در فهرست گوگل ایجاد کند.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *