چگونه داده ها و بینش ها می توانند به سئوی شما در طول برندسازی مجدد کمک کنند

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

هنگام تغییر برند، بیشتر مردم به هویت برند، تصاویر بصری، ارزش‌ها، ماموریت و موقعیت‌یابی فکر می‌کنند. توسعه آنها ممکن است به کمی تحقیق نیاز داشته باشد، اما آیا تا به حال به تغییر نام تجاری از منظر SEO فکر کرده اید؟

استفاده از داده ها و ابزارهای سئو در برندسازی مجدد اغلب نادیده گرفته می شود. با این حال، ترکیب داده‌ها در فرآیند خود می‌تواند به شما کمک کند فرصت‌هایی را برای کمک به راه‌اندازی برند جدید خود برای موفقیت شناسایی کنید که در غیر این صورت ممکن است مورد توجه قرار نگیرد.

نحوه مطالعه چشم انداز رقابتی هنگام تغییر نام تجاری

با استفاده از وب سایت فعلی خود و رقبای برتر، در مورد موارد زیر تحقیق کنید:

1. رتبه بندی کلمات کلیدی و جلسات

اولین قدم در تحقیق شما تجزیه و تحلیل رقابتی رتبه بندی کلمات کلیدی و جلسات است تا بفهمید برند فعلی شما در کجای بازار قرار دارد. این به شما معیاری برای درک آینده از رشد از طریق برند تجاری مجدد خود می دهد، و همچنین فرصتی برای درک بازار و اینکه رهبران چه کسانی هستند، فراهم می کند. پس از تجزیه و تحلیل، می توانید عمیقاً در رهبران بازار غوطه ور شوید و دقیقاً ببینید که شکاف های برند فعلی شما کجاست.

2. قدرت خود را نسبت به رقبا در صنعت خود تجزیه و تحلیل کنید

این به شما کمک می کند تا درک کنید که وب سایت شما در مقایسه با رهبران بازار صنعت چقدر معتبر است. منابع مختلفی را که در مقایسه با رقبای خود دارید و میزان ارزش آنها را تجزیه و تحلیل کنید. این به شما نشان می دهد که در مقایسه با رقبای خود از نظر اقتدار، از نظر گوگل، و همچنین شکاف هایی در جایی که سایر رقبا در این فضا برنده می شوند، کجا ایستاده اید، که به شما کمک می کند استراتژی روابط عمومی دیجیتال خود را در آینده بسازید.

3. میزان دیده شدن سایت خود را در مقابل رقبای خود اندازه گیری کنید

قابل مشاهده بودن سایت شما با در نظر گرفتن تعداد کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنید، جلسات ارگانیک به وب سایت و ارجاعات، تعیین می شود که چگونه وب سایت و برند شما در سراسر اینترنت قابل مشاهده است. شما می خواهید تجزیه و تحلیل کنید که چقدر در مقایسه با رقبای خود قابل مشاهده هستید:

به عنوان یک معیار. برای اینکه دقیقاً ببینید برند فعلی شما در مقایسه با چه جایگاهی کوتاه می‌آید، به شکل‌دهی استراتژی بازاریابی کلی شما پس از تغییر برند کمک می‌کند.

با تیم SEO صحبت کنید!

نحوه انجام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی هنگام برندسازی مجدد

ابتدا، به خوشه‌های کلیدواژه از تحقیقات کلمات کلیدی خود نگاه کنید تا ببینید کدام عبارت جستجو می‌تواند با برند جدید مطابقت داشته باشد. حجم جستجوی ماهانه، دشواری کلمه کلیدی، رتبه فعلی و مزایا و معایب هر عبارت را ارزیابی کنید.

باید ببینید چه کسی برای این عبارات مختلف رتبه‌بندی می‌کند، آیا هدف جستجو درست است، و آیا می‌توان برای هر خوشه کلیدواژه رتبه‌بندی کرد.

با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید رمزگشایی کنید که چه عباراتی را می‌خواهید در برند جدید خود بگنجانید و از کدام‌ها اجتناب کنید. همچنین می توانید رقابت و هدف جستجو را مشاهده کنید.

سپس در مورد سایر کلمات کلیدی شخصی که دوست دارید با نام تجاری جدیدتان مرتبط شوند، تحقیق کنید. به عنوان مثال: اعتماد، خوب، مقرون به صرفه، بهترین و غیره. این عبارات ممکن است بیشترین حجم جستجو را نداشته باشند، اما بین برند جدید شما و مشتریان احتمالی اعتماد ایجاد می کنند.

از این قسمت، دسته‌بندی‌های مختلف موضوعی و دسته‌های کلیدواژه‌ای خواهید داشت که می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد برند خود استفاده کنید، مانند عباراتی که می‌دانید می‌توانید برای آنها رتبه‌بندی کنید و عباراتی که دقیقاً بر روی آنچه می‌خواهید برند شما شناخته شود متمرکز هستند.

ابزارها و داده های تحقیق رقبا

در Honcho، ما از ابزارهایی مانند Ahrefs، Google Keyword Planner، SEM Rush و MOZ برای انجام تحلیل عمیق رقبا و کلمات کلیدی استفاده می‌کنیم. آن‌ها به ما کمک می‌کنند تصویری از جایی که برند در حال حاضر در آن قرار دارد بسازیم، و همچنین با استفاده از داده‌های آگاهانه، یک برنامه بازاریابی برای آینده ایجاد کنیم.

چرا سئو باید بخشی از برندسازی مجدد شما باشد؟

به طور کلی، همه چیز به این بستگی دارد که تیم بازاریابی شما تا حد امکان داده ها و بینش بیشتری نسبت به بازار فعلی داشته باشد تا فرصت های آسان برای سرمایه گذاری و اجتناب از بازارهای بسیار رقابتی را پیدا کند.

اگر برای برندسازی مجدد خود نیاز به پشتیبانی دارید، با تیم سئوی ما تماس بگیرید، ما خوشحال خواهیم شد به شما و تیم شما کمک کنیم.

امروز یک مکالمه را شروع کنید

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *