چگونه تجارت الکترونیک می تواند به خرده فروشان کمک کند تا یک تجربه مشتری بهتر ارائه دهند | مقالات

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

سیمون وارتون، مدیر استراتژی کسب و کار در PushON که در اصل در شماره ماه مه مجله Builders Merchant News منتشر شد، نشان می‌دهد که چگونه تجارت الکترونیک می‌تواند به بازرگانان کمک کند تا تجربه مشتری بهتری ارائه دهند.

صنعت ساخت‌وساز به شدت تحت تأثیر این همه‌گیری قرار گرفته است، به طوری که سایت‌های ساختمانی بریتانیا حدود 35 درصد کاهش بهره‌وری را تجربه کرده‌اند. اگرچه ما در حال بازگشت به ظاهر عادی هستیم، اما مسائلی از جمله کمبود مواد، افزایش قیمت و تاخیر به این معنی است که اکنون معاملات ساختمانی برای حفظ رقابت باید سخت‌تر کار کنند. پارامونت توانایی ارائه تجربه‌ای است که باعث می‌شود افراد برگردند – خواه مشتریان تجاری باشند یا شخصی که در یک پروژه DIY شرکت می‌کنند.

فروشگاه‌های تجارت الکترونیک ابزاری را برای گسترش پایگاه مشتریان بالقوه فراهم می‌کنند و تجار را برای تحویل مستقیم به مصرف‌کنندگان آسان‌تر می‌کنند و تجربه مرور و خرید را افزایش می‌دهند. پلتفرم های تجارت الکترونیک تمرکز مهمی برای 75 درصد از متخصصان ساخت و ساز خواهد بود که قصد سرمایه گذاری در پروژه های تحول دیجیتال را در سال جاری دارند.

در اینجا، سایمون وارتون برخی از مزایای یک پلت فرم تجارت الکترونیک و اینکه چگونه کسانی که این جهش را انجام می دهند می توانند آن را به موفقیت برسانند، بحث می کند.

بررسی مزایای دیجیتال

صنعت ساختمان و ساخت و ساز از لحاظ تاریخی در مورد خرده فروشی آنلاین و تجارت الکترونیکی تا حدودی عقب مانده است. با این حال، بسته شدن نمایشگاه‌های سنتی ناشی از همه‌گیری، بسیاری را مجبور کرده است تا برنامه‌های خود را برای اجازه دادن به تحقیق و خرید محصولات در غیاب تعاملات حضوری تسریع کنند.

در حالی که ممکن است بسیاری در ابتدا تمایلی به دیجیتالی شدن نداشتند، اما فروشندگان ماشین آلات ساختمانی اکنون متوجه شده‌اند که پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و سایر راه‌حل‌های دیجیتالی می‌توانند فرصت‌های بیشتری از آنچه در ابتدا تصور می‌کردند فراهم کنند. شما فقط باید به موفقیت شرکت هایی مانند Wickes نگاه کنید که پس از معرفی یک نمایشگاه مجازی، گزارش دادند که دو سوم فروش آن توسط فناوری دیجیتال انجام شده است.

هنگام تحقیق در مورد گزینه های تجارت الکترونیک، مهم است که بدانید چه چیزی برای شما مفید است. یک فروشگاه آنلاین کاملاً یکپارچه که به مشتریان امکان می دهد در دسترس بودن و قیمت گذاری را در زمان واقعی دریافت کنند، ممکن است برای اندازه و ماهیت سازمان شما بسیار جاه طلبانه باشد، در حالی که خدمات سفارش و جمع آوری مرحله اول واقع بینانه تر است. هر تصمیمی که بگیرید، چند زمینه وجود دارد که می تواند به بهبود تجربه آنلاین شما کمک کند:

آیا کاربران می توانند محصولات را به راحتی پیدا کنند؟ کشف محصول عامل کلیدی درآمد است، به طوری که 30 درصد از خریداران اگر نتوانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند، سایت را ترک می کنند. راه‌های مختلفی برای کمک به مشتریان برای یافتن و کاوش محصولات شما وجود دارد، از جمله ویژگی‌های جستجوی متنی و بصری – به‌ویژه امکان پیشنهاد عبارات خاصی که به صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند. به عنوان مثال، اگر یک مشتری “براکت” را تایپ کرده باشد، تابع جستجو ممکن است گزینه های زیر را ارائه دهد: “براکت های قفسه”، “براکت های گوشه ای”، “براکت های حصاری”، “براکت های خواب”. برای مشتریان DIY که ممکن است دانش کمتری داشته باشند، این ویژگی به محدود کردن جستجوی آنها و مشخص کردن دقیق محصول مورد نظر کمک می کند.

