
این یک لیست عمیق از 300+ امتیاز SEO EEAT برای مدیران وب سایت و توسعه دهندگان یا طراحان وب سایت داخلی یا خارجی است تا وب سایت شما را بررسی کنند تا مطمئن شوند که امتیازات ارزیابی کیفیت جستجوی Google (QRG) را دارد. این چک لیست در سطح حرفه ای فراتر از نکات استاندارد سئو «ساخت یک وب سایت با کیفیت بالا» یا «خواندن دستورالعمل های ارزیاب» است. این شامل توصیه های گام به گام از خود گوگل در مورد چگونگی بهبود کیفیت وب سایت خود برای بهبود اعداد ترافیک جستجوی Google است.
این صفحهگسترده کیفیت وبسایت پولی به شما کمک میکند تا با اسناد ارزیابی کیفیت انسانی Google مطابقت داشته باشید، رتبه صفحه وبسایت خود را بهبود ببخشید و وبسایت خود را بهطور بهینه برای بهبود جستجوی Google رتبهبندی کنید. برای رسیدن به این هدف، باید استانداردهای EEAT (تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد) را رعایت کنید. EEAT قبلا EAT یا EEAT یا EEAT نامیده می شد، اما گوگل اخیراً E for Experience را اضافه کرده است، بدون شک برای مبارزه با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، زیرا هوش مصنوعی نمی تواند تجربه را نشان دهد.
چک لیست EEAT SEO شامل بهترین شیوه ها برای موارد زیر است:
ایجاد EEAT برای اعتماد. ایجاد محتوای با کیفیت بالا. برآوردن نیازها و نیات کاربران. اجتناب از محتوای ضعیف یا تکراری تمرکز بر کیفیت صفحه ارزیابی شهرت وب سایت. تعیین هدف واضح محتوا. برای موبایل دوستی بهینه سازی کنید. اولویت بندی تجربه کاربری (UX).
چک لیست EEAT به عنوان بخشی از چک لیست سئوی Hobo SEO Premium گنجانده شده است، نسخه رایگانی که ممکن است در اینجا دیده باشید.
سؤالات متداول Google EEAT
دستورالعملهای امتیاز کیفیت جستجوی گوگل چیست؟
دستورالعملهای ارزیابی کیفیت جستجوی Google بینشی را در مورد آنچه Google محتوای وب با کیفیت بالا در نظر میگیرد و نحوه ارزیابی EEAT ارائه میکند: 1. تجربه 2. تخصص، 3. اعتبار و 4. قابل اعتماد بودن محتوای وبسایت.
چرا باید سایت خود را با دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل بررسی کنم؟
سایت خود را با دستورالعملهای ارزیابی کیفیت جستجوی Google مرور کنید تا به بهبود کیفیت محتوا، تجربه کاربر و دیده شدن موتور جستجو کمک کنید.
چگونه می توانم سایت خود را با دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل بررسی کنم؟
دستورالعمل ها را به دقت مرور کنید و بر اساس انتظارات گوگل برای محتوای وب با کیفیت بالا، محتوای سایت، تجربه کاربری، معماری اطلاعات، لینک های داخلی و بهینه سازی درون صفحه را بهبود دهید.