چک لیست دستورالعمل های گوگل وبمستر (2023)

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر صاحب وب‌سایتی هستید و می‌خواهید ترافیک بیشتری از جستجوی Google داشته باشید، چک لیست شروع SEO دستورالعمل‌های وبمستر Google برای شما مناسب است. شاید شما یک وب سایت جدید یا یک وب سایت قدیمی و خراب دارید که می خواهید آن را بازیابی کنید.

این چک لیست سئو برای مبتدیان، تمام دستورالعمل های گوگل برای مدیران وب سایت در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت با کیفیت بالا را پوشش می دهد.

چک لیست صفحه‌گسترده‌ای است که می‌توانید به‌صورت رایگان در Google Sheets به آن دسترسی داشته باشید، یا می‌توانید در Hobo SEO Tips مشترک شوید و چک لیست خود را به‌عنوان صفحه‌گسترده Microsoft Excel دریافت کنید.

چک لیست دستورالعمل ها برای وب مسترها شامل توصیه هایی در مورد زیر است:

در حال ارسال سایت شما استفاده از تگ عنوان استفاده از متا تگ ها استفاده از عناوین کیفیت محتوا. نشانه گذاری ساختار یافته سئوی موبایل. کیفیت وب سایت. تحقیق کلمات کلیدی ابزارهای سئو

اگر این توصیه‌های جهانی را مستقیماً از Google دنبال نکنید، برای مدت طولانی در فهرست‌های رایگان Google رتبه بالایی نخواهید داشت.

دستورالعمل برای وب مسترهای گوگل

نقل قول: «موارد ضروری جستجوی Google قطعات اصلی چیزی را تشکیل می‌دهند که محتوای مبتنی بر وب شما (صفحات وب، تصاویر، ویدیوها یا سایر مطالب عمومی در دسترس که Google در وب پیدا می‌کند) واجد شرایط نمایش و عملکرد خوب در جستجوی Google است» Google Search Essentials 2023

گوگل اصرار دارد که مدیران وب‌سایت‌ها به «قوانین» خود پایبند باشند و به دنبال پاداش دادن به سایت‌ها با محتوای با کیفیت بالا و تکنیک‌های بازاریابی وب کلاه سفید برجسته با رتبه‌بندی بالا است. برعکس، همچنین باید وب سایت هایی را که با نقض این قوانین موفق به رتبه بندی در گوگل می شوند، فیلتر یا جریمه کند. اگر می خواهید بیشتر بدانید، اصول رتبه بندی موتور جستجوی گوگل را می توان به عنوان EEAT خلاصه کرد.

دستورالعمل‌های گوگل برای وب‌مسترها که Search Essentials نامیده می‌شوند، «قوانین» نیستند، بلکه «راهنماهایی» برای رتبه‌بندی در گوگل هستند. توسط گوگل تعیین می شود، اما توجه داشته باشید که برخی از روش های رتبه بندی گوگل در واقع غیرقانونی هستند. به عنوان مثال، هک کردن وب سایت ها در اکثر کشورهای جهان غیرقانونی است.

شما می توانید انتخاب کنید که از این قوانین پیروی کرده و به آنها پایبند باشید، آنها را نادیده بگیرید یا آنها را نادیده بگیرید – همه با درجات مختلف موفقیت (و سطوح تلافی از طرف تیم هرزنامه وب Google).

سئو کلاه سفید از توصیه های گوگل پیروی می کند در حالی که سئو کلاه سیاه آنها را نادیده می گیرد.

اگر می‌خواهید در گوگل رتبه بالایی کسب کنید، باید دستورالعمل‌های مدیران وب‌سایت را دنبال کنید:

نقل قول: «اصولاً، ما تصمیم گرفته‌ایم که این سایت در تلاش است تا سیستم‌های ما را بازی کند، و متأسفانه با موفقیت. بنابراین ما رتبه را تنظیم می کنیم. ما سایت را پس می گیریم تا مطمئن شویم دیگر کار نمی کند.» گری ایلیز، گوگل 2016

و

نقل قول: «خط مشی های هرزنامه ما به محافظت از کاربران و بهبود کیفیت نتایج جستجو کمک می کند. برای واجد شرایط بودن برای نمایش در نتایج جستجوی Google در وب (صفحات وب، تصاویر، ویدیوها، محتوای خبری یا سایر مطالبی که Google در وب پیدا می‌کند)، محتوا نباید خط‌مشی‌های کلی جستجوی Google یا هرزنامه فهرست‌شده در این صفحه را نقض کند. این خط‌مشی‌ها برای همه نتایج جستجو در وب، از جمله نتایج مربوط به دارایی‌های خود Google اعمال می‌شود.» Google، 2023

اینها دستورالعمل های اصلی برای جلوگیری از اشتباه هستند:

ریدایرکت های یواشکی: آیا در سایت خود ریدایرکت دارید؟ اگر چنین است، آیا اهداف مورد نظر آنها کاربرپسند است؟ آیا بررسی کرده اید که تغییر مسیرهای شما برای فریب دادن کاربران یا موتورهای جستجو طراحی نشده اند؟ آیا بررسی کرده‌اید که همه تغییر مسیرهای شما طبق برنامه کار می‌کنند؟ آیا بر تجزیه و تحلیل سایت خود نظارت کرده اید تا اطمینان حاصل کنید که کاربران به طور غیرمنتظره به صفحات هرزنامه یا نامناسب هدایت نمی شوند؟ آیا محتوای سایت خود را بررسی کرده اید تا مطمئن شوید که ارزشی برای کاربران فراهم می کند و صرفاً برای دستکاری رتبه های جستجو ایجاد نشده است؟

محتوای هرزنامه تولید شده به صورت خودکار آیا تمام محتوای سایت خود را از نظر کیفیت و مرتبط بودن بررسی کرده اید؟ آیا صفحات یا بخش هایی از سایت خود را شناسایی کرده اید که عمدتاً از طریق فرآیندهای خودکار ایجاد می شوند؟ آیا محتوای سایت شما اصیل است و ارزشی برای کاربران فراهم می کند؟ آیا بر تجزیه و تحلیل سایت خود نظارت کرده اید تا مطمئن شوید که کاربران با محتوای شما درگیر هستند و از سایت شما خارج نمی شوند؟ آیا از معیارهای مبتنی بر استاندارد برای حذف محتوای هرزنامه از نتایج جستجوی سایت خود استفاده کرده اید؟

صفحات نازک وابسته آیا پیوندهای وابسته در سایت خود دارید؟ اگر چنین است، آیا ارزشی برای کاربران می‌افزاید؟ آیا صفحات وابسته شما عمدتاً محتوایی از تاجر اصلی کپی نشده است؟ آیا صفحات وابسته شما به گونه ای طراحی شده اند که فراتر از تبلیغ ساده محصول وابسته، ارزشی را برای کاربران فراهم کنند؟ آیا بر تجزیه و تحلیل سایت خود نظارت کرده اید تا مطمئن شوید که کاربران از صفحات نازک وابسته شما خارج نمی شوند؟ آیا شراکت های وابسته خود را بررسی کرده اید تا مطمئن شوید که با اهداف و ارزش های سایت شما همسو هستند؟

هرزنامه های تولید شده توسط کاربر در سایت شما آیا اقداماتی را برای جلوگیری از هرزنامه محتوای تولید شده توسط کاربر انجام داده اید؟ آیا مناطق عمومی سایت خود را برای هرزنامه و سایر محتوای نامناسب زیر نظر دارید؟ آیا دستورالعمل های واضحی برای کاربران در مورد محتوای قابل قبول و غیرقابل قبول در سایت خود ارائه کرده اید؟ آیا ابزارهایی را پیاده سازی کرده اید که به کاربران اجازه می دهد محتوای هرزنامه را گزارش کنند؟ آیا شرایط خدمات سایت خود را بررسی کرده اید تا مطمئن شوید که آنها به وضوح خط مشی های محتوای تولید شده توسط کاربر شما را مشخص می کنند؟

پیوند هرزنامه در مورد وب سایت شما آیا برای اهداف رتبه بندی لینک ها را می خرید یا می فروشید؟ تجارت کالا یا خدمات برای پیوندها؟ آیا به کسی محصولی می فرستید در ازای اینکه در مورد آن بنویسید و پیوندی درج کنید؟ آیا در تبادل لینک بیش از حد شرکت می کنید؟ آیا از برنامه ها یا خدمات خودکار برای ایجاد لینک به سایت خود استفاده می کنید؟ آیا به پیوندی به عنوان بخشی از شرایط خدمات، قرارداد یا قراردادهای مشابه نیاز دارید بدون اینکه به مالک محتوای شخص ثالث اجازه دهید واجد شرایط خروجی باشد آیا از تبلیغات متنی یا پیوندهای متنی استفاده می‌کنید که اعتبار رتبه‌بندی را مسدود نمی‌کنند؟ آیا در تبلیغات یا تبلیغات بومی شرکت می‌کنید که در آن برای مقالاتی که شامل پیوندهایی هستند که اعتبار رتبه‌بندی دارند یا پیوندهایی با متن لنگر بهینه در مقالات، پست‌های مهمان، یا بیانیه‌های مطبوعاتی توزیع شده در سایت‌های دیگر، پول دریافت می‌کنید؟ آیا پیوندهای دایرکتوری یا نشانک های با کیفیت پایین را اضافه می کنید؟ آیا پیوندهای غنی از کلمات کلیدی، مخفی یا با کیفیت پایین را در ویجت هایی که در سایت های مختلف توزیع شده اند جاسازی می کنید؟ آیا پیوندهای گسترده ای را در فوترها یا قالب ها در سراسر سایت ها قرار می دهید؟ آیا نظرات انجمن را با پیوندهای بهینه شده در پست یا امضا ارسال می کنید؟

ترافیک تولید شده توسط ماشین: آیا درخواست های خودکار به Google ارسال می کنید؟ آیا نتایج را برای اهداف بررسی رتبه یا سایر انواع دسترسی خودکار به جستجوی Google بدون اجازه صریح بازیابی می کنید؟

بدافزار آیا میزبان بدافزار یا نرم‌افزار ناخواسته‌ای هستید که بر تجربه کاربر تأثیر منفی می‌گذارد؟

عملکرد گمراه‌کننده آیا شما عمدا سایت‌هایی با عملکرد و خدمات گمراه‌کننده ایجاد می‌کنید که کاربران را گمراه می‌کند تا فکر کنند می‌توانند به محتوا یا خدمات دسترسی پیدا کنند در حالی که در واقع نمی‌توانند؟ آیا ادعا می‌کنید که عملکرد خاصی را ارائه می‌دهید، اما عمداً کاربران را به جای ارائه خدمات ادعا شده به سمت تبلیغات فریبنده هدایت می‌کنید؟

محتوای کپی شده: آیا محتوای سایت های دیگر را بدون افزودن محتوا یا ارزش اصلی یا حتی ذکر منبع اصلی کپی و بازنشر می کنید؟ آیا فیدهای محتوای سایت های دیگر را بدون ارائه هیچ مزیت منحصر به فردی برای کاربر بازتولید می کنید؟ آیا محتوایی مانند ویدیوها، تصاویر یا رسانه های دیگر را از سایت های دیگر بدون ارزش افزوده قابل توجهی برای کاربر جاسازی یا جمع آوری می کنید؟

Cloaking: آیا وب سایت شما محتوای متفاوتی را به موتورهای جستجو نسبت به کاربران ارائه می دهد؟ آیا وب سایت شما فقط متن یا کلمات کلیدی را برای موتورهای جستجو درج می کند و نه برای بازدیدکنندگان؟ آیا وب سایت شما از فناوری هایی استفاده می کند که موتورهای جستجو بدون ابهام به آنها دسترسی پیدا می کنند؟

Doors: آیا وب سایت شما دارای چندین صفحه یا دامنه با تغییرات جزئی در رتبه بندی برای جستجوهای خاص است؟ آیا وب سایت شما صفحات میانی دارد که به اندازه مقصد نهایی مفید نیستند؟ آیا وب سایت شما اساساً صفحات مشابهی دارد که به نتایج جستجو نزدیکتر از یک سلسله مراتب واضح و مشخص است؟

محتوای هک شده: آیا وب سایت خود را برای محتوای غیرمجاز قرار داده شده به دلیل آسیب پذیری های امنیتی بررسی کرده اید؟ آیا کد، صفحه یا تزریق محتوا یا تغییر مسیری که می تواند به بازدیدکنندگان وب سایت شما یا عملکرد در نتایج جستجو آسیب برساند را بررسی کرده اید؟

متن و لینک های پنهان: آیا وب سایت شما از متن یا لینک های مخفی برای دستکاری موتورهای جستجو استفاده می کند و به راحتی توسط بازدیدکنندگان دیده نمی شود؟ آیا وب سایت شما از عناصر طراحی استفاده می کند که به صورت پویا محتوا را برای بهبود تجربه کاربر نشان می دهد و پنهان می کند؟

اضافه کردن کلمات کلیدی: آیا وب سایت شما حاوی لیستی از کلمات کلیدی یا اعداد بدون محتوای است آیا وب سایت شما همان کلمات یا عبارات را به طور غیر طبیعی و خارج از متن تکرار می کند؟

هرزنامه از یک رقیب آیا رقیب شما از روشی که در این صفحه ذکر شده است استفاده می کند؟ آنها را مستقیماً به Google گزارش دهید.

چیزهای بیشتری برای دانستن و درک وجود دارد که در لیست دستورالعمل های رایگان وب مستر ذکر شده است.

دستورالعمل برای وب مسترهای بینگ

الزامات کیفیت Bing بسیار شبیه به گوگل است.

اگر از دستورالعمل های گوگل برای ایجاد وب سایت های با کیفیت بالا پیروی کنید، در Bing رتبه خواهید گرفت.

Bing یاهو و DuckDuckGo را تقویت می کند، بنابراین اگر وب سایت شما هنوز در لیست نیست، ارزش دارد که وب سایت خود را به موتورهای جستجو ارسال کنید.

نقل قول: «پیروی از این دستورالعمل‌ها به ایندکس کردن سایت شما در بینگ کمک می‌کند. همچنین به شما کمک می کند تا سایت خود را بهینه سازی کنید تا شانس آن را برای رتبه بندی جستجوهای مرتبط در نتایج جستجوی Bing افزایش دهید. لطفاً به دستورالعمل‌های بخش «سوءاستفاده» و مثال‌های موجود در بخش «چیزهایی که باید اجتناب کنید» توجه ویژه ای داشته باشید. پیروی از دستورالعمل‌ها تضمین می‌کند که سایت شما با قوانین مطابقت دارد و حاوی هرزنامه نیست، که می‌تواند منجر به کاهش رتبه وب‌سایت شما یا حتی حذف از نتایج جستجوی Bing شود.» دستورالعمل‌های Bing Webmaster 2023

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *