چگونه آژانس های روابط عمومی به رشد تجارت بریتانیا کمک می کنند

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب

چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب

نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب

آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

اگر کسب‌وکاری را در بریتانیا یا لندن اداره یا مدیریت می‌کنید، چرا باید با یک آژانس روابط عمومی کار کنید؟

آژانس های روابط عمومی می توانند کشش کسب و کار شما را به طرز چشمگیری افزایش دهند و شما را به سطوحی از موفقیت برسانند که هرگز تصور نمی کردید.

ممکن است در رسیدن به مخاطب یا ایجاد نام و برند تجاری خود در بین رقبای خود مشکل داشته باشید.

تبلیغات شما ممکن است خریداران بالقوه را جذب نکند یا منجر به فروش نشود. اگر کسب و کار شما به مجموعه بزرگتری از مشتریان بالقوه دست پیدا نکند، ممکن است دوام نیاورد. اگر برند شما به آگاهی مردم نرسد، بخصوص به صورت مثبت و موثر، گسترش و رشد کسب و کار دشوار خواهد بود.

اما خوشبختانه، آژانس‌های روابط عمومی دقیقاً می‌دانند که چه کاری باید انجام دهند تا کسب و کار شما در معرض دید مورد نیاز خود قرار گیرد.

اما آژانس روابط عمومی چه می کند؟ و چگونه می تواند عملکرد کسب و کار شما را در بریتانیا یا لندن بهبود بخشد؟

ابتدا آژانس های روابط عمومی:

تبلیغات نخرید از بیلبورد استفاده نکنید برای خبرنگاران داستان ننویسید برای متقاعد کردن مردم به خرید محصولاتی که به آنها نیاز ندارند خطوط شیرین ننویسید

آنها از طریق پوشش سرمقاله ای که بسیار تخصصی تر و شخصی تر از تبلیغات عمومی است، مشاغل و افراد را تبلیغ می کنند.

آژانس های روابط عمومی کاری را انجام می دهند که به عنوان “رسانه های کسب شده” یا “رسانه های آزاد” شناخته می شود – اینها داستان هایی هستند که در وب سایت ها، مجلات، روزنامه ها و تلویزیون ظاهر می شوند. کاری که آنها انجام نمی دهند «رسانه های پولی» مانند تبلیغات گوگل است

آژانس‌های روابط عمومی و آژانس‌های تبلیغاتی اساساً هدف یکسانی دارند، یعنی ارتقای مشتریان، اعم از کسب‌وکار یا افراد، و شناخته شدن آن‌ها به عنوان مرتبط، صادق، مهم و تا حد امکان در چشم عموم.

با این حال، این دو نوع آژانس این کار را به روش های مختلف انجام می دهند. تبلیغات پولی ممکن است نسبت به مشتریان بالقوه کاملاً مشکوک به نظر برسد. اما مقالات وبلاگ هدفمند، حضور در تلویزیون، یوتیوب یا رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات کسب‌وکارهای دیگر به کسب‌وکار شما در بریتانیا یا لندن این مزیت را می‌دهد که اعتبارسنجی از سازمان‌های دیگر به عنوان اثبات اجتماعی داشته باشید. این امر مطلوب تر در نظر گرفته می شود و باعث جذابیت و تثبیت تجارت شما می شود.

یک آژانس روابط عمومی چگونه کسب و کار شما را در بریتانیا یا لندن مدیریت خواهد کرد؟ انتظار

یک آژانس روابط عمومی، افکار عمومی، مسائل و نگرش‌هایی را که می‌توانند برنامه‌های سازمان را تغییر دهند، چه خوب و چه بد، تجزیه و تحلیل، پیش‌بینی و نظارت خواهد کرد.

کمک مدیریت

آژانس‌های روابط عمومی مدیریت را در تمام سطوح مختلف شرکت در رابطه با بهترین برنامه‌های اقدام، تصمیم‌گیری‌های خط‌مشی و ارتباطات آموزش می‌دهند و به آنها مشاوره می‌دهند. در حالی که تاثیر اعمال خود را در نظر می گیرند.

یادگیری و رشد مداوم

آژانس های روابط عمومی به طور مداوم تحقیقات و ارزیابی هایی را انجام می دهند تا بتوانند بهترین برنامه ها و برنامه های عملی را که به بهترین وجه منجر به موفقیت کسب و کار شما در بریتانیا یا لندن می شود، بیابند. تحقیق و ارزیابی ممکن است شامل برنامه های مالی، بازاریابی، جمع آوری کمک های مالی، روابط اجتماعی یا دولتی و سایر برنامه ها باشد.

برنامه ریزی

آژانس های روابط عمومی در بریتانیا یا لندن می توانند از تلاش های کسب و کار شما برای تأثیرگذاری بر سیاست های عمومی استفاده کنند. آنها اهداف، برنامه ها، بودجه تعیین می کنند، بهترین ها را استخدام می کنند و کارکنان را آموزش می دهند و امکاناتی را ایجاد می کنند که به همه جنبه های کسب و کار شما کمک می کند.

یک آژانس روابط عمومی کار فوق العاده ای را انجام می دهد که می تواند تأثیر نام تجاری شما را به طور چشمگیری افزایش دهد. زمانی که افراد به طور مداوم متوجه شوند که کسب و کار شما چه کاری می تواند با زندگی آنها داشته باشد، به سمت شما گرایش پیدا می کنند. اما این همه کار مستلزم چیست؟ آنها چه کاری انجام می دهند که کسب و کار شما را هدایت می کند؟ در اینجا برخی از تاکتیک‌هایی که آژانس‌های روابط عمومی برای کمک به کسب و کار شما در بریتانیا یا لندن استفاده می‌کنند، آورده شده است.

نوشتن بیانیه‌های مطبوعاتی نوشتن سخنرانی ایجاد ارائه‌هایی که مستقیماً برای روزنامه‌نگاران و نشریات ارسال می‌کنید ایجاد رویدادهای تبلیغاتی ویژه انجام تحقیقات بازار گسترده و آموزنده توسعه تماس‌های تجاری از طریق شبکه‌سازی و حمایت از رویدادها کپی‌نویسی و وبلاگ‌نویسی مهمان ایجاد استراتژی‌های ارتباطی برای عموم استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند

هر کسب‌وکار در بریتانیا یا لندن اگر می‌خواهد از کسب‌وکار خود محافظت کند، شهرت خود را از طریق رسانه‌های مختلف افزایش دهد، باید با یک آژانس روابط عمومی همکاری کند.

بهترین آژانس های روابط عمومی می توانند هر کسب و کار، پیام های صوتی و مثبت را تجزیه و تحلیل کنند و پیامی ایجاد کنند که می تواند داستان های رسانه ای مثبت و جذابی ایجاد کند که می تواند ویروسی شود. آژانس ها بازار را به خوبی مشتری خود می شناسند و با اینفلوئنسرهای مختلف کار می کنند.

5 روشی که آژانس روابط عمومی کسب و کار شما را در بریتانیا یا لندن بهبود می بخشد. به لطف پوشش چند رسانه ای، کسب و کار شما به طور گسترده قابل مشاهده خواهد بود و به گروه بزرگتری از افراد که به طور بالقوه می توانند مشتری یا مشتری باشند، دسترسی خواهد داشت. کارمندان بهتر یک شهرت تجاری خوب، کارمندان واجد شرایط و با کیفیت بیشتری را جذب می کند. یک استراتژی روابط عمومی خوب، کسب و کار شما را به عنوان یک رهبر تثبیت می کند و شهرت شما را نزد کسانی که می خواهند برای بهترین کار کنند، افزایش می دهد. هویت بهتر برند و یک پیام واضح. یک استراتژی روابط عمومی که با دقت طراحی شده است، درک روشنی از پیام‌های کلیدی و برند شرکت شما ایجاد می‌کند. این نه تنها واضح خواهد بود، بلکه بهتر ساخته می‌شود تا با اشکال مختلف رسانه سازگار باشد. من پول پس انداز می کنم. لازم نیست برای تبلیغات پولی که قدرتی برابر با تبلیغات «رسانه رایگان» ندارند، پول خرج کنید. توسط خریداران احتمالی دیده شود. اگر هدف شما این است که توسط یک شرکت بزرگتر دیده شوید، کار با یک آژانس روابط عمومی یک الزام است. دیده شدن در همه رسانه‌ها ضروری است و یک آژانس روابط عمومی می‌تواند در معرض دید و دسترسی شما قرار دهد تا مورد توجه قرار بگیرید.

در ClickDo، هدف شماره یک ما این است که به کسب و کار بریتانیا یا لندن شما دید و حضوری را که برای موفقیت نیاز دارید، بدهیم. ClickDo یکی از معتبرترین و معتبرترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در کل کشور است و همکاری با شما مفتخر خواهد بود.

ما به کسب و کارهای بی شماری در لندن و در سراسر بریتانیا کمک کرده ایم. آیا نمی خواهید نسبت به رقبای خود برتری داشته باشید؟

با ما تماس بگیرید تا ببینید تیم روابط عمومی ما با سایر خدماتی که ارائه می‌دهیم چگونه می‌تواند کسب و کار شما را بسازد و به موفقیت شما دست یابد.

مشخصات نویسنده Manuela Wilbold رسانه آنلاین و استراتژیست روابط عمومی وبلاگ نویس و مربی توسط Passion | استراتژیست ارشد رسانه آنلاین و روابط عمومی در ClickDo Ltd. | مشارکت کننده در بسیاری از وبلاگ های آموزشی، تجاری و سبک زندگی در بریتانیا و آلمان | دانشجوی تابستانی در دانشکده روزنامه نگاری لندن و مدرس دوره در دانشگاه سیکا هاست.

برای انتشار دانش به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط :


کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب


چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب


نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب


آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *