چگونه از ابزار Pinpoint Roxhill برای برنامه ریزی هوشمندانه کمپین استفاده کنیم

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
به طور خلاصه به روز رسانی های اصلی گوگل

چندین بار در سال، گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده ای در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی ما ایجاد ادامه مطلب

دامنه های قدیمی، بهترین مکان برای یافتن دامنه های قدیمی برای فروش

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت یا بهبود وب سایت فعلی خود هستید، ممکن است با اصطلاح «دامنه ادامه مطلب

پس از انتشار آپدیت الگوریتم گوگل در مارس 2023 چه باید کرد؟

خلاصه ای از به روز رسانی الگوریتم Core 2023آخرین به‌روزرسانی الگوریتم اصلی Google در مارس 2023 بر تخصص، اقتدار و ادامه مطلب

راهنمای کسب و کار من در گوگل: چگونه فهرست خود را بهینه کنید

ایجاد نمایه «Google برای کسب‌وکار من» راهی عالی برای جذب مشتریان جدید به کسب‌وکارتان از طریق جستجوی Google و Maps ادامه مطلب

اگر در پایگاه داده رسانه و پلتفرم توزیع Roxhill مشترک شوید، به Pinpoint نیز دسترسی دارید. این یک ابزار مفید برای ایده پردازی، استراتژی محتوا و ایجاد فهرست های رسانه ای هدفمند است.

Pinpoint به شما امکان می‌دهد ببینید چقدر رسانه‌ها درباره یک موضوع یا کلمه کلیدی صحبت می‌کنند و روندها را در طول زمان به شما نشان می‌دهد. بنابراین می‌توانید ببینید که علاقه امروز چیست، در ماه‌های گذشته یا سال گذشته چگونه نوسان داشته است و پیش‌بینی کنید.

مزایای Pinpoint:

به شما کمک می‌کند تا موضوعات محتوایی را حول محورهای مورد علاقه رسانه‌ها برنامه‌ریزی کنید. به شما کمک می‌کند زمان‌بندی فعالیت‌های خود را برای مشتریان توجیه کنید.

و در این پست در مورد هر یک از موارد فوق با جزئیات بیشتری صحبت خواهم کرد.

نحوه استفاده از Pinpoint

وارد Roxhill شوید و به صفحه اصلی هدایت خواهید شد. از اینجا، روی “نقطه دقیق” در نوار ناوبری بالا کلیک کنید:

سپس از شما خواسته می شود که یک موضوع یا کلمه کلیدی را در نوار جستجو وارد کنید. پس از نوشتن آن، روی تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی کلیک کنید.

یک کلمه کلیدی مثال ممکن است عنکبوت باشد. من را تحمل کن

در ماه سپتامبر، سیل مقالات خبری در مورد هجوم سالانه عنکبوت ها به خانه های ما با شروع فصل جفت گیری آنها وجود دارد. چیزهای کابوس.

شما می توانید این روند را در نتایج جستجو مشاهده کنید.

هنگامی که کلمه(های کلیدی) خود را بدست آورید، با طیف وسیعی از گزینه ها و داده ها روبرو می شوید:

در گوشه سمت راست بالای صفحه، می‌توانید محدوده تاریخ را تنظیم کنید تا ببینید علاقه رسانه‌ها چگونه نوسان می‌کند. به طور خودکار روی شش ماه تنظیم می شود، اما برای رویدادهای فصلی یک نمای 12 ماهه مفیدتر است.

هنگامی که پوشش رسانه ای کلمه(های) کلیدی شما در طول بازه زمانی شما به اوج یا کاهش می یابد، نمودار نقاطی را برجسته می کند. اگر ماوس را روی نمودار نگه دارید، خواهید دید که در آن هفته چند منشن فعال بوده است.

همچنین می توانید اطلاعات مفید زیر را در زیر گرافیک دریافت کنید:

کشور – بر اساس تجربه، بریتانیا بیشترین داده را ارائه می دهد. به احتمال زیاد اینها ملی پوش هستند. Outlet – محبوب ترین رسانه را برای انتشار محتوا در یک موضوع مشخص نشان می دهد. در این مورد، روزنامه‌نگار دیلی اکسپرس است – روزنامه‌نگاران برتر منتشرکننده در یک موضوع مشخص و تعداد داستان‌هایی که در طول سال منتشر کرده‌اند را نشان می‌دهد. برای صادرات اکسل می توانید روی دانلود کلیک کنید.

بنابراین در سال آینده می‌دانیم که برای همه مشتریان مناسب می‌توانیم راهنمایی در مورد نحوه جلوگیری از ورود عنکبوت‌ها به خانه خود در اوایل ماه اوت و پیشی گرفتن از رقبا ارائه دهیم.

همچنین می‌توانیم از بخش‌های Releases و Journalists برای شروع ساختن فهرست رسانه‌های هدف استفاده کنیم.

این ابزار مفید همچنین می‌تواند به پشتیبان‌گیری از موضوعات روابط عمومی و بازاریابی محتوایی که به مشتریان پیشنهاد می‌کنید، با ارائه داده‌هایی در مورد محبوبیت یک کلمه کلیدی و اینکه چرا آن را در زمان خاصی برنامه‌ریزی کرده‌اید، کمک کند.

همچنین کارهای بسیار بیشتری می توانید با Pinpoint انجام دهید. می توانید بر اساس کلمه کلیدی یا موضوع در توییتر یا اینستاگرام جستجو کنید و فعال ترین حساب ها را ببینید. همچنین می توانید دو یا چند کلمه کلیدی را با یکدیگر مقایسه کنید تا ببینید کدام یک محبوب تر است.

اگر مشترک Roxhill هستید، با مدیر حساب خود تماس بگیرید و آنها به شما آموزش انفرادی یا گروهی ارائه می دهند تا بیشترین بهره را ببرید.

مقالات مرتبط :


به طور خلاصه به روز رسانی های اصلی گوگل

چندین بار در سال، گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده ای در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی ما ایجاد ادامه مطلب


دامنه های قدیمی، بهترین مکان برای یافتن دامنه های قدیمی برای فروش

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت یا بهبود وب سایت فعلی خود هستید، ممکن است با اصطلاح «دامنه ادامه مطلب


پس از انتشار آپدیت الگوریتم گوگل در مارس 2023 چه باید کرد؟

خلاصه ای از به روز رسانی الگوریتم Core 2023آخرین به‌روزرسانی الگوریتم اصلی Google در مارس 2023 بر تخصص، اقتدار و ادامه مطلب


راهنمای کسب و کار من در گوگل: چگونه فهرست خود را بهینه کنید

ایجاد نمایه «Google برای کسب‌وکار من» راهی عالی برای جذب مشتریان جدید به کسب‌وکارتان از طریق جستجوی Google و Maps ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *