چگونه با استفاده از فروشگاه TikTok تجارت خود را رشد دهید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

آیا برای رشد کسب و کار خود آماده اید؟ زیرا ممکن است فروشگاه TikTok فقط راهی برای انجام آن باشد.

فروشگاه TikTok احتمالا بهترین ویژگی بازاریابی رسانه های اجتماعی در حال حاضر است. به‌عنوان توسعه‌ای از قابلیت‌های خرید فوق‌العاده TikTok، فروشگاه TikTok طیف وسیعی از ویژگی‌ها و ابزارها را برای ارتقای نام تجاری شما گرد هم می‌آورد، مانند: پخش زنده، طرح‌های وابسته به سازندگان و تبلیغات آسان برای ایجاد. لورا مالوز، بنیانگذار Mallows Beauty، اخیراً گفته است که در 2 ساعت زنده در TikTok (از طریق فروشگاه TikTok) همان مبلغی را به دست می آورد که در یک هفته در فروشگاه فیزیکی خود در کاردیف کسب می کند.

پیوستن رایگان برای همه برندها/کسب و کارها فرصتی است که نمی خواهید آزمایش کردن با آن را از دست بدهید.

ابتدا، بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه چرا TikTok چنین فرصت بازاریابی فوق العاده ای است.

جمعیت شناسی

در سطح جهانی، TikTok در حال حاضر یک میلیارد کاربر فعال جهانی دارد که تقریباً 13.1 میلیون کاربر در بریتانیا دارند و پیش بینی می شود تا سال 2025، 15 میلیون کاربر در بریتانیا داشته باشد.

منبع: Hootsuite

طبق گزارش Hootsuite Digital 2022، شما این فرصت را دارید که به:

18-24 سال – 5,619,900 کاربر

25-34 سال – 4,087,200 کاربر

35-44 سال – 1,676,800 کاربر

45-54 سال – 825300 کاربر

55 + – 445400 کاربر

جمعیت شناسی کاربران TikTok در چند سال گذشته بسیار تغییر کرده است، به طوری که افراد مسن در این برنامه سرگرمی و ارزش پیدا کرده اند.

این برچسب که Tiktok فقط برای Gen Z است منسوخ شده است، به این معنی که فضایی برای آزمایش تجارت اجتماعی در این پلتفرم وجود دارد. با چنین طیف وسیعی از کاربران، مخاطبان شما احتمالاً از این پلتفرم استفاده خواهند کرد – بنابراین با ویژگی‌های خرید عالی، TikTok باید برنامه‌ای باشد که در مرحله بعد با آن آزمایش می‌کنید.

اگر مشتریان فعلی شما به طور کامل در بریتانیا مستقر هستند، TikTok همچنین می تواند برند شما را به روی مخاطبان بین المللی باز کند. این کانال با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، پتانسیل بسیار زیادی دارد.

#TikTokMadeMeBuyIt

این هشتگ تا به امروز بیش از 12 میلیارد بازدید داشته است. تجارت اجتماعی از زمان معرفی خرید درون برنامه ای در این پلتفرم رونق گرفته است، به طوری که TikTok اعلام کرده است که 37٪ از کاربرانی که محصولی را در TikTok مشاهده می کنند بلافاصله می خواهند آن را خریداری کنند.

در TikTok حس اجتماعی بسیار منحصر به فردی وجود دارد که اعتماد به برندها و سازندگان را افزایش می دهد. به لطف ترویج اصالت در پلتفرم و بسیاری از مردم که خود واقعی خود را نشان می دهند، اعتماد به طور طبیعی افزایش می یابد.

این می تواند نقش بزرگی در موفقیت پلتفرم تجارت اجتماعی داشته باشد.

ویدئویی از @TikTokShop_uk این آمار را در مورد تجارت اجتماعی در بریتانیا در حال حاضر به اشتراک گذاشته است:

20 درصد از مصرف کنندگان از طریق رسانه های اجتماعی خرید می کنند 11 میلیون خریدار از شبکه های اجتماعی خرید کردند 95 درصد افزایش فروش اجتماعی مزایای استفاده از فروشگاه TikTok

فروشگاه TikTok دارای طیف وسیعی از مزایا برای حمایت از برندها و مشاغل است، از جمله:

زندگی‌ها و ویدیوهای تحت رهبری تاجر در فیدها، کمپین‌ها و تبلیغات همکاری‌های سازنده

TikTok در گوش دادن به خواسته‌ها و نیازهای کسب‌وکارها در TikTok و همچنین تجزیه و تحلیل آنچه که روی پلتفرم کار می‌کند، کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. در نتیجه، آنها ابزاری را ایجاد کرده اند که دارای بسیاری از ویژگی های مفید برای کمک به فروش است.

پخش زنده آنلاین

پخش زنده جذاب، قانع کننده و پرفروش است. QVC را به خاطر دارید، کانال خرید پیشرو که میلیون ها فروخت (و حدود 183 میلیون دستگاه در سال 2016 در بازارهای جهانی ارسال کرد)؟ هنوز اینجاست.

با پخش زنده، می توانید به طور واقعی با مخاطبان خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید. آنها می توانند سؤال بپرسند و بلافاصله پاسخ بگیرند. می توانید مزایا و معایب آن را به آنها نشان دهید که یک محصول چگونه به نظر می رسد. شما در واقع می توانید محصولاتی را که دوست دارید بفروشید.

این پلتفرم همچنین تجزیه و تحلیل های عالی ارائه می دهد که اعداد واضحی از جمله بازدیدها، برداشت ها و درآمد را به شما می دهد تا به شما در درک قدرت فعالیت فروشگاه TikTok خود کمک کند.

با چنین داده‌های دقیقی، می‌توانید محصولات آتی خود را در مورد اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست، مطلع کنید.

همکاری با سازندگان

اگر به پشتیبانی اضافی نیاز دارید یا می خواهید از قدرت سازندگان استفاده کنید، Tiktok این کار را آسان کرده است.

فروشگاه TikTok طرح‌های شریکی دارد که به برندها/فروشندگان اجازه می‌دهد از طریق فروشگاه با سازندگان کار کنند. پس از ایجاد یک شرکت وابسته، به اینفلوئنسرها کمیسیونی برای فروش ایجاد شده پرداخت خواهید کرد. اگر فهرستی از سازندگان دارید که می‌خواهید با آنها کار کنید، می‌توانید آنها را به شریک خود دعوت کنید.

در اینجا برنامه ها آمده است:

طرح باز برای همه سازندگانی که واجد شرایط شریک هستند قابل مشاهده است. سازندگان علاقه مند به محصولات مربوطه برای فروش محصولات اقدام می کنند و می توانند پس از تایید درخواست هایشان این کار را شروع کنند. برنامه هدف به شما امکان می دهد از سازندگان هدف دعوت کنید تا محصولات را برای شما تبلیغ کنند. سازندگان می توانند پس از پذیرفتن دعوت شما، تبلیغی را شروع کنند. طرح فروشگاه به شما امکان می دهد یک کمیسیون جهانی برای همه محصولات در مرکز فروش تعیین کنید. اولویت نمایش نسبت کارمزد یک محصول در پلن های مختلف عبارت است از: «طرح هدفمند > پلان باز > پلان فروشگاه».

اگر برای ایجاد محتوای خود راحت نیستید، در اینجا مقاله ای در مورد نحوه استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر در استراتژی خود آورده شده است.

کمپین ها و تبلیغات

TikTok قدرت کمپین ها و تبلیغات را می داند – به همین دلیل است که آنها ایجاد آن را آسان کرده اند.

کمپین های TikTok

اینها کمپین های خود TikToks هستند. شما می توانید محصولات خود را برای عضویت در یکی ثبت نام کنید. فروش بهاره آنها اخیراً با محصولات تا 70٪ تخفیف همراه بود. 309 میلیون بازدید دارد.

فروش فلش

این نوع کمپین فقط برای یک محصول در یک زمان قابل استفاده است و قیمت باید کمتر از قیمت اصلی باشد. اقلام دارای یک برچسب ویژه “معامله سریع” برای تشویق خریداران خواهند بود و کمپین به مدت زمان کوتاهی محدود می شود.

تخفیف

این کمپین ها را می توان برای بسیاری از محصولات به صورت x% تخفیف یا تخفیف قیمت ثابت اعمال کرد که می تواند بیشتر از فروش فلش دوام داشته باشد.

ارسال رایگان

دقیقا همون چیزی که میگه این کمپین ارسال رایگان به مشتریان ارائه می دهد اما با یک برچسب ویژه روی ویدیو برای جذب افراد ارائه می شود.

چگونه در فروشگاه TikTok ثبت نام کنیم؟

ثبت‌نام سریع و آسان است، به‌علاوه TikTok طیف وسیعی از ویدیوها و آموزش‌ها را برای پشتیبانی از شما در هر کاری که روی پلتفرم انجام می‌دهید دارد.

پس از ثبت نام، در اینجا چند نکته اساسی از انجمن TikTok وجود دارد که به شما کمک می کند:

نکات فروشگاه زنده

محصولات خود را پین کنید تا کلیک‌های بیشتری را تشویق کنید (این کار را در سرتاسر نمایش خود تکرار کنید زیرا ویژگی پین هر بار فقط 30 ثانیه طول می‌کشد) جزئیات کامل محصولات خود را وارد کنید (به آنها بگویید چرا به آن نیاز دارند) به بینندگان بگویید که روی سبد نارنجی کلیک کنند تا به آن بروند. فروشگاه TikTok خود را بارها و بارها تکرار کنید زیرا زمان مشاهده بسیار کوتاه است تخفیف‌ها و هدایای اختصاصی بزرگ از مقایسه برای بهبود محصول خود استفاده کنید

در اینجا چند توصیه اضافی از الیزابت از @eternalmusehair آورده شده است: “اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان باشید، با او صحبت کنید همانطور که با مادر خود در فیس تایم صحبت می کنید.” 95٪ از فروش الیزابت از TikTok است. در عرض 1 سال، او 18000 کتاب پرفروش خود را در TikTok فروخت.

برای فروش در TikTok آماده هستید؟ تیم ما می تواند به شما کمک کند!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *