چگونه بازخورد مثبت مشتری دریافت کنیم

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

برای کسب و کارهای کوچک محلی، بازخورد مثبت مشتری بسیار ارزشمند است. آنها می توانند به کسب و کار شما قابل اعتمادتر و قابل اعتمادتر شوند و نظرات مثبت مشتریان نیز می تواند مستقیماً تبدیل و درآمد را افزایش دهد.

در این پست وبلاگ، نکات و استراتژی هایی را در مورد نحوه درخواست و دریافت بازخوردها و ارجاعات مثبت بیشتر از مشتریان خود به اشتراک می گذاریم.

اهمیت بازخورد مشتریان

قبل از اینکه به نکات و ترفندهایی بپردازیم که می توانید از آنها برای افزایش تعداد نظرات مثبت برای کسب و کار خود استفاده کنید، بیایید نگاهی گذرا به چرایی اهمیت نظرات مشتریان بیندازیم.

در اینجا چند آمار وجود دارد:

طبق تحقیقات BrightLocal، 85 درصد از مصرف کنندگان آنلاین به همان اندازه که به توصیه های شخصی اعتماد دارند، به نظرات آنلاین اعتماد دارند. همین مطالعه همچنین نشان داد که بررسی‌های مثبت مشتریان باعث می‌شود 73 درصد مشتریان بیشتر به یک کسب‌وکار اعتماد کنند. علاوه بر این، یک مطالعه HubSpot نشان داد که 60 درصد از مصرف کنندگان آنلاین معتقدند که نظرات مشتریان آنلاین معتبر هستند.

علاوه بر این، رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های مشتریان نیز می‌تواند تلاش‌های سئوی شما را بهبود بخشد. در واقع، نظرات مشتریان سیگنال‌های قوی رتبه‌بندی جستجو برای کسب‌وکارهای محلی هستند.

6 روش برای درخواست و دریافت بازخورد مثبت بیشتر از مشتری

اکنون که می دانیم چرا نظرات مشتریان مهم است، بیایید ببینیم چگونه کسب و کارهای محلی مانند شما می توانند نظرات مثبت بیشتری دریافت کنند.

1. بازخورد بخواهید

واقعا می تواند به همین سادگی باشد. تعجب خواهید کرد اگر ببینید چه تعداد از کسب و کارها حتی از مشتریان خود بازخورد نمی خواهند.

بر اساس یک نظرسنجی، 68 درصد از مشتریان مایل بودند در صورت درخواست کسب‌وکار، نظرات خود را ارائه کنند.

از ایده درخواست بازخورد از مشتریان خود نترسید. اگر محصولات یا خدمات خوبی ارائه دهید و به زندگی آنها ارزش بیافزایید، آنها از نظرات خود خوشحال خواهند شد. اغلب اوقات، این بررسی ها مثبت خواهند بود.

2. در زمان مناسب بازخورد بخواهید

با این حال، گاهی اوقات فقط درخواست بازخورد کافی نیست. همچنین، شما باید در زمان مناسب بپرسید. مهم است که تعیین کنید مشتری در کجای سفر خریدار قرار دارد و لحظه مناسب را انتخاب کنید.

درخواست بررسی زمانی که آنها ممکن است در درک محصول شما مشکل داشته باشند ایده خوبی نیست. درخواست برای بررسی زمانی که آنها با موفقیت موفقیت خود را نشان دادند در زمان مناسبی است.

چند بار دیگر که باید درخواست بررسی کنید ممکن است:

پس از اینکه آنها با موفقیت از محصول یا خدمات شما استفاده کردند. وقتی آنها یک سفارش تکراری می دهند. وقتی دوباره محصول یا خدمات شما را خریدند. بعد از اینکه محصول/خدمت شما را خریدند و برند شما را در رسانه های اجتماعی تگ/ذکر کردند. اگر دوباره از وب سایت شما بازدید می کنند و محصولات دیگر را مشاهده می کنند، اگر مشتریان بیشتری را به کسب و کار شما ارجاع می دهند. استراتژیک تر باشید

بسته به جایگاه شما و جمعیت شناسی مشتریانتان، ممکن است ایده خوبی نباشد که مستقیماً نظرات خود را بخواهید. درعوض، شروع با یک سوال باز گاهی می‌تواند منجر به گفتگوی معنادارتر و بازخورد صادقانه‌تر شود.

به‌عنوان مثال، به‌جای اینکه مستقیماً بپرسید «آیا می‌توانید برای وب‌سایت ما نظر بدهید؟»، مکالمه را با یک سؤال باز مانند «تاکنون محصول ما را دوست دارید» شروع کنید.

این می تواند به گفتگویی منجر شود که می تواند به شما کمک کند سطح رضایت آنها را بسنجید و اینکه آیا زمان مناسبی برای درخواست بررسی است یا خیر.

4. کار را آسان کنید

به یاد داشته باشید، کسب و کار نیاز به بررسی مشتریان دارد. مشتریان معمولاً وقتی بازخورد می دهند چیزی دریافت نمی کنند.

بنابراین، به‌عنوان یک کسب‌وکار، باید هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا بررسی‌ها را تا حد امکان آسان کنید. مثلا:

چندین پلتفرم را به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا نظرات خود را بنویسند تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند. برای آنها یک لینک مستقیم بفرستید تا نظر بدهند. آنها را فقط به صفحه اصلی سایت خود ارسال نکنید و به آنها اجازه دهید از آنجا حرکت کنند. نمونه هایی را با آنها در میان بگذارید و موانع احتمالی را حذف کنید. با پرسیدن سؤالات خاص به آنها در مورد آنچه می توانند بنویسند، راهنمایی کنید. اگر فراموش کردند نظر بدهند، آنها را دنبال کنید. به آنها اطلاع دهید که زمان دقیقی که یک مشتری معمولی برای نظر دادن نیاز دارد. به عنوان مثال، “فقط 30 ثانیه طول می کشد.” به هر بررسی پاسخ دهید

مهم است که به هر نقد پاسخ دهید – مثبت یا منفی. این روش ساده نه تنها به کسب و کار شما کمک می‌کند که قابل اعتمادتر به نظر برسد، بلکه افراد بیشتری را تشویق می‌کند تا نظرات خود را بنویسند.

6. بازخورد مثبت را به اشتراک بگذارید

بازخورد مثبتی را که دریافت می کنید با دیگران به اشتراک بگذارید تا بازخورد مثبت بیشتری از مشتری را تشویق کنید.

می توانید نظرات مثبت منتخب را در فیس بوک، توییتر، لینکدین یا حتی وب سایت خود برجسته کنید.

نتیجه

نظرات مثبت می تواند یک عامل تعیین کننده برای مشاغل محلی باشد زیرا می تواند به افزایش تعامل، تبدیل و درآمد کمک کند. علاوه بر این، نظرات مشتریان همچنین می تواند به بهبود سئو وب سایت کسب و کار محلی شما کمک کند.

از 6 نکته ذکر شده در این مقاله برای درخواست و دریافت نظرات مثبت مشتریان برای کسب و کار خود استفاده کنید.

برای نکات، اخبار و استراتژی های سئو بیشتر، ما را دنبال کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *