
چگونه مطمئن می شوید که هر صفحه وب که در وب سایت کسب و کار محلی خود منتشر می کنید برای ترافیک و فروش ارگانیک کاملاً بهینه شده است؟
ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.
در اینجا یک چک لیست 10 نقطهای برای محتوای سئوی محلی وجود دارد که به شما کمک میکند ترافیک و فروش را افزایش دهید و شما را در مسیر درست نگه دارید.
1. تحقیق کلیدواژه اولیه
محتوای باکیفیت و مفید با تحقیق عمیق کلمات کلیدی شروع می شود. قبل از شروع نوشتن محتوای آنلاین، باید موارد زیر را بدانید:
افرادی که در جایگاه شما هستند در حال جستجوی آنلاین چه چیزی هستند؟ آنها از چه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو استفاده می کنند؟ هدف جستجوی آنها برای هر جستجوی جستجو چیست؟
ما می توانیم تحقیقات کلیدواژه محلی را به دو بخش تقسیم کنیم: کلمات کلیدی اولیه و کلیدواژه های ثانویه.
منظور ما از تحقیق کلیدواژه اصلی عبارت کلیدی اصلی است که هر صفحه وب در سایت کسب و کار محلی شما هدف قرار می دهد. مهم است که هر صفحه در وب سایت شما یک عبارت کلیدی منحصر به فرد با هدف جستجوی متفاوت را هدف قرار دهد. در غیر این صورت، ممکن است با آدمخواری کلمات کلیدی مواجه شوید.
ساده ترین راه برای انجام تحقیقات کلیدواژه اولیه، تجزیه و تحلیل شکاف های محتوایی بین وب سایت شما و رقیب شما است.
2. تحقیق کلیدواژه ثانویه
هنگامی که کلمه کلیدی اصلی را که می خواهید صفحه وب خود را هدف قرار دهید شناسایی کردید، گام بعدی این است که فهرست کوتاهی از کلمات کلیدی ثانویه ایجاد کنید. این کلمات کلیدی ثانویه کلمات کلیدی مرتبط معنایی (یا کلمات کلیدی LSI) هستند که زمینه را برای خوانندگان و خزنده های موتورهای جستجو به صفحه وب شما اضافه می کنند.
علاوه بر این، شما همچنین می توانید برای این کلمات کلیدی ثانویه رتبه بندی کنید و پتانسیل ترافیک کلی هر صفحه ای را که منتشر می کنید افزایش دهید.
برای محتوای سئوی محلی، یافتن و گنجاندن کلمات کلیدی خاص جغرافیایی نیز مهم است. به عنوان مثال، کلمه کلیدی اصلی شما می تواند “خدمات تاسیس” باشد. اما یک کلمه کلیدی ثانویه خاص جغرافیایی ممکن است “خدمات لوله کشی در لندن” باشد.
3. عنوان متا
هر صفحه وب باید یک عنوان متا منحصر به فرد داشته باشد. این یک عامل مهم رتبه بندی موتورهای جستجو است. عنوان متا باید حاوی کلمات کلیدی باشد و محتوای صفحه را به طور دقیق توضیح دهد.
مطمئن شوید عنوان متای که می نویسید خیلی طولانی یا خیلی کوتاه نباشد. 50-55 کاراکتر طول ایده آل در نظر گرفته می شود.
4. توضیحات متا
اگرچه توضیحات متا دیگر عامل مستقیمی در رتبه بندی موتورهای جستجو نیست، اما همچنان بخش مهمی از پازل است.
توضیحات متا به خوبی نوشته شده، کاربران بیشتری را تشویق می کند تا روی صفحه وب شما کلیک کنند. نرخ کلیک بالاتر (CTR) نه تنها ترافیک ارگانیک اضافی را به ارمغان می آورد، بلکه می تواند نقش مهمی در بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو داشته باشد.
قبل از اینکه صفحه وب خود را منتشر کنید، از ابزاری مانند ابزار قطعه SERP ما برای پیش نمایش ظاهر عنوان متا و توضیحات متا استفاده کنید.
5. تصاویر
محتوای خوب دارای تصاویر مفیدی است که به خوانندگان ارزش می بخشد. برای مشاغل محلی، ممکن است شامل نظرات مشتریان، عکسهای مکان کسبوکار یا عکسهای محصول باشد.
در اینجا چند نکته در مورد افزودن تصاویر به محتوای وب وجود دارد:
فراموش نکنید که چند تصویر اضافه کنید. آنها محتوای شما را کمتر یکنواخت و جذاب تر می کنند. تصاویر باید سئو دوستانه باشند. کلمات کلیدی مناسب را به نام فایل و توضیحات متن جایگزین اضافه کنید. مطمئن شوید که همه تصاویر وب پسند، فشرده و کوچک هستند. تصاویر بسیار بزرگ می توانند سرعت صفحه وب شما را کاهش دهند و بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر منفی بگذارند. لینک های داخلی
لینک های داخلی نقش بسیار مهمی در بهینه سازی موتورهای جستجو دارند.
قبل از انتشار صفحه وب جدید خود، مطمئن شوید که پیوندهای متنی و مفیدی به سایر صفحات وب سایت شما دارد.
پس از انتشار، سایر صفحات مرتبط با موضوع (به طور ایده آل صفحاتی با قدرت بالای صفحه) را پیدا کنید و پیوندهای مربوطه را به صفحه جدیدی که به تازگی منتشر کرده اید ایجاد کنید.
این به ربات های گوگل و بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک می کند تا صفحه جدید را به راحتی پیدا کنند. علاوه بر این، این لینکهای داخلی سرمایه لینک ارزشمندی را نیز منتقل میکنند که به صفحه جدید منتشر شده در رتبهبندی موتورهای جستجو کمک میکند.
7. لینک های خروجی
لینک های خروجی پیوندهایی به وب سایت های خارجی هستند. پیوندهای خروجی دنبال کردن می توانند ارزش پیوند را از وب سایت شما منتقل کنند، اما این نباید نگرانی اصلی باشد.
هدف اصلی این است که صفحه وب خود را به بهترین منبع ممکن برای خوانندگان تبدیل کنید – حتی اگر این به معنای شامل پیوندهای خروجی مرتبط و مفید باشد.
گوگل ارزش یک صفحه را بر اساس ارزشی که اضافه می کند قضاوت می کند و لینک های خروجی می توانند برای خوانندگان ارزش بیافزایند.
8. خوانایی
محتوا باید به راحتی قابل خواندن باشد.
از نقاط گلوله، تصاویر، جملات و پاراگراف های کوتاه تر و طرح کلی ساختار یافته برای ایجاد یک تجربه خواندن لذت بخش استفاده کنید. میتوانید از ابزارهای رایگانی مانند همینگوی استفاده کنید تا ببینید چقدر خواندن مطالب شما آسان است. نمره زیر 8 را هدف بگیرید.
علاوه بر این، طراحی صفحه وب شما نیز نقش زیادی دارد.
9. سرعت وب سایت و تجربه کاربری
هر چه زمان بارگذاری صفحه وب شما بیشتر باشد، رتبه بندی صفحه شما در صفحه اول گوگل دشوارتر خواهد بود.
راهنمای رایگان ما در مورد چگونگی افزایش سرعت بارگذاری وب سایت را بررسی کنید.
10. دعوت به اقدام
آخرین اما نه کم اهمیت، هدف یک صفحه وب کسب و کار محلی فقط هدایت ترافیک نیست. این برای افزایش فروش و درآمد است.
و این همان چیزی است که زمانی اتفاق میافتد که یک فراخوان قدرتمند را که با هدف جستجوی کاربر همسو میشود، اضافه کنید.