روش های پرداخت. اگر روش پرداخت دلخواهشان در دسترس نباشد، تقریباً 50 درصد از مردم از خرید منصرف می‌شوند. وجود گزینه‌های تسویه‌حساب متعدد مانند Google Pay، Apple Pay، و خرید-اکنون-پرداخت-بعد، رها شدن سبد خرید را کاهش می‌دهد و می‌تواند منجر به تکرار تراکنش‌های بیشتر در درازمدت شود.

دوباره با مشتریان خود درگیر شوید و با آنها ارتباط برقرار کنید. جذب مجدد مشتری فعلی بسیار ارزان تر از جذب مشتری جدید است. راه‌های مختلفی وجود دارد که تجار می‌توانند از یک پلتفرم تجارت الکترونیک برای انجام این کار استفاده کنند، از جمله برنامه‌های وفاداری، کمپین‌های بازاریابی ایمیلی، هشدارهای جدید سهام و اعلان‌های تخفیف.

پایداری. آگاهی مصرف کنندگان از پایداری به طور قابل توجهی افزایش یافته است، به طوری که 65٪ از خریداران مایلند تا 20٪ بیشتر برای خریدهای پایدار هزینه کنند. فرصت بسیار خوبی برای ایجاد تجارت وجود دارد تا ضمن کاهش ردپای کربن، این نیاز را برآورده کند. برخی از مراحل ممکن است شامل برچسب زدن محصولات در سایت باشد که از مواد پایدار ساخته شده‌اند، و همچنین ارائه گزینه‌های تحویل سبزتر زمانی که بخشی از سفر با دوچرخه کامل می‌شود یا خریدهای متعدد در یک تحویل بسته می‌شوند.

مستقیم به مصرف کننده (D2C)

یک نمایشگاه دیجیتال فراتر از کمک به خرده فروشان برای ایجاد تجربه بهتر برای مشتریان فعلی است – همچنین به جذب مشتریان جدید کمک می کند. بسیاری از افرادی که قبلا منحصراً بر روی مشتریان تجاری متمرکز بودند، اکنون برای اولین بار از پلتفرم های تجارت الکترونیکی برای فروش مستقیم به مصرف کنندگان استفاده می کنند.

گذشته از اینکه یک جریان درآمد اضافی است، یکی از بزرگترین مزایای D2C در پتانسیل “مالک شدن” تجربه مشتری نهفته است – یعنی درک مخاطبان و رفتار خرید آنها. به چه چیزی اهمیت می دهند؟ چه چیزی باعث خرید آنها می شود؟ چرا وفادار می مانند؟ هنگامی که شما با مصرف کننده رابطه مستقیم دارید، به دست آوردن برخی از این اطلاعات بسیار آسان تر است. این شامل داشتن داده‌های تراکنش است که به شما امکان می‌دهد ببینید چه کسی چه چیزی را خریده است، چه زمانی آن را خریده است، و چه پیشنهادات یا مشوق‌های بازاریابی ممکن است منجر به خرید شده باشد. با استفاده از این اطلاعات، می توانید تجربه برند را بر اساس ترجیحات آنها تنظیم کنید.

فروش به هزاران مشتری از طریق وب سایت شما مجموعه ای از سیستم ها و فرآیندهای بسیار متفاوت از فروش به چند صد مشتری خرده فروشی در فروشگاه یا تلفن است. سه حوزه کلیدی که باید ارزیابی کنید عبارتند از: پردازش سفارش واحد. رسیدگی به سوالات مشتریان؛ چیدن، بسته بندی و ارسال سفارشات فردی به مصرف کنندگان.

هنگامی که یک پروژه دیجیتال را آغاز می کنید، ممکن است خود را در مسیری دورتر از آنچه فکر می کردید بیابید، به خصوص اگر قبلاً از طریق پست مستقیم و درخواست های مشتری برای مشتریان تجاری خود رسیدگی می کنید. با این حال، برای درست کردن پایه ها، مهم است که توانایی های فعلی خود را درک کنید و با بخش حسابداری، تیم انبار، بخش فناوری اطلاعات و خدمات مشتری خود صحبت کنید تا بفهمید در حال حاضر در چه موقعیتی هستید.

بخش ساخت و ساز وارد عصر جدیدی از تجارت الکترونیکی شده است که به معنای افزایش رقابت است. با این حال، با دنبال کردن برخی از مراحل ذکر شده در اینجا، خرده‌فروشان خدمات ساختمان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که به بالاترین استاندارد ارائه می‌دهند و احساس اطمینان می‌کنند که در حال ایجاد محیطی هستند که مشتری را در اولویت قرار می‌دهد – و آنها را تشویق به بازگشت می‌کند.

اگر آماده اید که سفر تجارت الکترونیک خود را شروع کنید و استراتژی بازاریابی خود را به صورت دیجیتالی متنوع کنید، امروز با یکی از اعضای تیم ما صحبت کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *