چگونه با HubSpot شروع کنیم؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

شما به تازگی حساب HubSpot خود را راه اندازی کرده اید، اما هنوز نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید. نگران نباش! برای آشنایی با پلت فرم بازاریابی HubSpot، این راهنمای مفید را بخوانید.

هنگامی که حساب HubSpot خود را ایجاد کردید، یادگیری نحوه استفاده از نرم افزار می تواند یک کار دلهره آور باشد. اگرچه برای به دست آوردن اعتماد به نفس کمی تمرین لازم است، اما می توانید این راهنمای معرفی مفید را دنبال کنید تا بیشترین بهره را از آن ببرید. یا اگر برای ادغام HubSpot به کمک بیشتری نیاز دارید، می توانید آن را از اینجا دریافت کنید.

برای ذخیره یا چاپ می توانید راهنمای کامل را به صورت PDF از اینجا دانلود کنید.

1. به HubSpot اجازه دهید تا تجزیه و تحلیل را جمع آوری کند

اگر هر یک از صفحات شما بر روی پلت فرم HubSpot CMS میزبانی نمی شود، باید کد رهگیری HubSpot را در کد HTML هر صفحه وارد کنید. به این ترتیب می توانید تجزیه و تحلیل هایی مانند بازدید از وب سایت یا رتبه بندی کلمات کلیدی را جمع آوری کنید.

2. تیم خود را درگیر کنید

فراموش نکنید که اعضای تیم خود را با تنظیم مجوزها بر اساس نقش آنها در شرکت به حساب خود اضافه کنید.

3. با برنامه های اجتماعی و دیگر برنامه ها ارتباط برقرار کنید

با اتصال همه حساب های خود از طریق برگه اجتماعی HubSpot، ردیابی فعالیت رسانه های اجتماعی خود را آسان تر کنید. این تاکتیک به شما این امکان را می دهد که بار ورود به هر شبکه اجتماعی را که شرکت شما برای نظارت بر پست ها و تعاملات استفاده می کند، از بین ببرید. همچنین می توانید با برنامه های دیگری مانند SurveyMonkey، Salesforce، WordPress و غیره یکپارچه سازی کنید.

4. از بازدیدهای داخلی خودداری کنید

اطمینان حاصل کنید که بازدیدهای شخصی شما از وب سایت شما در گزارش های نهایی گنجانده نشده است. با نامرئی کردن فعالیت خود، داده های شما قابل اعتمادتر خواهند بود. شما می توانید این کار را با حذف آدرس های IP شرکت خود انجام دهید.

5. مخاطبین خود را وارد کنید

اطلاعات مشتری احتمالی خود (نام، آدرس ایمیل، شرکت و غیره) را به HubSpot منتقل کنید. رکوردها می توانند از پلتفرم دیگری (مانند Salesforce) یا از صفحه گسترده اکسل بیایند. در مورد دوم، مطمئن شوید که هر عنوان ستون با نام فیلد HubSpot مطابقت داشته باشد و فایل در فرمت CVS باشد.

6. CRM خود را یکپارچه کنید

HubSpot CRM مخصوص به خود را دارد، اما اگر از دیگری استفاده می کنید، باید آنها را پیوند دهید تا همگام شوند.

7. سیستم نامگذاری را استاندارد کنید

آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که وقت خود را برای جستجوی یک فایل یا پوشه خاص تلف کنید. بنابراین، باید فایل های خود را به طور سیستماتیک نامگذاری کنید تا به خوبی سازماندهی شده و به راحتی پیدا شوند.

8. پرسونای خریدار و گردش کار ایجاد کنید

شما باید مشتریان خود را بر اساس ویژگی های آنها دسته بندی کنید. این کار با ایجاد شخصیت‌های خریدار (یا «نمایش‌های نیمه تخیلی از مشتری ایده‌آل شما بر اساس تحقیقات بازار و داده‌های واقعی در مورد مشتریان فعلی شما») و گردش‌های کاری انجام می‌شود، که راه‌هایی برای حمایت از شخصیت‌های شما در سفر خریدارشان است.

9. ویژگی های شرکت خود را تعریف کنید

برای استفاده حداکثری از HubSpot، همه دامنه های خود را به آن متصل کنید (وب سایت، وبلاگ، صفحات فرود، ایمیل، پایگاه دانش و غیره). به طور خاص، دامنه های ارسال ایمیل باید قانونی باشد به این معنا که گیرندگان بتوانند به وضوح ببینند که ایمیل ها از کجا آمده اند. علاوه بر این، الگوها باید سازگار باشند و اطلاعات فرستنده را در پایین (از جمله آدرس پستی فیزیکی) نشان دهند. در نهایت، یک لوگوی شرکت ایجاد کنید تا در تمام ابزارهای خود استفاده کنید.

10. یک وبلاگ، صفحات فرود و فرم ها ایجاد کنید

با نامگذاری آن و فعال کردن ایمیل های اشتراک وبلاگ، یک وبلاگ در HubSpot راه اندازی کنید. این مورد، مشترکین را هر زمان که پست های وبلاگ جدید منتشر می شود، به روز نگه می دارد. همچنین باید قالب های صفحه فرود خود را برای به حداکثر رساندن تبدیل ها بهینه کنید. صفحات فرود به گونه ای طراحی شده اند که محتوای خاصی را در اختیار خوانندگان قرار دهند و اطلاعات آنها را جمع آوری کنند. آنها را مرتب و جذاب و بدون هیچ مزاحمتی نگه دارید.

مرحله آخر استفاده از فرم های HubSpot برای ردیابی مخاطبین هنگام دانلود محتوای شما است. مطمئن شوید که آنها با اندازه صفحه نمایش کاربر سازگار هستند. هرچه محتوای بیشتری ارائه دهید، اطلاعات بیشتری باید درخواست کنید (فرم ها می توانند بالا، وسط یا پایین قیف باشند). ممکن است بخواهید طبق نیاز خود فیلدهای سفارشی را به فیلدهای پیش فرض اضافه کنید. از فیلدهای هوشمند نیز می توان برای جمع آوری داده های بیشتر استفاده کرد. در نهایت، تصمیم بگیرید که هر بار که مشتری بالقوه فرمی را پر می کند از طریق ایمیل به چه کسی اطلاع داده شود.

12. تعیین امتیازدهی سرنخ، بازاریابی و فروش، سرنخ های واجد شرایط

با پیشرفت مخاطبین در سفر خریدار (سرنخ → سرنخ → MQL → SQL)، امتیاز سرب افزایش می یابد. برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه مخاطب شما به کدام مرحله از قیف خریدار تعلق دارد، باید مشخص کنید که چه ویژگی‌هایی آن‌ها را واجد شرایط بازاریابی یا فروش واجد شرایط می‌کند تا آنها را به جریان‌های کاری اختصاص دهید. در این مرحله، HubSpot به شما اطلاع می دهد که سرنخ آماده فروش است.

تا زمانی که این مراحل ساده را دنبال کنید، آشنایی با HubSpot آسان خواهد بود!

برای ذخیره یا چاپ می توانید راهنمای کامل را به صورت PDF از اینجا دانلود کنید.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *