چگونه ترافیک کلمات کلیدی را برای تصمیم گیری های بهتر در سئو تخمین بزنیم

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
اینفلوئنسرهای مجازی چگونه آینده بازاریابی را تغییر می دهند؟

همکاری اخیر بین Depop و The Sims به نظر می رسد نگاهی اجمالی به اینکه رسانه های اجتماعی با توسعه ادامه مطلب

روی داوطلبانه در Great British Beach Clean کلیک کنید

در برنامه Great British Bake Off کانال 4، شکایت از "ته خیس" ممکن است شما را در کتاب های بد ادامه مطلب

نمای کلی برنامه Wix Affiliate | راهنمای عمیق

اگر تا به حال یک صفحه نمونه کار یا یک وب سایت ساده بدون طراحی وب یا مهارت های توسعه ادامه مطلب

نحوه ایجاد شخصیت خریدار در HubSpot

اگر می خواهید در یافتن خریدار کامل خود موفق شوید، باید این 5 مرحله را دنبال کنید. اکنون اطلاعات کافی ادامه مطلب

برای دریافت ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو، باید روی امتیاز ترافیک کلمات کلیدی تمرکز کنید، نه حجم جستجو، که یک شاخص بد برای راه حل های سئو است.

بنابراین در این راهنما، من به شما نشان خواهم داد که چگونه ترافیک کلمات کلیدی را با استفاده از ابزارهایی که این معیار را ارائه می دهند، تخمین بزنید.

نتیجه – با هدف قرار دادن موضوعاتی که می توانید برای بیش از یک کلمه کلیدی رتبه بندی کنید، ترافیک بیشتری از جستجوی ارگانیک به دست آورید.

البته، شما باید مقداری پول در ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید.

متأسفانه، اکثر مردم همچنان از ابزارهای رایگانی استفاده می کنند که تخمین ترافیک را ارائه نمی دهند.

اما این خبر خوبی برای شماست.

حجم جستجو ضربدر میانگین نرخ کلیک در هر موقعیت

به سادگی حجم جستجوی کلمه کلیدی را با نرخ کلیک در موقعیت ضرب کنید.

بنابراین فرض کنید حجم جستجو 100 باشد و ترافیک مورد انتظار برای موقعیت 100 x 25.29% 25 باشد.

اما در مورد موقعیت 10 چطور؟

ترافیک مورد انتظار 1 است.

موقعیت. کلمات کلیدی تجاری کلمات کلیدی اطلاعاتی

تخمین کلیک بر اساس تحقیقات پیشرفته رتبه بندی وب است.

حجم جستجو معیاری ناقص و نادقیق برای تصمیم گیری است.

متأسفانه نمی توان به حجم جستجو به عنوان یک معیار سئو قابل اعتماد اعتماد کرد.

دلیل 1: گوگل کلمات کلیدی را با هم گروه بندی می کند

گوگل دقیقا همان حجم جستجو را برای آن نشان می دهد

“بهینه سازی موتور جستجو” و “بهینه سازی موتور جستجو”

ما بهینه سازی ‘z’ را در بریتانیا نمی نویسیم، بنابراین حجم جستجوی ماهانه برای هر کلمه کلیدی باید کمتر باشد.

شواهد واضحی مبنی بر اینکه گوگل کلمات کلیدی را با هم گروه بندی می کند. نمی توانید به داده های حجم جستجوی آنها اعتماد کنید.

دلیل 2: داده های حجم جستجو بسته به ابزاری که استفاده می کنید متفاوت است

برای کلمه کلیدی “سرویس تحقیق کلمات کلیدی”، داده های حجم جستجوی متفاوتی را از ابزارهای کلمات کلیدی مختلف مانند Google Ads Keyword Planner، Ahrefs، Ubersuggest و Semrush دریافت می کنم.

سپس، برای افزودن به سردرگمی، کنسول جستجوی گوگل نمایش‌ها را نشان می‌دهد، که معیاری کمی متفاوت از حجم جستجو است.

کدام درسته؟

دلیل 3: حجم بالای جستجو به معنای ترافیک بالا نیست

منطق حکم می کند که یک کلمه کلیدی با حجم جستجوی بالا منجر به کلیک های ارگانیک بالاتر شود.

اینطور نیست.

این مثال را ببینید.

تلفیق بدهی کارت اعتباری دارای 700 جستجو در ماه است، بهترین تلفیق بدهی دارای 150 جستجو در ماه است.

فرض کنید شما فقط می توانید یکی از این دو کلمه کلیدی را هدف قرار دهید. شما یکی را با حجم جستجوی بالاتر انتخاب می کنید، درست است؟

اما ببینید، کلمه کلیدی با حجم جستجوی کمتر، 100 برابر پتانسیل ترافیک بیشتری دارد.

زیرا «بهترین تلفیق بدهی» بخشی از موضوعی به نام «وام تلفیق بدهی» است که پتانسیل ترافیک بیشتری نسبت به «تجمیع بدهی کارت اعتباری» دارد.

دلیل 4: بدون کلیک کردن جستجو می کند

جستجوی صفر کلیک زمانی است که کاربر یک عبارت جستجو را در گوگل وارد می کند و نتایج جستجو به او نشان داده می شود، اما روی هیچ یک از نتایج کلیک نمی کند.

این مثال را برای کلمه کلیدی “بدهی” ببینید.

Ahrefs تخمین می زند که از 8200 جستجوی ماهانه، 66 درصد از جستجوها منجر به کلیک نمی شود.

این به این دلیل است که گوگل به یک موتور پاسخ تبدیل شده است و به کاربران پاسخ هایی را در قطعه های ویژه خود ارائه می دهد که در آن افراد مجبور نیستند روی نتیجه کلیک کنند.

در مطالعه‌ای روی 100 میلیون کاربر که از داده‌های Clickstream استفاده می‌کردند، 64.82 درصد از جستجوها به صفر کلیک منجر شدند.

این خبر بد است. خبر خوب این است که اگر این مراحل را دنبال کنید، شناسایی موضوعات با پتانسیل ترافیک بسیار آسان است.

مرحله 1: یک کلمه کلیدی seed را در Ahrefs Keyword Explorer وارد کنید

یک کلمه کلیدی یک یا دو کلمه ای که محصول، خدمات یا صنعت شما را توصیف می کند را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید.

به عنوان مثال، گلف، صندلی، مبلمان، حسابدار، حسابداری، امور مالی

سپس اصطلاحات مطابق را انتخاب کنید.

مرحله 2: فیلتر کردن

اکنون از فیلترهای مختلف برای یافتن مرتبط ترین کلمات کلیدی با پتانسیل ترافیک استفاده کنید.

اصلاح کننده کلمات کلیدی قیف خریدار

فرآیند تصمیم گیری خریدار مجموعه ای از مراحلی است که خریداران هنگام تصمیم گیری در مورد خرید چیزی انجام می دهند. این مراحل شامل تشخیص مشکل، جستجوی اطلاعات، ارزیابی، مقایسه و خرید است.

مثلا

وب‌سایت‌های خدماتی معمولاً دارای صفحات خدمات، پست‌های نحوه انجام، راهنماها و بهترین پست‌ها هستند. سایت‌های وابسته یا جدید معمولاً بررسی‌های زیادی، بهترین، بهترین، راهنماها و مقالات مقایسه دارند. سایت های تجارت الکترونیک دارای دسته بندی های تجارت الکترونیک و صفحات محصول هستند که در مرحله جستجوی اطلاعات قرار می گیرند.

کلمه کلیدی seed را با استفاده از اصلاح کننده های قیف خریدار فیلتر کنید.

اصلاح کننده های مرحله مشکل

تشخیص مشکل زمانی است که یک مشتری بالقوه مشکلی را در موقعیت، محصول یا خدمات خود شناسایی می‌کند و سؤالات متداول را در Google تایپ می‌کند، مانند «چگونه …»

چگونه، چه، و، برای، با، کجا، چه زمانی، برای، با و، صدور، تصحیح، بهبود، افزایش، کاهش، حذف، کاهش، افزایش اصلاح کننده های جستجوی اطلاعات

جستجوی اطلاعات زمانی است که افراد دقیقاً نمی دانند چه می خواهند، اما در مورد برند، محصول، نام خدمات یا دسته بندی ایده دارند.

سپس شروع به جستجوی محصولات یا خدمات مختلف می کنند تا زمانی که چیزی را پیدا کنند که نیازهای آنها را برآورده کند.

به عنوان مثال، راهنما، یادگیری، آموزش، ویدئو، ماشین حساب، بهترین، بهترین، سفارشی، خدمات، رنگ، رنگ اصلاح کننده های کلمه کلیدی ارزیابی جایگزین

مرحله ارزیابی گزینه های جایگزین در فرآیند تصمیم گیری خریدار زمانی اتفاق می افتد که خریداران انتخاب های خود را محدود کرده و آماده خرید هستند. در این مرحله آنها هر گزینه را با معیارهایی که تعیین کرده اند قبل از انتخاب نهایی خود ارزیابی می کنند.

بررسی، مقایسه، تضاد، در مقابل، در مقابل، جایگزین، مشابه یا اصلاح کننده در مرحله تصمیم خرید

مرحله تصمیم خرید آخرین مرحله در فرآیند تصمیم گیری خریدار است که مشتری تصمیم می گیرد خرید کند یا خیر.

خرید، نزدیکترین، ارزان، اندازه، اندازه، فروشگاه، فروشگاه، تخفیف، کوپن، معامله، فروش، eBay، آمازون، پیشنهاد

سپس کلمات کلیدی نامربوط مانند نام های تجاری را فیلتر کنید.

مرحله 3: کلمات کلیدی مرتبط را به لیست خود اضافه کنید

این مراحل را دنبال کنید.

برگه موضوع اصلی را انتخاب کنید. روی کلمه کلیدی مناسب کلیک کنید. کادر موجود در قسمت اصلی کنار این کلمه کلیدی را علامت بزنید. افزودن به را انتخاب کنید. لیستی از کلمات کلیدی را انتخاب کنید. فهرست جدید یا لیست موجودی که دارید را انتخاب کنید.

می توانید تا زمانی که تمام کلمات کلیدی مرتبط را تمام نکنید، فهرست کلمات کلیدی را به سمت پایین و به صفحات 2 و 3 ادامه دهید.

لیست شما در سمت چپ صفحه ظاهر می شود و به این شکل است.

به پایین آوردن کلمات کلیدی ادامه دهید – من حدود 90 موضوع را به لیست کلمات کلیدی خود اضافه کردم – در حدود یک ساعت.

با کلمه کلیدی seed دیگری تکرار کنید

هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط تمام شد، این فرآیند را با استفاده از یک کلمه کلیدی seed دیگر تکرار کنید.

مرحله 4: صادرات به الگوی تحقیق کلمه کلیدی

شما اکنون آماده صادرات از Ahrefs به Google Sheets هستید و من یک الگوی رایگان برای استفاده شما ایجاد کرده ام.

یک کپی از الگو تهیه کنید

روی ماوس در سلول A کلیک کنید: 1 File > Import > Upload CSV دانلود شده را بکشید و رها کنید یا آپلود کنید گزینه Append to Current Sheet را انتخاب کنید و Import Data را فشار دهید. روی اشتراک گذاری کلیک کنید. آدرس ایمیل آنها را وارد کنید. مطمئن شوید که وضعیت روی “ویرایشگر” تنظیم شده است. مطمئن شوید که اطلاع رسانی به افراد فعال است. یک پیام اضافه کنید. ارسال را فشار دهید. مرحله 9. به برنامه اضافه کنید

اگر می‌خواهید تمام معیارهای Ahrefs را که صادر کرده‌اید ببینید، ستون‌های پیکان را باز کنید.

از گزینه های زیر ستون Add to Plan استفاده کنید تا تصمیم بگیرید که کدام کلمات کلیدی را می خواهید هدف قرار دهید و در برنامه خود بگنجانید.

مرحله 10. ستون نوع محتوا

هر کلمه کلیدی در قالبی را که می خواهید هدف قرار دهید در گوگل جستجو کنید و از ستون Content Type گزینه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با کلمه کلیدی مطابقت دارد.

مرحله 11: طرح محتوا را راه اندازی کنید.

هنگامی که آماده شروع به تولید محتوا هستید، می توانید از وضعیت، یادداشت ها، اختصاص داده شده و ستون های بیشتر استفاده کنید.

وضعیت

حالت پیش فرض “شروع نشده” است. از منوی کشویی برای تغییر وضعیت هر مورد با پیشرفت پروژه استفاده کنید.

اختصاص داده

که برای این مورد به وظیفه اختصاص داده شده است. @ را در ستون اختصاص داده شده تایپ کنید و نام/ایمیل آنها ظاهر می شود. آن را انتخاب کنید.

محتویات پیوند کوتاه، پیوند پیش‌نویس، URL زنده

شما پیوندها را به صفحه مختصر، پیش‌نویس و صفحه زنده خود در این ستون‌ها اضافه می‌کنید تا دیگران درگیر پروژه بتوانند آنها را ببینند.

افکار من

Ahrefs در تخمین ترافیک کلمات کلیدی با متریک ترافیک بالقوه خود کار بسیار خوبی انجام می دهد.

با این حال، معیار ترافیک پیشرو، ترافیک را بیش از حد برآورد می کند، زیرا بر اساس ترافیک نتیجه شماره 1 در Google است.

به همین دلیل است که یک پیش بینی کلیک ایجاد کردم که میانگین ترافیک 10 نتیجه برتر را تخمین می زند.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/10DTTyzoPGpjxcPP4uAPPptLnvanyjjrbcR5zZPUL-JM/edit?usp=sharing

مقالات مرتبط :


اینفلوئنسرهای مجازی چگونه آینده بازاریابی را تغییر می دهند؟

همکاری اخیر بین Depop و The Sims به نظر می رسد نگاهی اجمالی به اینکه رسانه های اجتماعی با توسعه ادامه مطلب


روی داوطلبانه در Great British Beach Clean کلیک کنید

در برنامه Great British Bake Off کانال 4، شکایت از "ته خیس" ممکن است شما را در کتاب های بد ادامه مطلب


نمای کلی برنامه Wix Affiliate | راهنمای عمیق

اگر تا به حال یک صفحه نمونه کار یا یک وب سایت ساده بدون طراحی وب یا مهارت های توسعه ادامه مطلب


نحوه ایجاد شخصیت خریدار در HubSpot

اگر می خواهید در یافتن خریدار کامل خود موفق شوید، باید این 5 مرحله را دنبال کنید. اکنون اطلاعات کافی ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *